driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

Безплатни съвети към лудите, к...
18.12.2016 11:50
Безплатни съвети към лудите, които имат желание от шофьори да станат превозвачи:
1. Не го правете. По-добре сте като шофьори.
2. Не мислете, че сте станали превозвачи с 1-3 камиона втора ръка. Вие сте занаятчии или самонаел се.
3. Гледайте на това като начална стъпка.
4. На Алиса приписват думите - ако не знаеш накъде си тръгнал, винаги отиваш някъде другаде.
5. Ако не знаете защо искате да станете превозвач - вижте първа точка.

Ако все пак сте достатъчно луди и безразсъдни - успех!
Мишо Григоров

И още нещо - ви бизнеса няма запазване на статукво...
18.12.2016 11:56
И още нещо - ви бизнеса няма запазване на статуквото. Движението е нагоре или надолу.
Мишо Григоров

В повечето случаи е надолу,,,,,
18.12.2016 12:23
Познавам няколко образа и точно от този форум, които се опитаха да направят нещо и само след няколко месеца потънаха безславно и сега пак са си шофери и са далеч по-доволни ,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Поименно!
18.12.2016 12:25
Поименно!
Росен Димитров - Рошко

Не е задължително. Аз познавам бивши шофьори - сег...
18.12.2016 12:27
Не е задължително. Аз познавам бивши шофьори - сега сериозни превозвачи.
Важен е момента и посоката.
Мишо Григоров

Рошко, при мен работят поне двама шофьори, които п...
18.12.2016 12:32
Рошко, при мен работят поне двама шофьори, които преди това са опитали.
С мен работят бивши шофьори, които опитват да станат превозвачи.
Правила няма. Започвам да мисля, че най-важен е ината и всеотдайността. Съгласен съм с Ивайло - и много късмет.
Мишо Григоров

Е,,, има и опитали ,,,,,,
18.12.2016 12:33
Росене,,, единия от тези го вижда в Младост,,, Асен ,,, другите сами да пишат тук,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Тогава си мислих, че се е вразумил...
18.12.2016 12:41
Тогава си мислих, че се е вразумил...
Росен Димитров - Рошко

Има и такива, къде се наиграха яко. Пари назаем за...
18.12.2016 12:43
Има и такива, къде се наиграха яко. Пари назаем за камиони на лизинг... и леле малеее
Владимир Драганчев

Наиграха се,,,,,,,
18.12.2016 12:51
Ако си решил да скачаш в тези мътни води го прави само ако си струпал нещичко под дюшека поне да знаеш, че и да потънеш няма да е фатално,,,, А Асен беше от смелите и изкара някъде към половин година преди да продаде камиона, хем жена му бачка в банка и кинтите гаранция ги беше взел на смешна лихва ,,,,,, Ама не опиташ ли няма как да знаеш как е,,,,,,, много ми се иска повечето от форумните философи да опитат а не само да приказват, че трябвало да делят печалбата със собственика на камиона,,,,,,, ако трябва да делите на половина трябва да взимате максимум 1500€ месечно,,,
Ивайло Стефанов

Най-безумното нещо, което със сигурност гарантира ...
18.12.2016 12:54
Най-безумното нещо, което със сигурност гарантира провал е да купиш няколко/много камиони - всичките с кредит или лизинг.
Мишо Григоров

Е точно тва имах предвид- почти със сигурност ти г...
18.12.2016 12:59
Е точно тва имах предвид- почти със сигурност ти гарантира тежък финансов крах!
Владимир Драганчев

На мен ми се ще форумните смелчаци да се развият д...
18.12.2016 12:59
На мен ми се ще форумните смелчаци да се развият дотолкова, доколкото един ден да можем да ги наречем успели в начинанието. Като се замисля, май е само един де се води ненаиграл се, ма докога ши и тъй...
Росен Димитров - Рошко

От известно време наблюдавам агонията на една голя...
18.12.2016 12:59
От известно време наблюдавам агонията на една голяма транспортна фирма - много камиони и всички на лизинг. Нищо, че зад нея стои сериозна търговска компания.
Мишо Григоров

Моите уважения към В. Г. ,,,,
18.12.2016 13:00
Ама щом взимате нови камиони, не ми разправяйте, че не перете нечии пари,,, в Транспорта при сегашната ситуация е абсолютно 100 процентово невъзможно да се изплати нов камион ,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Баси, преди един час се говореше точно обратното. ...
18.12.2016 13:01
Баси, преди един час се говореше точно обратното. Бе, пийте си гинкобилобата бре, орааа!
Росен Димитров - Рошко

Коментари секви... тоя смешник бил- имАл два дръге...
18.12.2016 13:05
Коментари секви... тоя смешник бил- имАл два дръгела- оня три...
Ама тия два три дръгела ше те покриват при един нов лизингов...
Такава е схемата- иначе го папкаш, ако скочиш резко в '' далаверата''
Владимир Драганчев

Уважаеми г-н Стефанов, първият камион /втора ръка ...
18.12.2016 13:06
Уважаеми г-н Стефанов, първият камион /втора ръка от Биомет/ го купихме през 1996 г. с колега след 10 годишен гурбет. За да купим втория /пак втора ръка и пак от Биомет/, трябваше да привлечем 3ти съдружник. Едва 3тият камион беше нов и през цялото време съм се опитвал да спазвам това съотношение 1:3 /кредит към собствени/.
Ако перях пари щях да имам много повече камиони.
Мишо Григоров

И 5 стари не изхранват един нов
18.12.2016 13:09
Верно новите горят мнооого по-малко от старите ама пак не си на ''далавера''.
Ивайло Стефанов

Е точно това е един от проблемите на занаятчиите. ...
18.12.2016 13:11
Е точно това е един от проблемите на занаятчиите. Те не работят, не правят бизнес, а търсят ''далаверата''. Каквото плащаш - това получаваш.
Мишо Григоров

Камионите де карам са повечето кандидат милионери,...
18.12.2016 13:12
Камионите де карам са повечето кандидат милионери, но има и доста милионери. 2012-2013 регистрация. Средно-месечния разход ми е между 22 и 23/100км. По-малко от това, не знам на къде...
Росен Димитров - Рошко

Далавера в Транспорта няма ,,,,,,
18.12.2016 13:13
До преди 5 години си мислех, че наистина е ''Далавера'' ама отдавна са ми се отворили очите ,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Вероятно са ''спънати'' на 81 км, товарите и терен...
18.12.2016 13:14
Вероятно са ''спънати'' на 81 км, товарите и терена са леки или ти си наистина добър шофьор.
Мишо Григоров

Това беше за Рошко.
18.12.2016 13:15
Това беше за Рошко.
Мишо Григоров

И преди час се говореше, че е много лесно и с мног...
18.12.2016 13:16
И преди час се говореше, че е много лесно и с много по- малко пари се купува лизингов камион! Не, че лесно се изплаща!
Купуваш го и край- вече си тарикат неземен ха ха ха
Владимир Драганчев

