| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход << Обратно в темите
ТЕМА
Има изменение към рег. 561 |
| Свързано с 45 минутната пауза. Влиза в сила от 02.03.2016 г. На обед като тръгвах на работа ми дадоха в офиса едно писмо свързано с тая работа. Ся немам време да го ''разшифровам''.Не е зле който има достъп до Спедитора да постне инфо за колегите, че тва с паузите ташак не требе се прай. |
| Темата е много дълга и са визуализирани само последните 50 поста. Покажи скритите 77 поста ...
|
| 09.03.2016 09:55
|  |
|
Отатъче много негодуват от тебе. Нарочно ли ги нервиш или имаш наистина различия. Ти не си падаш по идеали, по скоро си консервативен. Шофьорите отиват на едната крайност, но ти на другата - шефа винаги има право. Като двете крайности на махалото сте. Аз не съм бил в господарския форум, но шофьорите пишат като надрусани. Ревностно си бранят белия цвят, а на работодателите са оставили - black-а Стендал е написал ''Червено и черно'' - явно не сте вии прототипите |
|
Дучето де остана |
| 09.03.2016 10:13
|  |
|
ас го аресвам штот принципен одстоява си идеите и ги брани сас зъби и нокти! Дучето да можех - бих го клонирал Давам му камион и кара сас клонинга си кой се двойката ве и отговаря - ами Аз и Аз :) прелича ми на монета сас две абсолютно еднакви страни
|
|
|
| 09.03.2016 10:20
|  |
|
Може дъй засрамен...ако тва причината - значи има срама Предполагам, че мой са и изчервява...абе той ши излей нормален човек...баси изненадата |
|
Фригото дей ве |
| 09.03.2016 11:08
|  |
|
немярка се и чат-а празен |
|
|
| 09.03.2016 11:13
|  |
|
Може да е натварил нещо нехладилно Явно е прикачил брезент |
|
Ето ме бре,Винс!
Требем ли ти за нещо?
Коланчета м... |
| 09.03.2016 12:46
|  |
|
Ето ме бре,Винс! Требем ли ти за нещо? Коланчета метках до преди малко-16 на брой. Едни ПДЧ-та товаря от време на време-ем тежкък ем висок товар! Имате си тука фенове на фригота. Гот е с фригото. Ма аз с брезент си маам. |
|
|
| 09.03.2016 12:57
|  |
|
Абе на тебе ли вика Дуче... Нали Дучето е италиянец и аз помислих, че на Жабординито |
|
|
| 09.03.2016 12:59
|  |
|
Те на времето затова са били измисляни партизанските имена...да мой се обърква врагъ |
|
...а Фриго викаме на един много готен селянин/без ... |
| 09.03.2016 13:04
|  |
|
...а Фриго викаме на един много готен селянин/без колело/ де френската емблема ''F'' - я оприличава на Frigo
Не знам на Фригото - Франция ли казва |
|
|
| 09.03.2016 13:06
|  |
|
Иначе е пичага...дорде обядва може да псува на мама, тати...талант е |
|
Ха ха ха....нема Ви огрее скоро,колко и да ми се к... |
| 09.03.2016 13:23
|  |
|
Ха ха ха....нема Ви огрее скоро,колко и да ми се качите по цепките.Решил съм да не се занимавам с олигофрени отдавна.Така че ни съ напъвайте.. |
|
|
| 09.03.2016 13:29
|  |
|
Ей го кръстника на Франция... Пак нервен...забравих ко искаше - да изчука Света или обратното...ама имаше мегаманска идея
|
|
Май на мене така ми вика. Ма тва обръщение ич не м... |
| 09.03.2016 13:50
|  |
|
Май на мене така ми вика. Ма тва обръщение ич не ми е чуждо!
