driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

Съюз на Българските транспортни работници
12.06.2016 19:12
Съюза на българските транспортни работници е създаден с една единствена цел, а именно да защитава правата и свободите на трудещите се. Съюза е създаден, като налагаща се мярка за защита правата и свободите на работещите, като шофьори на автомобили за обществен превоз. С регистрацията на нашето сдружение в Република България за първи път се създава организация, която не се управлява от правителство или министерство, а е в тесни взаймо- отношения с тях.
Ние от УС на сдружението желаем, всеки срещу когото е имало, посегателство на трудовите или гражданските му права да има право на защита. Желанието на Учредителите е да може всеки член на сдружението да има правото на глас и свободно да може да го упражнява. Да може спокойно да упражнява всички свой права и свободи дадени му от българското и европейско законодателство.
В Република България не е имало независим синдикат или поне историята не познава такъв. Създадените КНСБ и КТ ''Подкрепа'' са отрочета на социалистическа България и имат за цел не да защитават, а да потушават народното недоволство. Създадени от тогавашната БКП, тези организации и сега изпълняват абсолютно същите функции, които са изпълнявали и тогава, а именно да подчиняват народа и да подпомагат развитието на един строй, в който никой работник да няма правото да се развива и получава това, за което работи.
Ето защо ние се обявяваме против всичко, което ни се налага като рамка и желаем, да градим организация която да даде бъдеще не само на нас но и на нашите деца. Ние сме твърдо решени да сме добре запознати и да отстояваме правата на всеки един наш член. Да отдадем нужното внимание дори и на най-малките проблеми, като същевременно с това работим усърдно и по по-големи национално значими проекти и най-важното да не оставим в беда никого.
С членството си при нас, всеки получава правото да бъде представляван от млад, енергичен и отдаден на каузата екип, който е готов да надхвърли дори и собствените си очаквания, с единствената мисъл, че всички сме равни.
Присъединете се към нас за да можем да променим това, което седемдесет години ни е било налагано като норма и сме били лишени от него, а именно правото да изразим собствените си тревоги и проблеми и да бъдем чути. Нека се обединим под мотото ''ОБЕДИНЕНИ МОЖЕМ ВСИЧКО'' и да покажем на собствените си управници и на Европа, че българският народ не е едно заспало дете, а че сме будни и сигурни в себе си, че можем да изградим всичко вярвайки в себе си.

Таксите за членство в СБТР са както следва:
-20лв. встъпителна такса.
-90лв. годишен членски внос.

До момента сме увенчали с успех една от нашите инициативи а именно премахване на температурните и голяма част от петъчно неделните забрани. В момента работим по две направления:
- промяна на пропускателният режим на ГКПП с страни от ЕС съобразно споразуменията за трансгранично сътрудничество с Румъчния и Гърция и в съответствие с инструкция I3-1405-2009 за ГКПП и НАЦИОНАЛЕН ПЛАН ЗА ДЕЙСТВИЕ ЗА ПЪЛНОТО ПРИЛАГАНЕ НА РАЗПОРЕДБИТЕ НА
ДОСТИЖЕНИЯТА НА ПРАВОТО ОТШЕНГЕН И ЗА ПРЕМАХВАНЕТО НА КОНТРОЛА ПО ВЪТРЕШНИТЕ ГРАНИЦИ, според които значително трябва да се улесни преминаването на границата.
-Проект за законопромени на Кодекса за социално осигуряване, Кодекса на труда, Наредбата за командировките в страната и чужбина, Приложението за минимален осигурителен доход и начините на институциите за контрол на изпълнението им.

Надяваме се да сме ви били полезни.
А. С.
Александър Стамболийски

.
12.06.2016 20:11
Като чуя, че някой се натиска да защитава правата и свободите ми и тутакси преставам да чета по-нататък...
Валери Цветанов (Driver1)

Прочети...
12.06.2016 20:45
Темата е само едно представяне и нищо не коства да се прочете. Аз изчетох де що има по въпроса и досега не съм открил нищо, което да си заслужава интереса. Ние също не сме много по-различни но поне се опитваме и засега мисля, че се справяме успешно с каквото сме се захванали.
Александър Стамболийски

Да г-н Стамболийски ...аз приветствам идеята и нач...
12.06.2016 21:01
Да г-н Стамболийски ...аз приветствам идеята и начинанието Ви.Само да не тръгнете в грешната посока,проблемите в транспорта в България са страшно много и едва ли ще успеете нещо тотално да промените...По-скоро наблегнете да защитавате шофьорите щото те имат крещяща нужда от това особено тука при нас...А забраните по пътища и опашките по границите не са толкова голям проблем...Таман да си починат малко колегите от денонощното каране на МАГНИТ да речем...Успех
Владимир Велков

Г-н Велков
12.06.2016 21:06
Г-н Велков, аз също съм шофьор дори и в момента съм на курс и вместо по време на паузата да си пия ракията седя и препрочитам законодателството и ми прави впечатление че към момента никои не го нарушава за да го осъдим. Повечето колеги доброволно и с предварителна уговорка са седнали да нарушават за да облагодетелстват някой. Точно поради тази причина искаме да направим промените в няколко направления на закона за да не се издевателства над нас по този начин.
Александър Стамболийски

.
12.06.2016 21:07
Ами тогава, вместо да се меткате да защитавате ''правата и свободите'' на шофьорите и след като сте толкова успешни в това, което сте захванали, вземете и изгответе юридическа рамка в която задължително шофьорите да бъдат назначавани на реалните си заплати със договори, необвързани с километри и брой курсове? Ама реално и работещо да е, а не както досега - на хартия...
И не бързайте да се биете в гърдите какво сте постигнали, защото, (сигурен съм!) повечето колеги не са и чули за вас, въпреки опитите да се легитимирате около така рекламирано, но несъстояло се блокиране на КПП-та с Гърция.

Така, че давайте го по-скромно и без лозунги, а когато колегите се убедят, че вие сте реалните им защитници, сами ще ви намерят. Дотогава - подозренията остават. Не сте първите с рекламни лозунги, а после...банкети!
Валери Цветанов (Driver1)

-Проект за законопромени на Кодекса за социално ос...
12.06.2016 21:12
-Проект за законопромени на Кодекса за социално осигуряване, Кодекса на труда, Наредбата за командировките в страната и чужбина, Приложението за минимален осигурителен доход и начините на институциите за контрол на изпълнението им.

