| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход << Обратно в темите
ТЕМА
Безплатни съвети към лудите, к... |
| Безплатни съвети към лудите, които имат желание от шофьори да станат превозвачи: 1. Не го правете. По-добре сте като шофьори. 2. Не мислете, че сте станали превозвачи с 1-3 камиона втора ръка. Вие сте занаятчии или самонаел се. 3. Гледайте на това като начална стъпка. 4. На Алиса приписват думите - ако не знаеш накъде си тръгнал, винаги отиваш някъде другаде. 5. Ако не знаете защо искате да станете превозвач - вижте първа точка.
Ако все пак сте достатъчно луди и безразсъдни - успех!
|
|
И още нещо - ви бизнеса няма запазване на статукво... |
| 18.12.2016 11:56
|  |
|
И още нещо - ви бизнеса няма запазване на статуквото. Движението е нагоре или надолу. |
|
В повечето случаи е надолу,,,,, |
| 18.12.2016 12:23
|  |
|
Познавам няколко образа и точно от този форум, които се опитаха да направят нещо и само след няколко месеца потънаха безславно и сега пак са си шофери и са далеч по-доволни ,,,,,,,,,,,, |
|
Поименно! |
| 18.12.2016 12:25
|  |
|
Поименно! |
|
Не е задължително. Аз познавам бивши шофьори - сег... |
| 18.12.2016 12:27
|  |
|
Не е задължително. Аз познавам бивши шофьори - сега сериозни превозвачи. Важен е момента и посоката. |
|
Рошко, при мен работят поне двама шофьори, които п... |
| 18.12.2016 12:32
|  |
|
Рошко, при мен работят поне двама шофьори, които преди това са опитали. С мен работят бивши шофьори, които опитват да станат превозвачи. Правила няма. Започвам да мисля, че най-важен е ината и всеотдайността. Съгласен съм с Ивайло - и много късмет. |
|
Е,,, има и опитали ,,,,,, |
| 18.12.2016 12:33
|  |
|
Росене,,, единия от тези го вижда в Младост,,, Асен ,,, другите сами да пишат тук,,,,,,,, |
|
Тогава си мислих, че се е вразумил... |
| 18.12.2016 12:41
|  |
|
Тогава си мислих, че се е вразумил... |
|
Има и такива, къде се наиграха яко. Пари назаем за... |
| 18.12.2016 12:43
|  |
|
Има и такива, къде се наиграха яко. Пари назаем за камиони на лизинг... и леле малеее |
|
Наиграха се,,,,,,, |
| 18.12.2016 12:51
|  |
|
Ако си решил да скачаш в тези мътни води го прави само ако си струпал нещичко под дюшека поне да знаеш, че и да потънеш няма да е фатално,,,, А Асен беше от смелите и изкара някъде към половин година преди да продаде камиона, хем жена му бачка в банка и кинтите гаранция ги беше взел на смешна лихва ,,,,,, Ама не опиташ ли няма как да знаеш как е,,,,,,, много ми се иска повечето от форумните философи да опитат а не само да приказват, че трябвало да делят печалбата със собственика на камиона,,,,,,, ако трябва да делите на половина трябва да взимате максимум 1500€ месечно,,, |
|
Най-безумното нещо, което със сигурност гарантира ... |
| 18.12.2016 12:54
|  |
|
Най-безумното нещо, което със сигурност гарантира провал е да купиш няколко/много камиони - всичките с кредит или лизинг. |
|
Е точно тва имах предвид- почти със сигурност ти г... |
| 18.12.2016 12:59
|  |
|
Е точно тва имах предвид- почти със сигурност ти гарантира тежък финансов крах! |
|
На мен ми се ще форумните смелчаци да се развият д... |
| 18.12.2016 12:59
|  |
|
На мен ми се ще форумните смелчаци да се развият дотолкова, доколкото един ден да можем да ги наречем успели в начинанието. Като се замисля, май е само един де се води ненаиграл се, ма докога ши и тъй... |
|
От известно време наблюдавам агонията на една голя... |
| 18.12.2016 12:59
|  |
|
От известно време наблюдавам агонията на една голяма транспортна фирма - много камиони и всички на лизинг. Нищо, че зад нея стои сериозна търговска компания. |
|
Моите уважения към В. Г. ,,,, |
| 18.12.2016 13:00
|  |
|
Ама щом взимате нови камиони, не ми разправяйте, че не перете нечии пари,,, в Транспорта при сегашната ситуация е абсолютно 100 процентово невъзможно да се изплати нов камион ,,,,,,,,,,, |
|
Баси, преди един час се говореше точно обратното. ... |
| 18.12.2016 13:01
|  |
|
Баси, преди един час се говореше точно обратното. Бе, пийте си гинкобилобата бре, орааа! |
|
Коментари секви... тоя смешник бил- имАл два дръге... |
| 18.12.2016 13:05
|  |
|
Коментари секви... тоя смешник бил- имАл два дръгела- оня три... Ама тия два три дръгела ше те покриват при един нов лизингов... Такава е схемата- иначе го папкаш, ако скочиш резко в '' далаверата'' |
|
Уважаеми г-н Стефанов, първият камион /втора ръка ... |
| 18.12.2016 13:06
|  |
|
Уважаеми г-н Стефанов, първият камион /втора ръка от Биомет/ го купихме през 1996 г. с колега след 10 годишен гурбет. За да купим втория /пак втора ръка и пак от Биомет/, трябваше да привлечем 3ти съдружник. Едва 3тият камион беше нов и през цялото време съм се опитвал да спазвам това съотношение 1:3 /кредит към собствени/. Ако перях пари щях да имам много повече камиони. |
|
И 5 стари не изхранват един нов |
| 18.12.2016 13:09
|  |
|
Верно новите горят мнооого по-малко от старите ама пак не си на ''далавера''. |
|
Е точно това е един от проблемите на занаятчиите. ... |
| 18.12.2016 13:11
|  |
|
Е точно това е един от проблемите на занаятчиите. Те не работят, не правят бизнес, а търсят ''далаверата''. Каквото плащаш - това получаваш. |
|
Камионите де карам са повечето кандидат милионери,... |
| 18.12.2016 13:12
|  |
|
Камионите де карам са повечето кандидат милионери, но има и доста милионери. 2012-2013 регистрация. Средно-месечния разход ми е между 22 и 23/100км. По-малко от това, не знам на къде... |
|
Далавера в Транспорта няма ,,,,,, |
| 18.12.2016 13:13
|  |
|
До преди 5 години си мислех, че наистина е ''Далавера'' ама отдавна са ми се отворили очите ,,,,,,,,,,,,, |
|
Вероятно са ''спънати'' на 81 км, товарите и терен... |
| 18.12.2016 13:14
|  |
|
Вероятно са ''спънати'' на 81 км, товарите и терена са леки или ти си наистина добър шофьор. |
|
Това беше за Рошко. |
| 18.12.2016 13:15
|  |
|
Това беше за Рошко. |
|
И преди час се говореше, че е много лесно и с мног... |
| 18.12.2016 13:16