Тва сериозно ли? На табелата на Франция-Frigo? Тва да не е нещо като с германския град-Ausfahrt. На къде и да караш всеки изход от аутобана към него води! |
|
|
| 09.03.2016 14:07
|  |
|
Не ве...една обява реши да разчовърка, ама така я преведе, че прякор си измисли После беше зел са прай на знаещ - да обяснява с рег. номера - времянка на влекача, кви права имаш
Беше много превъзбуден, дорде не се появи М. А.. После като Левски през турско се покри. От време ва време пуска някоя тъпня, но се варди...иначе войствен кът ония мутри от околовръстното Кога не му стига слово - почва с рогата да чати. |
|
|
| 09.03.2016 14:11
|  |
|
Винс често го бъзга, но фригото минава на max и се мъчи го замрази. |
|
Ха ха ха блаженни са вярващите...мъчел съм да замр... |
| 09.03.2016 14:22
|  |
|
Ха ха ха блаженни са вярващите...мъчел съм да замразявам простотийте Ви.Дремете ми на патката...такива боклуци с болни амбиций съм се нагледал...Такива болноглави само марширане,гонене и бой...ТОЛКОВА...Айде почвайте да разтегате ха хах ха |
|
доди ве :) |
| 09.03.2016 14:44
|  |
|
сас бумтяшт агрегат режим continious винъги атрактивен юзър кога залипсва - най лошото почвам да си мисля ся тревогите ми се разсеяха
|
|
Дуче |
| 09.03.2016 14:52
|  |
|
Ас колани не барам!!! барал сам барал сам та сам се набарал кът чуя товар ПДЧ плоскости дърво ели хартиа - напускам мигновенно!!! тъка наречените биг баг-ове съшто ми идват кът заповед за уволнение ся найш ко за замислих.. ей туй укрепване на товара.... било работа на шафьора айде бе ас дън съм такелажник да си го укрепва изпраштача и да си го разкрепва получателя у фюрершайна ми пише че имам право да карам камион сас ремърке и полуремърке никъде не пише че мога ели па треба се занимавам сас окрепване на това посредством колани ако некой ден ме видиш да влача брезент тогава да знайш че съм потънал до гуша у борчове и че садиа испалнител ми звъни на вратата че тока ми спрян телефоните съшто не съм нъмерил никва друга работа и съм се фанал на чадър
|
|
Арно бре,Винс!
Аз па барам колани яко
И така десет... |
| 09.03.2016 15:10
|  |
|
Арно бре,Винс! Аз па барам колани яко И така десетина дена След това дома Кът изтече месеца па се фана за десетина дена-и те така! Ма при мене малко по иначе работата Нема те занимавам с мене си Мен па не моо ме видиш с месеци да ода напред-назад кът бездомник,ако ще и совалка да карам Бех такъв ма тва минало Секи си знаи
|
|
най ми се иска да съм змиа |
| 09.03.2016 15:18
|  |
|
ем лежи ем оди |
|
За коланите караш курс професионална компетентност... |
| 09.03.2016 16:27
|  |
|
За коланите караш курс професионална компетентност, той е затва, да са научиш къ съ връзвъ. Ц и е имат и ония с големите каравани, ма не са професионалисти. Таз извадка по горе , превод на допълнението ма води до мисълтъ че щом пауза може да е само на легло тахограва, императивно изрично, то двойките ша треа праат 45' паузи. Щотона втория му пише квадраче и ни съ брои поновото.....нз, некой да даде тълкование |
|
Пъ аз у фригу не мое ма качиш, сега не моъ да спя ... |
| 09.03.2016 16:30
|  |
|
Пъ аз у фригу не мое ма качиш, сега не моъ да спя кът спре фриго до мен та кво остаа да си го и нося, по цяла ношт мислъ колегата дон кихот победели мелниците или не... |
|
Доне, |
| 09.03.2016 17:13
|  |
|
думай нещо за тройката...ама не оная шведската |
|
Аме сега |
| 09.03.2016 17:30
|  |
|
Не се бъзикам! Къде регламента урежда въпроса с кормуване от 3-ма водача? Тахограф с две чекмеджета, а с трима шофьора |
|
|
| 09.03.2016 17:58
|  |
|
