driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

Марка и модел на камион,индивидоално предпочитание...
12.09.2013 02:42
Предлагам една неангажираща тема за всеки който реши да сподели от собствения му личен опит,марката и модела на камион,който най му пасва(ако мога така да се изразя)
Понеже,аз давам ''тон за песен'',ще сподела моето лично мнение,което изненадва самия мене си????
В моя стаж като шофьор,съм карал,Скания,Волво,Даф,Ивеко и Ман.............
Ще започна със Скания:тук трябва да си призная,че имам всичко на всичко,6 курса със Скания(верно V8 470к.с.) топ лайн кабина,но нещо не ме впечатли.......
Волвото ми иде много прехвалено,300 пъти си ударИх главата,къде ли не,у тая''широка'' кабина.........
Идва ред на Даф-а,моя любим камион,просторна кабина,удобни легла,изобщо много добър комфорт,ма горкио да не му кажеш,че требва байр да изкачваме,никъв го нема милия,ебати спънатия кон е в тва отношение...........
Ман,лично за мен е средна хубост.......
Ивеко Стралис,
това е ''нещото'' което ме кара да пиша тази тема и да споделя,че съм изненадан от себе си?
От описаните марки камиони,ако имах възможност да избирам марката с която да работя,без съмнение ще избера Стралиса,заради съвкупността му от качества!
Голямата кабина на Стралиса,ме удовлетворява напълно.
Най-прекрасното нещо в този камион............е мотора.
Нема такава динамика,имам чувството,че скоростната кутия (автоматичната) ми следи мисълта........
С две думи:
Ако имам възможност да си избера камоин с който да работя,несъмнено това ще е Ивеко Стралис........
Да ме прощава Дафинка,ама да ми яде уя.........
Владимир Драганчев

Темата е много дълга и са визуализирани само последните 50 поста.
Покажи скритите 53 поста ...

2500!?!?!?!? Е, това не е аматьорство, това е глуп...
15.09.2013 10:20
2500!?!?!?!? Е, това не е аматьорство, това е глупост! Би ме било срам да напиша нещо подобно!
Росен Димитров - Рошко

2500!?!?!?!? Е, това не е аматьорство, това е глуп...
15.09.2013 10:26
2500!?!?!?!? Е, това не е аматьорство, това е глупост! Би ме било срам да напиша нещо подобно!
Росен Димитров - Рошко

Роска,
15.09.2013 10:36
примерно от Италианските шофьори по големи душмани нема,те само така карат по Италия,тежки терени,товари 30-35 тона,на равното пък карат със 110 даже и по-бързо са минавали покрай мене,немат ограничители на камионите.
Техна си работа,камионите са си техни,пътищата също,в държавата са си,да се опраат.
Велков може да потвърди,ако иска,тия са напълно луди,аз па за тва най-много обичам да карам Италия
Владимир Драганчев

Накарахте ме да погледна графиката на моето Ферари...
15.09.2013 11:38
Накарахте ме да погледна графиката на моето Ферари - AS440S42T/P, която потвърди и личното ми усещане, както и поведението на автомата.
Диапазон на макс. въртящ момент 1100-1550 о/мин
Диапазон на макс. мощност 1550-2300 о/мин
Веднага след 1550 о/мин въртящия момент чувствително
намалява, като след 2000 о/мин се срива.
По друг начин казано до 1550 о/мин двигателят се развихря, след което започва лека-полека да тъпчи и към 2000 о/мин ''увисва''.
Росен Димитров - Рошко

РОШАВ, НАЗДРАВЕ!
15.09.2013 14:17
Ебем ти теорията - ДА аз съм аматьор, ти изпреварвай и на 1100 об. в баира, аз в червеното /2300-2500/ с НАСРЕЩНО движение - пожелавам ти МНОООО КЪСМЕТ!!!
Тодор Тодоров