Не съм казал, че е лесно, а че започваш с много по...
18.12.2016 13:18
Не съм казал, че е лесно, а че започваш с много по-малко пари. Другото е божа работа.
Мишо Григоров

Не са спънати, аз карам с 80. Време има, зор няма,...
18.12.2016 13:19
Не са спънати, аз карам с 80. Време има, зор няма, по-малко изморително и по-сигурно. Карат се доста кофти маршрути с безброй кръгови, завои, свтофари, баири, но има и гарата-барата по аутобаня...
Росен Димитров - Рошко

И с новите е тегаво ,,,,,
18.12.2016 13:20
Поне 20к€ ти трябват първоначално и поне по 2000€ ти е месечната вноска и докато не го изплатиш те ти казват в коя компания да си правиш застраховките а там също отиват бесни суми и ти трябва да си готов докато го изплатиш да живееш с по 100-200€ месечно ,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

И да не ти е първия камион.
18.12.2016 13:20
И да не ти е първия камион.
Мишо Григоров

Рошко, аз нямам шофьори като теб. Винаги бързат и ...
18.12.2016 13:24
Рошко, аз нямам шофьори като теб. Винаги бързат и с тежък крак. Ако престанеш да мразиш българските работодатели и останеш без работа, можеш да започнеш с отвращение при мен.
Един от най-добрите получи предпоследния ми камион. На автоматичен режим /заложен в компа релефа на Европа/ дава 23-24 л., но автоматично се спъва на 85. Той това и бездействието не може да изтърпи. Много важно, че е ''умен'' камион.
Мишо Григоров

И петия да ти е пак не става ,,,,,
18.12.2016 13:24
Предполагам се досещам за коя транспортно компания се говореше в един от горните постове,,,,,, там става дума за милиарди, които трябва да се изперат а не за милиони и пак нещата там са яко надолу,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Впрочем, преди време се опитах да ти предложа рабо...
18.12.2016 13:25
Впрочем, преди време се опитах да ти предложа работа. Телефона ти получих от един форумец.
Мишо Григоров

Мишо- туй не беше към теб бре. А към едни други зл...
18.12.2016 13:27
Мишо- туй не беше към теб бре. А към едни други злоради коментари.

Като гледам Иво как го разпъват на кръст? Като, че ли някой с пушка е накарал да му кара камиона. Като не ми аресва да карам рено и заплащането не ми отърва- нема да съм му шофьор и готово.
Чеки да бегам от темата, че е чорбаджииска- язе само мнение изказАх!
Владимир Драганчев

Така е що им плащаш на пропътувано разстояние. На ...
18.12.2016 13:32
Така е що им плащаш на пропътувано разстояние. На такава оферта и аз ши пускам със 120 и съм го правил. После ме посъветваха да не е с повече от 100, що Ханс щел да мрънка, ако ме видел. Даже Крюшо ме чека да му плАтим една шапка пАри, що товарят с часове и после срок доставка...
Росен Димитров - Рошко

Плащам - комбинирано, но не това е причината.
18.12.2016 13:35
Плащам - комбинирано, но не това е причината.
Мишо Григоров

Не мисля, че е правилно за 8500 и за 14500 да се п...
18.12.2016 13:36
Не мисля, че е правилно за 8500 и за 14500 да се получават същите пари.
Мишо Григоров

Дека виде тука чорбаджии ???
18.12.2016 13:39
И аз,,, а съм сигурен, че и Г. Г. работим повече от хората на които им плащаме,,,,,,,,,,, Чорбаджиите сега по почивки,,, аз ако бях чорбаджия щях сега да съм във Виетнам примерно и да се любувам на гледката как някоя девойка мие чиниите си на улицата ,,,,,
Ивайло Стефанов

А разликата между 8500 и 14500 дъл е изцяло под ко...
18.12.2016 13:44
А разликата между 8500 и 14500 дъл е изцяло под контрола на водача? Значи ли че единия е работил наполовина работните дни/часове на другия?
Росен Димитров - Рошко

Чорбаджиите бачкат, наемниците си поркат биричката...
18.12.2016 13:46
Чорбаджиите бачкат, наемниците си поркат биричката дома... :))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Стоиле,,,, нищо не намеквам,,,,,
18.12.2016 13:46
Когато шофера е на твърдо абсолютно винаги изминава по-малко километри от този, който има стимул да кара,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Почти винаги значи, защото нямам по един камион на...
18.12.2016 13:47
Почти винаги значи, защото нямам по един камион на линия, а по няколко. Може да се прави сравнение.
И ти го знаеш, че има шофьори, които не си дават много зор - правят 13-14 часови почивки, после като тръгнат спират да пазаруват...
Мишо Григоров

В такъв случай трябва да има разлика в заплащането...
18.12.2016 14:00
В такъв случай трябва да има разлика в заплащането. С един поляк тръгаме заедно с един товар за едно място. От Уитчърч до Барнсли. Аз пристигам, изчаквам предния да си доразтовари. Апнах, одих до тоалетна и кога вече бутах десетото пале поляка дойде. Качи се при мен с един атлас и започна да ме пита откъде съм минал... :))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

И поляка е ''Профи'' значи ,,,,,,
18.12.2016 14:05
Сметай на месец каква разлика в работата има между един такъв примерно и един луд като мен дето не се спира пред нищо,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Поне сме на час, он зима повече кинти, ама аз спим...
18.12.2016 14:10
Поне сме на час, он зима повече кинти, ама аз спим повече... :)))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Инак работата дет сме свършили е еднаква. И он зак...
18.12.2016 14:11
Инак работата дет сме свършили е еднаква. И он закара същия товар на същото мЕсто дето и язе...
Росен Димитров - Рошко

Е, нали си там за кинти,,,,
18.12.2016 14:13
Не става ли да спреш на некой паркинг и да му дремнеш,,, ония абдали нали гледат кога си върнал камиона и си извадил картата ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Само де я направих нема 400км, а он близо 500км......
18.12.2016 14:13
Само де я направих нема 400км, а он близо 500км... :)))))))))
Росен Димитров - Рошко

Ми те часовете са лимитирани от регламента. Не иск...
18.12.2016 14:13
Ми те часовете са лимитирани от регламента. Не искам нищо повече от това да се работи в тези рамки. Намирането на адреси е друга тема. Всеки има навигация, повечето имат и таблети, а и от офиса им даваме ''знаменца'' да ги водят.
Мишо Григоров

Аз гледам да свършим по-бърже, та да остане време ...
18.12.2016 14:16
Аз гледам да свършим по-бърже, та да остане време за ''и аз съм човек'', а он гледа да земе пойчи кинти...
Росен Димитров - Рошко

А за чия сметка трябва да бъдат ''излишните'' 100 ...
18.12.2016 14:18
А за чия сметка трябва да бъдат ''излишните'' 100 км?
Мишо Григоров

