| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход << Обратно в темите
ТЕМА
Ето една обява с обявено заплащане |
| Ref.No: 4 Описание и Изисквания: Дриймс Транс ЕООД Tърси да назначи професионални шофьори за Международен Транспорт в западна Европа Заплащане - 420 лв основна заплата - 12.5 евро цента на километър за единична езда + 200 евро бонус над 12000км.
За повече информация на посочения телефон или на място в офиса на Дриймс Транс работно време - 10:00 до 17:00ч.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
изисквания: -ADR -да има опит като международни шофъори; -перфекно буравене с навигация и атлас; -дигитална карта; -медицинска застраховка; -телефон с роуминг; -дебитна карта VISA на ОББ -( Левова ) -срок на командировка- 90 дни.
необходими документи: -свидетелство за съдимост; -медицинско за работа; -психо; -професиолна компетентност; -автобиография;
- 0895474191 -Ковачев |
|
Една грамотна обява |
| 28.05.2013 07:13
|  |
|
За пример на останалите работодатели,има обявено заплащане , а не само изисквания |
|
Едно време беше най-плютата фирма тук. Скоро не е ... |
| 28.05.2013 09:10
|  |
|
Едно време беше най-плютата фирма тук. Скоро не е имало оплаквания та може да са се пооправили. Гледам този де бУрави с обявата не е правил редакция къде петилетка. Само copy/paste... |
|
Аз само да попитам.Личния ми телефон за служебен л... |
| 28.05.2013 09:42
|  |
|
Аз само да попитам.Личния ми телефон за служебен ли ще се ползва?Служебните разговори кой ще ги поема? |
|
Абе тоз иска да си бУравиш с личния телефон кът сл... |
| 28.05.2013 14:22
|  |
|
Абе тоз иска да си бУравиш с личния телефон кът служебен ,,, и таз Виза на ОББ ме притеснява,,, кофти, че немам ни психо, ни компетентност, ни па с карти и атласи мога да бУравя, инак бих викнал Ковачев на интервю,,,,,,, |
|
След като е обявено заплащане на км, работата е яс... |
| 28.05.2013 17:36
|  |
|
След като е обявено заплащане на км, работата е ясна! |
|
щом е на километър по-далеч
|
| 28.05.2013 19:45
|  |
|
щом е на километър по-далеч
|
|
Ето една обява с обявено заплащане |
| 29.05.2013 04:53
|  |
|
Това го пуснах ,защото е рядкост да пишат въобще за някакви пари , а за копирането си прав до някъде - увеличиха командировката преди година и малко |
|
А НОЖИЦАТА |
| 29.05.2013 08:53
|  |
|
ХХХХ размер |
|
Предполагам, че има и изпълнения от XXL ,,, без ва... |
| 29.05.2013 11:31
|  |
|
Предполагам, че има и изпълнения от XXL ,,, без вазелин. |
|
Чудно |
| 02.06.2013 16:25
|  |
|
Някой хване та пусне такава обява и веднага се търси под вола теле- а иначе във форума всички реват , че никой не обявява заплащане било то и на КМ . Чудно Чудно |
|
Г-н Н. В.,коментираме изискването на раб... |
| 02.06.2013 20:27
|  |
|
Г-н Н. В.,коментираме изискването на работодателя към работника кандидат за започване в неговата фирма да има ЛИЧЕН телефон с включен роуминг за провеждане на служебни разговори.Аз попитах кой ще поеме тези служебни разговори,но до тук отговор не получих,няма и да получа,то е ясно.Вие бихте ли се навили да провеждате служебни разговори по личния си телефон за ваша сметка? |
|
г-н Цветков |
| 02.06.2013 23:39
|  |
|
На този въпрос ще ви отговори друг аз само копирах обявата |
|
Аз не съм и очаквал отговор.Аз го знам.Но ви попит... |
| 03.06.2013 00:13
|  |
|
Аз не съм и очаквал отговор.Аз го знам.Но ви попитах вие бихте ли плащали за служебни разговори. |
|
Росене, тъпури има секакви, нали знаеш, че докато ... |
| 03.06.2013 05:28
|  |
|