|  |
|
И преди час се говореше, че е много лесно и с много по- малко пари се купува лизингов камион! Не, че лесно се изплаща! Купуваш го и край- вече си тарикат неземен ха ха ха |
|
Не съм казал, че е лесно, а че започваш с много по... |
| 18.12.2016 13:18
|  |
|
Не съм казал, че е лесно, а че започваш с много по-малко пари. Другото е божа работа. |
|
Не са спънати, аз карам с 80. Време има, зор няма,... |
| 18.12.2016 13:19
|  |
|
Не са спънати, аз карам с 80. Време има, зор няма, по-малко изморително и по-сигурно. Карат се доста кофти маршрути с безброй кръгови, завои, свтофари, баири, но има и гарата-барата по аутобаня... |
|
И с новите е тегаво ,,,,, |
| 18.12.2016 13:20
|  |
|
Поне 20к€ ти трябват първоначално и поне по 2000€ ти е месечната вноска и докато не го изплатиш те ти казват в коя компания да си правиш застраховките а там също отиват бесни суми и ти трябва да си готов докато го изплатиш да живееш с по 100-200€ месечно ,,,,,,,,,,, |
|
И да не ти е първия камион. |
| 18.12.2016 13:20
|  |
|
И да не ти е първия камион. |
|
Рошко, аз нямам шофьори като теб. Винаги бързат и ... |
| 18.12.2016 13:24
|  |
|
Рошко, аз нямам шофьори като теб. Винаги бързат и с тежък крак. Ако престанеш да мразиш българските работодатели и останеш без работа, можеш да започнеш с отвращение при мен. Един от най-добрите получи предпоследния ми камион. На автоматичен режим /заложен в компа релефа на Европа/ дава 23-24 л., но автоматично се спъва на 85. Той това и бездействието не може да изтърпи. Много важно, че е ''умен'' камион. |
|
И петия да ти е пак не става ,,,,, |
| 18.12.2016 13:24
|  |
|
Предполагам се досещам за коя транспортно компания се говореше в един от горните постове,,,,,, там става дума за милиарди, които трябва да се изперат а не за милиони и пак нещата там са яко надолу,,,,,,,,,,,,,, |
|
Впрочем, преди време се опитах да ти предложа рабо... |
| 18.12.2016 13:25
|  |
|
Впрочем, преди време се опитах да ти предложа работа. Телефона ти получих от един форумец. |
|
Мишо- туй не беше към теб бре. А към едни други зл... |
| 18.12.2016 13:27
|  |
|
Мишо- туй не беше към теб бре. А към едни други злоради коментари.
Като гледам Иво как го разпъват на кръст? Като, че ли някой с пушка е накарал да му кара камиона. Като не ми аресва да карам рено и заплащането не ми отърва- нема да съм му шофьор и готово. Чеки да бегам от темата, че е чорбаджииска- язе само мнение изказАх! |
|
Така е що им плащаш на пропътувано разстояние. На ... |
| 18.12.2016 13:32
|  |
|
Така е що им плащаш на пропътувано разстояние. На такава оферта и аз ши пускам със 120 и съм го правил. После ме посъветваха да не е с повече от 100, що Ханс щел да мрънка, ако ме видел. Даже Крюшо ме чека да му плАтим една шапка пАри, що товарят с часове и после срок доставка... |
|
Плащам - комбинирано, но не това е причината. |
| 18.12.2016 13:35
|  |
|
Плащам - комбинирано, но не това е причината. |
|
Не мисля, че е правилно за 8500 и за 14500 да се п... |
| 18.12.2016 13:36
|  |
|
Не мисля, че е правилно за 8500 и за 14500 да се получават същите пари. |
|
Дека виде тука чорбаджии ??? |
| 18.12.2016 13:39
|  |
|
И аз,,, а съм сигурен, че и Г. Г. работим повече от хората на които им плащаме,,,,,,,,,,, Чорбаджиите сега по почивки,,, аз ако бях чорбаджия щях сега да съм във Виетнам примерно и да се любувам на гледката как някоя девойка мие чиниите си на улицата ,,,,, |
|
А разликата между 8500 и 14500 дъл е изцяло под ко... |
| 18.12.2016 13:44
|  |
|
А разликата между 8500 и 14500 дъл е изцяло под контрола на водача? Значи ли че единия е работил наполовина работните дни/часове на другия? |
|
Чорбаджиите бачкат, наемниците си поркат биричката... |
| 18.12.2016 13:46
|  |
|
Чорбаджиите бачкат, наемниците си поркат биричката дома... :)))))))))))))) |
|
Стоиле,,,, нищо не намеквам,,,,, |
| 18.12.2016 13:46
|  |
|
Когато шофера е на твърдо абсолютно винаги изминава по-малко километри от този, който има стимул да кара,,,,,,,,,,,,,,, |
|
Почти винаги значи, защото нямам по един камион на... |
| 18.12.2016 13:47
|  |
|
Почти винаги значи, защото нямам по един камион на линия, а по няколко. Може да се прави сравнение. И ти го знаеш, че има шофьори, които не си дават много зор - правят 13-14 часови почивки, после като тръгнат спират да пазаруват... |
|
В такъв случай трябва да има разлика в заплащането... |
| 18.12.2016 14:00
|  |
|
В такъв случай трябва да има разлика в заплащането. С един поляк тръгаме заедно с един товар за едно място. От Уитчърч до Барнсли. Аз пристигам, изчаквам предния да си доразтовари. Апнах, одих до тоалетна и кога вече бутах десетото пале поляка дойде. Качи се при мен с един атлас и започна да ме пита откъде съм минал... :)))))))))))))) |
|
И поляка е ''Профи'' значи ,,,,,, |
| 18.12.2016 14:05
|  |
|
Сметай на месец каква разлика в работата има между един такъв примерно и един луд като мен дето не се спира пред нищо,,,,,,,,, |
|
Поне сме на час, он зима повече кинти, ама аз спим... |
| 18.12.2016 14:10
|  |
|
Поне сме на час, он зима повече кинти, ама аз спим повече... :))))))))))))) |
|
Инак работата дет сме свършили е еднаква. И он зак... |
| 18.12.2016 14:11
|  |
|
Инак работата дет сме свършили е еднаква. И он закара същия товар на същото мЕсто дето и язе... |
|
Е, нали си там за кинти,,,, |
| 18.12.2016 14:13
|  |
|
Не става ли да спреш на некой паркинг и да му дремнеш,,, ония абдали нали гледат кога си върнал камиона и си извадил картата ,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
Само де я направих нема 400км, а он близо 500км...... |
| 18.12.2016 14:13
|  |
|
Само де я направих нема 400км, а он близо 500км... :))))))))) |
|
Ми те часовете са лимитирани от регламента. Не иск... |
| 18.12.2016 14:13
|  |
|
Ми те часовете са лимитирани от регламента. Не искам нищо повече от това да се работи в тези рамки. Намирането на адреси е друга тема. Всеки има навигация, повечето имат и таблети, а и от офиса им даваме ''знаменца'' да ги водят. |