Значи не ти трябват кинти ???
18.12.2016 14:19
''И аз съм Човек'' кво значи ??? Бутилка Уиски ли ???
Ивайло Стефанов

Кой е този клиент /не превозвач/ дето плаща на вре...
18.12.2016 14:19
Кой е този клиент /не превозвач/ дето плаща на време?
Мишо Григоров

И аз искам при него. Ние трудно получаваме денгуби...
18.12.2016 14:21
И аз искам при него. Ние трудно получаваме денгуби, камо ли да ни плащат на време.
Мишо Григоров

Всеки плаща на километър ,,,,,
18.12.2016 14:21
А повечето спедиции бачкат с някакви измислени програми дето на курс 1000 км примерно ти казват, ние плащаме 900 км и ходи се разправяй.
Ивайло Стефанов

Ония гледат да си закарал товара на време. По прин...
18.12.2016 14:22
Ония гледат да си закарал товара на време. По принцип на трип шита ти пише дали и кога че се качва следващия на камионо, ама това е по-скоро пожелателно. Повечето си кютат и никой ги не припира. Припирня има само понякога да се закара навреме, ако е закъсняло товаренето, което от своя страна не е изключение... :))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

''И аз съм човек'' значи, че имам един час път за ...
18.12.2016 14:25
''И аз съм човек'' значи, че имам един час път за и от работа, минимум един час преди да си легна и още два откъ стана докъ изляза. Требе и да съ пазари и да са готви и т.н. Нема пълно щастие...
Росен Димитров - Рошко

Как готино пече Слънцето ,,,,,,,,,,,,,,
18.12.2016 14:25
Аз смятам да си дремна Уекинко и после ще чета кък съ прай Транспорт.
Ивайло Стефанов

Нима за теб има тайни у праенето на Транспорт? :))...
18.12.2016 14:31
Нима за теб има тайни у праенето на Транспорт? :)))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Там съм лаик,,,,,
18.12.2016 14:33
Ако някой си мисли, че това е като онова се лъже жестоко.......
Ивайло Стефанов

Рошко, от написаното разбирам, че имаш квартира и ...
18.12.2016 14:40
Рошко, от написаното разбирам, че имаш квартира и то в Англия. Какво остава в крайна сметка?
Мишо Григоров

Мишо, при един един бивш шеф праехме стотици празн...
18.12.2016 14:41
Мишо, при един един бивш шеф праехме стотици празни километри например от Саутхямптън за Лийдс само и само да натоварим каботажче за Фейвършъм. Явно плащат колкото от Ротердам до Саутхямптън. Друга голема кирия беше Париж - Лондон с 3-4-5-6-7-8-9 разтоварни адреса някои от които в една и съща борса, различни клиенти, с по няколко паленца зарзават.
Росен Димитров - Рошко

В Дания за такива каботажчета плащат по 60 е/час, ...
18.12.2016 14:43
В Дания за такива каботажчета плащат по 60 е/час, но това е за датските шофьори. За такива пари и то на час не мога да мечтая.
Мишо Григоров

Сега имам квартира, да. И си я плащам даже и кът с...
18.12.2016 14:44
Сега имам квартира, да. И си я плащам даже и кът съм отпуск. Така съ бачка на Островъ. Камионите не се гасят. На 3-4 години милионери... :))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

И имаш разходи до/от работата.
18.12.2016 14:46
И имаш разходи до/от работата.
Мишо Григоров

Мишо
18.12.2016 14:47
Това дето казваш- единия кара така, другия иначе?
Това си е до човека, според мен, не обвързано до голяма степен с начина на заплащне-на км. или на твърдо!
Аз ще кажа за себе си. Все бързам, и да не ме гони работа. Извличам максимума като километри днес- стига да имам фронт. Както се казва съм на педала яко, за убаво,за лошо.... Най- ми е противно като настигна няколко камиона, движещи се в конвой с умопомрачителната скорост от седемосемдесе никаво такова, а може да се кара, пътната обстановка позволява! В такъв момент не признавам забрана за изпреварване, лев мигач и аре чао... Имам си глобички за това, колко щеш,ама неам нерви да се влача отзад на хорото като сватбар.
И с един колега така- тръгваме заедно от гаража. До Видин го изчаквах неколко пъти да ме настига-така си кара-нема лошо, ама на мене ми играе по нервите това. Аз съм си луд, човеко не ми е виновен. Дойде време за пауза. Ши легаме и се разбираме, тръгваме в еди колко си часа утре. Убаво- на другия ден, аз съм готов, паузата свършила, ама колегата..... Половин час кашля пред камиона и не оди да са мии, ами търка очите и не моо се събуди още. После го чаках 30 мин кафе да си вАри. Докато тръгнеме... ехе, ебати мърдата. На следващата пауза му викам- слушай братчед, дай да тръгнеме на деветка пауза по- рано за да избегаме трафика в големия град по маршрута!
Еее се едно му наврех кисела краставица отзад- едни физиономии кисели такива, едно чудене такова... и реши, че нЕще да става по-рано. Сигурно му е кеф да виси като прани гащи у задръстванията,знам ли? Извиних му се и му казАх, че го заебеам, да кара как иска. Неам такива нерви да се влачим като екскурзиант. ( Не работиме в една фирма, в един гараж паркираме. Оти некой моо си помисли, че зор давам на човеку)
Просто манталитет, така карам и така работя! На километър, на метър, на твърдо, на меко заплащане... се си е тая. Това не ми влияе.
Даже и нощното каране не ми е проблем. Капитан съм на магистралата.. нема никой, кафеджиите спят, трафик никакъв......
И това не е за да се издигам в очите на слепите!
Всеки луд с номера си- аз с цела програма....
Владимир Драганчев

Ама поне търкаш лакти с лордове и кралски особи.
18.12.2016 14:47
Ама поне търкаш лакти с лордове и кралски особи.
Мишо Григоров

Не каза какво ти остава след разходите /без храна/...
18.12.2016 14:54
Не каза какво ти остава след разходите /без храна/, а каква отпуска имаш?
Мишо Григоров

Има разходи, да. Но е спокойно, дразнещо спокойно ...
18.12.2016 14:58
Има разходи, да. Но е спокойно, дразнещо спокойно и плащат точно, седмично и доволно.