Росене, тъпури има секакви, нали знаеш, че докато има балъци ще има и тарикати,,,, аз много скоро смятам да пусна обява, че си търся шофер, който да ми плаща нафтата, магистралите и другите масрафи за да се движи камиона, , да си е със собствен телефон и да е навит ако иска да си говорим по него само той да ме набира а аз да не се набутвам откъм сметки с мобилните оператори ,,,, нали се сещаш, че ако някой откликне на обявата ми ама в никакъв случай нема го изпуснем тоя готин шофер,,,,,,,,,,,, |
|
Колко получават безработни |
| 04.06.2013 23:32
|  |
|
Във Франция безработни получават по 60 евро на ден или към 1800 на месец. За колко им работим ние? Разгледайте и четете тук: https://bivol.bg/ivan-danov-france-bezraboten.html |
|
1800€ са били 2004, когато всичко беше далеч по-ев... |
| 05.06.2013 00:00
|  |
|
1800€ са били 2004, когато всичко беше далеч по-евтино ,,, сега са таман с 50% завишени помощите,,,, също като у Бг :-))))))) |
|
Нафтата там е 1.58€ |
| 05.06.2013 02:07
|  |
|
Сандвичите започват от 4.50€ до 8€ ,цигарите са 8.10€ ,а в кръчмата (на паркинг в инд. зона) 18€ - шведска маса.
Но защо изобщо се сравняваме с тях и германците! Все-едно детето да реве за детските надбавки и си ги сравнява с ТИР заплата!
|
|
͏ |
| 05.06.2013 08:48
|  |
|
Тука е като магазин за конфекция - едни и същи юзери - едни и същи мисли /скимтене/. 20+ години България не е мръднала в развитието си - нима форума като качество е мръднал!? Влади пише - много пише...ако има медал за количество - сериозен конкурент е...за качеството не говоря
Основното предназначение на този сайт е борбата със скуката! Живота го е превърнал в един отдушник на паузите. Тука се пише за всичко - шофьорско и не... Приказвал съм с колеги, който се влизали 1-2 пъти и ...0-лев интерес. Нищо което да им е от полза не са намирали. И как да намерят - човек вместо да си гледа върхъ на пръстите - влиза и пише тука. Скуката е нещо много досадно и отегчително! Не превръщайте и форума...ако няма какво да кажете - не го! Да се плюй по работодател, по що е българско...брада пусна Всеки има право да не работи като наемник и да не е българин. Ако толкова ви убива - преместете се...станете американци, станете крупни бизнесмени... Живота обича смелите, предприемчивите...не мрънкащите...мрънкането си е силно развито при вдовиците Като не може човек да е чук - ще е наковалня! |
|
Да Митко |
| 05.06.2013 22:29
|  |
|
Като сме се цанили за без пари да работим никой не ни е виновен , вчера имах разговор с немски работодател , който ми каза така- съжалявам , но вългарин , който работи за 1250евра ,следователно ти искаш прекалено голяма заплата , която аз няма да ти платя - И питам всички тука - кой бие тия мижитурки по главата да казват колко им плащат в БГ и след това да реват ,че и навън паднали заплатите.Аз карам отскоро - от 3г - ама няма да им легна за тези пари |
|
͏ |
| 06.06.2013 07:16
|  |
|
Ники, никой не работи ''за без пари...'', ако може да работи за пари! Човек колкото и да е залюпен, като му е студено се завива. Много хора си мислят, че са ощетени с ниското заплащане - това им е цената в момента! Когато мисли и желания се разминават с реалността - такива мисли се пораждат вместо сълзи. Задавам нериторичния въпрос - защо Винс не работи ''за без пари''? Защото си има цена в финикийско измерение. Кои реват - хора незнаещи на коя Планета са. Много хора възприемат тираджийството и като пъчене пред комшии, приятели...Крайно време е българския шофьор да престане да квичи и вземе съдбата в ръцете си. Колко е писано за нарицателни фирми и ко - отиват, хващат се и после скимтят като кучета след сопа...ай баста Ако имах админски права - бих слагал бан на юзери оплакващи се от БРЕКЕТ ЕООД. Това са шофьори малоумни, плиткоумни, безумни, тъпоумни... Колеги не се оплаквайте, че пак са ви е***и, а внимавайте къде се давате задника! Наебан шофьор е като ненайбана проститутка!