...разбира се, че при двойката трябва се прави пауза! ''На разположение'' е всичко друго, но не и ''пауза''! Регламента си е ''куцо магаре'' у зародиш |
|
|
| 09.03.2016 18:00
|  |
|
Какво тълкуване искате за регламента... Това да не е Библията... |
|
|
| 09.03.2016 18:05
|  |
|
Не ми се коментира па шайбата... И там тълкуване трябва!!! ПОСЛЕ НЯМА ШОФЬОРИ...ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ПРОСТОТИИТЕ И ЧАКАЙТЕ ШОФЬОРИ |
|
|
| 09.03.2016 18:29
|  |
|
Шофьора си е като наденичката м/у двете филийки в сандвича. Едната филийка работодателя, а другата контролния орган и всеки иска да го схруска. Кой работник плаща по - големи глоби, кой работник има по - голямо работно време, кой работник живее с месеци в ламаринен ковчег...ами няма шофьори дами и господа властимащи |
|
|
| 09.03.2016 18:37
|  |
|
Да не говорим па каква осигуровка имаш - като на чистачка Наистина тая професия си е за аутсайдери |
|
хм.. |
| 09.03.2016 18:47
|  |
|
Гаргата го чета близо 8 - 9 години вав зората на форума бехме дисиденти ама ся къкто чати - сефте го чета свикнал съм му на хумора на ирониата и на сарказма ся обаче нештата.... кък да е даже Меси и Роналдо праят чат пат слаби мачове Гарга успокоявай се че у Америката - по зле там и тахограв нема пишат некви часове у тетрадка мижи да те лажем ся тука че нъпрайм 1 прогноза вав обозримо бъдеште мн фирми закъсали за шофьори че почнат да копуват американски камьони тиа сас стая дет са зад кабината и сас тоалетна горно оттичане у туй по са живей гледал сам ги по дискаварито вътре винено червена кожа туй ми любимото а на тавана за осветление - звездички ако си платиш мой ти ги нъпраят да мигат тъй съня някак по спори и по навреме дохожда |
|
Винс, |
| 09.03.2016 18:57
|  |
|
в цялата тая свинщина нещо трябва се промени! ''Многото пари'' де взема тираджията са от командировка. Тоя де е командирован ''чикии'' да прай у странство - па същите взема. Реално труда ти е оценен на сумата в/у която те осигуряват! Другото е бляя, бляяяя
Шофьора е незащитен - като гол м/у манафи се движи |
|
ся се сетих и друго |
| 09.03.2016 18:58
|  |
|
''Добриа шофьор'' мигом да разтълкувам понятието Селянин ама не къв да е а Я. С. който нарушава поголовно и безогледно штото видиш ли фирмата плашта глобите едни го правят за да си извоюват репутациата на добри шофьори а друго просто имат офча психика и тиа сас кредитите и те ''добри'' не слазат од камионите по 8 -9 месеца да не отивам твърде надалеч ама едно 80 процента од тиражиите са кредито получатели и кредито плаштатели тиа са ''хванати'' ама по хванати и од фудболен съдиа на кърваво дерби
|
|
|
| 09.03.2016 19:01
|  |
|
От цялата брънка по превоза на багажа/товара/, де са на наредени на линията - шофьора е най - надупен. Всеки проблем де възникне - шофьора го отнася кът сириец - германка |
|
Истина е!!! |
| 09.03.2016 19:08
|  |
|
Значи един господин някой си, пуска обява, че търси шофьор за вътрешно-европейска релация и... Значи иска първо си намери шофьора и след това ще си купи камиона!? Не ви се вярва нали...но Гаргата не лъже |
|
Гарга |
| 09.03.2016 19:08
|  |
|