|
Аз гледам да свършим по-бърже, та да остане време ... |
| 18.12.2016 14:16
|  |
|
Аз гледам да свършим по-бърже, та да остане време за ''и аз съм човек'', а он гледа да земе пойчи кинти... |
|
А за чия сметка трябва да бъдат ''излишните'' 100 ... |
| 18.12.2016 14:18
|  |
|
А за чия сметка трябва да бъдат ''излишните'' 100 км? |
|
Значи не ти трябват кинти ??? |
| 18.12.2016 14:19
|  |
|
''И аз съм Човек'' кво значи ??? Бутилка Уиски ли ??? |
|
Кой е този клиент /не превозвач/ дето плаща на вре... |
| 18.12.2016 14:19
|  |
|
Кой е този клиент /не превозвач/ дето плаща на време? |
|
И аз искам при него. Ние трудно получаваме денгуби... |
| 18.12.2016 14:21
|  |
|
И аз искам при него. Ние трудно получаваме денгуби, камо ли да ни плащат на време. |
|
Всеки плаща на километър ,,,,, |
| 18.12.2016 14:21
|  |
|
А повечето спедиции бачкат с някакви измислени програми дето на курс 1000 км примерно ти казват, ние плащаме 900 км и ходи се разправяй. |
|
Ония гледат да си закарал товара на време. По прин... |
| 18.12.2016 14:22
|  |
|
Ония гледат да си закарал товара на време. По принцип на трип шита ти пише дали и кога че се качва следващия на камионо, ама това е по-скоро пожелателно. Повечето си кютат и никой ги не припира. Припирня има само понякога да се закара навреме, ако е закъсняло товаренето, което от своя страна не е изключение... :)))))))))))))))) |
|
''И аз съм човек'' значи, че имам един час път за ... |
| 18.12.2016 14:25
|  |
|
''И аз съм човек'' значи, че имам един час път за и от работа, минимум един час преди да си легна и още два откъ стана докъ изляза. Требе и да съ пазари и да са готви и т.н. Нема пълно щастие... |
|
Как готино пече Слънцето ,,,,,,,,,,,,,, |
| 18.12.2016 14:25
|  |
|
Аз смятам да си дремна Уекинко и после ще чета кък съ прай Транспорт. |
|
Нима за теб има тайни у праенето на Транспорт? :))... |
| 18.12.2016 14:31
|  |
|
Нима за теб има тайни у праенето на Транспорт? :))))))))))))))))))))) |
|
Там съм лаик,,,,, |
| 18.12.2016 14:33
|  |
|
Ако някой си мисли, че това е като онова се лъже жестоко....... |
|
Рошко, от написаното разбирам, че имаш квартира и ... |
| 18.12.2016 14:40
|  |
|
Рошко, от написаното разбирам, че имаш квартира и то в Англия. Какво остава в крайна сметка? |
|
Мишо, при един един бивш шеф праехме стотици празн... |
| 18.12.2016 14:41
|  |
|
Мишо, при един един бивш шеф праехме стотици празни километри например от Саутхямптън за Лийдс само и само да натоварим каботажче за Фейвършъм. Явно плащат колкото от Ротердам до Саутхямптън. Друга голема кирия беше Париж - Лондон с 3-4-5-6-7-8-9 разтоварни адреса някои от които в една и съща борса, различни клиенти, с по няколко паленца зарзават. |
|
В Дания за такива каботажчета плащат по 60 е/час, ... |
| 18.12.2016 14:43
|  |
|
В Дания за такива каботажчета плащат по 60 е/час, но това е за датските шофьори. За такива пари и то на час не мога да мечтая. |
|
Сега имам квартира, да. И си я плащам даже и кът с... |
| 18.12.2016 14:44
|  |
|
Сега имам квартира, да. И си я плащам даже и кът съм отпуск. Така съ бачка на Островъ. Камионите не се гасят. На 3-4 години милионери... :)))))))))))) |
|
И имаш разходи до/от работата. |
| 18.12.2016 14:46
|  |
|
И имаш разходи до/от работата. |
|
Мишо |
| 18.12.2016 14:47
|  |
|
Това дето казваш- единия кара така, другия иначе? Това си е до човека, според мен, не обвързано до голяма степен с начина на заплащне-на км. или на твърдо! Аз ще кажа за себе си. Все бързам, и да не ме гони работа. Извличам максимума като километри днес- стига да имам фронт. Както се казва съм на педала яко, за убаво,за лошо.... Най- ми е противно като настигна няколко камиона, движещи се в конвой с умопомрачителната скорост от седемосемдесе никаво такова, а може да се кара, пътната обстановка позволява! В такъв момент не признавам забрана за изпреварване, лев мигач и аре чао... Имам си глобички за това, колко щеш,ама неам нерви да се влача отзад на хорото като сватбар. И с един колега така- тръгваме заедно от гаража. До Видин го изчаквах неколко пъти да ме настига-така си кара-нема лошо, ама на мене ми играе по нервите това. Аз съм си луд, човеко не ми е виновен. Дойде време за пауза. Ши легаме и се разбираме, тръгваме в еди колко си часа утре. Убаво- на другия ден, аз съм готов, паузата свършила, ама колегата..... Половин час кашля пред камиона и не оди да са мии, ами търка очите и не моо се събуди още. После го чаках 30 мин кафе да си вАри. Докато тръгнеме... ехе, ебати мърдата. На следващата пауза му викам- слушай братчед, дай да тръгнеме на деветка пауза по- рано за да избегаме трафика в големия град по маршрута! Еее се едно му наврех кисела краставица отзад- едни физиономии кисели такива, едно чудене такова... и реши, че нЕще да става по-рано. Сигурно му е кеф да виси като прани гащи у задръстванията,знам ли? Извиних му се и му казАх, че го заебеам, да кара как иска. Неам такива нерви да се влачим като екскурзиант. ( Не работиме в една фирма, в един гараж паркираме. Оти некой моо си помисли, че зор давам на човеку) Просто манталитет, така карам и така работя! На километър, на метър, на твърдо, на меко заплащане... се си е тая. Това не ми влияе. Даже и нощното каране не ми е проблем. Капитан съм на магистралата.. нема никой, кафеджиите спят, трафик никакъв...... И това не е за да се издигам в очите на слепите! Всеки луд с номера си- аз с цела програма.... |
|
Ама поне търкаш лакти с лордове и кралски особи. |
| 18.12.2016 14:47
|  |
|
Ама поне търкаш лакти с лордове и кралски особи. |
|
Не каза какво ти остава след разходите /без храна/... |
| 18.12.2016 14:54
|  |
|
Не каза какво ти остава след разходите /без храна/, а каква отпуска имаш? |
|
Има разходи, да. Но е спокойно, дразнещо спокойно ... |
| 18.12.2016 14:58
|  |
|
Има разходи, да. Но е спокойно, дразнещо спокойно и плащат точно, седмично и доволно.