Роска,
15.09.2013 14:42
тогава какъв е смисъла на тази настройка на софтуеъра на скоростите за която аз споменавам,когато е на пълна газ,диапазона на оборотомера му е 1500-2000 оборота,и точно там върви яко,така Италианците са си ги програмирали,не бай Ганьо.
Владимир Драганчев

ВЛАДО,
15.09.2013 15:00
ти не си ли забелязал до сега, че Рошавия винаги е бил против всичко което аз коментирам.
НЕКА е жив и здрав! Аз съм доволен от съвета му за лаптопа.
ЧУЙ какво ще ти кажа аз на тебе, преди много години на опашката за влизане в Т-я, зад мене беше спрял Грък с Волво. Отидох при него ей така от скука, не знам как станало на въпрос, но греко ме извика да стъпя на степенката и изфорсира мотора. На място Вола прави 3000 /три хиляди/об. Е, кога бати Роско с неговите 1100 ще го изпревари...
Каза, че той /в сервиз/ е натягал регулатора на ГНП за да прави тези обороти. Драуг мотор не би издържал, само шведската стомана. Иначе, префорсиран двигател = на изкривени повдигачи...минимум. Имали сме доста такива случаи.
Тодор Тодоров

чичо Тошко,
15.09.2013 15:30
забелязал съм,че си спорите,но повече ми прилича на майтап,ваша си работа.
Всеки който е карал по Гърция знае,че е много тежка за каране,а Гърците карат само Волво и Скания,Волвото преобладава,и двигателите на повечето са ''барани''+ чипове,пише,че е 500кс,а реално е 650-700кс....
Напълно ти вярвам за Волвото на Гръка,даже съм ходил в Солун при оня играч,къде ги ремонтира,но му забравих името,че беше отдавна.
На едно Гръцко Волво на вратата където стой надписа колко коня е,Гръка махнал цифрите и беше сложил три питанки на тяхно място,на байрите на Едеса ме изпревари,стария път за Игуменица,Волвото ревеше,трещеше,но и вървеше,направо ми настръхна косата като мина покрай мене ха-ха-ха.
Владимир Драганчев

ВЛАДО,
15.09.2013 15:47
сигурно на 1100 об. те е изпреварил... според Рошавия тогава е най як:):)
Разбирачите знаят какъв камион да карат...?
Тодор Тодоров

Тоше, това показва разликата в КПД-то или инак каз...
15.09.2013 15:54
Тоше, това показва разликата в КПД-то или инак казано - знанието/умението не са право пропорционални на стажа/годините живот! Даваш вид на човек без собствено мнение и интелект, който е трупал знанията си по степенки и сандъци... Аз в баира НЕ изпреварвам самоцелно - само ако се случи поради разлики в тонажа/динамиката на моторите и редукторите на съответните еЛКаВе-та. На камиона който карам в момента му е изключена опцията ''semi'', тоест сменя предавки само когато той си поиска и го прави успешно за мое щастие тъй като е едва на 200к км и не само... На предния ако му беше изключена по същия начин щях да бера големи ядове. По баира сваля една предавка, само че по едно време ''решава'' че му е ниска и превключва една на горе. Съответно ''разбира'', че тази пък му е висока и пак надолу. Ако не съм аз да му ''давам акъл'' може и до катастрофа да се стигне...

Владо, да си призная, не ме влече темата защо някой прави ''подобрения'', когато инженерите са го смятали когато са го конструирали и сигурно са знаели какво целят да постигнат.
Росен Димитров - Рошко

Роска,
15.09.2013 16:04
има си причина да ги правят тези ''подобрения'',тежки терени,въпрос на някакъв вид престиж,и на кво ли не?
Просто им е мания,Волва,квито има в Гърция,сигурно и в Швеция нема такива!
С удоволствие бих покарал един такъв дзвер,но нема как да ми се случи,единствения вариант е да отида да бачкам в Гръцка фирма,,,,,но мерси.
Нали знаеш приказката,кой е най-добрия Грък,умрелия Грък.Грък да ти е шеф е по лошо и от циганин да ти е шеф.
Владимир Драганчев