И накрая мърдата с 26/100, а ти с 34 и шефо те тупа гордо по рамото кът ударник на бригадата... Да не говорим, че кът те спрат да те глобят ония де са се влачиле вече са си дома, кога ти стигнеш на адресо... скъпо, бавно и рисково...
Росен Димитров - Рошко

Мишо, за пари нема говорим, по обясними причини......
18.12.2016 14:59
Мишо, за пари нема говорим, по обясними причини... Отпуска когато и колкото сакам я.
Росен Димитров - Рошко

Знам, че е неприлично да се пита за заплата и за к...
18.12.2016 15:04
Знам, че е неприлично да се пита за заплата и за кого е гласувал човек.
Моето не е любопитство заради любопитството. Не е необходимо да ми отговаряш. Добих някаква представа. Това за отпуската е добре.
При нас е доста напрегнато. И клиентите гледат движението на камионите. Често се налага един да товари и започни курса, а друг да го довърши. Хич не е справедливо, но кой е казал, че животът е справедлив.
Мишо Григоров

Мен нема нужда да ме питаш за кОго съм гласувАл, а...
18.12.2016 15:13
Мен нема нужда да ме питаш за кОго съм гласувАл, а само дали съм имал възможност... :))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Знам. Чудя се, но това си е твое право. Моля да пр...
18.12.2016 15:16
Знам. Чудя се, но това си е твое право. Моля да приемеш, че има хора, които не са фенове на никого и това не го прави комунисти, само защото не харесват този, когото харесваш ти. Това не ги прави и хейтъри.
Мишо Григоров

Ако не искаш да бъдеш изключен от агитката, скачай...
18.12.2016 15:30
Ако не искаш да бъдеш изключен от агитката, скачай смело с бутонките напред. Ще те разбера.
Мишо Григоров

Тая тема ми станА свръх скучна. Мнението ми е крат...
18.12.2016 15:38
Тая тема ми станА свръх скучна. Мнението ми е кратко и ясно и съм го казвАл илядо пати, стига толку.
Росен Димитров - Рошко

26/100 34/100 ха ха ха Това, че един се влачи със...
18.12.2016 15:40
26/100 34/100 ха ха ха

Това, че един се влачи със 70 а друг кара с 90 не е критерий за разход!
По пътя има нагоре и надолу, там е ключа от бараката. На равното и петокласник ше даде 26/100. Тонажа е съвсем отделен въпрос!
Владимир Драганчев

Скъпо излиза неукия шофьор! Опасно- винаги е опасн...
18.12.2016 15:47
Скъпо излиза неукия шофьор!
Опасно- винаги е опасно, щом си на пътя? Ама по-пасни са тия, които в един момент не знаят спирачката или газта да натиснат, не дали карат с 70 или 90!
Най- добър на пътя нема- всичко се случва и риска е всяка секунда!
Владимир Драганчев

Най-добър нема, ма разликата между 34 и 26 на месе...
18.12.2016 15:52
Най-добър нема, ма разликата между 34 и 26 на месечна база си е половин шоферска заплата...
Росен Димитров - Рошко

Пръво такваа разлика не моо се получи никогаш, при...
18.12.2016 16:08
Пръво такваа разлика не моо се получи никогаш, при един и същи камион. Да не говориме, че я като карам по-бръже ич не е равно на по-голем разход!
Въпросния пример ,който дадох за колегата мърда. Ръгни се три пъти у яките задръствания, щото не ти се кара с два часа по-рано, па ше видиме къв ше ти е разхода( не казвам конкретно ТИ- образно говоря)

И изобщо не е въпроса в разхода! Ставаше дума за твърдо заплащане или на км.
Казах за себе си, че това не би ми повлияло по никакъв начин на работата. Заботя я по един и същи начин! Твърдото заплащане не би ме накарало са ''върна газта'' и да се подпичкосвам по улиците. Тръгнал съм работа да върша, колкото по-бързо я свърша, толкова по-бързо ще ми се махне от главата като ангажимент, толкова и по-бързо ще се прибера. Не съм женен за камиона,че да си се гушкаме един ден повече, щото съм на твърдо заплащане!
Владимир Драганчев

А заплащането на км. не само, че е неприемливо, но...
18.12.2016 16:16
А заплащането на км. не само, че е неприемливо, но е и опасно до някаква степен! Да не говорим, че изобщо не е справедливо!!!
Владимир Драганчев

И на мен 22-23 на хладилник ми звучи нереалистично...
18.12.2016 16:26
И на мен 22-23 на хладилник ми звучи нереалистично, ама два месеца по ред и всеки ден на различен камион и 60 човека /доста от коит' надхвърлят 32/ база за сравнение...
Росен Димитров - Рошко

Убаво- съгласен съм! На мене таквиа неща не са ми ...
18.12.2016 16:42
Убаво- съгласен съм!
На мене таквиа неща не са ми се случвале. От 22 на 32 ели обратното.Пак казвам, тонажа го изключваме. Щото ако не го направиме-два тона, ели дваасе и петшест.... нерде Ямбол, нерде иСтанбул...
Владимир Драганчев

ИзлъгАх без да искам. Слувало ми се е. Ама като за...
18.12.2016 16:45
ИзлъгАх без да искам. Слувало ми се е. Ама като закарах камиона за реглаж на дюзите и нещата слезнАха надолу с нафтата! Всичко се нормализира по старо му.
Владимир Драганчев

И да та попитам, че мож па да не сам те разбрал пр...
18.12.2016 16:55
И да та попитам, че мож па да не сам те разбрал правилнУ?

Демек казаш, че един камион, по един и същи маршрут с един тонаж- изминава маршрута първо с един шофьор даващ разход да речем 33/34?
С дрг шофьор при същите условия, разхода е 23/24?
9/10 литра разлика от задкормилното устройство!
Искам да се запозная с този шофьор-феномен и да му стисна ръката!
Владимир Драганчев

Владо, Заплащането на километър /или тон-километ...
18.12.2016 16:56
Владо,

Заплащането на километър /или тон-километър/ е основна форма за заплащане в автомобилния транспорт откакто съществува. Всякакви други форми са по-скоро изключение.
Ако се използва друга форма на заплащане на труда на шофьорите /това се случва само от няколко години/ в нея се крие противоречие, което в определен момент може и довежда до фалити.
Мишо Григоров

Доведе до много фалити,,,,,,,,,,,,
18.12.2016 17:09
Мнооо ми се иска да си намеря спедиция дето да ми плаща не ден,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ама нема.
Ивайло Стефанов

Сега хвърлих око на листа и видех, че всъщност сам...
18.12.2016 17:21
Сега хвърлих око на листа и видех, че всъщност само един е над 32, но 50% са около 30. В общи линии едно и също се кара. Да речем около 20-30 маршрута, нещо такова. Не съм ги минал всичките, но доста от тях... Не съм единствен, даже има няколко с още по-нисък разход.
Росен Димитров - Рошко

Май споменах по горе, рядко се кара един и същи ка...
18.12.2016 17:26
Май споменах по горе, рядко се кара един и същи камион...
Росен Димитров - Рошко

