driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

До Идиота Работодател,Скапаняк 1
26.12.2016 18:03
http://www.ardmediathek.de/tv/Aktuelle-Stunde/Auf-der-RaststГ¤tte-Einsame-Weihnacht-fГј/WDR-Fernsehen/Video?bcastId=7293524&documentId=39671816 [на кирилица]
Lyusi Woolves

Що не остана ти там,измекярино,
26.12.2016 18:05
при кенефите си да ги пазиш,де.а и комунистическите паразити
Lyusi Woolves

Люсссссссс
26.12.2016 18:15
што си гневен
vincent vega

Луй,
26.12.2016 18:31
обади дей болежката...и да не помогнем, нема вредим
Gargamel Pantigrua

26.12.2016 18:33
Тва ''й'' треба го заменя с ''и''...
Луи - кът Краля Слънце
Gargamel Pantigrua

Че се сетиш Гаро
26.12.2016 18:36
<празно>
Lyusi Woolves

Ми а са де,
26.12.2016 18:37
не видехте ли на тва ТВ Бг дръгели заебани горе по празниците. Ми това с *И* уШ от преди нейсе да подмениш ма те
Lyusi Woolves

Луи
26.12.2016 18:39
кога си ядосан на НАТО аскер ми преличаш
vincent vega

Почна редко се нервим Винс,
26.12.2016 18:42
къ на жените след 45 га го има га не
Lyusi Woolves

Чек от забравих,
26.12.2016 18:43
Честита Ви Коледа,живи и Здрави да сте бракя
Lyusi Woolves

Бати чудото, плаца пълен на Коледа, и то се от наш...
26.12.2016 19:31
Бати чудото, плаца пълен на Коледа, и то се от нашата черга хора... Срама нямат ли бе?!!
Христо Лишев

.
26.12.2016 19:43
Някога не беше така. Какъв е извода? Извода е, че са се навъдили много хора, които са се навили на това и търсят отдушник на несправедливостта из форуми, вместо да им бият дузпата на тия, които са ги поставили в тази ситуация и да си намерят правилното място.
Валери Цветанов (Driver1)

ЕШК рече, че Цересуелата мноого го е закъсАла за к...
26.12.2016 21:00
ЕШК рече, че Цересуелата мноого го е закъсАла за кадри. В края на ноември са забранили отпуските за Нова година и просто хората са си тръгнали. Минималният престой бил станал 6 месеца!!! Поне са имали избор, ама ако например ти кажат, че ще те приберат и те врътнат в последния момент, кво правиш? Ами правиш като тези завалии в ремаркето, какво да правиш друго, после мислиш как да отвръщаш на удара.
Христо Лишев

Приемат ли проектозакона в Германия,ще се сложи ня...
26.12.2016 21:06
Приемат ли проектозакона в Германия,ще се сложи някакъв ,макар и минимален ред в тези безобразия,нормално е да му отвърнеш а не да се наведеш,прав си
Lyusi Woolves

.
26.12.2016 21:12
Отпуските са нещо различно от това да те приберат в базата за празниците.
Според испанското законодателство платеният годишен отпуск, който е общо 30 календарни дни се разпределя така: 15 дни във време произволно избрано от работника и 15 дни във време удобно за работодателя. Може и да се ползват слято, ако двете страни се споразумеят. Всичко това не подлежи на коментар и интерпретации. Така, че написаното за Сересуела най-вероятно не отговаря на истината, или поне не на цялата истина. А ''информациите'' тип ЕШК са безбройни. Аз казвам как е по закон. А в Испания законите се спазват, иначе бият през пръстите, тези, които импровизират...
Валери Цветанов (Driver1)

Колкото на мен ми плащаха по закона Макрон във Фра...
26.12.2016 21:54
Колкото на мен ми плащаха по закона Макрон във Франция, толкова и в българския офис на Цересуела се спазват испанските закони. Инфото е от действащ шофьор във фирмата.
Христо Лишев

Опс!
26.12.2016 23:04
Ама уточнявайте ги тия неща, начи!
Има ли и намесени българи в управленския сектор на една фирма, нещата задължително се сговнясват. Това само потвърждава мнението ми, че колкото повече българско участие - толкова по-зле!
Валери Цветанов (Driver1)

И пак,
25.01.2017 19:57
на км плащане,ей нема оправия,че никой не мъцнал аджеба ко става с новите командировъчни,или поне льотчикО с Кат.В стана резидент и нема ги плащаме ся,ай да видим ко ще сговняса тея дни Bundestaga,мое доста неща да се надрискат
Lyusi Woolves

Аре да дам и мойте 20 ст по темата Всички шофери с...
27.01.2017 22:31
Аре да дам и мойте 20 ст по темата
Всички шофери си мечтаят за яки рестрикции към източно европейските фирми, нали така-минимални заплати, паузи по хотели и тн.
Е те тия нискобюджетните ше изчезнат. И кво? Кой ше загуби и кой ше спечели?
Ше загубят всички текезесари де ни да карат могат ни некоя чужда дума да вържат. А колко от настоящите шофери са наистина професионалисти? Щото понякога мен ме налитат едни мисли, че сме доста смотани като гледам как си вършат работата източно и западно европейски дривери.
Такато се изравни заплащането на всички, кой ще бъде предпочетен, замисляте ли се?
Отделно тоз евросъюз почва леееееееееко да ми нагарча с тия всичките рестрикции и ограничения, фен съм на европата, но почват да нарушават свои основни принципи-международен транспорт, движение стоки, хора, услуги....
Don Juan d`Emporda

Само да вметна, че заплащане от 10е на час е бруто...
27.01.2017 22:33
Само да вметна, че заплащане от 10е на час е бруто, т.е. 200 часа на месец са 2000€ Бруто, свят ша ви са извии кат разберете осигуровките колко са. И данък, и ко ша остане накрая.
Люс то днес разбрах, че и холандците вече искат мин. Заплата и представител
Don Juan d`Emporda

Истината е, че сме народ от комплексари. Като се з...
27.01.2017 22:45
Истината е, че сме народ от комплексари. Като се започне от НЕГО и се стигне до селския пастир.
За едното конграчулейшън сме готови майки си да продадем, държавата и със срам казвам Родината.
Висшисти мият чинии в ''западни'' бордеи и живеят като скотове на дъното на социалната стълбица.
Любимият рефрен на много тук е - ако има българин във фирмата, бягай с 200 км в час.
Ако ги питаш патриоти ли са - най-големите, как можеш да питаш?
Напълно споделям мислите на Дон-а, еле пък за евробюрократа.
Мишо Григоров

Са да стъкмя една аритметика 200 часа работни 2000...
27.01.2017 22:46
Са да стъкмя една аритметика
200 часа работни 2000€
10% данък останаа 1800, имайте наум, че столетницата издигнала пилота иска да махне плоския данък и с тия 4000 лв близо бруто ставате буржоа която ще се облага с повече, доста повече.
Осигуровките са 309 лв за работник и 427 за работодател
Та от 2000 останаха 1650 за получаване. Ми аз сега вземам повече, И ко стана, само на държавата се увеличава далаверата щото повече данъци и осигуровки ще събира. Та много е важно да съобръзяваш ко си пожелаваш, щото за фуй до земята, може просто ти се клъцнат краката.
Тва е мнение неангажиращо, само не мъ обиждайте лично, че съм чувствителен
Don Juan d`Emporda