P.S. Админе, сори ама тва последното със звездички щеже да е като импотентно. Аз сефте тъй нелицеприятно... |
|
Точно за това говоря |
| 06.06.2013 08:16
|  |
|
Не може да са ти предложили 100лв за дадена работа ,да се съгласиш и в следващия момент да квикнеш като ти платят ..... 100лв . |
|
Бомба,.... |
| 06.06.2013 10:50
|  |
|
Бравос!!! Ама за тая цел трябва да сте единни.За голямо съжаление--не сте...Ако пазара на Вашия труд определя да кажем примерно 2000 евро месечно заплащане,а аз давам 1500,обаче всички ми отказвате--то аз искам не искам ще се принудя да давам по 2000.Оттам насетне--ще се науча да си пресмятам правилно себестойността на км,навлото което ще трябва да искам за даден превоз и т.н.За да има откъде да ви ги плащам тези пари. |
|
Мишо, братовчед ми е IT-специалист. На финала на п... |
| 06.06.2013 11:10
|  |
|
Мишо, братовчед ми е IT-специалист. На финала на последното интервю са го питали какво заплащане очаква, а той отговорил 1200лв. Отговорът бил: О, за вашата квалификация не можем да Ви предложим по-малко от 1500лв / цитирам по спомен/. Това някога ще може ли да се случи в нашия бранш? Тук ако кажеш, че искаш 1200лв ще ти извадят от девет кладенеца вода да ти обяснат как повече от 900 не могат да ти предложат, а на финала я вземеш 700, я не. Често се оказва, дори че имаш да даваш... Рисковете, отговорностите и кучешкия начин на живот изобщо не подлежат на сравнение! |
|
Рос, |
| 06.06.2013 12:00
|  |
|
и аз и ти само констатираме факти.Спасението на давещите се е в ръцете на самите давещи се.... |
|
Бомба, прав си ,,, и мен мноооо ме кефят тез де ре... |
| 06.06.2013 12:14
|  |
|
Бомба, прав си ,,, и мен мноооо ме кефят тез де ревът от Брекет,,, там даже съм писал у темата :-))))) |
|
Оказва се, че и давещите ги също имат пръст в тази... |
| 06.06.2013 12:27
|  |
|
Оказва се, че и давещите ги също имат пръст в тази работа! :))))))))) |
|
Рос, |
| 06.06.2013 12:50
|  |
|
това се отнася и за самите ''давещите ги''.Ако ние от своя страна не се организираме и започнем да бъдем единни в исканията си и НВ Клиента да започне да подбира не според цената(би следвало там разминаванията да са в съвсем близки граници),а според качеството на предлаганата услуга(което също не би следвало да се разминава твърде)....дотогава --много голяма част от давещите се и давещите ги просто започват да играят в един отбор--този на взаимнодавещи се.. |
|
За съжаление в двата случая изобщо, ама изобщо не ... |
| 06.06.2013 15:52
|  |
|
За съжаление в двата случая изобщо, ама изобщо не съм оптимист, даже напротив... |
|
etovi i edna statia ot baroveca goliama rabota e t... |
| 30.07.2013 01:06
|  |
|
През последната година превозите намаляха драстично, вследствие на което доста транспортни фирми бяха изправени на ръба на фалита. За някои от тях обаче кризата се оказа шанс да докажат по-високото качество на услугите си и дори да увеличат обема на своята дейност. Една от тези фирми е Дриймс Транс, чийто собственик Г. В. застана пред микрофона на КАМИОНИ, за да сподели каква е формулата на неговия успешен бизнес.– Г-н Вълканов, защо нарекохте фирмата си Дриймс Транс? – Преди 2003 г. използвахме външни транспортни фирми за превоз на нашите товари, които винаги закъсняваха заради стремежа на превозвачите да вземат още и още стоки за групажа. Специално за нашия бизнес обаче беше много важно да се спазват сроковете за доставка. Затова преди 6 години започнахме да развиваме транспорт за собствена сметка – от България за Англия. Това обаче беше само поводът да стартирам самостоятелна транспортна дейност, но дори и да не се беше случило така, аз пак щях да го направя, защото това е мечтата ми. Затова и фирмата се нарича Дриймс Транс (от англ. dreams – мечти). За мен бизнесът е нещо, което съм си мечтал да го имам, а не е било просто случайно съвпадение, както понякога се случва – примерно пазарът търси нещо в момента – строеж на молове, хотели или бензиностанции. Лошо няма, аз също може би някой ден ще направя нещо такова, но когато това се случи, то ще бъде не защото е модерно в момента или защото ми е изпаднала възможност да го сторя, а защото наистина съм го поискал.