Мишо
18.12.2016 17:35
Моите уважения към възрастта ти и към дългите години в бранша!
Сигурно повече години ръководиш транспорт, от колкото, моятата възраст!
И аз съм като пиле пред майка си, ама поназнайвам някакви неща към днешна дата. Зная какви са цените в момента, как стават плащанията, какви са разходите и тн....
Ако сметнеш(сигурен съм, че си го правил), колко пари средно получава един шофьор при теб месечно на км. и ги разбиеш на твърда дневна ставка,какво ще се получи?
Разликата няма да предвещава фалит!
Друг е въпроса, че когато заплащането е на км. това автоматично дава една несигурност на шофьора. Днес е изминал поради независещи от него причини, 100км. и какво е заработил-20 лв? Еми и ако и утре се случи така?
Това са излишни нерви за шофьора и предпоставка за допускане на грешки по време на работа.
Същият в следващите два дни ще гледа да навакса... и така стават инциденти, понякога!
При една добре организирана линия и печеливша такава, дали ще е на км. или на твърда ставка е едно и също като заплащане!
Друг е въпроса, че при единия начин на такова, шофьора е под излишен стрес, а при другото такова, не чак толкова.
Говоря за усреднени неща и в нормите. Не тоя го мързи, онзи краднАл нафта и тн...
Владимир Драганчев

Е ми не си си намерил бе,Иво? Не, че няма. Знаеш ...
18.12.2016 17:41
Е ми не си си намерил бе,Иво? Не, че няма.
Знаеш какво имам предвид!

Росене, грешно съм те разбрал. Помислих, че това твърдиш, за което те питах.
Владимир Драганчев

Владо, доколкото разбирам имаш по-особени функции ...
18.12.2016 17:45
Владо, доколкото разбирам имаш по-особени функции в твоята фирма. Би трябвало вече да си наясно за структурата на разходите.
Основен елемент в нея е заплащането на шофьорите. Ако получава 1800 евро на месец и изминава 10.000 платени км., разходът е евр 0.18/км. Ако имине/заработи 8000 км., разходът става 0.225/км.
Ще напомня, че не намирам за справедливо при 8000 и 14000 км да се получават същите пари.
Тук всички са антикомунисти. Горното е комунизъм в чист вид.
Ще напомня също така, че на превозвачите се плаща на километър.
Приказки - такива търговци сте, такива мирнджеи сте са несериозни.

След дълги разсъждения направих епохалното откритие - по-добре е човек да е млад, здрав и богат отколкото стар, беден и болен.
Най-добре е да не съм в транспорта, да има достатъчно квалифицирани шофьори и клиенти, които плащат по много и на ден.
Мишо Григоров

И не след 60 дни, а авансово.
18.12.2016 17:50
И не след 60 дни, а авансово.
Мишо Григоров

Требва и да си готин и ,,,,,,,,,,,
18.12.2016 17:51
И спедициите ще започнат да се натискат да бачкат с теб,,,, ще ти плащат на ден, нема да ти режат от километрите, нема да ти искат неустойки, когато шофера закъснее по негова вина,,,,,,,, абе друго си е да си готин,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

А ве некой знае ли как плащат в по-белите европейс...
18.12.2016 18:03
А ве некой знае ли как плащат в по-белите европейски държави/фирми като Германия, Франция, Испания, Дания, Швеция, Норвегия, Швейцария. Километър, час, ден, твърдо месечно? Кое преобладава? Питам сериозно, що не знам!
Росен Димитров - Рошко

Нийде не дават пари за лежане ,,,
18.12.2016 18:10
Тва знам, това ти казвам,,,,,, само в българските фирми все още виреят тарикати ,,,, там за дето питаш се бачка яко,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Нямам по-особени функции. Карам камион. Дори още с...
18.12.2016 18:11
Нямам по-особени функции. Карам камион. Дори още съм на работа. Предстои ми прибиране.
8000 или 14000 км. е огромна разлика! Справедливото заплащане е на ден!
Еми ако са 5000км.? Къде е вината на шофьора?
Казах при една нормална и усреднена линия- заплащането на ден води до някаква сигурност. Да работя и да незнам колко ще получа?-този месец така, следващия иначе...ц....
''Развеждаме'' се веднага!
При нас е на ден! Как работиме успешно? В подробности не ми се навлиза баш па тук!
Ако 100-200€ могат да съборят фирмата-ебати фирмата, нещата не са и наред нещо.

Владимир Драганчев

Кое от следните твърдения не ти е ясно: - превозв...
18.12.2016 18:20
Кое от следните твърдения не ти е ясно:
- превозвачите си получават парите на километър, а не на ден
- превозвачите си получават парите средно след 60 дни
- при равни други условия един шофьор изминава 8000 км, а друг със подобен камион по същата линия изминава 14000 км.
- липсата на връзка между продукта и заплащането са характерни за комунизма
- напрежение се създавало у шофьора - ами такава му е работата. Шансът да ти се случи нещо ако изминаваш 800 км на ден е много по-голям ако изминаваш 40 /между къщи и работата/
- ебати шофьора дето 100-200 евро са нещо важно - нещо не е наред с него
Мишо Григоров

и разликата на месец между 18 и 22.5 не е 100-200 ...
18.12.2016 18:22
и разликата на месец между 18 и 22.5 не е 100-200 евро
Мишо Григоров

Не ми се отдава мисленето ама,,,
18.12.2016 18:30
Стигнал съм до заключение, че оставиш ли шофера да ти диктува как да си водиш бизнеса си загинал,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Иво, нямаш идея в каква грешка си. Само в България...
18.12.2016 18:39
Иво, нямаш идея в каква грешка си. Само в България се бачка в ''червеното на оборотомера'', гадни товари, групажи, за най-мижавите пари. Аз колко съм лежал в Холандски и Датски фирми, толку не мога да лежа и в отпуск да съм у българска такава...
Росен Димитров - Рошко

И една историческа препратка: Една от основните ...
18.12.2016 18:39
И една историческа препратка:

Една от основните причини за провала на социализма/комунизма беше уравнивиловката. Заплащането зависеше от длъжността и трудовия стаж. Никаква връзка между количеството и качеството на вложения труд. Това не стимулираше по никакъв начин повече и по-качествена продукт.
Държавата действаше и като преразпределител - изземваше печалбата на добре работещите структури, с което покриваше загубите на зле работещите. Това също не беше никакъв стимул за добра работа, а обратното. Защо де се хабя като пак същите пари ще взема.

Десните тук антикомунисти искат точно това - социалистически/комунистически принципи на разпределение. А девизът тогава беше - от всекиго според възможностите, всекиму според нуждите.

Е, няма такова дясно животно.
Мишо Григоров

100
18.12.2016 18:44
104 часа пауза как ти се види? :)))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

101
18.12.2016 18:46
за над 2000 евро/месец...
Росен Димитров - Рошко

Ми не е добре освен ако не е компенсация за кратка...
18.12.2016 18:46
Ми не е добре освен ако не е компенсация за кратка почивка преди това.