Да допълня, доста е закръглена сметката нагоре, де...
27.01.2017 23:11
Да допълня, доста е закръглена сметката нагоре, де от курс евро/лев, де от тва че заплащането е 9.77 на час.
Да знам, че има и командировъчни, 27е на ден, но има сред тия държавитакива дет нямат такива изисквания- любимата на Валери-Испания, Англия, Белгия, Швейцария, Дания.... като минеш от рам и нещата се уравновесяват.
И така, като набъбне сметката ко стаа?
Ми шефът ви би трябвало да поиска повече от клиента си, че да ви плати, нали?
Ма клиента шму каже чшшшшшшшш за тия пари си наемам тукашна фирма, аре чао.
И ко стаа-шефа се качва да си кара дръгела, вече тия закони не го ловят а шофера де отива? Ни език, с купена книжка и платена проф компетентност.
Та ако погледнем по-далеч от носа си ще видим, че тия всичките изисквания нови не са за да се повиши жизнения стандарт на новия подвид на човека-хомо шофьорис, а да го разкара напълно от западните земи.
Don Juan d`Emporda

Бе, малко стъкмистика, ма, карай... Щел да си наем...
27.01.2017 23:42
Бе, малко стъкмистика, ма, карай... Щел да си наеме тукашна фирма. Те ''тукашните'' са неизчерпаеми и кът Слънцето огряват всички. Това са излишни оправдания на неспособни да си вършат работата хора. Кът оня земе си наема ''тукашни'', да си правят и техните ''тукашни''. По ''тукашните'' правила с тукашни шофьори.
Стига се намери начин се разкарат теа де изнасилват транспорта в съучастие с нискотарифните си шофьори, тогас ши олекне на способните и ще им позволи да се развиват на справедлив пазарен принцип. В белите държави и Оскар и Ханс и Асан зимат едно и също!!!
Росен Димитров - Рошко

Справедлив пазарен принцип :-))))))
27.01.2017 23:46
Понякога, такъв смях ме напушва, когато чета тук,,,,,,,,,,,,,,,,, Отпаднем ли от Пазара веднага падат шоферските заплати по ''Западните'' фирми ама за да го вдене някой си трябва акъл,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

.
27.01.2017 23:58
Сметката ти е кръчмарска - от ганкиното кафене. Нали затова дрънкам от сума ти време, че не може да се плаща на километър, защото...и т.н. Същото е и с часовете. Просто защото часовете не са толкова.
В това се състои езуитщината на работодателя - удобно пропуска едни неща и иска да плаща само, когато колелата се въртят!
Забелязал ли си, че в тахографа има една позиция, означена като ''друга работа''. Това ще рече - времето, когато си на разположение, чакаш товар, товариш на рампа, укрепваш товар, изобщо - ангажиран си със служебни задължения, но не шофираш. Е? Като ще си мерим часовете, питам аз - как са платени тези часове, маркирани като '' друга работа''? ДРУГА, но РАБОТА! Ангажиран си. Да не говорим, че когато си ''вътрешно'' на практика си на разположение на фирмата си 24часа в денонощието!
Има и други неща, които удобно пропускат, но няма смисъл да ги казвам...
Каквото важи за западноевропейските превозвачи, това трябва да важи и за нашенските! Не е моя работа да ги правя конкурентни на пазара в Европа за своя сметка, т.е. да поемамтежестта на дъмпинга, който правят. Точно заради този дъмпинг са и безбройните рестрикции, някои от които са спорни. А пътят е прост - като у нас не могат, (или не искат) да плащат като на европейските шофьори, заебваме ги и да се оправят!
Нашенците плащат най-ниските данъци, на всичкото отгоре плащат плосък данък-печалба! Е, след като всичките им разходи са по-ниски, защо искат да плащат и по-малко?

Честно казано - и на мен не ми харесва много това ограничение - 45 часовата пауза да е в хотел, или база. Дори да приемем, че стоката в камиона е добре охранявана. Но всичко това си има и безброй неудобства на шофьора - всеки ги знае. Аз, например, возя със себе си сателитна антена, лед телевизор, компютър, навигации, друга електроника, храна, която предпочитам - често пъти домашно приготвена...И всичко това не мога да го помъкна с мен по хотелски стаи, нали? Пък и колко са хотелите с подходящ паркинг наблизо за големи камиони? А ако са отдалечени, за чия сметка ще са транспортните разходи? Куп неудобства са това! Но отлично разбирам каква е истинската цел. И никой не ни е виновен, че самите ние - източноевропейците си го предизвикахме. Ами...хората намират начини да си защитят интересите! Това е.
Като не искате да спите по хотели и да влачите багажи - решението е просто! Германец и французин в събота и неделя си спят у дома. Британците - също!
:-)))))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

За данъците-като шофьор аутономо в Испания плащах ...
28.01.2017 00:29
За данъците-като шофьор аутономо в Испания плащах по-малко данъци и осигуровки взети заедно, отколкото собственик на еоод с един камион в България. Как става незнам, но е истина. Всичко законно. И като аутономо изкарвах повече.
Валери, заради това време на разположение и друга работа ще се плаща на километър и следващото хилядолетие. Щото посочи ми механизъм швфа ти да се предпази от 3-4 часа време друга работа дневно. Няма. Най-много да ти дава за смяна на палета някаква фиксирана сума и пак сам ще си сложиш тахографа на пауза.
Тия са дъфкани дъфкани....
Дай сега за минималното заплащане и ползите и вредите от него.

А за хотелите-ганю не иска, знам, много му е багажа да го носи, но лае че видиш ли ей ся да плащат и хотели. Тъщите на шоферите вверно да си мислят че само си веем байряците по Европа.

Иво, когат си прав си прав.
Don Juan d`Emporda

Рос дай твойта версия, какво ще е развитието на се...
28.01.2017 00:30
Рос дай твойта версия, какво ще е развитието на сериала?
Don Juan d`Emporda

Има калкулатори за осигуровки и данъци из нета про...
28.01.2017 00:32
Има калкулатори за осигуровки и данъци из нета проиграйте варианта, аз така съм дал тези цифри тук
Don Juan d`Emporda

Пак за хотелите-по-миналата седмица ходих 2нощувки...
28.01.2017 00:38
Пак за хотелите-по-миналата седмица ходих 2нощувки 49€, тази ще ходя, но са малко по-скъпи-79€. 130 еврака за месец. Може да се ползва от 2 шофери. Дали е събарящо шефовете. А как се отразява на плебса? Отвратително. Та тези мерки са си ялови, безмислени и нищо непстигащи, освен създаване на дискомфорт в шофера. И повод за закачка- ееееееее отживяхте си по тия хотели.
Don Juan d`Emporda