– Как се развиха транспортната ви дейност и автопаркът ви през годините? – Първият ни камион беше един нов Mercedes-Benz Atego, после взехме и един хенгер Mercedes-Benz 2541… Първата европетица, която въобще се внесе в България, я купихме през 2005 г. Тогава само Mercedes предлагаше европетици у нас и ние взехме три такива камиона – един хенгер и два влекача за превоз на дрехи. Тогава актуалният стандарт беше Евро-3 и не бяха много хората, които купуваха Евро-4. Едновременно с това станахме първата транспортна фирма въобще, която купи система FleetBoard за следене на автопарка. За мен транспортният бизнес е не само работа, но и хоби. Тъй като горивото е в кръвта ми, исках да видя много марки. Не съм фен на нито една от тях и реших да изразходвам достатъчно дълго време, за да разбера кой е най-добрият камион. Затова в момента имаме толкова шарен парк. От седемте големи европейски марки притежаваме почти всички без Renault и DAF. Всички камиони сме ги купували чисто нови, никога не сме взимали втора ръка. Преди няколко месеца се сдобихме и с първата европетица в България със система EGR (без AdBlue) – Scania R440, която тествахте и вие (вж. КАМИОНИ, бр. 6/2009).
– Доколкото разбрах, вие сте тествали и DAF по същия маршрут. Какво се случи? – Така е, тествахме го, но само за един ден, което е недостатъчно за нас. Все пак придобихме добри впечатления и от тази марка, затова в момента сме пред сключване на сделка и с ЮБН Ауто.
– Колко камиона имате в момента? – Разполагаме с 54 композиции за международен транспорт, 10 гондоли и 11 самосвала – общо 75 камиона. Имаме и няколко бетоновоза и цистерни, но тях не ги броя, защото те работят по обектите на строителната фирма Минстрой. Мениджмънтът на транспортната и строителна техника на Минстрой се извършва от нас, като имайте предвид, че понякога става дума за много сериозни обекти. Занимаваме се с всичко – изкопни работи, транспорт на земна маса и инертни материали. – Явно бизнесът ви върви въпреки кризата. Как успявате да постигнете това? – Не мога да коментирам другите фирми, сигурно някои от тях са добре, други са зле, нашият транспортен бизнес обаче се увеличи в пъти от началото на годината. Лично аз си обяснявам това с правилното разбиране на бизнеса, а то е да закараш правилната стока на правилното място в правилното време. Едно от тези неща да сбъркаш, губиш преимуществото си пред конкуренцията и вече не си цѓнен за партньорите си. Когато има криза, хората започват да се държат неадекватно и свалят цените. Тогава ти трябва да продължиш въпреки ожесточената конкуренция и да заложиш на вече доказаните си качества. Ние отдавна работим изцяло в Западна Европа и не се състезаваме с български фирми. Основната ни конкуренция е от страна на латвийски и литовски превозвачи, които са много по-сериозно ударени от кризата. Най-важното е да се направи прецизен анализ на структурата на цената на километър и да се прецени на какво точно може да се влияе. Системата ни за наблюдение позволява много точно да знаем във всеки момент каква е тази цена при всеки един от нашите камиони. Ще ви направя точна разбивка, но ще ви помоля да не цитирате стойностите в центове (затова по-нататък ние сме ги преобразували в проценти – б.р.). Ако приемем, че общата себестойност на превоза е 100%, половината от нея се дължи на разходите за гориво при среден разход от порядъка на 30 л/100 км (при нас разходът варира между 27 и 33 л/100 км в зависимост от камионите, шофьорите, товарите и пътните условия), приблизително 28% са за заплати, включително и данъците, а останалите 22% са разпределени между разходите за обслужване, ремонти и гуми. – Каква е ролята на FleetBoard във вашата транспортна дейност? – Благодарение на FleetBoard ние знаем каква е цената ни на километър с точност до последния цент. Упражняваме много строг контрол върху тези 50% от нея, които се съставляват от разходите за гориво. Ако приемем грубо, че разходът на гориво варира между 27 и 33 л/100 км, т.е. средно 30 л/100 км, при цена от 90 цента за литър това прави 27 цента на километър. Така че ние се стремим тези 27 цента по никакъв начин да не се превръщат в, да речем, 30 или в 32 цента. Това би довело в повишаване на себестойността с 10%, което представлява колосална разлика и не може да се покрие с никакво сваляне на цени.