кучето си лай - кервана си въри думи и дела нъл знайш разликата на тоя етап ништо немой се нъпрай и че ти го обесним по най лесниа начин огромен процент од шофьорите са удивително прости и ограничени хуманоиди необразовани и нежелаешти да се образоват живяли срешту училиштето и тъй го завършили на база съседство простиа човек е изключително лесен за манипулиране и съштевременно - страхлив това е днешниа резултат од изтрепването на интелигенциата на Българиа вав оня следдеветосептемврииски период вс инакомислешти беха праштани по лагери та Белене ли та Слънчев брег ли там повечето измираха останалите осакатявани психически следствие на което генофонда на Балгариа беше изкуствено подменен на пролетариата шапка се сваляше а интелигенциата беха обявявани за буржоазиа и врагове на народа последните им се конфискуваше имуштеството биваха интернирани абе отсекаде беди ги спохождаха създаде се червена буржоазиа която обаче по изкуствен начин
аз изкуствени нешта ни признавам ни обичам ти би ли онождал изкуствена вагина??? |
|
|
| 09.03.2016 19:15
|  |
|
Днеска бях удивен като разбрах, че министър Бъчварова иска да се увеличи числеността на ''тюфлеците''!? Погледнах календара - да не е някоя 2-ро априлска шега Гербаджия съм, но не съм сляп и глух/за разлика от едни други/. Невъзможността да подобри качеството, отива да увеличиш количеството. ЗАЩО ВЕ Г. С. МИНИСТЪР, ЗАЩОООО...!!!
|
|
|
| 09.03.2016 19:16
|  |
|
Шофьори може да няма, но контролни органи - щееее в излишък |
|
|
| 09.03.2016 19:20
|  |
|
Много ''парашутисти'' има на отговорни места...ама много |
|
одих на приземниа етаж |
| 09.03.2016 19:38
|  |
|
раздел ''вопли'' да следя казуса Рематра плъзгача шапка невидимка нахлупил |
|
Да добавя нещо и аз!
На първо място-моите уважения... |
| 09.03.2016 23:13
|  |
|
Да добавя нещо и аз! На първо място-моите уважения към труда на всеки му! Положението с професията ни в родината е повече от плачевно. Не виждам за съжаление нито една българска транспортна фирма,която да се опита да подобри условията на труд на шофьорите си. За заплащане да не говорим! Тук трябва да подчертая,че аз упражнявам професията ''международен шофьор'' във фирма,която основната дейност не е международен транспорт,а тази си дейност е допълнение към един затворен цикъл. Няма да навлизам в подробности! Ако на дневен ред пред мен стоеше въпроса,къде да започна работа като международен шофьор? Не бих избрал да продам труда си на български работодател! Причини много! Една от основните! Не ме интересува каква ми е регистрацията на камиона''Е'' ''I'' ''D'' ''DK'' ''S'' и тн.... Аз не съм си вкъщи, без значение от регистрационния номер! Магистралите са си същите,градовете също не са сменили местонахождението си! Като добавя и това,че имам себеуважение и знам цената си на пазара-като добавя и изградения с годините опит-не се надценявам,но в никакъв случай не се и подценявам! Избора става много лесен! Защо регистрационния ми номер да е BG и да се ядосвам за има нема хиляда евро с клизма дадени. А тва па е толко разтегливо понятие,колко ще вземеш,че ако тръгна да описвам за кви неща може парите да се стопят драстично-нема две големи паузи да ми стигнат. На края на месеца моо се окаже,че пазача-пияндурник дека е нощна смяна в гаража на фирмата,мое ме бие по доходи! Еми по добре да се ядосвам в не толко розовите вече чужди фирми,но да знам,че ще взема заработката! Каквото и да се говори/пише,качествената работна ръка е направила своя избор! Да,професионалистите шофьори са на изчезване от родните фирми. Ще става все по-зле и за двете страни! Все още за българския шофьор има избор-за тия с камионите- варели, спасението е едно. Не проумеят ли,че шофьора е човек,обича и милее за семейство и деца не по-малко от тях. Шофьора има достойнство-очаква човешко отношение,навременно и себестойно заплащане за положения труд....не ги чака нищо добро! Не мразя българското,аз живея и работя в България. Мога да го променя когато реша,но съм направил своя осъзнат избор!