И накрая мърдата с 26/100, а ти с 34 и шефо те тупа гордо по рамото кът ударник на бригадата... Да не говорим, че кът те спрат да те глобят ония де са се влачиле вече са си дома, кога ти стигнеш на адресо... скъпо, бавно и рисково... |
|
Мишо, за пари нема говорим, по обясними причини...... |
| 18.12.2016 14:59
|  |
|
Мишо, за пари нема говорим, по обясними причини... Отпуска когато и колкото сакам я. |
|
Знам, че е неприлично да се пита за заплата и за к... |
| 18.12.2016 15:04
|  |
|
Знам, че е неприлично да се пита за заплата и за кого е гласувал човек. Моето не е любопитство заради любопитството. Не е необходимо да ми отговаряш. Добих някаква представа. Това за отпуската е добре. При нас е доста напрегнато. И клиентите гледат движението на камионите. Често се налага един да товари и започни курса, а друг да го довърши. Хич не е справедливо, но кой е казал, че животът е справедлив. |
|
Мен нема нужда да ме питаш за кОго съм гласувАл, а... |
| 18.12.2016 15:13
|  |
|
Мен нема нужда да ме питаш за кОго съм гласувАл, а само дали съм имал възможност... :)))))))))))) |
|
Знам. Чудя се, но това си е твое право. Моля да пр... |
| 18.12.2016 15:16
|  |
|
Знам. Чудя се, но това си е твое право. Моля да приемеш, че има хора, които не са фенове на никого и това не го прави комунисти, само защото не харесват този, когото харесваш ти. Това не ги прави и хейтъри. |
|
Ако не искаш да бъдеш изключен от агитката, скачай... |
| 18.12.2016 15:30
|  |
|
Ако не искаш да бъдеш изключен от агитката, скачай смело с бутонките напред. Ще те разбера. |
|
Тая тема ми станА свръх скучна. Мнението ми е крат... |
| 18.12.2016 15:38
|  |
|
Тая тема ми станА свръх скучна. Мнението ми е кратко и ясно и съм го казвАл илядо пати, стига толку. |
|
26/100 34/100 ха ха ха
Това, че един се влачи със... |
| 18.12.2016 15:40
|  |
|
26/100 34/100 ха ха ха
Това, че един се влачи със 70 а друг кара с 90 не е критерий за разход! По пътя има нагоре и надолу, там е ключа от бараката. На равното и петокласник ше даде 26/100. Тонажа е съвсем отделен въпрос! |
|
Скъпо излиза неукия шофьор!
Опасно- винаги е опасн... |
| 18.12.2016 15:47
|  |
|
Скъпо излиза неукия шофьор! Опасно- винаги е опасно, щом си на пътя? Ама по-пасни са тия, които в един момент не знаят спирачката или газта да натиснат, не дали карат с 70 или 90! Най- добър на пътя нема- всичко се случва и риска е всяка секунда! |
|
Най-добър нема, ма разликата между 34 и 26 на месе... |
| 18.12.2016 15:52
|  |
|
Най-добър нема, ма разликата между 34 и 26 на месечна база си е половин шоферска заплата... |
|
Пръво такваа разлика не моо се получи никогаш, при... |
| 18.12.2016 16:08
|  |
|
Пръво такваа разлика не моо се получи никогаш, при един и същи камион. Да не говориме, че я като карам по-бръже ич не е равно на по-голем разход! Въпросния пример ,който дадох за колегата мърда. Ръгни се три пъти у яките задръствания, щото не ти се кара с два часа по-рано, па ше видиме къв ше ти е разхода( не казвам конкретно ТИ- образно говоря)
И изобщо не е въпроса в разхода! Ставаше дума за твърдо заплащане или на км. Казах за себе си, че това не би ми повлияло по никакъв начин на работата. Заботя я по един и същи начин! Твърдото заплащане не би ме накарало са ''върна газта'' и да се подпичкосвам по улиците. Тръгнал съм работа да върша, колкото по-бързо я свърша, толкова по-бързо ще ми се махне от главата като ангажимент, толкова и по-бързо ще се прибера. Не съм женен за камиона,че да си се гушкаме един ден повече, щото съм на твърдо заплащане! |
|
А заплащането на км. не само, че е неприемливо, но... |
| 18.12.2016 16:16
|  |
|
А заплащането на км. не само, че е неприемливо, но е и опасно до някаква степен! Да не говорим, че изобщо не е справедливо!!! |
|
И на мен 22-23 на хладилник ми звучи нереалистично... |
| 18.12.2016 16:26
|  |
|
И на мен 22-23 на хладилник ми звучи нереалистично, ама два месеца по ред и всеки ден на различен камион и 60 човека /доста от коит' надхвърлят 32/ база за сравнение... |
|
Убаво- съгласен съм!
На мене таквиа неща не са ми ... |
| 18.12.2016 16:42
|  |
|
Убаво- съгласен съм! На мене таквиа неща не са ми се случвале. От 22 на 32 ели обратното.Пак казвам, тонажа го изключваме. Щото ако не го направиме-два тона, ели дваасе и петшест.... нерде Ямбол, нерде иСтанбул... |
|
ИзлъгАх без да искам. Слувало ми се е. Ама като за... |
| 18.12.2016 16:45
|  |
|
ИзлъгАх без да искам. Слувало ми се е. Ама като закарах камиона за реглаж на дюзите и нещата слезнАха надолу с нафтата! Всичко се нормализира по старо му. |
|
И да та попитам, че мож па да не сам те разбрал пр... |
| 18.12.2016 16:55
|  |
|
И да та попитам, че мож па да не сам те разбрал правилнУ?
Демек казаш, че един камион, по един и същи маршрут с един тонаж- изминава маршрута първо с един шофьор даващ разход да речем 33/34? С дрг шофьор при същите условия, разхода е 23/24? 9/10 литра разлика от задкормилното устройство! Искам да се запозная с този шофьор-феномен и да му стисна ръката! |
|
Владо,
Заплащането на километър /или тон-километ... |
| 18.12.2016 16:56
|  |
|
Владо,
Заплащането на километър /или тон-километър/ е основна форма за заплащане в автомобилния транспорт откакто съществува. Всякакви други форми са по-скоро изключение. Ако се използва друга форма на заплащане на труда на шофьорите /това се случва само от няколко години/ в нея се крие противоречие, което в определен момент може и довежда до фалити. |
|
Доведе до много фалити,,,,,,,,,,,, |
| 18.12.2016 17:09
|  |
|
Мнооо ми се иска да си намеря спедиция дето да ми плаща не ден,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ама нема. |
|
Сега хвърлих око на листа и видех, че всъщност сам... |
| 18.12.2016 17:21
|  |
|
Сега хвърлих око на листа и видех, че всъщност само един е над 32, но 50% са около 30. В общи линии едно и също се кара. Да речем около 20-30 маршрута, нещо такова. Не съм ги минал всичките, но доста от тях... Не съм единствен, даже има няколко с още по-нисък разход. |
|
Май споменах по горе, рядко се кара един и същи ка... |
| 18.12.2016 17:26
|  |
|
Май споменах по горе, рядко се кара един и същи камион... |
|
Мишо |
| 18.12.2016 17:35
|  |
|
Моите уважения към възрастта ти и към дългите години в бранша! Сигурно повече години ръководиш транспорт, от колкото, моятата възраст! И аз съм като пиле пред майка си, ама поназнайвам някакви неща към днешна дата. Зная какви са цените в момента, как стават плащанията, какви са разходите и тн.... Ако сметнеш(сигурен съм, че си го правил), колко пари средно получава един шофьор при теб месечно на км. и ги разбиеш на твърда дневна ставка,какво ще се получи? Разликата няма да предвещава фалит! Друг е въпроса, че когато заплащането е на км. това автоматично дава една несигурност на шофьора. Днес е изминал поради независещи от него причини, 100км. и какво е заработил-20 лв? Еми и ако и утре се случи така? Това са излишни нерви за шофьора и предпоставка за допускане на грешки по време на работа. Същият в следващите два дни ще гледа да навакса... и така стават инциденти, понякога! При една добре организирана линия и печеливша такава, дали ще е на км. или на твърда ставка е едно и също като заплащане! Друг е въпроса, че при единия начин на такова, шофьора е под излишен стрес, а при другото такова, не чак толкова. Говоря за усреднени неща и в нормите. Не тоя го мързи, онзи краднАл нафта и тн... |
|
Е ми не си си намерил бе,Иво? Не, че няма.