И в тоя ред на мисли за какво ти е такъв камион в ...
15.09.2013 16:31
И в тоя ред на мисли за какво ти е такъв камион в Холандия да речем? Има похвати за софтуерно и хардуерно пригаждане към различни условия, а универсалния за тази цел е задкормилното у-во! ;)
Росен Димитров - Рошко

Е ми то за това Дафа е такъв,какъвто е. В Холандия...
15.09.2013 17:04
Е ми то за това Дафа е такъв,какъвто е.
В Холандия има 3 нанагорнища изкуствено създадени.
Ако Гръка кара стандартен камион,каквито караме ние,само ще си ръмжи по байрите и ще лази с 40-50км. и разхода нема да му пада под 40 на 100км.
Затова на тях им трябва нещо наистина мощно(нема кво да се лъжеме,най-мощните камиони са Волвото и Сканията,всички се виждали моделите FH 770кс и R730)Гръция шофьор на къде и да тръгне,все яки байри го чакат,ако е за Германия през Италия,същата работа,Италия е целата в баири и планини,накъде и да тръгнеш,чак към Болония,Модена,там е равно,но после,Тренто,Бренера,пак същата работа....
Ето основателна причина да карат все мощни камиони,и за това по ''слабичките'' Волва 500кс. ги преправят малко.
Ако кара некоя Дафинка 460,ше я избуши за нула време,никога мотора на стандартния Даф нема да издържи на Гръцките релации,и изобщо на техния манталитет на каране,и те като Италианците ги зобат яко.
Само веднъж съм виждал Грък с Даф,но Дафа беше евро3 XF580,но и него гаранция са го барАли по двигателя и не се знае колко е 650-700 може би......
Владимир Драганчев

Как го пишеш грък с главна буква кът некое божеств...
15.09.2013 17:22
Как го пишеш грък с главна буква кът некое божество... :))))))))))))))))))))
Сигурен съм, че и техни представители надничат често тук, та че им се вирнат още толку дзурличките...
Мойта страст е икономията /затова съм и мизерник...:))))))))))/ и спокойствието, та по таз причина ми иде скучничка посоката към която завихме в темата и ще Ви оставям да си я нищите.
Росен Димитров - Рошко

Ти па,нема кво да нищиме бре,време да минава,скука...
15.09.2013 17:28
Ти па,нема кво да нищиме бре,време да минава,скука братче.
Владимир Драганчев

Да така е Драганчев,като Италия друга такава държа...
15.09.2013 20:02
Да така е Драганчев,като Италия друга такава държава нема ха ха ха И мене си ме кефи много пъти съм го казвал.Тонажи големи,газ до ламарината,никой не слага колани /не укрепва/ ,никой не те глобява за тея нещо .Стига да си с италиански номер на влекача де...Верно,теснотий и простотий и за това като иде нов шофер дето не е карал Италия и изпада в шок ха ха ха.Но става,чувствам се абсолютно комфортно там..
Владимир Велков

Адаш
15.09.2013 22:14
здрасти,
и мене най ме кефи Италия,аз само с БГ номера съм я карал,но никой не е ебавал за измишльотини,газ яко,
а не като в Германия,дистанция не съм бил спазвал,аре 170€ отекох,сложил съм 10 колана,12 требвало, аре и там 300€,по 150 на колан,как ги изчисляват тия фашисти,еба ли им майката!
Гони ме носталгията по Италия,ше фана там да се преместя да побачкам,но ги знам кви са мародери ха-ха
Тия па лигьовци по скандинавите зеха да ми идват в повече сички с 80 карат,аз с тия нашите скопени камиони едвам ги изпреварвам....
Абе угодия нема,,,,в Италия камион не мога да настигнем,само некой тъп Унгарец може да пречи там,те масово с 80 карат.........
Владимир Драганчев