|
|
Ясене,,,,, |
| 09.03.2016 23:19
|  |
|
На мен пък ми е чудно защо в която и да е западна фирма, когато я налазят бг шофери и заплатите се сгромолясват яко,,,,,,, от няколко месеца все повече се убеждавам, че няма по-тъпо, злобно, завистливо и ,,, от бг драйвъра,,,,, нищо, че се мисли за тарикат. |
|
Иво |
| 09.03.2016 23:50
|  |
|
Нали си бачкАл по чужбината? Втората ми чужда фирма в,която работех едно време беше ''E'' Първите пет години бях единствения българин там. После дойдоха и други-и ''RO''и ''PL'' Не знам дали ще повярваш,но до ден днешен се чувам с бившия ми работодател. Не често,но за някои празници-също така и за някои общи неща,които сме имали-хубави спомени...незабравени до днес! Български колеги му направиха някои поразии в годините....аз също съм Българин,но не ме сочи с пръст! Защо ли? Защото той не е Българин-разграничава нещата! Всичко е до човека! Дано си ме разбрал! |
|
Всичко е до Човека ,,,,, да |
| 10.03.2016 00:28
|  |
|
С последният ми испански работодател сме се чували няколко пъти по телефона, въпреки, че напуснах фирмата му по негово желание а не по мое и ми беше много кофти, че ме изгони ама още тогава той ме попита,''Представи си, че си на мое място,,,, как ще постъпиш??? '' ,,,, сега го разбирам,,, и аз бих постъпил така,,,,, та последно ми се обади за Нова Година да ми пожелае успехи в Живота и Бизнеса,,, Не знам дали на други българи е звънял. |
|
Е що те е изгонил бре,Иво?
Аз си тръгнах с неуспор... |
| 10.03.2016 00:42
|  |
|
Е що те е изгонил бре,Иво? Аз си тръгнах с неуспорим аргумент след 10 години служба! Заради най-важното нещо за мен-семейството! Разделихме се с всичко най-най!!! Никога не съм се карал с този човек! Явно съм имал късмет! |
|
Какво видя едно българско шофьорче в годините на с... |
| 10.03.2016 02:36
|  |
|
Какво видя едно българско шофьорче в годините на странство? Държава-Испания! Най-общо! 2001г. -старт-9 автокомпозиции 2003г.-над 20 автокомпозиции 2004г. -драстично увеличение на заплатата! Цифри няма да цитирам-невъзможни днес! 2007г. -България влиза в ЕС! Автопарка наброява над 50 композиции. 2009г.-Автопарка нараства с още 35 нови композиции на куп! Какво се промени при шефа? Построи си нова къща! Направи нов гараж! Имахме 10 чисто нови ''Сеат ибиса'' на разположение 24h. в денонощието за всеки шофьор,който е в гаража и има нужда от автомобил. Май е излишно да споменавам,че горивото на служебните ''Сеати'' не беше от джоба на шофьора! В базата имахме обслужващ персонал-чистачки,готвачки и столова! Колегите,които са извън базата получаваха допълнително заплащане-няма да изпадам в подробности относно заплащането за това,че си в камиона,а не на креват в базата! В годините на шефа му се промениха много неща-транспортния автопарк,личния също така!Къщата,която си спомням в началните години,претърпя сероизни трансформации! Какво не се промени-никога! Отношението към работника! Остана си същия човек! Можех и съм го правил-звъня му директно на него,когато съм имал проблеми по работа! Държеше да знае къде е ''болката'' на човека,който работи за него-бил той BG,RO,PL,I и тн... Парите няма да коментирам-работеше се с мисълта да се свърши работа!Нямаше ощетен! Един''BG'' ''магнат'' да сътвори това и ще му работя дорде съм жив! Ма нема такъв! Они са си най-важни! Най съ обичат! Колко по-богатеят-толко по-омразен става шофера у техните очи.. Пари сака гадината мръсна... Не мой проумей,че лизинги са плащат и апартаменту връзан.... Банката и тя..извадила четвъртития.. Шофера най-удобен да го евА! Смешна държава Смешни управници Смешно здравеопазване Смешна и образозателна система Държавата на Ъпсурдите Ъпсурдистан Кво да очакваме Не смешни транспортни фирми Шофьора прост-нарицателно