Рос, четъ оттатика за копанята. Ни моеш ма убедиш,...
28.01.2017 00:58
Рос, четъ оттатика за копанята. Ни моеш ма убедиш, че един работник пълнел копанята на шефа си. То е едно такова взаимно пълнене, но тва на шефа да знаеш, че е по-ценно. Щото то ако ставаше само с бачкане.....ехеееее откога да сме построили живота нов. Логиката? Ми ти плащаш данъци.......и кво ли не, но шефа и той. Само че накрая той плаща и данък на печалбата която е реализирал т.е. създал е нещо освен да сипе.
Просто си мисля, че напредването на възрастта и постоянното, съвсеееееем леко прогресиращо или непроменящо се, но прието за недостатъчно заплащане будят левите идеи в човек
Don Juan d`Emporda

Ибаси тряя ставам след 1 час нема заспиване.
28.01.2017 01:00
Ибаси тряя ставам след 1 час нема заспиване.
Don Juan d`Emporda

.
28.01.2017 01:03
Когато дойдох в Испания и започнах в испанска фирма фиксираната ми нетна заплата беше 2100 евро. Работиш-не работиш - толкова! Работехме за Хосе Салват-Ирун. След 4г. на това място се разделихме на ниво 2200 твърдо. Ама при 14 заплати годишно! Осигуровки върху 1350 евро- толкова беше номината. Няма да влизам в детайли как се образуваха другите суми, важното е, че са чисти пари за получаване. Това беше преди кризата...
В последната испанска фирма в която работих преди да изляза в болнични наистина заплащането беше на километър. Номина - 1300евро и 8.5 цента на километър. Но пък километрите рядко минаваха 12 000. За сметка на това - тъй като возехме групажи за магазини във Франция и Белгия - по 8 евро на адрес след първия в посока! А адресите към Франция и Белгия варираха винаги между 8 и 12. На връщане 2-3. Смятай! Ако месечната заработка беше под 2400 това се смятаже за много лош резултат. 2350 евро - катастрофа! Средно - 2600-2700 евро, като съм стигал и до 2900. Без нарушения, освен, понякога, да прехвърля 90-те часа за двуседмичното каране.
Е? Как го правеше този човек? Забравих - отделно, тъй като когато се приберяхме в Испания и разтоварехме, след това винаги имаше един ден седмично в обикаляне на фабриките за плочки около Кастейон и товарехме палети за базата, които там пък се разтоварваха и преокомплектоваха по дестинации. Та за всяка посетена фабрика, дори едно пале да си качил - 6 евро! А за този ден се товареше от 8-10 фабрики!
Какво ще кажеш? Не му знам изобщо навлата на моя шеф, но плащаше повече от добре, даваше работа и за аутономовци. Значи може! Ако не се бях разболял - още да съм си там.
Така, че Райбера да духа таратора с неговите глупости. Ако не може да си изкара парите със собствен камион, да стане наемник, но да не ми дрънчи, че пари нямало. Има и още как, но трябва да знаеш как и къде да ги намериш.
Валери Цветанов (Driver1)

Добре де, но един бг или румънски чорбаджи как да ...
28.01.2017 01:18
Добре де, но един бг или румънски чорбаджи как да вземе работата на твоя шеф? С дъмпинг мноо ясно. Но сега го задължават да плаща като на бял човек, нали? Е за да излезе уравнението тряя да иска повече пари от тоз дет дава товарите и ко стаа?изравнява се стойността на транспорта на балканеца и на испанеца. Е тоз със плочките кой ще предпочете за изпълнител? Мноо ясно, че Хосе от другата улица.
За наще ора ко остава? Писъл съм по-горе. Един дълъг, но това не ни грее. Никък.
Don Juan d`Emporda

Понякога много ме хваща яд, че ни е отредена ролят...
28.01.2017 01:22
Понякога много ме хваща яд, че ни е отредена ролята на китайци в ЕС.
Спорил съм много, защо давали малки заплати инвеститорите в България? Ми те за това са дошли бе чоджум.
Но се успокоявам, я си представете да сте предстваител на негридната раса в албания примерно, кво ли ще е? Ужъс.
Don Juan d`Emporda

Пък и тия всичките големи транспортни фирми изнесо...
28.01.2017 01:24
Пък и тия всичките големи транспортни фирми изнесоха транспорта си на изток. И кво? Кът ги натиснат шси върнат регистрациите на запад и нии ко праим, пак питам?
Баси такъв фен съм на ЕС а така се възмущавам от техни нормативи.
Don Juan d`Emporda

За Доне-то
28.01.2017 06:12
''Понякога много ме хваща яд, че ни е отредена ролята на китайци в ЕС.''

И мене ме е яд Доне, но още повече ме е яд:

''Откраднаха 300 м мрежа от магистрала ''Тракия''. С. Л. трябва да бъдат взети мерки за охрана.''

И каква роля искаш към страна, която си назначава охрана на оградната мрежа. Иди застани на една спирка от градския транспорт в София - кофички от кафе, фасове, хартия...а кошчето за боклук до тях.
Знам ти не си, той не е...никой не е, но проблема е реален.
Въпроса защо ни приеха в ЕС - никога не е срещал отговор - ПО ЗАСЛУГИ!

Ако за едно работно място на Запад кандидатстват - българин и талибанин...първия е аут.
Та Доне, българина не харесва българи - ти искаш Европа да го...дай по сериозно
Gargamel Pantigrua

Доне, много изтънчено ми чатиш, та ни тъ разбирам....
28.01.2017 15:59
Доне, много изтънчено ми чатиш, та ни тъ разбирам.
Нито мога да давам прогнози, нито рецепти. Баси държавата и баси транспорта, щом Райберо е превозвач. Не казвам, че е единствен или па е най-зле. В наша мила рОдинка, всичко е с гъза на обратно. Баракова - депутат, шофьор - предприемач, овчар - митничар, доктор - таксиджия и т.н. и т.н.
Росен Димитров - Рошко

Добре де, що си мислиш, че е трудно да станеш фирм...
29.01.2017 22:26
Добре де, що си мислиш, че е трудно да станеш фирмаджия, превозвач, чорбаджия, онбаши и тн.
Треат ти финанси и кураж.
После е трудното-да вадиш печалба. И не се изисква качеството ''някой да го кефи, ти да си такъв''
Don Juan d`Emporda

.
29.01.2017 22:33
А задължително ли е да ставаш фирмаджия? К'во ме интересува, че някой се бие по гърдите, че голям куражлия бил, та направил фирма с пет таралясника, ама не може да им осигури нормална работа и печалба, та трябва шофьорите да поемат тази тежест?
Като не можеш - стани шофьор, адвокат, хирург...
Т'ва ми е много смешно - имал дупе, ама едва диша, та го отдава за ползване...
Валери Цветанов (Driver1)

Всеки тъпур може да е шофер намник,,,,
29.01.2017 22:48
Аре отворените да се захващат да купуват таралясници и да да дават хляб на отворковци като тях !!!!!!!!!!
Ивайло Стефанов