Това е точно проекта за изменение на сегашните разпоредби за заплатите и не мисля, че се рекламираме с несъстояло се блокиране на КПП-та с Гърция. Никъде не съм споменавал това и никога това не е било наша идея или работа. Това беше политическа реклама изтъкната в медиите на М. С. от БАСАТ. В гърдите можем да се бием само за постигнатото от нас, което съм и написал.
Александър Стамболийски

Значи закони има достатъчно в Бг и не толкова лоши...
12.06.2016 21:29
Значи закони има достатъчно в Бг и не толкова лоши .Проблема е в институцийте дето казваш...не си вършат работа просто и ДАИ и останалите контролни органи на министерство на транспорта ...полицията също...Само гледат да смъкват пари от шофьори от собственици на фирми и от къде ли не...Щом казваш че си шофьор чул ли си че в ДАИ имат списъци на фирми дето не трябва да се контролират...камионите.Кое значи че шефа на определена фирма си е платил лептата някъде нагоре с ясната мисъл че неговите камиони ще летят като совалки денонощно.Излишно е да ти казвам кво се случва с шофьорите в такива фирми...а те над 60 процента българските фирми са такива.Защо само в България се кара на МАГНИТ нон стоп...Пак казвам че проблемите са на високо ниво ...а това че има шушумиги-шофери и сами си го прават също е вярно.Но всичко е в ръцете на шефа на фирмата,издава заповед забранява го и точка.
Владимир Велков

Вие като синдикат няма да успеете да накарате инст...
12.06.2016 21:36
Вие като синдикат няма да успеете да накарате институцийте да проработат това с гаранция.А като казваш че си шофьор г-н Стамболийски знаеш ли че,т. наречените диспоненти и спедитори са без образование за това.В чуждите фирми без сертификат за завършено такова образование просто нема те назначат на такава работа.Нашите в по-голямата си част и Регламента не са чели та да могат да си организират правилно работата...Цялата ни работа е шушумигарска тука и Господ не може ни помогне...Сигурно и твоите диспоненти са от тия, я провери ха ха ха
Владимир Велков

Колега относно тези нерегламентирани плащания и сп...
12.06.2016 21:38
Колега относно тези нерегламентирани плащания и списъци да знам, че ги има. Има и закони но не се спазват. Наскоро ми попадна един проектозакон за махане на ДАИ но така и не видя бял свят защото беше по лош от предния. Сега се говори, че ДАИ ще бъде разпусната и ще мине в редиците на МВР, което някак не е възможно но все пак сме в България. А относно шефовете има начини да ги накараме да не се нарушават правилата но все пак ако се разровиш в нета ще видиш, че има и много колеги, които са готови да карата за по 300 лева. Е няма как да се получи без организиране и налагане на правна рамка за постоянно заплащане за професията.
Александър Стамболийски

Единственното което може да създадете екип от адво...
12.06.2016 21:45
Единственното което може да създадете екип от адвокати-юристи и да научите хората как да си събират доказателствен материал като преснимани шайби и ЧМР та и другите там неща. И като изреве некой че не са му платили с доказателствата при адвоката и в съда.Добър адвокат знае какво трябва да се прави.В същото време и официални Уведомителни писма до Министерство на транспорта и Прокуратурата за всички тия уж нарушения граничещи с престъпления и намерисващи на затвор...Това ако успеете да направите ще е достатъчно...И не само за неизплатени заплати а за всички останали простотий в транспорта в България...Когато почнат да вземат лицензи на фирми дето системно се нарушават правилата при тех ...тогава ще почнат да се оправят нещата полека...
Владимир Велков

Относно тези неща не е проблем да се направи работ...
12.06.2016 21:47
Относно тези неща не е проблем да се направи работна среща с Министъра но за сега мисля, че ще е безрезултатна. Трябва да има какво да искаме от него.
Александър Стамболийски

Колега на всеки средно интелегентен човек от бранш...
12.06.2016 22:07
Колега на всеки средно интелегентен човек от бранша му е ясно че шансовете Ви не са големи.Но пак казвам,приветствам идеята и пожелавам УСПЕХИ.Но ще е добре да се поогледате и запознаете с опита на синдикат извън България ...Ф. И. Г. та да не объркате посоката ха ха ха И дано това не е поредния мурафет на т.нар Работодатели за замазване на очите само...
Владимир Велков

СБТР = СБПШ ???
13.06.2016 02:00
Трябва да сте добри в организирането на банкети с яка чалга и мнооо шльокавица и тогава всичкото шофер шъ съ влей в редиците на новио синдикат,,,,, само членски внос дън събирате ,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Нямаме нищо общо със СБПШ - не организираме банкет...
13.06.2016 03:44
Нямаме нищо общо със СБПШ - не организираме банкети ни нямаме намерение да го правим. предвид вида на организацията това е несериозно и не мислим, че трябва да се споменава. Искахме да работим заедно, но не срещнахме разбиране от тяхна страна. За мен лично това е много сериозно начинание, което ще бъде много ползотворно и ще донесе само плюсове за всички, така че не се опитвайте да го омаловажавате с исказвания преди да сте се запознали.
Александър Стамболийски

.
13.06.2016 04:48
Аз съм склонен да повярвам в сериозността и добрите ви намерения. Звучите доста по-сериозно от изхвърлянията на банкетаджиите. Самият факт, че са отказали сътрудничество трябва да подсеща нещо...
Но имате дълъг път за изминаване. Дано успеете да убедите колегите в ефективността на намеренията си. Има немалко будни и интелигентни колеги, които биха могли да се включват с идеи. Има и простаци, които дори мисля, че са повече...Но какво да се прави - това е България! Успех!
Валери Цветанов (Driver1)

P.S.
13.06.2016 04:58
Пропуснах да отбележа, че вероятно ще имате проблем със събирането на членски внос. Българинът не обича да се охарчва за такива неща. Ако е за еденье и пийнье ще похарчи много повече, но ако е за нещо, което може и да не се наложи да ползва - не му се дават пари. Ще имате проблем с това, сигурен съм! Като вече многогодишен член на испанския синдикат ССОО, плащам 15евро на тримесечие, които те си теглят от сметката ми без да ме питат след като веднъж съм се съгласил с условията им. За сметка на това получава, напълно безплатна правна консултация, а при нужда и пълна адвокатска защита за сметка на синдиката. Има и други екстри - съдействие при пенсиониране, трудови злополуки, временна нетрудоспособност и т.н. Можете да помислите нещо в тази посока.
Валери Цветанов (Driver1)

Благодаря колега, вече работим с колеги по други ф...
13.06.2016 05:00
Благодаря колега, вече работим с колеги по други форуми върху проекти и се надявам да може да се сработим добре и тук. Всяко предложение и будна мисъл е добре дошло и няма да се подмине с лека ръка. Както казах това е нещо сериозно и не мисля, че трябва да подхождаме с насмешка или критика без да сме се запознали с нещата. Още повече, че ние не парадираме с нищо само информираме хората и споменаваме какво вършим, пък които иска да заповяда все пак насила хубост нестава.
Александър Стамболийски

Първо се запознай с материята,естеството на работа...
13.06.2016 07:28
Първо се запознай с материята,естеството на работата ни и тогава прави каквото ще правиш!!!!
И бъди достоен да си сложиш истинското име ,а не Стамболийски,Петко Войвода или Жана Дарк.
Искрен

Искрене,
13.06.2016 12:12
Напълно възможно е това да е истинското му име...
Макар че и на мен първоначално ми се прииска да напиша,че очаквам включване от В. К.,Г. Д. и Р. Д....(Баси,написах го даже)...
Нееднократно съм казвал,че промяната следва да започне от самите шофьори,не чрез регулиране на някакви закони,подзаконови актове и други.Нужна е промяна в мисленето,не толкова в закона.Никой не си е поставил за цел да направи другия богат,никой няма да даде даром ей така.Колкото и закони да се променят,това няма да помогне ефективно докато има индивиди,които действат подривно...Никой няма да промени статуквото от страна на работодателите,след като има работници,които се съгласяват да работят по начин определен от самите работодатели.Когато обаче работниците не се съгласяват да работят така,то работодателите много бързо ще променят условията.На никой не му е приятно флотата му да стои на паркинга.И тук не е толкова важно номиналното изражение на заплащането.Има много други неща.
Страхът е проблемът,срещу който трябва да се изправите...Страхът от това,че някой ще трябва да остане няколко месеца без доходи,страхът да кажеш НЕ на неприемливите условия,макар това да означава липса на работа и доходи.
Това обаче е много трудно да стане,след като сигурно над 70% от шофьорския състав се е набълбукал с кредити?
Михаил Александров

