driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

Търся
20.05.2016 16:43
Здравейте колеги!На 13.05.2016год.към 5.30 часа на Калай имало ли е някой колега.Питам защото имаше нашествие от талибани и аз бях там,но не снимах поставените на пътя препятствия и сега шефовете ми се обадиха и ми казаха,че имало проблем.Ако някой е бил там по това време и има снимков материал моля да ми го изпратите за да го покажа на моите шефове.Благодаря предварително!
Ivan Ivanov

.
20.05.2016 16:52
На Калай не знам, ама на Олово мой да е имало нещо.
Селянина

Иванов, нещо тихо ми нашепва, че не ти трябва сним...
20.05.2016 17:39
Иванов, нещо тихо ми нашепва, че не ти трябва снимков матрял, ами нова работа, ама ти си зайш най-добре...
Росен Димитров - Рошко

Къде е Калай?
20.05.2016 18:08
Божичко! Божичкоооооо!...Това е положението.
Валери Цветанов (Driver1)

Виж на картата къде се намира,,,,
20.05.2016 18:24
https://www.google.bg/search?q=менделеева+таблица&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwixodnq-ujMAhVKKsAKHQ4xAt4QsAQIGg&biw=1600&bih=763#imgrc=QhZxoZFQHD-_2M: [на кирилица]
Ивайло Стефанов

Не видях?...
20.05.2016 19:01
Обаче разбрах, че имало Менделеева таблица! :-))))
Подреди си чакрите в главата, че си тотална щета! :-))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
20.05.2016 19:17
Както всеки друг модел на Форд, така и версията Ескорт се подчинява на конструкторската стратегия на фирмата да се произвеждат колкото се може по-лоши автомобили, които да се продават за повече пари. Както експертите са забелязали всички механизми и механични възли в този т.нар автомобил са еднократно приложими и абсолютно неремонтопригодни с единствената цел да се заменя целия възел, който обаче струва в пъти повече от ремонтирането а дефектирала част. Това нямаше да е особен проблем, ако Ескорт имаше поне елементарна техническа надеждност. Механичните възли, лишени от ремонтноприодност са
лагерите на главините на колелата - запресовани в главината тяхната смяна се осъществява след цялостна замяна на главината. Обикновено лагерите са същия размер и клас като лагерите на основните ремъчни шайби при пералните “Перла 05”.

Изпускателната уредба – по принцип заварена от тънка и възможно най-корозионно неустойчива листова стомана ауспуховите тръби и шумозаглушители често се пробиват и в резултат се появява неприятно бучене и ръмжене. Звукът, съчетан с нискочестотните вибрации на уредбата се комбинират в шум, класифициран от САЕ като “шум на Форд”. Световната здравна организация, по поръчка на институтите за транспортна безопасност прави проучване за ефекта от шума на форд. Заключението на проучването е , че шума на форд води до увеличаване на инфарктите и мозъчните инсулти, подивяване на домашните любимци и напукване на мазилките по фасадите на сградите. Заключението, изпратено до управителния съвет на Форд било върнато с обяснение от фирмата съдържащо нецензурни думи и пожелания за съвукупляване с роднините на специалистите направили проучването. Въпреки това много потребители завеждат дела срещу Форд и така принуждават инженерите да поставят тампони на ауспусите си както всички останали марки автомобили, произвеждани от 1954г. насам.

Двигателите на Форд произвеждани в едри и масови серии не отговарят в голямата си част на спецификациите си. Затова всеки двигател има различна мощност. Пример Форд Ескорт 1400сс по спецификация има мощност от 75 к.с. Замерваните мощности на серия от 1000 двигателя показват

21% - мощност с 3 до 5 к.с по-малко от нормалните

44 % - мощност с 10 до 40 к.с по-малко от нормалните

15% - въобще не могат да се развъртят тъй като мощността им е по-малка от загубите на мощност в двигателя

1% дава номиналната мощност по спецификация но след кратки изпитвания блокират и се предават за претопяване

19% мощността им се колебае от 38 до 52 к.с. Три четвърти развиват пукнатини по биелните лагери. Тъй-като ремонта е неприложим двигателите се предават за претопяване

Предавателните кутии и диференциалите са характерни с виенето си след втория изминат километър на автомобила. Тъй като потребителят си купува автомобил с първоначално изпитване от 7 км той приема този шум като нормален звук на трансмисията. Поради ненадеждното закрепване на трансмисията първите серии на форд ескорт имали фабричен дефект да изпадат под автомобила по време на движение. В завода производител правят разследване, което завършва с трима уволнени работници от конвейера за окончателно сглобяване, защото не са завивали болтовете докрай. В последствие работниците осъждат фирмата за неправомерно уволнение защото от техническия отдел ги снабдявал с болтове с нестандартен шестостен,отговарящ на ключ 17 3/4347, какъвто не съществува. Не след дълго по принуда на ДЕКРА, Форд провеждат сервизна кампания за дозавиване на болтовете във фирмените сервизи. Тъй като стандартни ключове за тези болтове не съществуват механиците дозавиват болтовете по метода на чука и секача. Поради труднодостъпното за манипулацията място 60% от механиците от сервизите в Германия развиват гръбначни изкривявания.