Знаеш ... |
| 18.12.2016 17:41
|  |
|
Е ми не си си намерил бе,Иво? Не, че няма. Знаеш какво имам предвид!
Росене, грешно съм те разбрал. Помислих, че това твърдиш, за което те питах. |
|
Владо, доколкото разбирам имаш по-особени функции ... |
| 18.12.2016 17:45
|  |
|
Владо, доколкото разбирам имаш по-особени функции в твоята фирма. Би трябвало вече да си наясно за структурата на разходите. Основен елемент в нея е заплащането на шофьорите. Ако получава 1800 евро на месец и изминава 10.000 платени км., разходът е евр 0.18/км. Ако имине/заработи 8000 км., разходът става 0.225/км. Ще напомня, че не намирам за справедливо при 8000 и 14000 км да се получават същите пари. Тук всички са антикомунисти. Горното е комунизъм в чист вид. Ще напомня също така, че на превозвачите се плаща на километър. Приказки - такива търговци сте, такива мирнджеи сте са несериозни.
След дълги разсъждения направих епохалното откритие - по-добре е човек да е млад, здрав и богат отколкото стар, беден и болен. Най-добре е да не съм в транспорта, да има достатъчно квалифицирани шофьори и клиенти, които плащат по много и на ден. |
|
И не след 60 дни, а авансово. |
| 18.12.2016 17:50
|  |
|
И не след 60 дни, а авансово. |
|
Требва и да си готин и ,,,,,,,,,,, |
| 18.12.2016 17:51
|  |
|
И спедициите ще започнат да се натискат да бачкат с теб,,,, ще ти плащат на ден, нема да ти режат от километрите, нема да ти искат неустойки, когато шофера закъснее по негова вина,,,,,,,, абе друго си е да си готин,,,,,,,,,,,, |
|
А ве некой знае ли как плащат в по-белите европейс... |
| 18.12.2016 18:03
|  |
|
А ве некой знае ли как плащат в по-белите европейски държави/фирми като Германия, Франция, Испания, Дания, Швеция, Норвегия, Швейцария. Километър, час, ден, твърдо месечно? Кое преобладава? Питам сериозно, що не знам! |
|
Нийде не дават пари за лежане ,,, |
| 18.12.2016 18:10
|  |
|
Тва знам, това ти казвам,,,,,, само в българските фирми все още виреят тарикати ,,,, там за дето питаш се бачка яко,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
Нямам по-особени функции. Карам камион. Дори още с... |
| 18.12.2016 18:11
|  |
|
Нямам по-особени функции. Карам камион. Дори още съм на работа. Предстои ми прибиране. 8000 или 14000 км. е огромна разлика! Справедливото заплащане е на ден! Еми ако са 5000км.? Къде е вината на шофьора? Казах при една нормална и усреднена линия- заплащането на ден води до някаква сигурност. Да работя и да незнам колко ще получа?-този месец така, следващия иначе...ц.... ''Развеждаме'' се веднага! При нас е на ден! Как работиме успешно? В подробности не ми се навлиза баш па тук! Ако 100-200€ могат да съборят фирмата-ебати фирмата, нещата не са и наред нещо.
|
|
Кое от следните твърдения не ти е ясно:
- превозв... |
| 18.12.2016 18:20
|  |
|
Кое от следните твърдения не ти е ясно: - превозвачите си получават парите на километър, а не на ден - превозвачите си получават парите средно след 60 дни - при равни други условия един шофьор изминава 8000 км, а друг със подобен камион по същата линия изминава 14000 км. - липсата на връзка между продукта и заплащането са характерни за комунизма - напрежение се създавало у шофьора - ами такава му е работата. Шансът да ти се случи нещо ако изминаваш 800 км на ден е много по-голям ако изминаваш 40 /между къщи и работата/ - ебати шофьора дето 100-200 евро са нещо важно - нещо не е наред с него |
|
и разликата на месец между 18 и 22.5 не е 100-200 ... |
| 18.12.2016 18:22
|  |
|
и разликата на месец между 18 и 22.5 не е 100-200 евро |
|
Не ми се отдава мисленето ама,,, |
| 18.12.2016 18:30
|  |
|
Стигнал съм до заключение, че оставиш ли шофера да ти диктува как да си водиш бизнеса си загинал,,,,,,,,,,,,, |
|
Иво, нямаш идея в каква грешка си. Само в България... |
| 18.12.2016 18:39
|  |
|
Иво, нямаш идея в каква грешка си. Само в България се бачка в ''червеното на оборотомера'', гадни товари, групажи, за най-мижавите пари. Аз колко съм лежал в Холандски и Датски фирми, толку не мога да лежа и в отпуск да съм у българска такава... |
|
И една историческа препратка:
Една от основните ... |
| 18.12.2016 18:39
|  |
|
И една историческа препратка:
Една от основните причини за провала на социализма/комунизма беше уравнивиловката. Заплащането зависеше от длъжността и трудовия стаж. Никаква връзка между количеството и качеството на вложения труд. Това не стимулираше по никакъв начин повече и по-качествена продукт. Държавата действаше и като преразпределител - изземваше печалбата на добре работещите структури, с което покриваше загубите на зле работещите. Това също не беше никакъв стимул за добра работа, а обратното. Защо де се хабя като пак същите пари ще взема.
Десните тук антикомунисти искат точно това - социалистически/комунистически принципи на разпределение. А девизът тогава беше - от всекиго според възможностите, всекиму според нуждите.
Е, няма такова дясно животно. |
|
100 |
| 18.12.2016 18:44
|  |
|
104 часа пауза как ти се види? :))))))))))))))))))) |
|
101 |
| 18.12.2016 18:46
|  |
|
за над 2000 евро/месец... |
|
Ми не е добре освен ако не е компенсация за кратка... |
| 18.12.2016 18:46
|  |
|
Ми не е добре освен ако не е компенсация за кратка почивка преди това.