Мишо, апелът шофьорите да си почистим сами къщичка...
13.06.2016 16:31
Мишо, апелът шофьорите да си почистим сами къщичката, в реалността звучи така: Надай ми се ую на пияни жЕни... Ели по-кОлтурно - чЕкай ти от умрел писмо...
Росен Димитров - Рошко

.
13.06.2016 16:43
Аз не съм съгласен с мнението, че една от функциите на подобен синдикат, или сдружение, или каквото и да е там, е да възпитава шофьори. Това е абсурдно! Отношението и подхода към работата, колегите и началниците не се възпитава от каквато и да е организация, а е резултат от цялостния светоглед на личността, който се формира с години от средата и собствения опит. Ако щете и от интелекта и капацитета да виждаш в перспектива, а не да гледаш за момента.
Косвено шофьорската организираност може да окаже влияние върху мисленето, когато се видят първите резултати от собствената дейност. Тогава мнозина ще открият, че има и други начини за постигане на целите, освен навеждането...
Валери Цветанов (Driver1)

Ще ви кажа само едно, как е сега пшри мен на едно ...
13.06.2016 17:15
Ще ви кажа само едно, как е сега пшри мен на едно друго мЕсто, вий си прАете изводите защо отношенията са точни и няма тън-мън на милиметър!
Всека божа смяна на работа подписвам една камара /всеки ден едни и същи, даже е уекинко изнервяащо/ документи, декларации, съгласия, уведомления, инструкции и какво ли още не, снимат ми се всички документи свързани с професията, проверяват ми се точките в книжката и какво ли още не ВСЕКИ БОЖИ ДЕН, ВСИЧКО ТОВА, ЕДНО ПО ЕДНО, ОТ НАЧАЛОТО ТА ДО КРАЯ! Това ми влиза в задълженията, за което ми се плаща НА ЧАС, дори когато съм до тоалетна!!!
Росен Димитров - Рошко

Пропуснах да добавя, сгафиш ли - дупе да ти е яко....
13.06.2016 17:54
Пропуснах да добавя, сгафиш ли - дупе да ти е яко. Днес един камикадзе караше срещу мен по едни тесни селски пътища, не знам за къде се беше разбързал, ма за да не стане мазило забърсах капака на огледалото в клоните провиснали над пътя. Е, сега / в най-добрия случай/ ще изпиша две кофи мастило, ще се явя на проверовъчен изпит / да не би да съм забравил да карам/, после може и да ме отстранят от фирмата, нищо се не знае. За щастие превозното средство е снабдено с камера, записите на която, би трябвало да оправдаят предназначението й.
Росен Димитров - Рошко

Рос,Валка......
14.06.2016 00:22
ама погледнете барем веднъж една крачка напред.....
Ясно като бял ден е, че въпросния синдикат(сдружение) няма как да променя всички.
Визирам техните членове......
Тяхната къщичка да е чиста...
Михаил Александров

Мишо, искаш да ме обидиш ли?
14.06.2016 02:47
Не съм ли написал именно това? Цитирам: ''...Отношението и подхода към работата, колегите и началниците не се възпитава от каквато и да е организация, а е резултат от цялостния светоглед на личността, който се формира с години от средата и собствения опит. Ако щете и от интелекта и капацитета да виждаш в перспектива, а не да гледаш за момента...''

Забележи: ''...Ако щете и от интелекта и капацитета да виждаш в перспектива, а не да гледаш за момента...''

Като ни приканяш да погледнем ПОНЕ ВЕДНЪЖ една крачка напред, следва, че смяташ, че нямаме капацитета да го правим? Хм...
Валери Цветанов (Driver1)

А. С.
14.06.2016 06:00
Успех на тебе и екипа ти. Обаче силно се съмнявам в този успех. Как ще реализирате чистите си идеи в страна в която една от водещите новини в медиите е здравословното състояние на един престъпник ? Че даже и подробности за органите му поотделно. Докато правата и интересите на Митьо зъркеля са по-важни от тези на транспортния работник и изобщо на трудещите се, никакъв синдикат не може нищо да промени. Няма как само едно звено да заработи в цялостно изгнилата машина.
М. А., при цялото ми уважение към мненията ти, не съм съгласен че промяната трябва да започне от шофьорите. Сами, не обединени, не правят нищо. Да, трябва промяна в мисленето. Обаче как се прави това ? Колко време е нужно за това ? С курсове по ограмотяване или кръжоци по литературно четене...? Как се формира едно мислене- Валери го написа два пъти.
Опитвал ли си да убедиш някого, че е по-добре да прочете една книга, отколкото да зяпа жадно в екрана биг брадър за да разбере кой ебал Преслава. На такъв тип мислене и силен синдикат не може да помогне.
Селянина

Пърцуца и зрелища ,,,,,,
14.06.2016 06:45
Нийде по Света няма такова племе като БГ шофера ,,,,, според мен е Кауза Пердута ама тва си е според мен,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Валери,
14.06.2016 09:56
изобщо нямам за цел да те обидя,ни най-малко.Ако така си го възприел или почувствал-моля да ме извиниш.
Имах предвид едно-единствено нещо-членовете на въпросното сдружение(синдикат) да са осъзнали нуждата от промяна ,да работят в тази насока и да не допускат в редиците си елементи, които да им подронват постигнатото. Труден и мъчително бавен процес ще е, докато се сформира по обемна членска маса, докато резултатите станат видими и усещащи се.
Тогава(тук вече абсолютно съм съгласен с Валери) може би ще настъпи тази промяна.
Лично мое мнение и не ангажирам никого с него--ако това формирование реши да действа на стадния принцип и да приема знайни и незнайни ''тигри от паркинга/сандъка'' ще е обречено на неуспех.И именно затова написах,че те трябва да се преборят със страха,който всеки един от тях би изпитал ,ако известно време остане без работа.Т.е. да могат да понесат някакви жертви в по малка или по голяма степен.
Уважаеми Селянино...(Пейзо ми звучеше по-добре но ще наруша нечии авторски права).За по голямата шофьорска маса това са неразбираеми неща.Тях наистина ги интересува кой кога кого изплющял,кой кого пребил,застрелял и т.н.,кой ще спечели текущото тв риалити и т.н.Книга?!Кво беше тва?Яде ли се ,пие ли се?Имат елементарни и прости цели,лесно постижими,но за сметка на това пък и не ги надграждат.Това пък от своя страна стопира всякакво интелектуално развитие.Каквито и проблеми да имат на интелектуално ниво,те остават скрити под повърхността,защото собствените им цели са твърде лесно достижими.Пример-бил 20 години шофьор в чужбината,ама чужд език научил едва 40-50 думи.И не му трябва повече,щото можел да попита за хляб,вода и една гора бой.Тук не синдикат,ми комай и Бог не може да помогне.
Пак твърдя че промяната трябва да започне от тези,които търсят самата промяна.Другите,които статуквото ги задоволява защо да променят нещо работещо,па макар и да не е съвсем почтено?
Ти живееш и работиш във Франция нали?Да там има синдикати,но има силно развито гражданско общество.Чиято дума се чува.А тук в БГ има един абсолютно авторитарен модел на управление,и почти всеки(това вече е лошо) се стреми да го копира.Просто защото такъв е модела спуснат отгоре като пример за подражание...И няма кой да го контролира.
Михаил Александров