Язе бита карта вече Моето съм го зимал га могло Тежко и горко на младите лъвчета И они душа носат Теа дека решиле да се фатат с транспорту-днеска Нема къ да ги разубедиш Искат да лапат от тиражийство Никой не моо ги спре Они готови на сичко Ни пернатия ше бъде чут ко грачи Ни винсо де по негов си начин-тънък но мноо верен-и он нема бъде разбран-язе го фатам-ма толку Он сака да ма клонира ''Незаменимия''-дори и за такъв филм не се сещам.... Не с рогата винсъ
|
|
Много хора говорят сити, без да са усещали глада.
... |
| 10.03.2016 11:52
|  |
|
Много хора говорят сити, без да са усещали глада.
|
|
С глада всеки може да се пребори!
Само се иска пип... |
| 10.03.2016 12:05
|  |
|
С глада всеки може да се пребори! Само се иска пипе и дупе! |
|
|
| 10.03.2016 14:39
|  |
|
Като дете не обичах зеле...но забелязах, че кога се засемейничъх и отварям хладилника - вътре минерална вода и зеле. А познайте, ако сте гладни към кое ще посегнете!? В живота всичко е относително - само смъртта и данъците са вечни/как казват американците/. |
|
Минерална вода и зелье :))))) |
| 11.03.2016 00:09
|  |
|
Добавяш сол и затискаш с един объл камък. Ей го, гражданин. И туршия ни мой си напрай и за тва седял гладен. |
|
18.03.2016 14:43
Други: Франция - санкции, налага... |
| 20.03.2016 09:22
|  |
|
18.03.2016 14:43
Други: Франция - санкции, налагани от френските контролни органи при управление на ПС от двама водачи В ИРУ е получена информация от няколко асоциации, че френските контролни органи са започнали да налагат глоби на шофьорите, който при екипно управление ползват прекъсването от 45 минути в движещо се превозно средство, като се позовават на чл. 34, т. 5 от Регламент 165/2014, който влезе в сила на 2 март 2015 г., но те отложили прилагането на това изискване от 2 март 2016 г.
ИРУ е влязъл в контакт с Европейската комисия и с френските компетентни органи и е поискал обяснение по случая, тъй като тази нова практика не е в съответствие с Указание 2, издадено от Европейската комисия, както и с указанията, дадени по проекта TRACE. Засега не разполагаме с по-конкретна информация, но с оглед да бъдат избегнати прекомерни глоби препоръчваме на превозвачите, извършващи превози с товарни автомобили и автобуси във Франция, управлявани от двама и повече водачи, да не ползват прекъсването от 45 минути в движещо се превозно средство до изясняване на ситуацията.
Призоваваме в случай на проверка и наложена санкция превозвачите да се обадят в Информационния отдел на АЕБТРИ. Данните се събират с цел да се предоставят на Европейската комисия, която в момента оценява сериозността на случая и обмисля стартиране на предварителна процедура за нарушение срещу Франция.
Източник: АЕБТРИ |
| Трябва да влезете като регистриран потребител, за да можете да публикувате информация в системата !!! |