Виж Драйвъро как мъ разбрал, без многу да му се об...
29.01.2017 23:06
Виж Драйвъро как мъ разбрал, без многу да му се обяснява.
То тая работа не е като таксиджийската. Тураш апарата и табелата и газ.
Защо не съм взел варели и що не съм станал онбаши.
Ми аз не съм взел ресторант и не съм станал кръчмар. Не съм взел сервиз и не съм станал монтьор. Не съм станал хирург, не съм и певец. Аз съм това, което съм правил цял живот и засега се зправям добре. Заплатата ми е повече от брутото на Райберовия дръгел.
Много се пробаха, малко оцелеха...
Росен Димитров - Рошко

Пробвай се и ти де !!!!!!!
29.01.2017 23:09
Най-лесно е да се драска по форумите,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Ти луд ли си, или неграмотен?
29.01.2017 23:14
Ти луд ли си, или неграмотен?
Росен Димитров - Рошко

Видела жабата, че подковават вола и тя дигнала кра...
29.01.2017 23:34
Видела жабата, че подковават вола и тя дигнала краче. Всяко малко гущерче мечтае да стане голям крокодил, но не всяко умее добре да плува...
Росен Димитров - Рошко

Видела жабата...... ползвана в случая е точна пого...
30.01.2017 00:37
Видела жабата...... ползвана в случая е точна поговорка характеризираща бездушността българска. Седи си и немърдай, че ше стане зле. То сега е зле но ше стане по-зле.
Един буден дух, непримирим ум винаги ще търси начин да расте и да се развива, няма да чака някоя държава да въведе някакво правило, че да добави още един повод да псува шефа си.
Don Juan d`Emporda

Откак камионите са автоматици и се нароиха хиляда ...
30.01.2017 00:41
Откак камионите са автоматици и се нароиха хиляда и една навигации......таа професия не е да се гордееш, че цяяяяяяяяял живот тва правиш.
Don Juan d`Emporda

Даваше вид на далеч по-схватлив... Бил съм се горд...
30.01.2017 04:34
Даваше вид на далеч по-схватлив...
Бил съм се гордял, майко мила!?
Край на коментара!
Росен Димитров - Рошко

.
30.01.2017 10:18
Като почнат да се изживяват като някакви филантропи и носители на прогреса, та ми иде да се разплача от умиление! Хляб давали, доблестно се сражавали по световните бизнес-полета, к'во ли щяло да е без тях...
Чшшшш, алоооууу! Ай, по-скромно! Ай, и други да сме видели туй-онуй по света и да поназнайваме кое-как става при нормалните хора, та да не се налага да ни го разказвате.
Просто се удивлявам на метаморфозите в мисленето, което претърпяват тези свободни електрони, изживяващи се като фактор в този, иначе, сериозен бизнес.
Пак ще го кажа - ако сте се прецакали и сте опитали да хапнете от лъжица, която не е за ваш'та уста, търсете вината първо у себе си и погрешната си оценка на реалностите.

Валери Цветанов (Driver1)

Кой твърди, че сме фактори ???
30.01.2017 15:46
Идея си нямаш колко правилна е преценката ми за Реалността ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Това кой ти го каза на теб? Кой ти даде оценка на ...
30.01.2017 16:27
Това кой ти го каза на теб? Кой ти даде оценка на оценката? Ти баш оценката че я разбЕреш по натам. Пожелавам ти да е положителна, без сарказъм!
Са разбирам защо не ни посещават от другия край на барикадата и по-добре. Щеше стане ''касапница''.

По принцип, всеки един проект има 99% - цел, стратегия, параметри, числа, детайли и др. и 1% - смелост, решителност и упоритост.
Забелязва се по нашите географски ширини процентите да са обърнати точно наобратно.
Всичко е бабаитлък. Познавам много дето залязоха скоропостижно от сцената на чорбаджийството, но такъв де е изграл не съм чувал, дори и като мит или легенда. Сигурно е проста работа, ма не за прости ора...
Росен Димитров - Рошко

Виж на ИААА сайта, колко лиценза има в България, п...
30.01.2017 17:29
Виж на ИААА сайта, колко лиценза има в България, предположи едно число да са кухи, но такива все по-трудно е да съществуват. Изброи всички фирми дет може да се сетиш.
Останалите са такива дет си мислиш че не са просъществували.
Все пак сме държава колкото една европейска столица :-)
Ти колко проекта реализира?
Don Juan d`Emporda

Тъй ли? Аз имах лиценз за радио-честотен ресурс. О...
30.01.2017 17:43
Тъй ли? Аз имах лиценз за радио-честотен ресурс. От 10 години е ползван година две? Нима ме смяташ за мобилен оператор? :))))))))))))
Аз реализирам проекти всеки ден... Да идеш до магазина, да си сготвиш, всичко това са проекти. Ти за какъв точно ме питаш?
Росен Димитров - Рошко

Относно каква държава сме, препоръчвам ти да обърн...
30.01.2017 17:46
Относно каква държава сме, препоръчвам ти да обърнеш внимание на географията, преди подобни изцепки! ;)
Росен Димитров - Рошко

По-скоро вече няма ''кухи'' лицензи. Изискванията ...
30.01.2017 17:47
По-скоро вече няма ''кухи'' лицензи. Изискванията са толкова много, че ми е трудно да си представя как може да се случи дори в България.
Мишо Григоров

Доне, ако се опитваш да насочиш темата към нещо см...
30.01.2017 17:52
Доне, ако се опитваш да насочиш темата към нещо смислено и сериозно, наблегни на конкретиката! Дяволът е в детайлите!
Росен Димитров - Рошко

.
30.01.2017 18:13
И аз не го разбрах много това с проектите...Но все си мисля, че през живота си съм реализирал доста проекти. Къде повече, къде - по-малко успешни. Но като цяло - доволен съм от резултатите и не мисля, че това е някакъв повод да се бие барабана, а просто повод за собствено удовлетворение. Ама пък да се смятам за нещо ПО, защото съм имал осъществени проекти, или дори само защото съм дръзвал да захващам проекти ми се струва инфантилно и неадекватно.
Валери Цветанов (Driver1)

P.S.
30.01.2017 18:16
...камо ли да се оплаквам, че слънчевият вятър ми попречил на проектите...
Неуспешните хора обикновено обясняват неблагополучията с обстоятелства извън себе си.
Валери Цветанов (Driver1)

Междудругото, всичко живо риве, че е зле, че не се...
30.01.2017 19:17
Междудругото, всичко живо риве, че е зле, че не се живей тъй, че положението апокалиптично... Наш Райбер и Оня де си чати сам, са на върха на самодоволството!
Хвала, хвала лепо!!! Има светлина в тунела, драги зрители! Нека отървем автоджамбазите от милионерите! Всеки шофьор - чорбаджия! Да го начукаме на сите чорбаджии, та да има кой на нас да го начука, некой ден! :))))))))))))))
Много вожд - малко индианец, нека туй да стане наше верую!
Росен Димитров - Рошко