До колегите
14.06.2016 11:03
До колегата Искарен - колега А. С. е истинското ми име и второ съм добре запознат с материята и аз съм шофьор от 10 години, а преди мен баща ми е от 30 години и съм добре запознат с материала.
Относно манталитета ни споменаван от други колеги да, не е добре положението но мисля, че с течение на времето ще се промени. Искайки промяна всеки трябва да е наясно, че ще има елементи, които да искат да навредят, а не да помогнат. Не се приемат знайни и незнайни войни въпреки, че не търсим препоръки. Но всеки има право да дойде при нас и да иска по-добро бъдеще за себе си и за тези след него.
Александър Стамболийски

Колега Стамболийски това което пишеш в темата си в...
14.06.2016 22:58
Колега Стамболийски това което пишеш в темата си в началото,струва ми се че замисъла на каузата ви не е основно защита и обединяване на общите интереси.
Описали сте цели с висок процент,който защитават друга прослойка от бранша-може би греша!!!
За тях членска такса във вашето предложение няма ,или просто съм го пропуснал.
Желая ви ИСКАРЕННО успех във вашето начинание.
Искрен

Колега извини недоумението ми но не виждам какви ц...
14.06.2016 23:23
Колега извини недоумението ми но не виждам какви цели с висок процент сме описали, които защитават чужди интереси а не тези на шофьорите. Първо опашките не засягат само другата прослойка в бранша, а най-вече водача защото не шефа, а ние висим по границите. Заплатите са точно срещу тази прослойка, така че не виждам къде е проблема с нашите цели. Относно членската такса много ясно съм описал какво се изисква и не виждам къде е объркването. Синдикат(синдикална организация) е организация на работниците, от които съм и аз. Благодаря много за пожеланията дано да е успешно за всички.

До колегата М. А., да колега всеки един от екипа е готов да остави работата си за начинанието в последният месец лично аз го правя и стоя зад тази си позиция. Е разбира се понякога трябва и да се работи, че тези вкъщи мухи не ядат но ако видя, че има нужда от постоянното мое присъствие съм категоричен, че ще го има. За сега такава нужда няма.
Александър Стамболийски

Г-н Стамболийски, хубаво редиш буквичките, мисълта...
15.06.2016 13:04
Г-н Стамболийски, хубаво редиш буквичките, мисълта ти тече гладко, будно и сърцато, но ще ми позволиш не само да се съмнявам, а да съм убеден, че всичката енергия ще иде на халос. Вашата интелектуална и финансовата на бъдещите членове. Ако наистина сте чистосърдечни ви пожелавам да нямате членове, за да не се хабите напразно. За обратното ви пожелавам лека и доходна!
Оставам с усещането, че сте от вторите, щото за първите трябва да падате от луната или близък астрономически обект... Мога да ви зарина с аргументи, моля не искайте това от мен!
По-скоро, както обърнах внимание и на предшествениците ви, не афиширайте популистки лозунги, а се съсредоточете в това, да обяснявате на потенциалните си бъдещи членове, КАК смятате да постигнете успеха. Онези предишните се оправдаваха, че това щяло да даде козове в ръцете на противника. Е, то другото не даде нищо на никого, освен сметката за банкета на шепата заблудени членове...
Успех!
Росен Димитров - Рошко

Дали ???
15.06.2016 13:09
Доколкото си спомням всеки си плащаше сметките по банкетите ( това е от прочетеното по спомагателните форуми де ) а кинтите от членския внос къде са е неясно,,,, помогнаха нещо веднъж на пострадал колега си спомням ама,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Иво, не е баш тъй, ма ние с теб сме последните, ко...
15.06.2016 13:28
Иво, не е баш тъй, ма ние с теб сме последните, които имат право да им дирят сметка. Каквото такова, техна си работа. Ни предишните, ни сегашните, ни следващите ме интересуват, ако не ми пречат. Да ми помогнат - невероятно!
В една нормална, правова държава, само появата на такова сдружение, дори и нищо да не прави е от полза.
То сдружението едва се пръкнало, за синдикат претендира... Ай да не излезе, че се заяждам, ще го подмина великодушно... Ма се пак, нека некой ме подсети колко синдиката има в България и кои са те!? :)))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Не бъдете толкова крайни
15.06.2016 15:02
Нали все пак някой, някога трябва да разчупи този /както го нарече М. А./ модел спуснат отгоре. Защо всяко такова начинание трябва да се засипва веднага с критики и съмнения. Ние все чакаме Месията да дойде и да ни спаси. А наш човек като опита- у капка вóда че го удавиме. Аз лично бих го подкрепил, ама за сега друг синдикат се грижи за правата ми.
Абе...само тва ми неаресва у платформата му, дет към банкетите е мноо резервиран...
Селянина

Банкети= гоУема членска маса ,,,
15.06.2016 15:29
Ама по банкетите само да не пускат класическа музика, че ше остане без членове и членки,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Колеги нагледали сме се на банкети и последствията...
15.06.2016 17:24
Колеги нагледали сме се на банкети и последствията от тях. Когато пийнем по-малко и после ставаме всеспособни и всеразбиращи и става една много весела ситуация на която аз не бих желал да присъствам. Това не означава, че няма да има срещи с колеги за обсъждания и т.н. но не и на чалга изпълнение с кило домашна ракия и после да не помним нищо.
Относно колегата Р. Д. - Рошко, колега да съгласен съм с теб, че не трябва да редя лозунги, но все пак българина се е научил(да не кажа има навика) да вярва само на това и това е нещото, което му привлича вниманието. Да може и да не успеем с първият опит за промяна но няма да се откажем и след първият неуспех да седнем на масата да се насвяткаме. А за банкетите на колегите незнам и неискам да коментирам, е ме изкараха подкупен, продажен и незнам си какъв само и само да покажат нещо и да изкажат мнение. Един даже стигна до извода, че имам голяма фирма с много камиони, но това е друга тема. Та нека не минаваме към момента откажи се, а ако може да предложите нещо ще съм благодарен.
В момента с други колеги обсъждаме идеята в България заплащането да стане почасово и да няма мърдане от минималната ставка. Но това ще се отрази на колегите, които пътуват на близки дестинации и са по добре при заплащане от минимална надница на ден.
Друго, което се обсъжда е нарушаването от страна на държавата на няколко международни споразумения и инструкции за работа на границите и обслужването на едно място на преминаващите, та с колегите да не се редим по един ден само на вход или изход от страната.
Та ако искате се включете с предложения по тези въпроси, а не дали да правим банкети и дали да се отказваме.
Александър Стамболийски

Александре брат...заеби тес песни любовни и си кар...
16.06.2016 23:14
Александре брат...заеби тес песни любовни и си карай камиона като пич ако не искаш да ти окапе косата и да те направат на маймуна по всички възможни шофьорски и не такива сайтове...Безплатен съвет от професионален шофьор от 1981 година брат...И пак казвам ако ни си поредното работодателско мекере.Ние старите кучета на никого не вярваме вече,гледали сме ги тия филми...С уговорката че не искам да те обидя ако не съм прав извинявам се предварително...отново пожелавам УСПЕХ...
Владимир Велков