И да допълня - при социализма ни плащаха твърдо на месец.
Мишо Григоров

Абе убаво си беше бре Г-н Григоров ,,,
18.12.2016 18:48
Росене,, има една фирма дето сънуват ли, мечтаят за транспорт ли и аз не знам ама те първи пуснаха слуха, че шоферите при тех щели да взимат по 2000€,,, е оказа се, че не са компютри ами са компоти ама факт, че разклатиха масата,,,,,, та те вече май са в програма ''центрофуга'' ама и там се лежи яко ,,,,, само за теб е.
Ивайло Стефанов

От следните твърдения, няма нещо,което да не ми е ...
18.12.2016 18:58
От следните твърдения, няма нещо,което да не ми е ясно!
Средно след 60 дни? С кофти спедиция работиш.
Убеждавай твоите шофьори в това. Аз какво трябва да направя като шофьор- да чакам с теб 60-те дни?
Ами ако съм превозвач?- да карам някого да чака с мен, че не са ми превели парите-толко ше съм и такъв, ако не мога да плащам навреме!
Шофьора не го интересува, колко и кога ти превеждат парите!
Не се ли плаща редовно и навреме цялата сума- ебати и фирмата!

Тва са пенизчииски врътки- не са ни превели пари! И готово. На всякъде има забавяне на плащания, това не е причина шофьора да не получава пари на време.
Разликата меджу 8000 и 12000км. ми беше само 100€ и то не надолу, а нагоре! Надолу нямам под уговорката.
А съществената такава е, че и 5000км да имам ще взема твърдата месечна ставка. Имам уговорка за заплащане на ден, която се спазва независимо от изминатите км. А как и на каква база се сформират нещата ,ги зная!

Владимир Драганчев

Не е компенсация, просто като се съберат много кам...
18.12.2016 19:06
Не е компенсация, просто като се съберат много камиони на едно място, във време на слаба работа се случват и такива паузи... Заплата твърда и редовна, няма тън-мън!
Я пак си лежим...
Росен Димитров - Рошко

За мое съжаление и при нас има гарантирана месечна...
18.12.2016 19:15
За мое съжаление и при нас има гарантирана месечна сума, независимо от изминатите километри под 11.000. Има и стимули над тях - по 0.15 цента на км за горницата от 1.1.2017.

Пак повтарям - плащането на ден в транспорта е комунизъм.

Когато ЕС /Германия, Франция/ е въвела задължителни минимални ставки на час за работодателите, да има подобно изискване към спедициите - плащане на ден, а не на километър.

Ако ЕС рухне, това ще се дължи отчасти на лицемерието и произвола на еврочиновници и политици.

За двойните стандарти не ми се говори, за равноправното членство и за свободното движение на хора и капитали. Държавни протекции колкото искаш.
Мишо Григоров

Я у небългарска не помним да съм правил повече от ...
18.12.2016 19:26
Я у небългарска не помним да съм правил повече от 5-6 хиляди. А в Ким правихме таван 8000 на двойка за 2800 на кабина...
Росен Димитров - Рошко

Добре де, Енергото като цакат на киловат, как да п...
18.12.2016 19:31
Добре де, Енергото като цакат на киловат, как да плащат на служителите си? Ами мобилните оператори, ами интернет доставчиците? Аре бре, Валери, включвай се! :))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Мишо,за съжаление,за радост,това е положението.Той...
18.12.2016 19:40
Мишо,за съжаление,за радост,това е положението.Той и Райбера предвиждаше вълна от фалити,май само той щеше да остава,ама на,няма такова нещо.Това е действителността,ще дойде ден,и той няма да е далече,когато едва ли ще успееш да навиеш некой да ти работи на тия условия,под,над и не знам какво си на не знам си какви км.Шофьора не си е в къщи,на твое разположение е,така че ще плащаш,ако не можеш,дигаш байрака.
донко арнаутски

Такъв е животът. Засега оцелявам, но докога ....
18.12.2016 19:48
Такъв е животът. Засега оцелявам, но докога ....
Мишо Григоров

За да си е вкъщи шофера ............
18.12.2016 19:49
Всеки таксиметрист си спи всяка нощ вкъщи,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Не само таксиметристите си спят дома... :)))))))))...
18.12.2016 19:51
Не само таксиметристите си спят дома... :)))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Рошко, щом си работил в Ким не ти прави впечатлени...
18.12.2016 19:52
Рошко, щом си работил в Ким не ти прави впечатление честата смяна на кабини.
Те живи ли са още?
Ако оцеляват при 8000 за двойка, то е защото се водят датска фирма.
Мишо Григоров

Валери нема да се включи тука,Гаро също. Сигурно г...
18.12.2016 19:52
Валери нема да се включи тука,Гаро също. Сигурно ги сърбят ръчичките,ама са принципни.Ако идеме у другата тема-тогава!
Владимир Драганчев

Дай боже още дълги години да оцеляваш,но според ме...
18.12.2016 19:53
Дай боже още дълги години да оцеляваш,но според мене трябва да намериш начин да отговаряш на новите условия,иначе едва ли ще си атрактивен за можещите шофьори.
донко арнаутски

Правя го с неудоволствие и против принципите си. Н...
18.12.2016 19:55
Правя го с неудоволствие и против принципите си. Не изключвам и обратното - новите условия да станат старите, но знае ли човек.
Мишо Григоров

Можещи шофери :-))))))))))))))))))))))))
18.12.2016 19:56
Те поне да карат да можеха,,,,, а шофьорлъка не е само карането ,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Едва ли,но все пак...знае ли човек.Тогава па ние щ...
18.12.2016 19:56
Едва ли,но все пак...знае ли човек.Тогава па ние ще се пренастройваме.
донко арнаутски

Нещо трябва да се промени, но съм твърде малък за ...
18.12.2016 19:59
Нещо трябва да се промени, но съм твърде малък за да зависи нещо от мен.
Мишо Григоров

Засега плувам по течението - демек каквото за всич...
18.12.2016 20:00
Засега плувам по течението - демек каквото за всички цигани, такова и за гол Асан
Мишо Григоров

Не знам как е в момента. Знам, че са закрили нащия...
18.12.2016 20:03
Не знам как е в момента. Знам, че са закрили нащия офис като неефективен, ма дали се е дигнала ефективността - съмнявам се. Накараха ни на правим по един-два курса седмично, в които работното време беше на кантар 21 часа, даже си беше почти невъзможно да не се прескочи с 20-30 минути и ний напуснахме. Осло-Амстердам. Преди това го правихме два екипажа. Единия сваля до Греве, от там поема другия. Карането беше около 10 часа и половина и след пауза или празни обратно и пак пауза или след неколко дена ни намерят нещо за наобратно... комунизъм... :)))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

При такава работа дори датска фирма /на тях им пла...
18.12.2016 20:08
При такава работа дори датска фирма /на тях им плащат повече отколкото на нас/ не може да изкара дълго.
Ако е вярно - това само доказва моята теза.
Мишо Григоров

Ким,,,,,,,,,,,,,
18.12.2016 20:08
С такова каране няма начин да оцелеят и месец ако не пЕрат.
Ивайло Стефанов