– След като разполагате с толкова точни сметки, не се ли изкушавате да подбивате цените на конкуренцията? – Принципно няма никакъв проблем да предлагаме цени, минимално надвишаващи себестойността на превоза. Ние обаче сме определили граница, която е доста висока и никога не падаме под нея. Силата ни не е в ниските цени, а в контрола на разхода на гориво. Той трябва да е точно толкова, колкото гориво е минало през дюзите, а не толкова, колкото някой си е благоволил да ни осведоми.
– Само на FleetBoard ли разчитате, или все пак имате някаква формула, с която трябва да се съобразяват шофьорите ви? – Прилагаме контролна формула, която е 26 л/100 км при празна композиция плюс 0,4 л/100 км за всеки натоварен тон. FleetBoard обаче ни позволява да знаем дали и как точно всеки от шофьорите и камионите се е вписал в тази формула – минута по минута и милилитър по милилитър. Аз съм бил свидетел на разход 47 л/100 км, при който никой нищо не е откраднал, и на разход 28 л/100 км, придружен с крадене. Ако не беше FleetBoard, нямаше как да знаем, че водачът, отчел 47 л/100 км, е коректен и че високият му разход може да се дължи на извънредни обстоятелства. Второ, FleetBoard ни осигурява много точна информация за работните часове на всеки шофьор, и то за всякакви периоди от време – за днес, за вчера, за миналата седмица, месец или година. Често се случва някой шофьор да ми се обади и да ми каже, че часовете му са изтекли. Казвам му: „Чакай един момент“, влизам в системата и виждам, че е карал 6.14 чђса например – значи още може да кара. Мога да направя проверката не само от офиса, а от всяко място, където има Интернет. Така следим също и седмичните почивки, и кога трябва да приключи работният ден, който иначе се контролира много трудно.
– Доколко е актуална тази информация? – Получаваме автоматично информация за всеки камион през 30 минути, но при заявка от наша страна можем да я имаме в реално време. Ето, вчера например забелязахме, че един от нашите камиони е тръгнал да излиза за Полша през Русе. Това са над 300 км повече! Шофьорът сигурно си мисли: „Щом ми плащат центове на километър, защо да не навъртя допълнително 300 км?“ Ние обаче плащаме на заявка. Той, ако иска, може да обиколи и земното кълбо, но ние ще му платим като за най-краткия курс до Полша.
– Как сте решили проблема с приложението на FleetBoard при останалите камиони от вашия автопарк, които не са Mercedes? – Ние купуваме системата FleetBoard не от Mercedes, а директно от производителя FleetBoard AG. Той е разработил системата с идеята тя да може да се използва при всички марки и модели товарни автомобили, към които има само едно условие: да са оборудвани с FMS конектор, който вече е стандартен съгласно една европейска директива. Ние използваме FleetBoard без никакви ограничения – и при Mercedes, и при Scania, IVECO, MAN и Volvo.