А. В. ,,,,,,,,,,,,,,
17.06.2016 06:07
Поне едно банкетче да организират преди да изчезнат като СБПШ ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

''Кураж! Когато моите мъки са на път да свършат, н...
17.06.2016 13:52
''Кураж! Когато моите мъки са на път да свършат, не е моментът моят кураж да ме изостави.''
Росен Димитров - Рошко

Преди много много години може да има може и да има...
19.06.2016 08:05
Преди много много години може да има може и да има сто не помня вече колко са......бяха съкратени много колеги не само шофьори от фирмата в която работехме мисля някъде към половината персонал замина съкратени бяха майка и татко дерекно им ликвидираха цеховете.....тогава се появиха едни сладури и започнаха да говорят за нашата защита как неможело без синдикат и ние лапнахме влязахме плащахме и си викаме поне има кой да мисли за нас.На осмия месец мухлюто който си мислех за приятел и шефф на нашия синдикат на местно ниво започна да ма пита дали нащи са започнали някъде работа как сме що сме и тогава в мен се появи латешка надежда и вяра че тия хора наистена са загрижени за нассссс помислех си чее има вариянт някой от тях да започне пак работа в Девня цимент....ама небило туй разбрах го след 43дни защо мае разпитвал тоя мухлю...раздадаха ни коледни прибирамса и гледам писмо поради намалелия Обем наработа въри на майната си.......а ние на циментовозите бяхме по двама и едвам насмагахметъй че майната им на синдикатите той ши знай че ма гоняр и няма да ми каже че ще ма гонят пък смятай колко мъй защитавал и това приятел късмет.........
stanimir dimitrow

Баа маа му, се сън' са пита=ал от' са ги те измисл...
19.06.2016 11:31
Баа маа му, се сън' са пита=ал от' са ги те измислиле теа препинателни знаци де им викат, на модерно пунктуация... Май зех да вдевам за що, кога почнАх да не вдеам ко ми рЕкат насрещните...
Росен Димитров - Рошко

Извън темата е, ама понеже стана дума...
19.06.2016 12:42
- направо съм се отчаял и полагам усилия за да прочета и разбера написаното от някои хора тук. Не знам дали и самите те се разбират...А и дали държат другите да ги разбират? Просто си пишат! Ей, така, може би със задоволство да покажат, че що-годе са се научили да пишат.
Нагледен пример от обосновката, защо трябва да се спазват, все пак, някакви пунктуационни правила:

''Човекът, който те търси вчера, си замина.''

''Човекът, който те търси, вчера си замина.''

Станчо да не чете, няма да го разбере...Ай, наздраве!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Валери Цветанов (Driver1)

Ко да ва прая одд време навреме трябва си покажа и...
20.06.2016 01:21
Ко да ва прая одд време навреме трябва си покажа и асссс граматическите способности 😃
stanimir dimitrow

Аре събудете се бре !!!!!!!!!!!!!!!
20.06.2016 06:07
http://spodeli.eu/vizhte-koy-stori-vsichkata-maka-prichinena-na-naroda-ni-video-articles-993.html [на кирилица]
Ивайло Стефанов

20.06.2016 10:42
С туй твойто среднощно наздраве всеки път , чакай ти да
се събуди някой толкоз рано.
Николай Гайдаров

Понеделник - първи работен ден
20.06.2016 12:17
Рано може да се каже ако е 3 или 4 ама вече след 5 а в случая 6 всеки, който иска да успее и да изплува в този Живот трябва да е станал,,,
Ивайло Стефанов

Е, т'ва не мога да не го цитирам:
20.06.2016 20:28
rider777: ''Абе повечето хора гледат малоумни клипчета и си мислят, че е мнооо лесно,,,,,''

И веднага се замислих - кой ли ги създава тия малоумни клипчета? Някой набеден Спилбърг требе да е...Ай, наздраве!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Валери Цветанов (Driver1)

Ай наздраве,,,,
20.06.2016 20:53
От малоумните ми клипчета ако можеха да станат шофери кучетата щяха да са най-добрите касапи ,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Супруга съм на три деца. С чувекъ сбрахме пари и к...
21.06.2016 00:19
Супруга съм на три деца. С чувекъ сбрахме пари и купихми триустаен партамент. Една вечер звъни вратата. Звънеца чука. Отварям - НИНДЖА. И без да каже нищо, с карате в бъбреците. Дукат съ усета ми би два шамара с КРАК и един на детето в гръбначния кош! От ударната вълна отлитам на 20-30 метра. Абстрахираха децата. А чувекъ го нема. Ако общината в града не вземе спешни мерки, ще се самуубеся и ще изчезна безкрайно.
Росен Димитров - Рошко

Съюз на Българските транспортни работници
21.06.2016 16:53
Добра инициятива,нотова не касае водачите,тоест касае ни на 50%.Температурни забрани има само в БГ.НЯМАМЕ ПАРКИНГИ НИКЪДЕ.ДУШОВЕ И ТОАЛЕТНИ ДА НЕ ГОВОРИМ.ПАРИТЕ,
христо георгиев

До Самосиндикалния Лидер,
24.06.2016 20:55
Ми къ пребори забраната за жегата? НеСка па овисва народа по пато за температурата А?
Lyusi Woolves

Lyusi Woolves нещо не разбрах коя забрана е валидн...
25.06.2016 14:56
Lyusi Woolves нещо не разбрах коя забрана е валидна? Температурната забрана не е влизала в сила тази година отпадна преди да започне. Това, че има некадърност в органите е друг въпрос. В момента важи само забраната петък неделя но до дни и тя ще отпадне в по голямата си част.
Александър Стамболийски

Е що да отпадне забраната бе Александре...В цяла Е...
25.06.2016 15:21
Е що да отпадне забраната бе Александре...В цяла Европа има забрани и ЛЕТНИ ЗАБРАНИ, вече влезнали в сила от неколко дни...Какви сме ние тука в Бг да нема забрани ...да летиме денонощно против всякакви правила,да убиваме хората по пътищата тръгвнали на почивка и т.н.Стига с тия простотий и каране до безсъзнание бре...Казах ти в грешната посока сте тръгнали...Или правете нещо като хората или заеби това и турай магнита и газ...
Владимир Велков

Альоооо, лесничея!
29.06.2016 13:24
Цепиш мрака, бате! Оди се разстреляй...:-)))))
Валери Цветанов (Driver1)

Твърдо против секви забрани ,,,,
29.06.2016 17:23
За да може Сульо в Петък да натовари от София празните буркани и да си ги закара до Сусурлево и после да ги върне пълни ще трябва камионите да спират за да не го затормозяват,,,,,, баси дивотията,,,
Ивайло Стефанов

Ивайло,това с бурканите и София ти е явно некакава...
29.06.2016 19:04
Ивайло,това с бурканите и София ти е явно некакава болна тема,но не е нужно,а и не е модерно вече да се комплексираш на тема ''селяни''.Интресно,забраните дето ги има по Европа защо са ги измислили според тебе,едва ли е пак заради буркани.И там не сте ли се сетили да протестирате против тия забрани,може па и да ви върже.
донко арнаутски