РОШАВ,
15.09.2013 22:59
В тоя ред на мисли и познания в занаята ме новеждаш на мисълта да се ''изхвърля'' малко.
Понееее съм абориген, осмелявам се да ти кажа, че за НАД 25 год бачкане в международния транспорт, преди 2 месеца платих първата си глоба във Франция в тунела Монтнланд. Снимаха ме за превишена скорост /80км/. И вместо 90€ ми взеха 45- след обстоен пълен контрол и ровене в компютъра- нямаше за какво да се хванат! После се замислих, че имам глоби в Португалия, Италия, Испания,Германия, Харватия, Сърбия,Словения, Румъния Иран и най мнооо в Турция /за превишена скорост и изпреварване/ А от няколко год. съм със ЗЛАТЕН талон. Получих го за ''НЕКАДЪРНОСТ'' ти кога ще получиш твоя...???:):)
Тодор Тодоров

Виж, не ми се засягай, но на оная ... не можах да ...
15.09.2013 23:36
Виж, не ми се засягай, но на оная ... не можах да се стърпя. Карай си как си щеш, ма не го споделяй, щото поне на мен ми прозвуча арогантно и дори цинично еле па за твоя стаж.
Златния талон не ми е самоцел. Ако не се лъжа 2008-ма ми писаха акт, че съборих чисто новата бариера на Връшка Чука /полицая се забави да я дигне след като ми пожела лек път, аз обаче много бързах :))))))))/, но мисля, че не ми взеха точки. Преди това, че не си нося гражданската, ма и там май не ми взеха. Ако това е от значение мислим дека съм некъде в обсега. Опс, след това паяк ми вдигА колата, ама и там ония 30лв дето ги дадох не помня да са ми писали АКТ. Инак имам една глоба в Австрия за не спиране на СТОП - 20 евро и туй то.
Росен Димитров - Рошко

Тодъре, стаж, книжка и талон ако ще да е от платин...
17.09.2013 13:35
Тодъре, стаж, книжка и талон ако ще да е от платина не карат камион. И ако верно вкарваш тир-о в 2000-2500 об/мин то това обяснява защо се въртиш по разни фирми-есерс, щадлер, де райк и т.н
Don Juan d`Emporda

Хуане това ,че бачо ти Тодар вкарва камиона в 2500...
17.09.2013 14:48
Хуане това ,че бачо ти Тодар вкарва камиона в 2500 оборота на мотора не е критерий за некъдърност,надявам се...И аз карам като изрод ама не от неграмотност,никакво жалене а яко газене до дупка и не съм трошил мотор още,а карам камиони от 1985 г всекакви де...Нафтата си туука,пари за гориво не ми е спирано никога...Шо се притесняваш толко от тия обороти ,бем ли го...
Владимир Велков

не е критерий, ама за Тодоров майче е
17.09.2013 21:01
Сигурно мнението е за нов раздел ама карай,Тодоров е стар шофьор но ми затвърждава мнението че който е пенсионер,със закон трябва да им вземет с.д е категориите,като им се работи да карат баничарки или пазачи на некой кър,немат работа в транспорта на тея години.Заплаха за себе си и за околните са.
Относно преправените камиони,другият колега да пита некой малака колко време издържа един такъв преправен влекач ,Турция е най тежка за каране но аги с препавени камиони голема редкост,мое мнение че малаките избиват некакви комплекси все пак са синове от петима бащи,но и това друга тема
За мен най обичам да карам леки товари все ми е тая баир или спускане е .Също не съм привърженик на макс. скорости,като ми се кара бързо има леки коли за това не камиони,най удачният камион е тоя дет ще те откара и върне без проблеми и аварии ,да можеш да разчиташ и да си спокоен с него.За марка вече я споменах това е Мерседес,колко простотии съм преживял с него ако бях с друга машина можеше и да съм на друго място.
Kiro Vladaja

