| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход << Обратно в темите
ТЕМА
Здравейте, колеги. Имам един в... |
| Здравейте, колеги. Имам един въпрос по следния казус: Фирма-превозвач не е подтвърдила заявка за товарене и съответно не е натоварила. Компания, от която трябваше да товарим, твърди, че по телефона сме подтвърдили заявката. Как може да се разреши този въпрос и евентуално какви са глобите. Благодаря. |
|
official |
| 04.08.2018 21:42
|  |
|
светлана , вие как кореспондирате с клиентите си. по принцип се води кореспонденция по ел.адрес . така е сигурно и оставя следа . По телефона кой какво казал не важи. Аз мога да кажа че ми дължите 1 милион. |
|
Има и заявка за товарене в която са описани всички... |
| 05.09.2018 07:37
|  |
|
Има и заявка за товарене в която са описани всички подробности за товаренето, дата, час, вида на камиона и с какво да е оборудван за товаренето. Всички подробности се уточняват по телефон или с e-mail. Заявката се пуска от товародателят към превозвача и в нея се отразяват санкциите и за двете страни, ако някой не изпълни определено условие. Санкции могат да се налагат единствено от тези две страни при некоректно изпълнение, който най-често се удържат от навлото.
|
| Трябва да влезете като регистриран потребител, за да можете да публикувате информация в системата !!! |