– Знам, че FleetBoard може да поставя и оценки на водачите по отношение на стила им на шофиране. Как се възползвате от тази функция? – Оценките на FleetBoard са няколко. Една от тях е за превантивен стил на шофиране – например на светофара свети червено, пък шофьорът дава газ. Друга е за работата с педалите – как точно ускорява, дали спира прекалено рязко, вписва ли се в зеления диапазон на оборотомера… Всичко това се онагледява с много лесни за разчитане графики. – Това обаче ви позволява да контролирате само шофьорите, не и самите камиони. На мен лично FleetBoard ми постави добри оценки при теста на Mercedes Actros 1844, разходът на гориво обаче беше доста висок, и то само няколко месеца след като същият модел постави рекорд на Гинес за икономичност… – Веднага ще ви кажа защо се е получило така – двигателят на Actros 1844 е един много стар мотор, който, ако го кротнеш с 85 км/ч на права писта, може да направи и осем световни рекорда. Ако имаш обаче една много малка денивелация от няколко метра, тогава ще си проличи най-големият му недостатък, който е свързан с кривата на разгръщане на въртящия момент. Тази крива прилича на връх Еверест, т.е. шофьорът винаги трябва да е на този връх, ако иска камионът му да е икономичен. Кривнеш ли от оптималните обороти, разходът се качва рязко. Имам два такива камиона, виждам графиките им чрез FleetBoard и мога да ги сравня с тези на останалите камиони. Установих, че е съвсем нормално шофьорите ми да дават разход 37–38 л/100 км с Actros 1844, като дори в най-добрия случай – с малък товар по сравнително равен път, разходът не може да падне под 31–32 л/100 км.
– Какъв разход дават останалите ви камиони? – Най-икономичният ни товарен автомобил е Scania R420 с разход 26–27 л/100 км. Под 28 л/100 км изразходва и R440 с EGR. Имаме и R500, чийто разход е над 31 л/100 км, така че аз лично бих забранил този модел да се използва за нещо друго, освен за превоз на свръхтежки товари някъде из Скандинавия. По-добре парите, които трябва да се доплатят за по-голям двигател, да се дадат за по-голяма кабина или за някаква друга екстра, която да улесни живота на шофьорите.
– Шофирате ли сам камионите си? – Не (смее се)… Веднъж покарах Actros MP3 на едно обучение – оказа се доста интересен за шофиране камион. Останах особено впечатлен от бързината, с която автоматичната предавателна кутия PowerShift сменяше предавките.
– Автоматиката е най-добрият начин да се изравнят възможностите на водачите. Вие възползвате ли се от тази възможност? – Преди време се бях зарекъл повече да не купуваме камиони с ръчна предавателна кутия. След това обаче взехме няколко камиона IVECO и Scania с ръчни скорости, които тотално разбиха представите ни за икономичност. Кой каквото ще да приказва за IVECO Stralis, аз съм възхитен от неговия мотор с 450 к.с. От гледната точка на един превозвач аз съм страшно доволен от него – и като разход на гориво, и като надеждност. Това беше най-икономичният ни камион, преди да купим Scania.
– Вероятно и водачите имат заслуга за ниския разход на камионите ви с ръчни скорости. – В случая това няма значение, защото ние въртим шофьорите на всеки два месеца, т.е. два месеца карат, два месеца почиват и после отново по същата схема, само че на друг камион. Иначе сте прав за водачите – и аз смятах, че разликата между двама шофьори може да бъде от земята до небето, но знаете ли до какъв извод стигнах? Типичният български шофьор е сравнително възрастен и опитен и предпочита да използва кутии с ръчно управление, докато на Запад има много млади момчета, които, напротив, увличат се по новите технологии и харесват повече автоматиката. Нашите шофьори са, да речем, с 20-годишен стаж, от който 19 години са управлявали камиони с ръчни предавателни кутии. Когато ги качиш на камион с автоматик, те не знаят на кой свят се намират. По време на тест на новия Actros с PowerShift съм присъствал на такива смешни изказвания от типа на: „Абе то си требе двойно амбрииране…“ Все пак, тъй като вече започнахме да работим само на двойна езда, от гледна точка на комфорта и безопасността ми се струва някак си по-правилно да използваме камиони с автоматични предавателни кутии. В крайна сметка дневният пробег е над 1000 км, а и се налага да се минава през градове и често да се превключват предавки.