Къде виде самодоволство ???
30.01.2017 20:48
Положението е наистина апокалиптично,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Рос, не си разбрал,
30.01.2017 20:56
Райбера е приел ролята на Шишо-бакшишо - ''Всички ще умрем! Днес носиш букети, утре те носят с букети...Животът е радост и тъга'' :-))))))))))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Нема къ ...
30.01.2017 23:13
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Нема къ с несериозници да водиш сериозен диалог...
Росен Димитров - Рошко

Царете на монолога ,,,,,,,,,,,,,,
31.01.2017 02:07
БГ шофер,,,,,,,,,,,,,,,,, синонима за сериозност ,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Done,
31.01.2017 17:52
приемер ти давам за заплащане в една малка фирма от 8 човека с 3 самосвала, 1 валяк и 1-на асфалтополагаща машина,На час за драйвъра 16 евро общо часове 200-220,+ командировъчни 15евро на ден-без данъци са,евентуално неделя=50% за неделята върху цялата дневна заплата!Иначе на поне 13 часа на ден се заплащат при 13 часов работен ден,и 10евро евро на час определено за тук са малко но за БГ неплащачите е ужасно много
Lyusi Woolves

''Иначе на поне 13 часа на ден се заплащат при 13 ...
31.01.2017 18:59
''Иначе на поне 13 часа на ден се заплащат при 13 часов работен ден,и 10евро евро на час определено за тук са малко''

Аз ли съм разсеян напоследък или наистина идва малко неразбираемо?
Росен Димитров - Рошко

Луи,
31.01.2017 19:17
ко стана...подслуша ли Бундестага
Gargamel Pantigrua

Рос, Валери...
31.01.2017 19:20
вниманието към Ив, само му гъткате егото.
Егото на един тъп...
Gargamel Pantigrua

Немам си его бре Гаро ,,,,,,,,,,,,,
31.01.2017 19:34
Не чатиш напоследък ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Roшко,
31.01.2017 19:43
има няма на ден тук са 13 часов работен ден,13 евро на час бруто е малко! 12,60-14,евро бруто е по нормална заплата,кое не разбра? Аз съм работил на по часовоимаме в камиона таблет и отбелязваш всички дейности,не ти плащат паузата само това е.
Lyusi Woolves

.
31.01.2017 19:52
Това е много близо, или дори идентично с идеята, която и аз отстоявам. Няма как да се плаща по тахограф и то само при движение на камиона. Просто защото работата на шофьора не е свързана само с шофиране. Често пъти губи много повече време в други дейности пряко свързани с професията, които по този начин остават незаплатени. И още - не е изключение да се случва, че колкото по-малко шофираш, толкова повече вършиш друга дейност. Да не се правят на разсеяни, че това, всъщност, при техният начин остава незаплатено.
Валери Цветанов (Driver1)

Вальо,
31.01.2017 19:56
аз там карах всеки ден Швейцария,и поне по 8 часа висях по границите което се маркираше с бутон Zoll,да разтовариш да натовариш,минавах на месец към 5 000 км всичко на всичко имал съм и по макс 4000км. Гаро закона е гласован вече,но никъде не пише кога ще влезе в сила!
Lyusi Woolves

Пътностроителните машини, самосвалите, еле пък вал...
31.01.2017 19:57
Пътностроителните машини, самосвалите, еле пък валяка нямат нищо общо със стандартните автомобилни превози. Остава и на валяка да му плащат на километър.
Логично е заплащането там да е на друга база - моточас, час и т.н.
Мишо Григоров

Мишо,
31.01.2017 20:02
за пътно-строителните машини не зная,това ми предложиха за самосвал който вози само асфалт! А иначе ако не е на час,се започва с поне 2300евро бруто,че някои почват и на по малко,те идват без език и ги мързи да работят,колко да им плащат.Искаш ли да ти снимам последния ми фиш с нетната заплата? Имам само 580 евро данък там + осигуровки още 500евра,но имам командировъчни за 600 евро без данък
Lyusi Woolves

Не поставям под съмнение написаното от теб. Просто...
31.01.2017 20:06
Не поставям под съмнение написаното от теб. Просто казвам, че нещата са несравними със стандартните автомобилни превози каквито правим ние/аз.
За толкова години само веднъж съм близо до заплащане от спедитор на време - специализирани превоз с хранителни цистерни.
В строителството се плаща по различен начин, т.е. това, което казваш ти.
Мишо Григоров

Говоря за плащането от спедитор към превозвач. Как...
31.01.2017 20:09
Говоря за плащането от спедитор към превозвач. Как сме принудени да плащаме на шофьорите от евробюрократите е друга работа.
Мишо Григоров

Въпросните евробюрократи трябва да забранят на спе...
31.01.2017 20:11
Въпросните евробюрократи трябва да забранят на спедиторите да плащат на километър ако забраняват на превозвачите да плащат на километър на шофьорите.
Мишо Григоров

В противен случай противоречието е очевадно.
31.01.2017 20:12
В противен случай противоречието е очевадно.
Мишо Григоров

Люс, казваш че регулярно ти уплътняват 13 часа на ...
31.01.2017 20:17
Люс, казваш че регулярно ти уплътняват 13 часа на ден по 13 евро на час и това е малко, тъй ли?
На нас ни режат една 45 мин почивка. Всичко останало от влизането в офиса, до излизането се заплаща от 11.50 до 16.50 на час без ДДС, бруто.
Росен Димитров - Рошко

Немските фирми
31.01.2017 20:23
работят масово на км,но на повечето таксите за аутобана им се покриват от клиентите,а те си поддържат един кръг от да речем 10 клиента-фирми и въпреки,че им взимат скъпо не искат да плащат по евтино и да работят с чужди.Късите релации са много скъпи и никой не ги отказва.Едно обикновенно разрешително за Франция на немски камион за извънгабаритен товар на ден е между 200 и 1000 евро в зависимост от габаритите кой да кара на 1,20евро на км до Амстердам примерно
Lyusi Woolves

.
31.01.2017 20:24
Ха, кажете ми сега - при тези ставки, какви са шансовете на нашенските смешковци с техните 18-20 стинки на километър? :-))))))))))
Абе на бъдещите шофьори от Сенегал може и да им хареса.
Валери Цветанов (Driver1)

Рос,
31.01.2017 20:26
13 евро на час е добре,минимум 13 часа и поне 2 15 ки в седмицата.Камионите ни вървяха макс с 82 км/ч на национала се влачим с макс 60 км/ч както е по закон,никой никога не закъснява
Lyusi Woolves

.
31.01.2017 21:45
Мааалииии, след тия страшни числа де ги изписахте, ся кът ш'са стреснат Бг превозвачите, па шофьорите един бунт кът вземат да дигнат...мани мани:)))))))
Селянина

Те ако не сА са стреснАли, щото почти не останА чи...
31.01.2017 21:53
Те ако не сА са стреснАли, щото почти не останА читав шофьор у България, то едва ли туй че ги стресне, пък и то не е новина...
На такова дупе, такъв...
Росен Димитров - Рошко

Налага се да те разочаровам. От повече от 6 месеца...
31.01.2017 22:27
Налага се да те разочаровам. От повече от 6 месеца шофьорската криза затихва.
Мишо Григоров