Донко ти на тъп ли са правиш каква е тая забрана в...
05.07.2016 10:17
Донко ти на тъп ли са правиш каква е тая забрана в работен ден нее ли престАпление да ти забраняват да работиш и при положение че го правят защо няма държавна субсидия за загубеното ни време по пътя.забрана през почивните дни нека има .....птинципно мене и тая нема лови ное гавра с колегите които висят по пътя а около тях никакво движение
stanimir dimitrow

Със това питане ми мязаш на некой собственик на 1-...
06.07.2016 07:53
Със това питане ми мязаш на некой собственик на 1-2 евро 2-ки,обиращ пратките на куриерските фирми,на когото е крив света.
донко арнаутски

И каква стана ся?
22.07.2016 11:03
М? А, колега Стамболийски? Шумно обявената ''победа'' над АПИ във връзка със забраните за движение в на тежки камиони в петък се срина!
А бях започнал да ви ставам фен...Затова е валидно правилото: ''Не казвай ''хоп!'', преди да си скочил!''
Жалко!
Обаче сутринта гледах по НОВА.ТВ участието на един човек, мисля, че К. Л. се казваше, в полемиката му с представителя на АПИ. Пропуснах да видя чий представител е този Лалов, но е много смислен и аргументиран човек. Направи на дармадан онзи от АПИ.
Препоръчвам да работите с него много, много активно.
А що се отнася до постигнатото до момента, резултатът е 0. Зеро!
Валери Цветанов (Driver1)

Забрани за камионите ,,,,
22.07.2016 13:38
Още месец, два, три и ще падне забраната бре,,,,,,,,,,,,,,, до другото Лято ,,,,,,
Ивайло Стефанов

Баси, аз от шефот на Акаунтънт не бех чул смислена...
23.07.2016 03:10
Баси, аз от шефот на Акаунтънт не бех чул смислена приказка, но утре с огромно любопитство ще прегледам поредната му изява! Ще пада спор ми се струва, в аванс... :))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Мен не ме интересува чий шеф е Лалов,
23.07.2016 09:36
впечатлението ми е, че го разпищоли шушумигата от АПИ. Много е подготвен по темите, които коментира.
Другия се оказа просто един чиновник, който дрънчи, каквото са му наредили.
Валери Цветанов (Driver1)

Тоя шемет
23.07.2016 09:54
преди време всяка сутрин/делнична/ пускаше обява по едно и също време/мойше си сверяваш часовника/. Това продължи около месец. Тая му точност беше стряскаща...
Офиса им беше нейде от Графа кът тръгнеш към Алабин
Gargamel Pantigrua

Любима моя сентенция: ''В царството на слепите, ед...
23.07.2016 16:45
Любима моя сентенция: ''В царството на слепите, едноокият е цар''. Не знам чия е, не ми се проверява, но да извисиш някого, само защото е попаднал или попада на слаби противници, не е много коректно.

Ето негово мнение, което за мен лично, е недопустимо за ръководител на транспортна фирма:

Зимни и летни гуми при камионите и автобусите няма. Това каза К. Л., заместник-председател на Националното сдружение на българските превозвачи във връзка с акция ''Гума'' на транспортното министерство. С. Л., през годините обществото се заблуждава, че при товарния и автобусния сектор има летни и зимни гуми.
''При зимни условия има едни гуми, които са с шипове, но те са за Далечния Север. Те са забранени в Европа, защото имат шипове и развалят настилката. Там има други условия на каране, защото се кара върху заледени повърхности и сняг'', посочи той.
Росен Димитров - Рошко

Рошко,
23.07.2016 16:57
не знам защо държиш за всяко нещо да си на контра, но щом те влече...
Освен това във въпросното предаване изобщо не ставаше дума за гуми. Този К. Л. ни го знам, ни го познавам, ни ме интересува цялостното му творчество. Просто споделих тук впечатлението си от конкретното му представяне в предаването и аргументацията на тезите му.
Валери Цветанов (Driver1)

Напротив, държа на коректното излагане на факти. К...
23.07.2016 17:22
Напротив, държа на коректното излагане на факти. Когато един ръководител на транспортна фирма изрече подобна глупост, доверието ми към него се срива мигновено до критичния минимум.
Изгледах интервюто, съсредоточено. Спорът е да има или да няма забрана за три часа в петък, по няколко пътни артерии с национално значение. Абсолютно с нищо господин Лалов не ме убеди, че тези три часа са съществени за бизнеса! Но ние нали сме свикнали всичко в последната минута да вършим, нормално... Възползва се да контрира противника, както и ти в момента, в лошо подредената му аргументация, а не в същността й!
Дори и в Щатите има места със смъртно наказание, но не съм чул да се води шумна битка срещу...
Росен Димитров - Рошко

.
23.07.2016 17:32
Като представител на превозвачите, предполагам, че е по-добре запознат с интереса си да няма петъчна забрана, па макар и от 3 часа само. А такава наистина няма в нито една страна. Още повече, че интереса му съвпада в голяма степен и с интересите на шофьорите, които в този ден се прибират от курс, или от товарене нейде из България за да успеят навреме да стигнат при семействата си и да прекарат тези 3 часа с тях, вместо в някоя прашна, крайпътна канавка.
Валери Цветанов (Driver1)

Цивилизования подход според мен е бизнесът да се с...
23.07.2016 17:48
Цивилизования подход според мен е бизнесът да се съобрази с фактите, а не по типично български манталитет да ги оспорва. Фактите са, че камионите са бавно подвижни, водачите им са ниско дисциплинирани, както и останалите, разбира се, те не падат от небето, което допълнително нагнетява обстановката. Дори тук не бива да се говори за евентуален риск от произшествия, а най-малкото за комфорта на хилядите граждани, на които работната седмица завършва в петък, ранния следобед.
Това, че няма точно такава забрана в друга държава, не изключва автоматично от необходимостта й в нашите условия...
Апропо, забраната за изпреварване и ограничение на скоростта в държави, в който дисциплината е поне на нужния минимум по нищо не отстъпва на тази нашата, даже я турга у малкото си джобче! В България думата ''дисциплина'' е чуждица!
Росен Димитров - Рошко

23.07.2016 17:49
Тия забрани трябва ги сведат до min в Европа!
Европа така и не може се отърси от левите си мероприятия.
Регламенти, забрани...бляяя, бляяя
Всяка една нация се издържа от икономиката и държавата трябва да я подпомага - да и създава max среда за живот
Gargamel Pantigrua

Скоро
23.07.2016 18:10
бях чел някъде/май тука/, че глобите по Регламент 561 били различни в различните държави. Всеки законодател който създава правилата - създава и санкциите за неспазване. Всяка санкция където и да ви я налагат в страна членка на ЕС по горепосочения регламент - стъпва на едни наказателни санкции които варират от min - max.
Разликата в различните страни идва и от различното тълкуване.
Изобщо регламента си е едно недоносче родено в ''родилния дом'' на Брюксел

Ако такъв регламент/паралелен/ си е въвела някоя страна/от неиния законодателен орган/ - тогава може и кастрация да приемат като наказание.
Gargamel Pantigrua

23.07.2016 18:20
В България като те глобят за неспазване на часовете за каране/примерно/, кой казва калко да те аргасат - Парламента ли, Министерския съвет или Правосъдната система. Както си ползват регламента наготово, така си ползват и ''гилотината'', но едни опъват въжето повече, други по-малко и силата на удара е различен...но въжето е едно и също за различните държави
Gargamel Pantigrua