И да допълня - при социализма ни плащаха твърдо на месец. |
|
Абе убаво си беше бре Г-н Григоров ,,, |
| 18.12.2016 18:48
|  |
|
Росене,, има една фирма дето сънуват ли, мечтаят за транспорт ли и аз не знам ама те първи пуснаха слуха, че шоферите при тех щели да взимат по 2000€,,, е оказа се, че не са компютри ами са компоти ама факт, че разклатиха масата,,,,,, та те вече май са в програма ''центрофуга'' ама и там се лежи яко ,,,,, само за теб е. |
|
От следните твърдения, няма нещо,което да не ми е ... |
| 18.12.2016 18:58
|  |
|
От следните твърдения, няма нещо,което да не ми е ясно! Средно след 60 дни? С кофти спедиция работиш. Убеждавай твоите шофьори в това. Аз какво трябва да направя като шофьор- да чакам с теб 60-те дни? Ами ако съм превозвач?- да карам някого да чака с мен, че не са ми превели парите-толко ше съм и такъв, ако не мога да плащам навреме! Шофьора не го интересува, колко и кога ти превеждат парите! Не се ли плаща редовно и навреме цялата сума- ебати и фирмата!
Тва са пенизчииски врътки- не са ни превели пари! И готово. На всякъде има забавяне на плащания, това не е причина шофьора да не получава пари на време. Разликата меджу 8000 и 12000км. ми беше само 100€ и то не надолу, а нагоре! Надолу нямам под уговорката. А съществената такава е, че и 5000км да имам ще взема твърдата месечна ставка. Имам уговорка за заплащане на ден, която се спазва независимо от изминатите км. А как и на каква база се сформират нещата ,ги зная!
|
|
Не е компенсация, просто като се съберат много кам... |
| 18.12.2016 19:06
|  |
|
Не е компенсация, просто като се съберат много камиони на едно място, във време на слаба работа се случват и такива паузи... Заплата твърда и редовна, няма тън-мън! Я пак си лежим... |
|
За мое съжаление и при нас има гарантирана месечна... |
| 18.12.2016 19:15
|  |
|
За мое съжаление и при нас има гарантирана месечна сума, независимо от изминатите километри под 11.000. Има и стимули над тях - по 0.15 цента на км за горницата от 1.1.2017.
Пак повтарям - плащането на ден в транспорта е комунизъм.
Когато ЕС /Германия, Франция/ е въвела задължителни минимални ставки на час за работодателите, да има подобно изискване към спедициите - плащане на ден, а не на километър.
Ако ЕС рухне, това ще се дължи отчасти на лицемерието и произвола на еврочиновници и политици.
За двойните стандарти не ми се говори, за равноправното членство и за свободното движение на хора и капитали. Държавни протекции колкото искаш. |
|
Я у небългарска не помним да съм правил повече от ... |
| 18.12.2016 19:26
|  |
|
Я у небългарска не помним да съм правил повече от 5-6 хиляди. А в Ким правихме таван 8000 на двойка за 2800 на кабина... |
|
Добре де, Енергото като цакат на киловат, как да п... |
| 18.12.2016 19:31
|  |
|
Добре де, Енергото като цакат на киловат, как да плащат на служителите си? Ами мобилните оператори, ами интернет доставчиците? Аре бре, Валери, включвай се! :)))))))))))))))))) |
|
Мишо,за съжаление,за радост,това е положението.Той... |
| 18.12.2016 19:40
|  |
|
Мишо,за съжаление,за радост,това е положението.Той и Райбера предвиждаше вълна от фалити,май само той щеше да остава,ама на,няма такова нещо.Това е действителността,ще дойде ден,и той няма да е далече,когато едва ли ще успееш да навиеш некой да ти работи на тия условия,под,над и не знам какво си на не знам си какви км.Шофьора не си е в къщи,на твое разположение е,така че ще плащаш,ако не можеш,дигаш байрака. |
|
Такъв е животът. Засега оцелявам, но докога .... |
| 18.12.2016 19:48
|  |
|
Такъв е животът. Засега оцелявам, но докога .... |
|
За да си е вкъщи шофера ............ |
| 18.12.2016 19:49
|  |
|
Всеки таксиметрист си спи всяка нощ вкъщи,,,,,,,,,, |
|
Не само таксиметристите си спят дома... :)))))))))... |
| 18.12.2016 19:51
|  |
|
Не само таксиметристите си спят дома... :))))))))))))))) |
|
Рошко, щом си работил в Ким не ти прави впечатлени... |
| 18.12.2016 19:52
|  |
|
Рошко, щом си работил в Ким не ти прави впечатление честата смяна на кабини. Те живи ли са още? Ако оцеляват при 8000 за двойка, то е защото се водят датска фирма. |
|
Валери нема да се включи тука,Гаро също. Сигурно г... |
| 18.12.2016 19:52
|  |
|
Валери нема да се включи тука,Гаро също. Сигурно ги сърбят ръчичките,ама са принципни.Ако идеме у другата тема-тогава! |
|
Дай боже още дълги години да оцеляваш,но според ме... |
| 18.12.2016 19:53
|  |
|
Дай боже още дълги години да оцеляваш,но според мене трябва да намериш начин да отговаряш на новите условия,иначе едва ли ще си атрактивен за можещите шофьори. |
|
Правя го с неудоволствие и против принципите си. Н... |
| 18.12.2016 19:55
|  |
|
Правя го с неудоволствие и против принципите си. Не изключвам и обратното - новите условия да станат старите, но знае ли човек.