Kiro Vladja
18.09.2013 00:00
Е кво ми дреме,колко му издържа двигателя на преправения камион,да не му плащам аз ремонта случайно?
Гърците карат най-мощните камиони,от всички държави къде сме по на изток,и не му дреме дали му гори 35 или 42 на 100.
Не са си свалили гащите като нашите цървули да возят за без пари,и на такъв като му се качиш да му караш камиона,а си му дал малко газ,а нема да вземеш командировка,така сме си научени,да сме мишлета.
Турция верно е тежка,а щото Гърция не е,или Италия,остров Сицилия,карал ли си там?
Владайския баир е най як.
Владимир Драганчев

DON JUAN,
18.09.2013 11:26
мислех те за професионалист..., НО явно си отишъл в ЕСПАНА като селскостопански работник и като си разбрал, че шофьорите вземат по 3 бона си решил да си купиш книжка.ЩО те боли кура аз къде съм бачкал и на колко об/мин карам. Когато ти бачкаш 20 год в една и съща фирма /обади ми се/ за да те почерпя!
ВЛАДАЕЦ - готов съм и на 45 да се пенсионирам, АКО ме издържаш...
ЩО имаш ''АЛЕРГИЯ'' към старите - НЕ забравяй, че вървиш след тях? Аз още не съм взел пенсия, но и да имам кои е доволен и на кого стига тя? Ти в час ли си... а и нямам наблизо кариера като тебе.:)))
Тодор Тодоров

Тоше, таа плоча дет си я презаписал от некой със с...
18.09.2013 12:31
Тоше, таа плоча дет си я презаписал от некой със селскостопанските работници вече се поизтърка, напъни се, чуй некой друг лаф, запомни го, па го пиши тука пак 2-3 пъти. И ич не ме боли да знаеш, кофти е че му е малка кожата, при теб как е - кожа има за три, а?
Don Juan d`Emporda

ПРЕСМЯЛО СЕ ЧУНЧЕ НА КРАТУНЧЕ...
18.09.2013 12:42
ДОН-е - аз напред и ти след мене, не забравяй!
А, ''плочата'' може да стара, но оригинална...!
ЗАЩО те плашат големите обороти, мен не кефят:)))
НЕ карам валяк или КРАЗ на кариерата:)))
Тодор Тодоров

Не ви ли е срам да се ебавате с възрастта на човек...
18.09.2013 14:52
Не ви ли е срам да се ебавате с възрастта на човека бе,
чекиджии,
трее се радваме,ако стигнем неговите години,
и изобщо не се знае ако ги стигнем,ще бъдем ли в кондикция за работа?????
Може да си спориме и да се заяждаме за кво ли не,ма баш с тва ли намерихте да си прайте ташак.
Във фирмата където работя,има един мъж на 63г.,случи се заедно да караме двойка,всяка смяна по 1280км.....
Аз съм 30 години по млад от него,но с ръка на сърцето си признавам,че след всеки един от курсовете които извършвахме,той беше по жизнен от мен,на края на смяната.
Бачка си човека,не се оплаква,не реве като вдовица за уй,и така......шапка свалям,на подобни колеги!!!!!
Владимир Драганчев

Оборотите
18.09.2013 15:23
кво се фанАха за тия обороти,не знам?
Тайно се надяват шефа да прочете тука,кви съвестни шофьори са и да им дигне заплатите,чекай малко!
Шефа ше дигне едно друго нещо,и право в кафявата точка.

Тази нощ карах МАН 5-ца 440кс. автоматик.....
Забелязах следното,Манчо в ниските предваки,става въпрос от 5 до към 8-9 зависи,като го настъпа по шията,не превключва скорост преди 1900 ОБОРОТА.
Зеления диапазон на полезни обороти на въпросния Ман варират,от 1100 до 1900,
предупредителните,неполезни обороти са от 2000 до 2400,
и на оборотомера в тъмно червено е оцветено от 2500 до 3000.............
Сталиса е същата работа,само дето е по-злобничък,
при резко настъпване на газта не превключва преди 2000 оборота..........
Това е измислено и програмирано от производителите на дадената марка камион,не е измислено от бай Ганьо.
Къде я видехте тая трагедия в оборотите на тези съвременни камиони,немам идея?
Да не ''говоря'',че точно този Ман за който споменавам е на почти 800000км.,съм сигурност през ''живота му'' са го яздили неколкостотин човека,кой може да кара,кой не може,кой как се е гАврил с Манчо,само он си знае,,,
но той е жив,и не само,няма никакви признаци на умора!
Владимир Драганчев