Г-н Селянин,
31.01.2017 22:34
достатъчно е да хвърлиш едно око на интензивността на обявите дори само в този сайт и ще разбереш кой трябва да се стряска - съотношението е горе-долу 10:1 в полза на обявите, търсещи шофьори. А наш Райбер стана дори за смях в целия нет с глуповатите обяснения за претенциите си.
Валери Цветанов (Driver1)

Да, завтихва! Съотношението търсене предлагане от ...
31.01.2017 22:43
Да, завтихва! Съотношението търсене предлагане от 3:1, вече е 6:1 и продължава да затихва, скоро направо ще е на долна мъртва точка... :)))))))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Как го изчисли това съотношение? На базата на обяв...
31.01.2017 22:50
Как го изчисли това съотношение? На базата на обяви на едни и същи шофьори и фирми?
Мишо Григоров

А, хвърлям по едно око
31.01.2017 22:53
Ама баш стряскането, мисля че ще дойде когато започнат да фалират поради липса на шофьори. Нема нищо вечно.
Селянина

.
31.01.2017 23:02
Нека се гърчат, докато наглеят тези нахалници. Балъци винаги ще се намират за курс-два. След това се усещат и шут в задника на тия печалбари.
Валери Цветанов (Driver1)

А ти как изчисли че точно от шест месеца ''кризата...
01.02.2017 00:25
А ти как изчисли че точно от шест месеца ''кризата затихва''? На каква база? По какви критерии? Че си търсил с години, па преди половин година си си намерил от раз или?
Росен Димитров - Рошко

По емпиричен път. Всичките ни камиони се движат. П...
01.02.2017 07:43
По емпиричен път. Всичките ни камиони се движат.
Преди 6 месеца все някой престояваше поради липса на шофьор.
И това е така и при колегите, с които поддържам връзка.
Мишо Григоров

Понеже мога да предположа посоката на мисленето ти...
01.02.2017 08:24
Понеже мога да предположа посоката на мисленето ти - вчера регистрирах нов влекач, който тръгва днес с 2 шофьора вместо с 1. Поне 6 от камионите ни се движат с 2 шофьора без да има реална нужда от това. Трима в момента изчакват в България освобождаването на камион.
Тези ''не бизнес'' решения се дължат на стремежа ми да се предпазя доколкото е възможно от престои поради липса на шофьори - разделяне на ''двойка'' ако се наложи.
Т.е. наличието на достатъчно шофьори не се дължи на намаляване на броя на камионите.
Мишо Григоров

Така е Григоров,
01.02.2017 11:17
Кефи ме, че повече от половината дето ми се обаждат да ме питат за работа са минали през няколко ''Западни'' фирми и са видели колко е ''Хубаво'' там,,,,, Току що взех още един Магнум и кастинга за шофер ще е жесток та по този повод още веднъж ще помоля тук,,,, Тъпанари да не ми звънят изобщо !!!!!!!!!!!!!!
Ивайло Стефанов

Важното е, че групичката е малка, но за сметка на ...
01.02.2017 11:21
Важното е, че групичката е малка, но за сметка на това супер доброжелателна. Типично по български.
Мишо Григоров

.
01.02.2017 11:25
И като ти се обаждат много ли те пцуват като изслушат глупостите?
''Кастинга'' щял да бъде жесток!!! Че се скинем от смех с тоя Райбер...:-)))))))))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Който се смее последен,,,, нали знаеш
01.02.2017 11:33
Аз им слушам глупостите обикновено,,,,,, досега никой не ме е псувал,,,, само някакъв тъпур ме беше залял с СМСи ама мен ме забавлява това,,,,,, както и твоята злоба ме зарежда с енергия,,,,,
Ивайло Стефанов

Не мога да ги разбера доброжелателите. На пръв пог...
01.02.2017 11:48
Не мога да ги разбера доброжелателите. На пръв поглед, работейки за чужди фирми би трябвали да излъчват доволство и щастие.
Очевидно нещата не са толкова розови и нещо ги измъчва. Не ми се иска да мисля, че са проклети и злобни по природа.
Мишо Григоров

Злобата е видима ама дали са проклети,,,,
01.02.2017 12:03
В най-добрата фирма, където някога съм работил и откъдето заради един нашенец ме изгониха заплащането се формира от изминатите километри и абсолютно никой не мрънка за плащане на час, както е тук,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Райберски,
01.02.2017 12:04
от 2-3 години те чакам да се засмееш последен, ама все гледам, че ''кастинга'' ти актуален, и...нема, и нема...Забавляваш публиката с лъжите си, нищо повече.
Валери Цветанов (Driver1)

Радвам се, че те забавлявам Цветанов,,,,
01.02.2017 12:08
Последното и ново откритие е зашеметяваща новина – изследователи откриха кой витамин пази от смърт човека
Medical News Today наскоро публикува проучване на Университета в Сан Диего за витамина, който ни пази от смърт. Става дума за връзка между дефицита на витамин D и преждевременната смърт.
Сега, новото изследване, свързва намаленото количество на витамин D в човешкия организъм до повишен риск от смърт по различни причини – включително сърдечно-съдови заболявания и рак.

Доказаха кой витамин ни пази от смърт.
Витамин D е от съществено значение за нашите тела. Той помага за регулиране на абсорбцията на калций и фосфор в костите, укрепва имунната система и помага в регенерацията на клетките.
Основният източник на витамин D е свързан със слънцето, и го има в някои храни – например – мазна риба (риба тон, скумрия), сирене и зърнени каши. Витамин D в хранителни добавки също помага при дефицит в тялото ни.
Витаминен D дефицит може да бъде причинен от малкото излагане на слънчева светлина, ниската консумация на храни с витамин D в продължителен период от време, проблеми с бъбреците или проблемна функция на храносмилателния тракт и затлъстяване.
Ниските нива на витамина водят до множество здравословни проблеми, като например повишен риск от смърт от сърдечно-съдови заболявания (ССЗ), по-висок риск от когнитивно увреждане в по-късен етап от живота, повишен риск от астма сред децата и появата на рак .
Екипът е открил връзка между участниците с най-ниски нива на витамин D и смърт от ССЗ. Учените също така намират връзка между ниските нива на витамин D и смърт от рак сред участниците.
Изводът е един – време е за плаж, море, риба и разбира се, истинска жива бира.
Ивайло Стефанов

Не знам за витамин Де, но завистта и злобата на ни...
01.02.2017 12:37
Не знам за витамин Де, но завистта и злобата на никого не е донесла добро.
Мишо Григоров

01.02.2017 12:48
Валери и Ивайло,
треба си напрайте отделна тема и никой дън ви лази м/у словата. Картинката дъй бистра
Дори ''санирания'' акъли ви дава....
Тука всеки са покатерил на ''капандурата'' си и ум ръси...абе спри са ве човека - за тебе нема остане
Не ти ли щът акъла - го недавай
Gargamel Pantigrua

Опс, малкото мозъче се появи. Чао!
01.02.2017 13:00
Опс, малкото мозъче се появи. Чао!
Мишо Григоров