Точно да не сменяме кабини са бехме сбрали на двой...
18.12.2016 20:10
Точно да не сменяме кабини са бехме сбрали на двойка, а карахме на половина на единичката... щехме да се пенсионираме тама, ако беше останало старото положение...
Росен Димитров - Рошко

През цялото време се опитвам да обясня, че безплат...
18.12.2016 20:12
През цялото време се опитвам да обясня, че безплатен обяд няма.
За да се разпределят едни пари първо трябва да се заработят.
Ако се харчат повече отколкото се заработват - всичко е въпрос на време.
Мишо Григоров

Десни мечтаят за комунизъм ,,,,,
18.12.2016 20:18
Да си шофер трябва акъл ,,, аз уж си мисля, че съм тарикат а останах без цигари и днес във Франция си купих 5 кутии ,,,,,,,,,,,,,,,, Аре наздраве.
Ивайло Стефанов

Аз винаги съм си бил комуняга, ама не такъв побълг...
18.12.2016 20:24
Аз винаги съм си бил комуняга, ама не такъв побългарен. Щом има кой да ми плаща да спим, аз да одя некъде да ми изкарат джигера за къси кинти...треа съм луд...
Росен Димитров - Рошко

Естествено е ти да бъдеш с леви, а аз с десни убеж...
18.12.2016 20:29
Естествено е ти да бъдеш с леви, а аз с десни убеждения.
Нали знаеш за оня новак дето яздил кон и се изръсил от него. Казал - този кон свърши, дайте друг.
И транспортните фирми /дори ако перат пари както казва Ивайло/, които плащат без да заработват адекватно - ще свършат. Нищо, че са датски, английски или германски.
Кой знае, ние още може да сме на пазара. Дано.
Мишо Григоров

Феновете на Тиквата сите са комунета
18.12.2016 20:29
Къси кинти :-)))))))))))))))
Ивайло Стефанов

Па къси са. Къде са две иляди за 5-6к километра, к...
18.12.2016 20:39
Па къси са. Къде са две иляди за 5-6к километра, къде са едно и седем-осем за четиринаесе иляди...
Росен Димитров - Рошко

Желая успех на теб и фирмата ти! Приятна вечер.
18.12.2016 20:40
Желая успех на теб и фирмата ти! Приятна вечер.
Мишо Григоров

Не е моя, напуснах я преди година. Лека!
18.12.2016 20:43
Не е моя, напуснах я преди година. Лека!
Росен Димитров - Рошко

Аре да Уегаме бре,,,,,
18.12.2016 20:44
Последни 3 работни дни за 20016 и трябва да сме концентрирани и адекватни а не да забравяме да си купим тутун у Белгия ,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Следващия пат че си земеш едно кило за резерв...
18.12.2016 20:45
Следващия пат че си земеш едно кило за резерв...
Росен Димитров - Рошко

Епа аз все по толкова взимам
18.12.2016 20:48
Мислех си, че имам още една кутия в долапа ама ,,,,,,,,,,,,,,,, абе кво мислите за Марешки,,, дали е истински или си е обикновена мутра гладна за кокала,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Само бате Бойко е истински! :)))))))))))))))
18.12.2016 20:51
Само бате Бойко е истински! :)))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Една задачка и отговор на въпроса на Владо Драганч...
19.12.2016 17:46
https://drive.google.com/file/d/0B2SeyVDKIhiAOE9HVkVPdHlRVXM/view?usp=sharing [на кирилица]
Plamen Ivanov

Ем да си за ипонската мутра и ем да си цьрвен
19.12.2016 22:14
Ами те такова животно нема-рекьл шопо гледайки жирафа.Сега чета неделната тема щото бехме на виличката сьбота и неделя а там нема време за нет.Без докачение ма Иво отдавна беше турил тука един линк от тубата дето бе снимал дисплея на таблото на рендето с не помна колку бе разхода-линка е тукьнкань у архивите.Та теа низки норми не са от днеска-пардон от неделя.И ние сме карале камионе рендета тоже и знаем що е разход -у Мата и курс за икономично каране ни правиха от дойче инструктор .А глеам и питанка имаше -кой са е пробвал за газда с камион-ми и аз барабар Петко с мьжете тоже-беше добьр Ман Бюсинг централно гресиране 120 кубика падащ борд на влекача и ремаркето по три оси на влекач и приколица богета и двете ма изгорях с една торба пари-сичко надиплено от Сьюза отиде и с горница и дотам бех с теа мераци.Добре че беше жената да ми дава кураж и че почнах че ме взеха у Сомат инак не знам как щеше да е.Жената морално ме подкрепяше в най лошото а знам че има дето как влезеш в батака и ти бият дузпата.
Георги Иванов Мичев

А за дали на км ели на твьрдо
19.12.2016 22:29
Казвал сьм си мнението-за мене лично най големия проблем е не дали на твьрдо ели км а тва че та осигуряват на некьф минимум негласно или гласно сьгласуван от сите у бранша който не получаваш у повечето случаи а другата плата си е башка-била тя твьрда или километрична ма е как беши-ко-ман-ди-ров-ка.И та осигуряват не на командирофката била там ква била а на теа там 450 лева.И тва не е вьрха на сладоледа-мое шифиора х след време ели не е проз да разбере че не са му внасяли даже и изискуемото по тарифите за категорията професия сьгласно НОИ-ма кьсно е либе за песен-командирофката давно си я зел и мое да са жалиш на арменския поп.Теа мурафети чии са а-десни леви-май нема разлика сите са солидарни.А нейде си на тва му думат как-нема да казвам щот па ша стане скандал.Казах.
Георги Иванов Мичев

Питай Иво, той щи каже, че може. Мутрата според не...
19.12.2016 22:30
Питай Иво, той щи каже, че може. Мутрата според него е червен...
Я кога треба да бачкам съм комунист, кога треба ми плащат съм капиталист... :)))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Е така мое ма и за тва се иска акьл
19.12.2016 22:47
А инак-некой тука отдавна го каза че е тук и вьобще у нета за забавление-тоест че най несериозното нещу за некои-които им е писнало сигур-е нета.И май си е прав.
Георги Иванов Мичев

Рошко, поздравление за коментара. Имам предвид вто...
19.12.2016 23:06
Рошко, поздравление за коментара. Имам предвид второто изречение. Твой ли е?
Мишо Григоров

Па на мен одеве ми дойде, питай бай гугъл, мой не ...
19.12.2016 23:09
Па на мен одеве ми дойде, питай бай гугъл, мой не само на мен...
Росен Димитров - Рошко

Георги, вече съм споменавал, че при желание, можем...
19.12.2016 23:10
Георги, вече съм споменавал, че при желание, можем и осигуряваме шофьорите на по-високи суми, при запазване на размера на договореното заплащане.
Това означава, че по-високите осигуровки за сметка на работодателя над прага са за сметка на шофьора. Не съм убеден, че е голяма далавера защото държавата регулира размера на пенсиите.
В момента максималната е 910 лева. Както виждаш патриотите предлагат вдигане на минималната пенсия, но не е ясно какво се случва с останалите.
Мишо Григоров