– Нека да върнем разговора към организацията на транспортната ви дейност. Сами ли намирате товарите си, или разчитате на диспоненти? – Практикуваме и двата метода за намиране на товари. И в двата случая е особено важно това, че благодарение на FleetBoard знаем кога точно камионът ни ще достигне местоназначението си. Ако той пристига в четвъртък, диспонентите ни започват да му търсят нов товар в околността още от сряда. В четвъртък сутринта той е разтоварил и някъде към обяд вече има нов адрес. Какво ще се случи, ако аз не знам графика на този камион с точност до последния час? Ето какво: камионът ще пристигне пак в четвъртък сутринта, ще разтовари, шофьорът ще ни напише, че е разтоварил, ние ще уведомим диспонентите ни за това, те ще кажат „браво“ и ще започнат да търсят товар. След малко ще ни потвърдят товар за 17 часа, шофьорът ще си каже: „Тъкмо да пусна една почивка“ и толкова. На пръв поглед разликата между двата сценария изглежда много малка, но реално това ни осигурява около 30% повече километри. Това е много по-важно, отколкото спестеното гориво. Малко са хората, които го разбират, но ние го практикуваме. Пускаме имейли на клиентите си по три пъти на ден – сутрин, обед и вечер, за да ги осведомим къде точно се намира камионът с техния товар и да им дадем максимално точен прогнозен час на пристигане.
– Това ли е тайната на успешния ви бизнес със западноевропейски клиенти? – Няма какво да се лъжем – те ни мразят. Те си казват: „Вие от Източна Европа сте дошли да ни вземете хляба!“ Такава е логиката не само на западноевропейските транспортни фирми, но и на тамошните спедиции. Те се чудят как да ни противодействат и ако ние им дадем и най-малък шанс, те винаги ще предпочетат да натоварят техен камион вместо наш. За да не им дадем такъв шанс, разчитаме на FleetBoard. Освен че намаляваме разходите си за гориво, с FleetBoard увеличаваме и изминатите километри, което е особено важно по време на криза. Не правим чудеса, но все пак можем да се похвалим с по 10 000 км месечно средно на камион. Говоря за слаби месеци като изминалите юли и август, а за септември имаме съвсем други прогнози.
– Как процедирате с финансирането на новозакупените си камиони? – Фирмата ни е финансово стабилна, но, естествено, не можем да си позволим да плащаме скъпите нови камиони в брой. Предпочитаме да ги изплащаме на лизинг за срок от две години, тъй като по-дългите срокове ги оскъпяват твърде много. При това положение средната ни месечна лизингова вноска е от порядъка на 4800 лв. Е, вярно, ако срокът на изплащане беше 4 години, вноската щеше да бъде 2800 лв./месец. Да, но тогава камионът ще се оскъпи с 6000 лв. на година, т.е. общо с 12 000 лв. за двете допълнителни години. Не можем да си позволим този допълнителен разход. Ако възнамерявахме да въртим транспортен бизнес само в близките няколко години, след което да препродадем камионите си, вероятно щяхме да се възползваме от 4-годишния срок. Ние обаче имаме дългосрочни намерения, за които е важно какви ще бъдат разходите ни и в бъдеще, а не само днес.
– Чух от колеги, че още по време на миналогодишния Пловдивски панаир сте дали интересна прогноза за развитието на пазара на нови камиони в България. Бихте ли я споделили пред читателите на КАМИОНИ? – Тогава бяхме на щанда на Scania. По-късно се срещнахме и с високопоставени гости от Италия, които в един глас твърдяха, че в България и Румъния нямало да има криза. Аз казах, че криза ще има и че тя ще се почувства у нас дори по-силно. Прогнозирах, че ще оцелеят вносителите на камиони, които имат собствено финансиране и които могат да разчитат на подкрепа от страна на производителя. |
|
мутри |
| 30.07.2013 10:03
|  |
|
това са бивши мутри и директори на мултигруп , като този от интервюто е един от главните Валканов . и от тея пари ше вземете но ще има чакаи малко. |
|
С цялата си наглост, заявява, че плаща на шофьорит... |
| 30.07.2013 13:38
|  |
|
С цялата си наглост, заявява, че плаща на шофьорите на км! Въпреки, че е ЗАБРАНЕНО! Давал 28% за заплати и данъци! ГЛУПОСТИ! |
|
Ей кавал, |
| 01.08.2013 23:00
|  |
|
Кой производител ти е дал разходна норма? Я не съм чул някой да е казал да гори 26,това е измислица на всички Български чорбаджии изедници. |
| Трябва да влезете като регистриран потребител, за да можете да публикувате информация в системата !!! |