Баси, не мога да повервам! В повечето държави в Ев...
23.07.2016 18:29
Баси, не мога да повервам! В повечето държави в Европа има плътна забрана целия уикенд /48 часа/, и никой не казв гък, Тук за няколко часа в петък и неделя се орева орталъка. Каква икономика, какъв бизнес в България, бе!? Я слезте на земята! :))))))))))))))))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Еййй,един път и ти нещо смислено да кажеш
23.07.2016 18:35
Еййй,един път и ти нещо смислено да кажеш
донко арнаутски

Кое е смисленото?
23.07.2016 21:43
Кое е смисленото?
Росен Димитров - Рошко

Спор няма събота и неделя нека има забрана но петъ...
23.07.2016 22:32
Спор няма събота и неделя нека има забрана но петък е работен ден .Щом ни забраняват да работим в работни дни значи дАржавата е длъжна да субсидира щом го прави през работно време.НЯКОЙ ОТ ВАС КАРАЛ ЛИЕ В МОМЕНТИТЕ СЛЕД ПАДАНЕ НА ЗАБРАНА СТАВА ВЪПРОС ЗА БЪЛГАРИЯ НЕ ЗА ЕУРОПА.ПРОСТО е ЖИВО ПРИКЛЮЧЕНИЕ.МИНАЛАТА СЕДМИЦА ОТ СОФИЯ ДО ВАРНА МА СПРЯХА 12 ПЪТИ ГОЛЯМ КЕФ Е...ТЪПО Е ДЪРЖАВАТА ДАТИ ЗАБРАНИ ДА РАБОТИШ И ДА СА ПРИБЕРЕШ У ПЕТЪК
stanimir dimitrow

stanimir dimitrow
23.07.2016 22:38
+++
По принцип е гьотверянско да ти забраняват да работиш!
Gargamel Pantigrua

Прост народ, слаба държава...
23.07.2016 23:51
Прост народ, слаба държава...
Росен Димитров - Рошко

Забраната в петък не е ли от 16 ч?Това вече е края...
24.07.2016 08:26
Забраната в петък не е ли от 16 ч?Това вече е края на работния ден.Ти цял ден не си се накарал,тогава ли ще оправиш нещата?В Европа също е така,не се правете на луди
донко арнаутски

Арни,
24.07.2016 08:57
в Антверпен и Брюксел редовно вечер/сутрин има задръстване. Движението е такова, че нащи пикови часове са като ''умряла работа''. Как не са се сетили тия тъпи белгиици да си блокнат камиончетата.
ПАК КАЗВАМ - 90% и кусур от забраните в Европа са популистки. Колко сме загрижени за човека...бауууу
Gargamel Pantigrua

.
24.07.2016 10:52
Почти във всички по-големи европейски градове в сутрешните и вечерни пикови часове движението по обходните магистрали е ад. Брюксел и Антверпен наистина са пословични в това отношение. Но само те ли? Ами Милано? Ами Рома? Д. Д.! Да не говорим за Париж - с два периферика и няколко алтернативни маршрута, или за Мадрид с 5 (пет!) ринга! Ами Барселона сутрин в посока порто и следобяд обратно? Дори обхода на едномилионна Валенсия прави адски тапи в пиковите часове!
Но хората не слагат ограничения.
Не знам дали примерът ще е подходящ, но - ако има холестерол в една кръвоносна система, водещ до риск от запушване, решаваш проблема не като намаляваш притока на кръв, а като осигуряваш по-добра проходимост и дори байпаси, където е необходимо... В нашия случай това води до необходимост от още повече и по-хубави пътища и магистрали, което пък на свой ред отвежда до възгласи ''Ний асфалт не ядем!'' и ''Винетките са непосилно скъпи, а Л. П. е свиня!'' и т.н.
И работата се сговнясва.
И, да - точно тези часове - след 16ч. в петък са особено важни за прибиращите се колеги. Всеки знае, че шофьорлъка не е бюрократична дейност, приключваща след пладне. След като цял ден си късал нервите си по рампи и в събиране на товар, или пред някой цех, поръчал транспорт, но още непроизвел и неопаковал стоката си и е настъпил твоят час за да настъпиш педала и да се прибереш у дома и да си със семейството преди поредния курс, и...''СТОП!'' Спри, за да не смущаваш софиянци, които си отиват на село...
Проблемът според мен не е в многото автомобили и камиони. Не е дори и в недостига на хубави и скоростни пътища. Проблемът е в слабата дисциплина и липсата на толерантност и колегиалност у българина! Важи за всички категории участници в движението.
Но е по-лесно проблемът да се ''реши'' административно. Без да се обяснява многократно на българина, че трябва да съобразява програмата за пътуване си с оглед на риска от прекомерно задръстване. Това е по-трудно за постигане от участниците с тежки камиони, предвид, че програмата по-малко зависи от тях, а дори и от шефовете им.
Признавам си - когато се прибера в България шофирам с напрежение, притеснение и досада.
Валери Цветанов (Driver1)

24.07.2016 11:15
Дълго време всичко европейско го идеализирах.
Та къде са ТЕ и НИЕ - къде сме!
Много голям процент от успеха им се дължи на ДИСЦИПЛИНАТА!
БЪЛГАРИНА НЯМА ДИСЦИПЛИНА АМА ЕЛЕМЕНТАРНА
Това много вреди на пътя/то къде ли не вреди/
Гнус ме е от отсъствието Ѝ на всякакво ниво. Нямаме си на представа колко си вредим от това да се правим на тарикати - дребни селски тарикати
Gargamel Pantigrua

Пак ще споделя собствени наблюдения.
24.07.2016 11:29
Испанците, които претендирам, че вече познавам доста добре, имат много общи с българите черти и манталитет. Бих казал дори, че са най-близко до нас от западноевропейците. Някои неща ми допадат, други - не дотам. Но имат една съществена разлика, която е много важна - съзнанието и самодисциплината! Каквото и да ми се говори - испанецът има дисциплина - не закъснява и секунда за работа! Има и самосъзнание - когато върши нещо от задълженията си - върши го на максимума на възможностите си. Това е характерно за всички западноевропейски народи - за германците си е по дефиниция...Южните нации са по-така..Ама ние я докарваме работата до абсурд.
Валери Цветанов (Driver1)

Най-голямата злина на Комунизма е
24.07.2016 11:41
де отрови мозъка на хората. Иди му разправяй на Пешо от Каспичан, че ''и така може'' - НЕ МОЖЕ!!!
От такова ''МОЖЕ'' - западняците предпочитат талибаните пред нас.
Gargamel Pantigrua

Факт ли са забраните в Европа?Факт са.Популистки и...
24.07.2016 16:27
Факт ли са забраните в Европа?Факт са.Популистки или не,има ги и се спазват,и никой не умува.Летните са от петък,не помня от колко,та до неделя 22 часа,ама там ги спазвате и не се правите на умници.Какъв задълбочен анализ направихте по темата,да се чуди човек защо сте шофьори,а не политици,примерно.Ама вие си знаете защо,нали 😉
донко арнаутски

Арни,
24.07.2016 16:49
едно от нещата де различава човека от животните е, че може да мисли и разсъждава...т.н интелект
Ако ти спретнат една ''Скрита камера'' и ти кажат, че има разпореждане камиона да се бута на светофарите - бая са узориш...не, че нема го пробуташ де
Gargamel Pantigrua