Проблемът е, че един работещ трябва да плаща пенси...
19.12.2016 23:12
Проблемът е, че един работещ трябва да плаща пенсиите на все повече пенсионери.
Мишо Григоров

А как е тръгнАло работещите капиталисти нема остан...
19.12.2016 23:25
А как е тръгнАло работещите капиталисти нема останат дълго, че останат само комунягите кът мен... :)))))))))))))))))
Я съм си дома, тъй че зАбери адаша и у пицария Сицилия.
Росен Димитров - Рошко

Начи
19.12.2016 23:37
Отдавна имам тема тука у архива за ползите от ПИК кода за НАП веч има и за НОИ и здравна каса-заслугата е на герб цвекето и не мое да се каже нищо.Не ща да я качвам.Та примерно с тоа пик код от НОИ са вижда черно на бяло по години колку е имал добрината патронот да ти кихне у осигоровката -тва че има и под законния минимум е факт и друго-имаш партида там у НОИ-мойта примерно кат тираджия и военен е кьмто набрани-тьй пише -педесе и няколко иляди-кат пример-у мата бехме се на долна черта-230-и два ли беха лева -ма моя позната хидро инженер е била се на големи заплати реално и осигуровки оттам сьвсем други и сьответно по нейната партида има 4-5 пьти повеч манги и и пенцията и е бая по друга-за тва иде реч-за реално осигуряване вьрху тва де получаваш-сега вариациите по темата ма сичките прекрасно ги знам-а те ги примерите.
Георги Иванов Мичев

Пьрвата работа след кат са вьзцари синьото бе имен...
19.12.2016 23:41
Пьрвата работа след кат са вьзцари синьото бе именно да чопне пенсионния фонд после па кой-сещайте се сами -па и здравните осигуровки.Има за гарнитура и втория стьлб-допьлнителното осигуряване-то е за десерт.Казах.
Георги Иванов Мичев

Няма да споря защото не съм сигурен кой е правилни...
19.12.2016 23:45
Няма да споря защото не съм сигурен кой е правилния подход - да внасяш големи пенсионни осигуровки или да си внасяш парите в банката, респективно да инвестираш в нещо, което да ти носи доходност.
Винаги съм изпитвал огромно недоверие в държавата и всички политици.
Вероятно знаеш, че в Гърция намаляват пенсиите. В много държави и те се облагат с данъци, както лихвите по депозитите от скоро.
Мишо Григоров

Ко, ко чопнало синьото??? :)))))))))))))))))))))) ...
19.12.2016 23:52
Ко, ко чопнало синьото??? :))))))))))))))))))))))
А да си чувАл, че такъв фонд изобщо не е имАло, м?
Росен Димитров - Рошко

Да ве -кат са чопне приказки секви-не ми се вадят ...
20.12.2016 00:02
Да ве -кат са чопне приказки секви-не ми се вадят сега статистики и данни-фонда бе употребен и пренасочен аре така да го кажем.А Мишо и на мен не ми се спори щото верно по тва тука до скандал стигнахме-питай Росен.Ма само па пример-дет са иска да пада тавана на пенциите-познайте от кой са иска и кои са теа де са си самовнасяли осигуровки на корем и сигиш и им са ще да нема и таван-аре познайте
Георги Иванов Мичев

Рос
20.12.2016 00:44
Абе що ли червените ги за еня от сините-що лииииииииии }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}
Георги Иванов Мичев

А викаш-цьрвен сьм-ма ма боли ко ша рекнат за синь...
20.12.2016 00:46
А викаш-цьрвен сьм-ма ма боли ко ша рекнат за синьото]]]]]]
Георги Иванов Мичев

Искам да уточня
20.12.2016 17:57
Говоря сичко от позицията на работник на шофьор-ели я бех по милости судьбу на позиции управляючего наверное тоже-и аз бих така практикувал-с осигуровки на минимум-на 450-тва е факта-а ни се ще друго
Георги Иванов Мичев

Тоа труд де фърлИ, редейки думички, мойши си го сп...
20.12.2016 18:02
Тоа труд де фърлИ, редейки думички, мойши си го спЕстиш. Само с неколко думички мойши бъдеш 450 пъти по-разбираем... :)))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Начи темата е за мераклии за камион ньл така
20.12.2016 18:06
Начи темата е за мераклии за камион ньл така
Георги Иванов Мичев

Аз като бех с тоз Ман-Бюсинг
20.12.2016 18:30
Сичко каквото Рос е определил в началото-плюс-пример-става от некомпетентност и незнание-те тога-курс от Силистра-22 тона сирене у тенекии-за \\\\\\\\\\\баку-навло 4500 -доларов-3000 сразу-на лапу-а другите при разтоварване-и какво се получава-до борда отпред теа теникии от собственното си тегло са смачкват
Георги Иванов Мичев

Нищу им нема ма немат тьрговски вид
20.12.2016 18:32
Нищу им нема ма немат тьрговски вид
Георги Иванов Мичев

И теб ти режат главата
20.12.2016 18:32
И теб ти режат главата
Георги Иванов Мичев

Разчитал си на теа манги а ги нема
20.12.2016 18:33
Разчитал си на теа манги а ги нема
Георги Иванов Мичев

А си патрон
20.12.2016 18:35
<празно>
Георги Иванов Мичев

А те мамят и льжат
20.12.2016 18:35
<празно>
Георги Иванов Мичев

А другия момент
20.12.2016 18:39
Г-н Балански-от Шумен-каза ми го у прав текст-ти на колко возиш и кой ти даде курсо-оказва се у него-от г-н Балански е сувсем друго нещо у цифри
Георги Иванов Мичев

Тоест-тебе кат трето лице ма винаги ша та манипули...
20.12.2016 18:41
Тоест-тебе кат трето лице ма винаги ша та манипулират
Георги Иванов Мичев

Преди за да возиш са искаше фирма саде
20.12.2016 18:44
А за разрешителни и тир карнет без проблем.Ма са почна ощи тогаз за не един камион-сега не знам как е и не ме касае
Георги Иванов Мичев

Имаше нещу за 200 тона подемност за да имаш доизво...
20.12.2016 18:46
Имаше нещу за 200 тона подемност за да имаш доизвола
Георги Иванов Мичев

Некой с един влекач как му е лиценза-нек и тва да ...
20.12.2016 18:49
Некой с един влекач как му е лиценза-нек и тва да е ясно на бьдещите мераклии-мое ли с едно влечуго да земе сам лиценз ели ша е зависим от некой си
Георги Иванов Мичев

Не че ма касае
20.12.2016 19:04
Не че ма касае
Георги Иванов Мичев

    Остави своето мнение по темата ...    
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025