ВЛАДО,
18.09.2013 15:48
нека се заяждат, по това личи човешката злоба и завист, а както знаем - за нея почивен ден няма!
Аз не искам да си го меря с никого - минало ми е времето, НО мерака си остава, обичам камионите, аз имам една професия и мисля, че не е нужно точно ВЛАДАЕЦА да ми каже до кога да я упражнявам... ГАЗ на всичките бутала и мнооо късмет на всички.
Тодор Тодоров

Тури си ги на уя,да не одат пеш
18.09.2013 16:17
Тури си ги на уя,да не одат пеш
Владимир Драганчев

Смях
18.09.2013 20:34
Тодоре, не визирам само теб визирам вдички които са в пенсионна възраст че нямат работа в транспорта.Точно по тая причина дигнаха и възрастта за пенсиониране,какво ме интересува че ти се чувстваш млад и че ти се работи, повечето нормални хора на стари години си седят вкъщи и си гледат семейството.Заради такива и аз трябва да работя с памперс щот не мога да се пенсионирам...
Тодоре не изпитвам към теб нито злоба нито завист,не те познавам но сигурно си достоен за уважение,но просто времето ти за камиони е изтекло.
Драганчев,намали тона малко ,ти също май си чекиджия,простотията ти е на ниво,пишеш че щом човек на 63г е по жизнен от теб,трябва да вземез сериозни мерки.Мислех те за една идея по читав но сигурно съм сбъркал.
Kiro Vladaja

За Владо
18.09.2013 20:51
Сицилия не съм ходил,Гърция и Турция са ми пределно ясни,пишеш и говориш за малаките та чак мед все едно ти капе от устата за тях, изключително отвратилна нация,грък да ти помогне още не съм видял.Да и малаките ич не са свалили гащите повече педали от италия и гърция има,нещо и на теб думата разход ти е болна че само я споменаваш,тея баири де ти ги катериш са най яки....
Kiro Vladaja

Никога не се заричам в този живот, ма да бачкам съ...
18.09.2013 23:03
Никога не се заричам в този живот, ма да бачкам със 63 годишно агри, дърт грип, да му слушам простотиите нема сила която да ме принуди да го напрая.
Драганчев, ти затова ли подскачаш като напушен тиин тука, що те е яд че треа а чукаш двойка с дъртия ли.
А и верно ако един пенционер подскача повече от теб, замисли се, нещо не е в ред!
Don Juan d`Emporda

Предпочитам Дафа пред всяка друга марка,заради ком...
20.09.2013 01:42
Предпочитам Дафа пред всяка друга марка,заради комфорта.
Venko Kremenski

ВЛАДАЕЦ,
20.09.2013 10:23
ЯВНО си млад момък щом така разсъждаваш, НО като /дано/ достигнеш мойте години - ДРУГА ''песен'' ще запееш!
ВЕНКО, аз казах, ВОЛВО с кабина на ДАФ - най хубавата печка и голям хладилник има Дафин, ама мотора... ''издиша''!
Тодор Тодоров