.
01.02.2017 14:55
Любимо ми е, когато някакви смешни и без никакво значение за бита ми хора демонстрират загриженост за душевното ми и физическо здраве. Освен да им се изсмея виртуално, какво друго...
Пък и така им е по-удобно да заобиколят темите и да избегнат вероятността да лъсне собствената им несъстоятелност. Забавлявайте се, мили деца!...
Направих си труда за нещо като статистика - преди 2-3 дни нулирах обявите за търсене и предлагане на работа в бранша ни. Днес резултатът беше: 3 обяви за търсене и 43 - за предлагане на позиции за шофьори в международния транспорт! От тях - 3бр. от името на един и същи подател. Да предположим, че има и поне още 10 от един и същи, но под различни имена. Остават 30! 30:3! Та какво е съотношението търсене-предлагане? :-))))))
Не видях нито един афганистанец да е приритал да кара камион за нашенските талибани...:-)))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Познавам хора, включая и мене си, де след известно...
01.02.2017 16:18
Познавам хора, включая и мене си, де след известно време работа за чужди фирми нещо ги стега шапката и идват у нашенски. Резултатът е идентичен - курс-два и въз обратно... :)))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Твойто е нищо!
01.02.2017 16:36
Аз съм по-тежък случай! При положение, че им знам всичките номера на нашенските идиоти, при положение, че вече съм се установил трайно навън, познавам обстановката, език, всичко, и...не знам к'во ми стана в един момент и се подлъгах по един бургаски мошеник, та поизгорях с някое евро! Е, и той не мина безнаказано, но това е друга тема. Не стига това, ами след някое време се закачих и за един македонец и това беше дъното! Е, и македонеца вече е аут от бизнеса, не без наша намеса, ама к'во от това като пак загубих пари, макар и по-малко.
Оттогава - видя ли нашенски мошеник, търсещ шофьори да му работят на български условия в Европа си казвам, каквото знам по въпроса. А знам доста - от личен опит и от колеги.

Райберовците и вся остальная сволоч са вредни за вас и другите около вас!
Валери Цветанов (Driver1)

Начи я с мойте 320лв съм направо капитан... Е, и о...
01.02.2017 16:59
Начи я с мойте 320лв съм направо капитан... Е, и още един неплатен австрийски курс, ама това бе преди да открия верния път... :)))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Сволоч :-))))))))))))))))
01.02.2017 17:53
Червеният холокост
И. К.
31.01.2015, 20:55 (обновена 01.02.2017, 10:29)
1 от 4 снимки Назад Напред
Първи състав на Народния съд в София. Отляво надясно: В. Н., С. М., председателят Б. Ш.;
Снимка: © ДА ''Архиви'' / http://archives.bg/narodensud/
Първи състав на Народния съд в София. Отляво надясно: В. Н., С. М., председателят Б. Ш.
Коментари (72)| Вашият коментар
1 февруари 1945 г. - денят на разстрела на 147 личности, които са основата на политическия елит на България в годините преди окупацията от СССР.

Сред екзекутираните са тримата регенти, 67 депутати, 22 министри за периода 1940-1944, в това число и министър-председателите проф. д-р Б. Ф., Д. Б. и И. Б., 47 генерали и полковници, издатели на централни вестници и публицисти.

Това е началото на най-мракобесния период от новата история на България, който е причина за това и до ден днешен да сме последни във всяка една класация, независимо дали е политическа, икономическа или за свобода на словото.

Разстрелът на осъдените се случва в яма, като екзекуциите са една по една. Проф. А. С., хирург от световна величина, моли да бъде разстрелян последен, за да може да провери пулса на всеки екзекутиран преди него.

След като разстрелват и него, телата са хвърлени в бомбена яма на Софийските гробища, като отгоре са посипани със сгурия.

Въпреки че новият режим се старее максимално да го запази в тайна, край масовия гроб постоянно има поклонения и запалени свещи от граждани.

В своите мемоари царица Йоанна пише, че никой представител на новата власт не смее да спре опечалените жени, които палят свещи на гроба и оставят цветя, когато тя е сред тях.

Новият режим се презастрахова, като разселва повечето близки на екзекутираните още преди да бъдат обявени смъртните присъди.

След екзекуцията от 1 срещу 2 февруари предстоят още над 2600 убийства, които са разпоредени от т.нар. Народен съд.

За по-малко от година е избит цветът на политически, икономически, военен, духовен и интелектуален елит на България. Разправата с противниците на режима не спира само до тук.
Народният съд разпорежда още 226 доживотни тъмнични, 8 двайсетгодишни, 946 петнайсетгодишни, 687 десетгодишни и 3741 по-кратки присъди, като мнозина от осъдените са убити от изтезания и побоища веднага след задържането им.

Осъдени са дори вече екзекутираните Р. А. и Д. К..

Това са само част от жертвите. В периода от 1945 до 1962 в 86-те лагера в страната са въдворени близо 30 000 ''врагове на народа''. Това е видимата част, но има и друга.

В периода преди това, през 1941-1944 година, под давлението на Москва, комунистическите терористи избиват над 3 хиляди души, предимно кметове, свещеници и такива, които просто проявяват негативно отношение към комунизма.

В тази сметка никога не се включват хилядите масови убийства без съд и присъда, които започват веднага след 9 септември и продължават години наред. Едно от известните такива убийства е това на митрополит Борис, който е колос на българската култура и духовност.

Т.нар. Народен съд се използва и за ''освобождаване'' на жилищни площи за ''заслужилите другари'' веднага след 9 септември.

По този начин новата власт награждава палачите на стария елит, който съумява да не прати и един войник да загине на Източния фронт. ''Прогресивните'' граждани, които се настаняват в имотите на ''реакционните'' такива, са в повечето случаи малограмотни, без какъвто и да е обществен и социален принос било преди, било след 1944 г.

Те представляват създаването на новия елит, който без образование, заслуги и нужните умения, започва да управлява държавата на различни нива.

Наскоро разсекретени документи от началото на 50-те години доказват принудителното изселване на ''активни вражески елементи'' от столицата, които включват ''815 семейства с 3184 члена'', вкл. и децата.

Така се освобождава място в столицата за верните на властта, които до 1950 г. избиват без съд и присъда противници на властта в цялата страна.

Преди всичко трябва да отбележим, че т.нар. Народен съд по своята същност е незаконен. Той се провежда в момент, когато България е окупирана от Тридесет и седма армия на Съветския съюз. Това се отнася и за референдума от 1946, който се провежда в същите условия на окупация.

Всички дадени жертви на фронта от страна на България по време на Втората световна война са от периода след окупацията на Червената армия, като голяма част от 35 000 жертви и хилядите инвалиди са елитът на войската - офицери, подофицери и войници, основно членове на патриотични организации.

Те са пратени на първа линия, като на втора зад тях стрелят партизани, доброволци и политкомисари.

Т. нар. Народен съд е острието, което подготвя узаконяването на окупацията от Червената армия чрез нелегитимния референдум за република от 1946 г.

С помощта на т.нар. Народен съд Съветският съюз и неговите гаулайтери в България успяват да насадят в голяма част от обществото страх и терор, с помощта на които се управлява до 1989 г.