|
|
Можещи шофери :-)))))))))))))))))))))))) |
| 18.12.2016 19:56
|  |
|
Те поне да карат да можеха,,,,, а шофьорлъка не е само карането ,,,,,,,,,,, |
|
Едва ли,но все пак...знае ли човек.Тогава па ние щ... |
| 18.12.2016 19:56
|  |
|
Едва ли,но все пак...знае ли човек.Тогава па ние ще се пренастройваме. |
|
Нещо трябва да се промени, но съм твърде малък за ... |
| 18.12.2016 19:59
|  |
|
Нещо трябва да се промени, но съм твърде малък за да зависи нещо от мен. |
|
Засега плувам по течението - демек каквото за всич... |
| 18.12.2016 20:00
|  |
|
Засега плувам по течението - демек каквото за всички цигани, такова и за гол Асан |
|
Не знам как е в момента. Знам, че са закрили нащия... |
| 18.12.2016 20:03
|  |
|
Не знам как е в момента. Знам, че са закрили нащия офис като неефективен, ма дали се е дигнала ефективността - съмнявам се. Накараха ни на правим по един-два курса седмично, в които работното време беше на кантар 21 часа, даже си беше почти невъзможно да не се прескочи с 20-30 минути и ний напуснахме. Осло-Амстердам. Преди това го правихме два екипажа. Единия сваля до Греве, от там поема другия. Карането беше около 10 часа и половина и след пауза или празни обратно и пак пауза или след неколко дена ни намерят нещо за наобратно... комунизъм... :))))))))))))))))) |
|
При такава работа дори датска фирма /на тях им пла... |
| 18.12.2016 20:08
|  |
|
При такава работа дори датска фирма /на тях им плащат повече отколкото на нас/ не може да изкара дълго. Ако е вярно - това само доказва моята теза. |
|
Ким,,,,,,,,,,,,, |
| 18.12.2016 20:08
|  |
|
С такова каране няма начин да оцелеят и месец ако не пЕрат. |
|
Точно да не сменяме кабини са бехме сбрали на двой... |
| 18.12.2016 20:10
|  |
|
Точно да не сменяме кабини са бехме сбрали на двойка, а карахме на половина на единичката... щехме да се пенсионираме тама, ако беше останало старото положение... |
|
През цялото време се опитвам да обясня, че безплат... |
| 18.12.2016 20:12
|  |
|
През цялото време се опитвам да обясня, че безплатен обяд няма. За да се разпределят едни пари първо трябва да се заработят. Ако се харчат повече отколкото се заработват - всичко е въпрос на време. |
|
Десни мечтаят за комунизъм ,,,,, |
| 18.12.2016 20:18
|  |
|
Да си шофер трябва акъл ,,, аз уж си мисля, че съм тарикат а останах без цигари и днес във Франция си купих 5 кутии ,,,,,,,,,,,,,,,, Аре наздраве. |
|
Аз винаги съм си бил комуняга, ама не такъв побълг... |
| 18.12.2016 20:24
|  |
|
Аз винаги съм си бил комуняга, ама не такъв побългарен. Щом има кой да ми плаща да спим, аз да одя некъде да ми изкарат джигера за къси кинти...треа съм луд... |
|
Естествено е ти да бъдеш с леви, а аз с десни убеж... |
| 18.12.2016 20:29
|  |
|
Естествено е ти да бъдеш с леви, а аз с десни убеждения. Нали знаеш за оня новак дето яздил кон и се изръсил от него. Казал - този кон свърши, дайте друг. И транспортните фирми /дори ако перат пари както казва Ивайло/, които плащат без да заработват адекватно - ще свършат. Нищо, че са датски, английски или германски. Кой знае, ние още може да сме на пазара. Дано. |
|
Феновете на Тиквата сите са комунета |
| 18.12.2016 20:29
|  |
|
Къси кинти :-))))))))))))))) |
|
Па къси са. Къде са две иляди за 5-6к километра, к... |
| 18.12.2016 20:39
|  |
|
Па къси са. Къде са две иляди за 5-6к километра, къде са едно и седем-осем за четиринаесе иляди... |
|
Желая успех на теб и фирмата ти! Приятна вечер. |
| 18.12.2016 20:40
|  |
|
Желая успех на теб и фирмата ти! Приятна вечер. |
|
Не е моя, напуснах я преди година. Лека! |
| 18.12.2016 20:43
|  |
|
Не е моя, напуснах я преди година. Лека! |
|
Аре да Уегаме бре,,,,, |
| 18.12.2016 20:44
|  |
|
Последни 3 работни дни за 20016 и трябва да сме концентрирани и адекватни а не да забравяме да си купим тутун у Белгия ,,,,,,,,,,,,, |
|
Следващия пат че си земеш едно кило за резерв... |
| 18.12.2016 20:45
|  |
|
Следващия пат че си земеш едно кило за резерв... |
|
Епа аз все по толкова взимам |
| 18.12.2016 20:48
|  |
|
Мислех си, че имам още една кутия в долапа ама ,,,,,,,,,,,,,,,, абе кво мислите за Марешки,,, дали е истински или си е обикновена мутра гладна за кокала,,,,,,,, |
|
Само бате Бойко е истински! :))))))))))))))) |
| 18.12.2016 20:51
|  |
|
Само бате Бойко е истински! :))))))))))))))) |
|
Една задачка и отговор на въпроса на Владо Драганч... |
| 19.12.2016 17:46
|  |
|
https://drive.google.com/file/d/0B2SeyVDKIhiAOE9HVkVPdHlRVXM/view?usp=sharing [на кирилица] |
|
Ем да си за ипонската мутра и ем да си цьрвен |
| 19.12.2016 22:14
|  |
|
Ами те такова животно нема-рекьл шопо гледайки жирафа.Сега чета неделната тема щото бехме на виличката сьбота и неделя а там нема време за нет.Без докачение ма Иво отдавна беше турил тука един линк от тубата дето бе снимал дисплея на таблото на рендето с не помна колку бе разхода-линка е тукьнкань у архивите.Та теа низки норми не са от днеска-пардон от неделя.И ние сме карале камионе рендета тоже и знаем що е разход -у Мата и курс за икономично каране ни правиха от дойче инструктор .А глеам и питанка имаше -кой са е пробвал за газда с камион-ми и аз барабар Петко с мьжете тоже-беше добьр Ман Бюсинг централно гресиране 120 кубика падащ борд на влекача и ремаркето по три оси на влекач и приколица богета и двете ма изгорях с една торба пари-сичко надиплено от Сьюза отиде и с горница и дотам бех с теа мераци.Добре че беше жената да ми дава кураж и че почнах че ме взеха у Сомат инак не знам как щеше да е.Жената морално ме подкрепяше в най лошото а знам че има дето как влезеш в батака и ти бият дузпата. |
|
А за дали на км ели на твьрдо |
| 19.12.2016 22:29
|  |
|
Казвал сьм си мнението-за мене лично най големия проблем е не дали на твьрдо ели км а тва че та осигуряват на некьф минимум негласно или гласно сьгласуван от сите у бранша който не получаваш у повечето случаи а другата плата си е башка-била тя твьрда или километрична ма е как беши-ко-ман-ди-ров-ка.И та осигуряват не на командирофката била там ква била а на теа там 450 лева.И тва не е вьрха на сладоледа-мое шифиора х след време ели не е проз да разбере че не са му внасяли даже и изискуемото по тарифите за категорията професия сьгласно НОИ-ма кьсно е либе за песен-командирофката давно си я зел и мое да са жалиш на арменския поп.Теа мурафети чии са а-десни леви-май нема разлика сите са солидарни.А нейде си на тва му думат как-нема да казвам щот па ша стане скандал.Казах. |
|
Питай Иво, той щи каже, че може. Мутрата според не... |
| 19.12.2016 22:30
|  |
|