Наборе
20.09.2013 20:26
Нито съм млад нито стар, а по скоро какъв орел бях какво лайно станах.Твойте години с този див капитализъм де е навсякъде силно се съмнявам за жалост да стигна ама айде.За колеги дет виждам в предпенсионна възраст са две крайности ,едните слизат и повече не помислят за камиони другите се натискат за още.Цял живот ако не са се напечелили сега ли ще го правят,по тяхна логика не е зле пенсия,зарплата и командировъчни,далеч от вкъщи да нема главоболия, ама това че бъзикат доста други не ги интересува.Спорове до безкрай.Наборе ако си от Русе прати поздрави на Златният и на Ганди,гаранция ги познаваш.
Са малко и за Венко С дафо
Изключителен комфорт има дафа,само че като го карам и само псувам тая марка,нито чаша има де да поставиш нито химикалка да закачиш,арматурното табло изключително неугледно, педалът за спирачката- просто без ком. зимата става и за чистене на сняг,копчетата по таблото без никаква симетрия,20см широки врати нямам думи,странични прозорци малки,добре че неподвижната част на стъклота не се отварят като уазките тогава щех да ги призная холандците.Бордовият комп. и копчето за него също уникални показанията за налягане на турбото супер нужно инфо за всеки.На вторият креват ако сложиш някоя и друга чанта затварянето е като фитнес,същото важи и за долният креват,шкафовете също негодни и неудобни,ни дрехи ни докумунти да сложиш нормално.
За ходова част ,двг,трансмисия и разход на гориво също пълна скръб
Единственото положително нещо , е само кревата всичко друго леш.
Коментара ми е за хф105
Kiro Vladaja

Последния коментар показва тъй щото на вкус и на ц...
20.09.2013 22:01
Последния коментар показва тъй щото на вкус и на цвет таваришчи - нет... Любими неща представени като недостатък /шкафовете и ''фитенса'' особено, що да не речем ква мъка е на Ферарито, еле па отде се пали печката през 9 часа.../
Росен Димитров - Рошко

Росене здравей, направи съпоставка
20.09.2013 22:22
или открий трите разлики ,между ман тгх,мб актрос и даф хф105, щкафовете и фитнеса са различни при другите модели като че ли.
Kiro Vladaja

Най-голямата истина е произведена в Германия.И тя ...
20.09.2013 22:31
Най-голямата истина е произведена в Германия.И тя е Мерцедес с мегаспейс кабина и възможно повече коне и веднага след него прекия му конкурент и сънародник МАН XXL кабина също с повечко коне е това са истинските камиони всичко останало е поародия на камион.Сега за Дафа 2 месеца карах 105.460 супер спейскаб и единствените неща които ми харесаха бяха долния креват и печката.Сега за останалите от седморката Рено и Ивеко не са и никога няма да бъдат камиони а за ония префалени шведки и шведи Волво и Скания просто немам думи много приказки без покритие голема работа че имат мотори по 750 и 730 коня.Един 4 осен влекач за извън габаритни и свръхтежки товари спокойно може да си ги дърпа с 500 коня и без това карат винаги бавно и с конвой.
Георги Младенов

ВЛАДАЯ,
20.09.2013 23:08
Стойчо /златния/ не помня от кога не съм го виждал. Отдавна бях чувал, че със синът си бачкали но нещо не се разбирали... Ганчовци познавам няколко, последния за когото се сещам е пиянката от Иваново, не те знам друг познаваш ли. И него от 3-4 год не съм го виждал. По повод на твоето разсъждение за стажа и въсрастта се сещам за един лаф на моя кръсник, той казваше: '' ... и 2 живота да имаме, пак ще искаме още 1 курс да направим''. Тъй, че свят шарен - хора разни. А тая вечер по късните новини казаха, че мъже и жени ще се пенсионират НАД 65 год. ХА да ни е честито!!! НА ДАФ-а горното легло е мнооо тясно, да наистина с педалите имаше нещо особено, но за печката и хладилника нямам забележки. Няма друг камион да му духа печката от 3 места.
Тодор Тодоров

Никой не казва за емблемата на Дафина - масичката ...
20.09.2013 23:47
Никой не казва за емблемата на Дафина - масичката на таблото. Евала на кой се е сетил! Хладилника и той масичка. Немало къде да се сложи чаша - тамън три места има. Триъгълното джамче пази от неканени насекоми и връщане на пепел от цигара в движение, освен това там си слагам лапата на сателитната чиния - нема такова удобство! Горното легло е само за багаж.
В Атрос съм се качвал веднъж за малко на раздумка - не останах вчепетлен.
За Ман-а писАх...
Росен Димитров - Рошко