Последствията от избиването на елита на нацията се виждат и до ден днешен, но са особено осезаеми при провеждането на политиката на подмяна на ценностите на нацията.

Така от държава с европейски мироглед и перспектива, България бе вкарана в коловоза на евразийската концепция за политика, включваща терор и отказване от свободата за сметка на минимално препитание, а не самоинициатива и гражданско общество.

В периода от 1944 до 1989 г. засегнатите от комунизма са над 300 000 българи и техните семейства.

Този факт е достатъчно красноречив защо никога повече не трябва да позволим връщането на какъвто и да било тоталитарен режим.

На 1 февруари, когато са първите разстрели на т. нар. Народен съд, отбелязваме деня на жертвите на комунизма. Това е знакова дата за началото на най-мракобесния режим в българската история. Никога не трябва да забравяме това.

Ивайло Стефанов

Напрау бий капа у земи!
01.02.2017 18:00
Тия твои 300лева са си пари за семки! Хората действат с размах! И баш на такива да налетя и аз...Ама и на тях им се случиха разни случки, та съм удовлетворен...Иначе парсата заминА!
Валери Цветанов (Driver1)

Куче де ме е заАпало се е побесняло. Оня с австрий...
01.02.2017 20:25
Куче де ме е заАпало се е побесняло. Оня с австрийския курс отдавна е в историята, само кредитите му останаха... :))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
01.02.2017 22:03
https://www.facebook.com/scaffeto/videos/1184416654976981/?hc_ref=NEWSFEED [на кирилица]
Ивайло Стефанов

Райбер, ако можеше да дадеш равносметка на поведен...
01.02.2017 22:20
Райбер, ако можеше да дадеш равносметка на поведението си последните години, требаше да те е срам да пускаш този линк, но ти си гьонсурат! :))))))))))))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Явно съм и много тъп,,,,,,,,
01.02.2017 23:25
Щом не мога да схвана кво точно искаш да кажеш ,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Не явно, очебийно! :)))))))))))))))))))))))))
01.02.2017 23:40
Не явно, очебийно! :)))))))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Дооооообре,,,,
01.02.2017 23:53
Аре вземи да ме светнеш, че съм очебийно тъп кво е общото между поведението ми и линка,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Е, как че ме разбЕреш, кът си тъп!? Неам излично в...
01.02.2017 23:59
Е, как че ме разбЕреш, кът си тъп!? Неам излично време, сори!
Виж, фАни оня самохортуващия си, мой ти помогне!
Росен Димитров - Рошко

И аз неам излиЧно ама ,,,,,,,,
02.02.2017 00:02
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Ми кът немаш, от' го губиш овде, бегай си играеш н...
02.02.2017 00:05
Ми кът немаш, от' го губиш овде, бегай си играеш на чорбаджия в кастинг! :))))))))))))))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

https://www.youtube.com/watch?v=xlrUx2QXS0A Ако ми...
02.02.2017 00:22
https://www.youtube.com/watch?v=xlrUx2QXS0A
Ако ми дадеш някакъв положителен знак, че си разбрал и минута от видеото, мой да бъда благосклонен, вбъдеще да ти обърна малко внимание!
Росен Димитров - Рошко

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
02.02.2017 00:42
ГЕРБ ,,,,,,,,,,,,,,,, наследниците на комунягите
Ивайло Стефанов

Оправда недоверието ми на 100%! :)))))))))))))))))...
02.02.2017 00:45
Оправда недоверието ми на 100%! :))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Типичен комунист!...
02.02.2017 00:49
Типичен комунист!...
Росен Димитров - Рошко

Само комунягите го могат,,,,,
02.02.2017 09:15
Крадеца вика '' Дръжте крадеца'' ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Да си продължа казаното вчера...
02.02.2017 19:43
Твърдях, че съотношението търсене-предлагане на работа е 1:10. Когато вчера го написах, отново занулих обявите в този сайт. В момента резултатът от вчера до сега е: 13 предлагащи работа фирми и - 0 (зеро) търсещи работа шофьори!
Барем един суданец да беше питал за работа, дей'ба...:-))))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Аз оня ден и е 15:1... :)))))))))))))))))))))
02.02.2017 19:45
Аз оня ден и е 15:1... :)))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

.
02.02.2017 19:53
Май ще трябва да коригираме статистиката, а? :-))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Ти чеки да паднат визите на молдованите, да скиш к...
02.02.2017 20:12
Ти чеки да паднат визите на молдованите, да скиш ко ши стане, малиииииииииии. Холандците намериха вратичка да ги наемат, наще изостават... ма, нормално... :)))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

.
02.02.2017 20:14
Шъ го прокълна Райбера - молдованец в таралясника му мамалига да вари! :-))))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Ши търчи кът ранена мечка от форум на форум да рив...
02.02.2017 20:29
Ши търчи кът ранена мечка от форум на форум да риве на умрело... :))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Не бе...
02.02.2017 20:36
не си ли видял к'ва е кочина в кабината му? Просто нека му замирише и на ланска свинска мас!
Валери Цветанов (Driver1)

.
02.02.2017 20:45
Епа тогава ко му качвате суданец у кабината, они свинско не ядът:))))
Селянина

Видел съм, даже на живо, ма неам претенции. Он аку...
02.02.2017 20:49
Видел съм, даже на живо, ма неам претенции. Он аку ще и тоалетна чиния си монтира вътре, нъл он си го кара. Ма като почне злослови по колегите си шофьори, получавам преплитане на червата от смех и жал. Те били такива, онакива, ши кайш, че он ядрен физик, рийшшш... Бетер оня ловец, де кът са приближи диво прасе до него, останалите от дружината се чудят кой е истинския глиган... :))))))))))))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

.
02.02.2017 21:01
Ма то и аз не съм с чак такива претенции - ай, да не се правя на по-католик от папата, ама нали голямата работа бил Райберския - наследства, ферми, автопаркове...та си викам кът прай ''кастингите'' си, дъл и т'ва го има у анкетата?
Валери Цветанов (Driver1)

Ма аз се тава се каня да питам. Кът са праат на мн...
02.02.2017 21:15
Ма аз се тава се каня да питам. Кът са праат на много смелите бизнесмени, защо не купуват нови, или поне в гаранция камиони, ми ги събират от НАДИН. После искат нормални хора да им работят, как че стане!? Аз нямам търпение да изплуват и да станат истински успешни бизнесмени за пример, тогава няма да могат да бъдат упреквани, че мъчат бранша... Единия кара релации и товари, де никой ги не ще, другия кара морги, ма инак... светила в бранша, нема що...
Росен Димитров - Рошко

Е, па как да са успешни,
02.02.2017 21:36
кът са виснале у форумите да се дърлят с шоферите!? Баш си представИх как В. А., или П. А., да речем, са се чучнали тука да ми разясняват колко били успешни и как целия свет им пречи, а пред вратите им - тълпи от сенегалци, кандидати за работа...
Валери Цветанов (Driver1)

    Остави своето мнение по темата ...    
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025