Питай Иво, той щи каже, че може. Мутрата според него е червен... Я кога треба да бачкам съм комунист, кога треба ми плащат съм капиталист... :))))))))))))))))))))) |
|
Е така мое ма и за тва се иска акьл |
| 19.12.2016 22:47
|  |
|
А инак-некой тука отдавна го каза че е тук и вьобще у нета за забавление-тоест че най несериозното нещу за некои-които им е писнало сигур-е нета.И май си е прав. |
|
Рошко, поздравление за коментара. Имам предвид вто... |
| 19.12.2016 23:06
|  |
|
Рошко, поздравление за коментара. Имам предвид второто изречение. Твой ли е? |
|
Па на мен одеве ми дойде, питай бай гугъл, мой не ... |
| 19.12.2016 23:09
|  |
|
Па на мен одеве ми дойде, питай бай гугъл, мой не само на мен... |
|
Георги, вече съм споменавал, че при желание, можем... |
| 19.12.2016 23:10
|  |
|
Георги, вече съм споменавал, че при желание, можем и осигуряваме шофьорите на по-високи суми, при запазване на размера на договореното заплащане. Това означава, че по-високите осигуровки за сметка на работодателя над прага са за сметка на шофьора. Не съм убеден, че е голяма далавера защото държавата регулира размера на пенсиите. В момента максималната е 910 лева. Както виждаш патриотите предлагат вдигане на минималната пенсия, но не е ясно какво се случва с останалите. |
|
Проблемът е, че един работещ трябва да плаща пенси... |
| 19.12.2016 23:12
|  |
|
Проблемът е, че един работещ трябва да плаща пенсиите на все повече пенсионери. |
|
А как е тръгнАло работещите капиталисти нема остан... |
| 19.12.2016 23:25
|  |
|
А как е тръгнАло работещите капиталисти нема останат дълго, че останат само комунягите кът мен... :))))))))))))))))) Я съм си дома, тъй че зАбери адаша и у пицария Сицилия. |
|
Начи |
| 19.12.2016 23:37
|  |
|
Отдавна имам тема тука у архива за ползите от ПИК кода за НАП веч има и за НОИ и здравна каса-заслугата е на герб цвекето и не мое да се каже нищо.Не ща да я качвам.Та примерно с тоа пик код от НОИ са вижда черно на бяло по години колку е имал добрината патронот да ти кихне у осигоровката -тва че има и под законния минимум е факт и друго-имаш партида там у НОИ-мойта примерно кат тираджия и военен е кьмто набрани-тьй пише -педесе и няколко иляди-кат пример-у мата бехме се на долна черта-230-и два ли беха лева -ма моя позната хидро инженер е била се на големи заплати реално и осигуровки оттам сьвсем други и сьответно по нейната партида има 4-5 пьти повеч манги и и пенцията и е бая по друга-за тва иде реч-за реално осигуряване вьрху тва де получаваш-сега вариациите по темата ма сичките прекрасно ги знам-а те ги примерите. |
|
Пьрвата работа след кат са вьзцари синьото бе имен... |
| 19.12.2016 23:41
|  |
|
Пьрвата работа след кат са вьзцари синьото бе именно да чопне пенсионния фонд после па кой-сещайте се сами -па и здравните осигуровки.Има за гарнитура и втория стьлб-допьлнителното осигуряване-то е за десерт.Казах. |
|
Няма да споря защото не съм сигурен кой е правилни... |
| 19.12.2016 23:45
|  |
|
Няма да споря защото не съм сигурен кой е правилния подход - да внасяш големи пенсионни осигуровки или да си внасяш парите в банката, респективно да инвестираш в нещо, което да ти носи доходност. Винаги съм изпитвал огромно недоверие в държавата и всички политици. Вероятно знаеш, че в Гърция намаляват пенсиите. В много държави и те се облагат с данъци, както лихвите по депозитите от скоро. |
|
Ко, ко чопнало синьото??? :))))))))))))))))))))))
... |
| 19.12.2016 23:52
|  |
|
Ко, ко чопнало синьото??? :)))))))))))))))))))))) А да си чувАл, че такъв фонд изобщо не е имАло, м? |
|
Да ве -кат са чопне приказки секви-не ми се вадят ... |
| 20.12.2016 00:02
|  |
|
Да ве -кат са чопне приказки секви-не ми се вадят сега статистики и данни-фонда бе употребен и пренасочен аре така да го кажем.А Мишо и на мен не ми се спори щото верно по тва тука до скандал стигнахме-питай Росен.Ма само па пример-дет са иска да пада тавана на пенциите-познайте от кой са иска и кои са теа де са си самовнасяли осигуровки на корем и сигиш и им са ще да нема и таван-аре познайте |
|
Рос |
| 20.12.2016 00:44
|  |
|
Абе що ли червените ги за еня от сините-що лииииииииии }}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}} |
|
А викаш-цьрвен сьм-ма ма боли ко ша рекнат за синь... |
| 20.12.2016 00:46
|  |
|
А викаш-цьрвен сьм-ма ма боли ко ша рекнат за синьото]]]]]]
|
|
Искам да уточня |
| 20.12.2016 17:57
|  |
|
Говоря сичко от позицията на работник на шофьор-ели я бех по милости судьбу на позиции управляючего наверное тоже-и аз бих така практикувал-с осигуровки на минимум-на 450-тва е факта-а ни се ще друго |
|
Тоа труд де фърлИ, редейки думички, мойши си го сп... |
| 20.12.2016 18:02
|  |
|
Тоа труд де фърлИ, редейки думички, мойши си го спЕстиш. Само с неколко думички мойши бъдеш 450 пъти по-разбираем... :))))))))))))) |
|
Начи темата е за мераклии за камион ньл така
|
| 20.12.2016 18:06
|  |
|
Начи темата е за мераклии за камион ньл така
|
|
Аз като бех с тоз Ман-Бюсинг |
| 20.12.2016 18:30
|  |
|
Сичко каквото Рос е определил в началото-плюс-пример-става от некомпетентност и незнание-те тога-курс от Силистра-22 тона сирене у тенекии-за \\\\\\\\\\\баку-навло 4500 -доларов-3000 сразу-на лапу-а другите при разтоварване-и какво се получава-до борда отпред теа теникии от собственното си тегло са смачкват |
|
Нищу им нема ма немат тьрговски вид
|
| 20.12.2016 18:32
|  |
|
Нищу им нема ма немат тьрговски вид
|
|
И теб ти режат главата |
| 20.12.2016 18:32
|  |
|
И теб ти режат главата |
|
Разчитал си на теа манги а ги нема |
| 20.12.2016 18:33
|  |
|
Разчитал си на теа манги а ги нема |
|
А си патрон |
| 20.12.2016 18:35
|  |
|
<празно> |
|
А те мамят и льжат |
| 20.12.2016 18:35
|  |
|
<празно> |
|
А другия момент |
| 20.12.2016 18:39
|  |
|
Г-н Балански-от Шумен-каза ми го у прав текст-ти на колко возиш и кой ти даде курсо-оказва се у него-от г-н Балански е сувсем друго нещо у цифри |
|
Тоест-тебе кат трето лице ма винаги ша та манипули... |
| 20.12.2016 18:41
|  |
|
Тоест-тебе кат трето лице ма винаги ша та манипулират |
|
Преди за да возиш са искаше фирма саде |
| 20.12.2016 18:44
|  |
|
А за разрешителни и тир карнет без проблем.Ма са почна ощи тогаз за не един камион-сега не знам как е и не ме касае |
|
Имаше нещу за 200 тона подемност за да имаш доизво... |
| 20.12.2016 18:46
|  |
|
Имаше нещу за 200 тона подемност за да имаш доизвола |
|
Некой с един влекач как му е лиценза-нек и тва да ... |
| 20.12.2016 18:49
|  |
|
Некой с един влекач как му е лиценза-нек и тва да е ясно на бьдещите мераклии-мое ли с едно влечуго да земе сам лиценз ели ша е зависим от некой си |
|
Не че ма касае |
| 20.12.2016 19:04
|  |
|
Не че ма касае |
|
|