да за нея забравих
21.09.2013 12:44
наистина е удивителна,само човек трябва да не слага мелки неща на нея и да не залети некоя бумага там че ще трябва половин табло да се разглабя докато я извадиш.Има три места да за малки чашлета,две по вратите и дупка за чашле в хладилника,невероятна инженерна мисъл наистина.Джамчето пази верно сега даф се съдят с камаз за авторски права по тая причина.
Росене и като пушиш нема да тръскаш и хвърляш през джама,хем не е културно хем и глоба може да има за това.Хладилника за маса и масичката на таблото не са много удобни за употреба,Роска като имаш време па се качи в некой актрос и му дръпни неговата маса пред хладилника да видиш кое по удобно.
Kiro Vladaja

Наборе забравих те теб
21.09.2013 12:50
за същите двама става въпрос,и Стойчо пенсионер ама вече се накара сега по Русе с некакво свое бусче бръмчи,Ивановската пиянка и той спря да пътува пенсионира се лани,като трезвен е читав ма много го бият като се напорка иначе е хубав човек.Нема да се учуда закон и за пенсиониране на 75 да се направи.
На ман тгх печката също от три места духа,
Kiro Vladaja

KIRE,
21.09.2013 13:14
Стойчо е доста по голям от мене, Ганчо пък е по малък,с 2 год. на мене не ми стигат 2-3 точки. МАН-а духа, ама по средата почти не се усеща.
Тодор Тодоров

Братчеди а на Мерцедеса от колко места дуа таа печ...
21.09.2013 14:35
Братчеди а на Мерцедеса от колко места дуа таа печка че бъш немоо се сета.
Георги Младенов

ГОШЕ,
21.09.2013 14:52
от де що има дупка дуЪ, АМА ни уй не става от нея!
Тодор Тодоров

оно и от тебе уй нестаа ама си одиш хахахахахахаха...
21.09.2013 15:16
оно и от тебе уй нестаа ама си одиш хахахахахахаха да тегнеш на таа земя и да заемаш местото на човек в трудоспособна възраст...Сички пенсии вън от кабините
Георги Младенов

Абе мерцедеса духа от мноо места, ма не им е силна...
21.09.2013 15:22
Абе мерцедеса духа от мноо места, ма не им е силната страна точно печката. Инак съм и фен на тях, нема друг кът мегаспейса.
Don Juan d`Emporda

ГОШЕ,
21.09.2013 15:50
язък ти за младостта!
Буташ масло мнооо яко - ама по-лошото е, че не си и доливаш...
ТОЧНО такива као тебе треа си стоят дома да си клецат младите жени и си възпитават децата, а не да ги оставяте на комшийте. Дан земеш да дигнеш кръвното сега:)))
Ние пенЦийте трее бачкаме да храним вас /децата ни и внуците си/:)))
Голям ташак, снощи по новините даваха един 57год. от ПЕЧЕМЛИЕВ с цистерна дрънка в насрещното по автобана за София. ТРИ полицейски коли не моат го узапти. Оказа се, че не пиян и дрогиран, имал сериозни семеини проблеми и бил изгубил някакви документи -казаха пак днес по обяд. ТЮЮЮ. аман от тези пенЦиии бре, трее ги избесят сите, даите да гласуваме и да се прима закона:)))))))))
НАЗДРАВЕ Жорко, пази сърцето!!!:)))))
Тодор Тодоров

Лош камион няма зависи на кой какво му допада,но т...
21.09.2013 17:42
Лош камион няма зависи на кой какво му допада,но трябва да върви в баира като volvo а не да лази ''аз с ДАФ-а немам нерви да се влача''.А и комфорта на globetrotter xxl ми е достатъчен.На най-претенциозните препоръчвам, да ходят на работа през 3/4 дена в офиса СИ, да се разполагат удобно в 350+ кв/м мезонет и да се возят във
Rolls royce phantom :)
Dragomir Isporski

Трябва да влезете като регистриран потребител,
за да можете да публикувате информация в системата !!!
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025