Окачването на автомобилите Форд Ескорт се характеризира с непостоянство при моделите. Отново един и същ автомобил от една и съща серия има различен комфорт на возене от друг автомобил от същата серия. Причината е скрита в различната твърдост на пружините на окачването. Проблема е толкова назрял, че се докладва и за случаи в които в дясната част на автомобила комфорта е по-голям в сравнение с лявата. Прекалено меките пружини допринасят за ефекта на пикаещата крава- при натоварване на автомобила с допустимия му товар стойката на автомобила представлява изкълчени навън задни колелета, които често заклинват в калниците и унищожават лагерните си съединения. Проблема е решен със смяна на талоните на автомобилите и намаляване на допустимото натоварване. Така Форд Ескорт има версии 1+1 и 2+1 места, каталоголизирани под името “Форд Ескорт Рикша”.

Вътрешното оборудване на моделите Ескорт представлява странна цветова смесица от убито зелено до тъмно сиво и черно. Причината е, че основния декоратор на Форд е с развит остър далтонизъм. При определена светлина отразените светлинни вълни от вътрешното оборудване могат да предизвикат у водача нежелани ефекти на психологическа и невралгична основа. Наблюдават се водачи, които по време на движение получават полюции или спонтанно фекализиране. Голяма част от водачите обаче не са съобщили този проблем поради естественото им неудобство. Съвет към търсещите да закупят употребяван Форд Ескорт е да се загледат в тапицерията на шофьорската седалка- ако има жълтеникаво или кафеникаво оцветяване или петна значи вътрешното оборудване на автомобила е проблемно.

Уредите за индикация на арматурното табло в по-голямата си част не са тарирани и изпитани, но естествено усилени. Така водач на Форд, който си мисли че се движи със 180км/ч всъщност се движи с не повече от 65, но това му дава самочувствие, че управлява сполучлив автомобил. Всъщност истината е съвсем друга. Част от водачите са се оплаквали, че дори и да се движат със 180 км/ч събират зад себе си колони от училищни автобуси, Трабанти и Москвич 408, а биват изпреварвани от превозни средства с животинска тяга. Има изолирани случай на намерени водачи обесили се от срам на крайпътни дървета.

Така наречените “екстри” са блед напън на инженерите на Форд да направят возилото поне малко по-съблазнително за бъдещите клети клиенти на марката. Затова базовите модели на Ескорт притежават редица добавени екстри които обаче не променят цената на автомобила. В резултат се произвеждат автомобили с климатик, който нито охлажда, нито топли, електрически стъкла, които дефектират на всеки няколко смъквания и вдигания, отопление на предното стъкло, което само черпи енергия, но не размразява нищо, централно заключване с характер отключва от време-на време и др. Аудио уредбите, монтирани във Форд Ескорт обаче са добро попадение на инженерите от Форд. Разположението на говорителите води до преплитане на звуковите вълни в купето и по този начин водачът не може да чува характерните скърцания на игления лагер на волана. При положение, че някой водач успее да чуе скърцането и заведе автомобила си в сервиза на Форд, то механиците монтират по-мощни говорители, а касетофона свързват директно с контактния ключ по начин по който при вкарването на контактния ключ в патронника автоматично устройството започва възпроизвежда звуци от порядъка на 92 дБ. .

Поведението на пътя на Форд Ескорт спокойно се оприличава с движението на надуваема лодка в бурно море. Стабилността на автомобила е добра при движение с 20-25 км/ч след което рязко се влошава благодарение на некачествените амортисьори, които са странна смесица между хидравлични и газови. Всъщност това са хидравлични амортисьори, чиито уплътнения са изпуснали цялото масло и поради това са се превърнали във въздушни. Характерна гледка са шофьорите на Форд, които след слизане от автомобила имат големи трудности при вървене по права линия. При необходимост да се возят малки деца в автомобила инженерите от Рено проектират детска седалка със собствено окачване, което да гаси трептенията в автомобила за да може детето да спи спокойно без да оповръща интериора. Естествено от Форд отказват да въведат иновацията на своите колеги от срам. Журналисти обаче успяват да заснемат изпълнителния директор на Форд да монтира такава седалка в семейния си Ескорт.

Светлинната и звуковата сигнализация при автомобилите Ескорт е показателен пример за това как не трябва да се проектира такава. Клаксонът има характерен звук, който често бива оприличаван на агонизиращ вопъл на Макс Кавалера. В сърцето на релето на пътепоказателите е биметална пластина, с тайна сплав, известна само на инженерите на Форд. Така пътепоказателите мигат на неравни интервали, често служат за цветомузика към аудио уредбата. Фаровете, фабрично монтирани на Форд ескорт са твърде слаби за добра осветяемост, но за сметка на това монтирането на по-мощни причинява нагарянето на комбинирания ключ за фаровете което води от своя страна до неизменната му подмяна. Към проблемите на светлинната сигнализация можем да включим изгарящите крушки а стоповете и габаритите, както и нередовната работа на светлината заден ход. Според запознати експерти тези проблеми са направени умишлено за намаляване на консуматорите на ел. Енергия, тъй като динамото от велосипед “Украйна” не е достатъчно да захрани всички задължителни сигнализации. От Форд намират частично решение като поставят по-мощен акумулатор, съвместим с батериите на мобилен телефон Сименс. Така акумулатора може да бъде зареждан в електрическата мрежа със стандартно зарядно устройство на мобилен телефон.

Спирачната уредба на Форд Ескорт се състои от хидравлична помпа и сервоусилвател, предни дискови спирачни апарати и задни барабанни. По презумпция спирачната система работи задоволително добре по простата причина, че автомобилът не развива скорости по-високи от 60 км/ч дори и по нанадолнище.

В заключение нека не забравяме основното рекламно изречение на Форд, а именно “Почувствай разликата”. Поне това важи в пълен смисъл за автомобилите Форд. Собствениците веднага могат да усетят разликата между това да караш автомобил и това да караш Форд. В резултат германското министерство на социалната политика през 1994г. въвежда социални помощи на всички собственици на автомобили Форд. Социалната програма се нарича “Излъгани надежди” и до днес продължава да съществува в пълна сила. По предложение на канцлерът Герхард Шрьодер от 2000г. всички автомобили Форд се продават с огромни надписи като “Карането на Форд е вредно за вашето здраве и семеен бюджет”, “Шофирането на Форд убива”, “Потърсете помощ за да спрете да карате Форд на телефона на местния си склад за вторични суровини” и др.
Ивайло Стефанов

Тия апчета са менте,,,,,,,,,,,,смЕни фармацефта!!!...
20.05.2016 20:24
Тия апчета са менте,,,,,,,,,,,,смЕни фармацефта!!!,,,,,,,,,
Росен Димитров - Рошко

Дали да ги смЕним ????
20.05.2016 23:02
Обещаха ми, че ако ги пия 10-20 години шъ съ опръва,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Тц!
21.05.2016 00:18
Не! Няма! Опитай сепуко!
Валери Цветанов (Driver1)

Са ще го направя,,,,,
21.05.2016 00:31
Само да си допия ракията и да наточа катаната,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Ивооооооооооо!!! Дойде ми идея! Имаш ли камион с д...
22.05.2016 13:18
Ивооооооооооо!!! Дойде ми идея! Имаш ли камион с две легла?
Росен Димитров - Рошко

Мой си закаснел с идеята...
22.05.2016 15:31
Че нъл Валери го посаветва да си напрай сепуко. Глей преди колко време казà че чеси допие рекията и че точи чекията. А с ракия и нож, човек мой направи много неща. Още не знаем дъл са е ''нарязал'', порязал ели...обрязал.
Селянина

Аааааааааа верно минало време бе ,,,,,
22.05.2016 17:47
То са нали е модерно да си обрязан и от години го замислям ама ме е шубе ,,,,, инак като гледам родоостъпниците мислех да се омешам в далаверата,,,, спокойно според случая мой си минеш я за турчак я за евреин ,,,,, абе далаверата е гоУема ,,,,,
Инак за второто легло, нарочно ги махам и слагам шкафове за багаж да не се изкушавам да идват фенки да ги возя,,,, а имам и предложения,, всъщност само няколко ама ми предлагаха да идват новобранци да ги обучавам,,, един ми предложи 2000€ той да ми даде да дойде да се научи от мен,,,,, Ще взема да го обмисля варианта, че кинти си трябват ,,,,,,,,,,,
Аре наздраве,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ееееееееебаси,,, забравих да си направим сепукото,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Точно това ми е идеята... Ама поне изяви нежелание...
22.05.2016 19:05
Точно това ми е идеята... Ама поне изяви нежелание ти да обучаваш си помислих, че мога да се включа за разнообразие, кога тук е понамаляла работата...
Мислим, ти шом даваш 1800 на единичка, то за двойка че метнеш поне двойка на кабина. Като добавим и двойка от кандидат-ученик, горе-доле се връзват сметките...
Росен Димитров - Рошко

Баси скуката,,,,,,
22.05.2016 19:17
Дайте некъв съвет за сепуко или друго, че скуката е гоУема,,,,,,
Ивайло Стефанов

Аз му давам съвет за бизнес, он иска сепуко... Е, ...
22.05.2016 19:55
Аз му давам съвет за бизнес, он иска сепуко... Е, как ше се оправим?
Росен Димитров - Рошко

Епа Вълери казА сепуко и ,,,,,,,,,,,,,
22.05.2016 20:01
Баси скуката ,,,,,,,,,,,, кво правите в Неделя бре ???
Ивайло Стефанов

Бизнес...
22.05.2016 20:11
Бизнес...
Росен Димитров - Рошко

И в Неделя ли бизнес бре ???
22.05.2016 20:18
Аз пък цял ден чакам Под прикритие и след малко ако не съм заспал ще го гледам,,,,
Скивай са по празниците ква е празна София,,,,, е са е момента да се сложат бариери и да се влиза само ако седмата цифра в ЕГНто ти е 6 ,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Неделя е най-скъп бизнеса... Ами ако и седмата и о...
22.05.2016 20:52
Неделя е най-скъп бизнеса...
Ами ако и седмата и осмата и деветата са се шестици, ко прайм?
Росен Димитров - Рошко

Раждаемостта спада яко ,,,,,,,,,,,,,,,,
22.05.2016 21:10
Не вярвам на ден в София да се раждат по над 600 бебета,,,,
Гледайте Филма,,,,,,,,,,, жесток сериал,,,, жалко, че Джаро го нема и в този сезон,,,,
Ивайло Стефанов

Нещо не те разбирам... Информация за ЕГН: 7*****66...
22.05.2016 22:11
Нещо не те разбирам...
Информация за ЕГН: 7*****666* е ЕГН на мъж, роден на ** септември 19** г. в регион София - град като преди него в този ден и регион са се родили 21 момчета
Росен Димитров - Рошко

Е те тава ЦРУ, КГБ, МИ6 и тем подобни бледнеят пре...
22.05.2016 23:06
Е те тава ЦРУ, КГБ, МИ6 и тем подобни бледнеят пред Фейсбук!!! Оня ден си размених няколко СМС-а с напълно непознат човек по обява, днес ми го предложиха за приятел...
Мен де ми не пука от подобни неща пОчна да ме лОви параноя... Направо съм в шок и ужас!!!
Росен Димитров - Рошко

Баси, никва реакция... Ивовите паркингови срещи и ...
22.05.2016 23:18
Баси, никва реакция... Ивовите паркингови срещи и истории притъпиха сетивата тиражийски... Ай, наздраве,,,,,,@№$%
Росен Димитров - Рошко

Сепукирал се е, бре!
23.05.2016 02:14
По-късно ще се включи за да разкаже к'во е чувството...А също ще разкаже, как случайно на паркинга е срещнал още един с канджа и двамата са обменили опита си в сепукирането.
Публиката люпи семки и очаква продължението на екшъна.
Валери Цветанов (Driver1)

Он казА, че едва не заспива само и само да гледа с...
23.05.2016 02:52
Он казА, че едва не заспива само и само да гледа сериала по БНТ.
Ма аз си мислих, че засягам уекинко по-сериозна тема. Неговия ялов коментар ич ма не брига...
Росен Димитров - Рошко

Квото и да кажем се е тъпо и лъжа ,,,,
23.05.2016 08:04
Не вервайте в конспиративни теории и чекайте нещата да съ упръят ,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Е, па така си е...
23.05.2016 12:54
лъжеш кът влашки циганин! :-))))) А нещата няма да се оправят! Нито ти ще ги оправиш! Те просто следват естествения си ход.,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Ха, наздраве!
Валери Цветанов (Driver1)

Ха наздраве,,,,,,,,,,,,,,,
23.05.2016 14:22
Това не е естественият ход на нещата ами желанията на няколко рода, които владеят Света за жалост,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Да, бе, знам!
23.05.2016 15:19
Наговорили са се с илюминатите...
Валери Цветанов (Driver1)

Мноу сте ми забавни! Карате ме да си налея един Го...
23.05.2016 16:11
Мноу сте ми забавни! Карате ме да си налея един Гордънс с портокалов сок... Ай, наздраве,,,,! :))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Наздраве,,,,,,,,
23.05.2016 20:54
https://aktualninovini.com/2015/11/18/анкета-искате-ли-бойко-борисов-в-затво/
Ивайло Стефанов

Здравейте бе, форумни самураи.
24.05.2016 12:53
Напишете нещо ново , дето да разцепи скуката.
Сътворете нова историйка.
Де го оня с клюна , да не се е скрил на някое по-високо клонесто дърво.
Винс , мини за малко поне през темичката , драсни
нещо . Мъчно ми е че те няма!?
Николай Гайдаров

Трябва да влезете като регистриран потребител,
за да можете да публикувате информация в системата !!!
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025