Ти шофьор ли си изобщо?
24.07.2016 16:49
Щом не знаеш часовото разпределение на забраните, нещо си съмнителен...:-)))
Валери Цветанов (Driver1)

В Германската конституция
24.07.2016 16:53
има забрана войските им да излизат навън. И знаеш ли защо г-н Арнаутино?
Gargamel Pantigrua

24.07.2016 16:57
Защото германците са болезнено изпълнителни/както българите неизпълнителни/ и утре ако им седне на престола един Хитлер...пламна па Светъ
Gargamel Pantigrua

24.07.2016 16:59
Българо-германска кръстоска е оптималния вариант.
Gargamel Pantigrua

У Сурат Тефтеро ,,,,,,,,,,,,,,,,,
24.07.2016 17:23
Има група на ''Шофери в Германия'' ама ако я прекръстят на ''Тъпаци у Виртуала'' по че са нацелили истината за електората им,,,,,,,,,,,,,,,,, та там бях прочел, че понеже немците са мързеливи и затова били наемали работливи българи :-))))))))))))
Ивайло Стефанов

Да споделя моето наблюдение относно ''западния'' и...
24.07.2016 17:58
Да споделя моето наблюдение относно ''западния'' интелект. За тях дисциплината е естествено продължение на тъпотата. Най-лесното нещо е да ти наложат рамки и правила, които да спазваш.
Ето пример, който сами можете да проверите: Улица с разграфени паркоместа - колите подредени като под шаблон.
Улица на която е разрешено паркирането, но не е нарисувана - на място за десет коли, паркират макс шест. Сещате се, предполагам...
У нас понеже интелектът блика, по улиците не можеш да се промъкнеш и пешком... :)))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Май
24.07.2016 18:11
малко трябва да затъпейме, че да се пооправим
Прекалено е умен българина, но за нещо де го некъсаят.
Накарай го нещо да свърши и...Питагор, Платон ши му завидят на словото
Gargamel Pantigrua

Валери,от две години насам не съм активен шофьор,т...
24.07.2016 19:04
Валери,от две години насам не съм активен шофьор,точно поради тия простотии,затова и забраните съм позабравил.Гарга,ти си видимо много умен,затова и имаш такава престижна работа,ама ти много обичаш да си мизерник,та затова,иначе щеше да си минимум величие в медицината,разказвали са ми за тебе
донко арнаутски

Валери,от две години насам не съм активен шофьор,т...
24.07.2016 19:09
Валери,от две години насам не съм активен шофьор,точно поради тия простотии,затова и забраните съм позабравил.Гарга,ти си видимо много умен,затова и имаш такава престижна работа,ама ти много обичаш да си мизерник,та затова,иначе щеше да си минимум величие в медицината,разказвали са ми за тебе
донко арнаутски

Арни,
24.07.2016 19:32
работата си е като всички работи, но тъпънарска я прави членската и маса. Ако си тъпънар и бягството от геврека нема те опрай. Тва за докторството си е мое слово - радвам се, че се увличаш подире му. Чети ме редовно, от ляво на дясно, бавно и по няколко пъти. След време може да се захаресваш. Не ме интересува шофьор ли си, доктор или Президент. Приоритетно е как редиш буквичките тука и не ги пасирай
Gargamel Pantigrua

Гарга,и аз те харесвам.Всеки си знае за себе си,не...
24.07.2016 19:56
Гарга,и аз те харесвам.Всеки си знае за себе си,не искам да влизам в излишни спорове.Материала е много калпав,както и бащицата забеляза преди време,затова съм преценил че мястото ми не е между вас
донко арнаутски

24.07.2016 20:21
Мислиш ли, че ако имам алтернатива - ще стоя тука
Понякога живота е много гаден и не ти дава право на бягство
Никого не гоня, никого не викам...
Gargamel Pantigrua

Винаги има алтернатива,и ако групово се изнесем,к'...
24.07.2016 20:48
Винаги има алтернатива,и ако групово се изнесем,к'во става?Освобождаваме место на орките.То така е най-лесно,знам,ама не е решение.Иначе отстрани като Валери,и други,е най-лесно,не че ги критикувам,не съм аз човека.Но това така,онова иначе,ама хората са си го извоювали,а ти си се натресъл там наготово,и от там акъл даваш.Ай сиктир...
донко арнаутски

Вечната мания на Ганьо - в чуждата паничка да глед...
24.07.2016 21:52
Първо: Не съм се изтресъл никъде наготово, а са ме поканили съвсем настоятелно. Първият ми испански шеф два пъти идва до България за да ни убеждава с колегата ми за да ни убеждава да напуснем и да започнем при него. След години нещата се сговниха, ама това е друга тема...
Второ: Работил съм на ръба на възможностите си и това е оценено, като след като надлежно съм си платил данъците към Кралството, то ми е делегирало и правата, които имат местните. А'пропо, тук хората имат доста по-широко разбиране за света, отколкото повечето булгаристанци. Но и това не е темата...
Трето: Паралелно с плащането на данъци в чужбина винаги съм си плащал и местните (в България) данъци и такси, дори за ''услуги'', които изобщо не ползваме. Даже отопление в софийския си апартамент плащаме, въпреки, че не живеем в него и сме махнали радиаторите преди няколко години.
Четвърто: Никой не е оторизиран да определя какви са правата ми, освен официалните органи на базата на Конституцията и законите.
Пето: Я, у лево!
Валери Цветанов (Driver1)

Валери,у лево си ти,аз съм у центъро.Не искам да з...
24.07.2016 22:10
Валери,у лево си ти,аз съм у центъро.Не искам да знам как краля на Испания те е изискал,тия съм ги слушал много пъти.Факт е че си заходил на баба си у кътния зъб,и оттам ни редиш мебелите.Въпреки това си прав за много неща,ама не прекалявай,ако обичаш
донко арнаутски

Не разваляйте скандала с караница! :))))))))))))))...
24.07.2016 22:42
Не разваляйте скандала с караница! :)))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

24.07.2016 22:49
Семейна караница:
- Дадох ти най-добрите си години от живота, неблагодарник такъв!
- Господи, ще има и по-лоши ли?
Gargamel Pantigrua

24.07.2016 22:52
- Преди сватбата ме наричаше царица. А сега?
- Сега вече съм републиканец!
Gargamel Pantigrua

Разсеях се...
24.07.2016 23:06
Та има ли някой информация къде зачезна колегата А. С.? По едно време много редовно четеше и взимаше отношение по написаното тук, пък от няколко дни май загуби интрес? ;-)
Валери Цветанов (Driver1)

‍За оня мустакатия ли думаш
24.07.2016 23:21
Тоя не го ли убиха '23г?
Gargamel Pantigrua

Гърмяна гарга... :)))))))))))))))))))))))
24.07.2016 23:26
Гърмяна гарга... :)))))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Ти как мислиш?
24.07.2016 23:33
Д'ъл за него думам?...
Ама ми направи впечатление, че колегата рязко загуби интерес към класовата борба, пък и не виждам актуална информация за последващи грандиозни победи на организираното шофьорско братство.
Валери Цветанов (Driver1)

Уикенд е...
24.07.2016 23:34
Уикенд е...
Росен Димитров - Рошко

10 мин до края на Уикенда,,,,
24.07.2016 23:51
Класовата борба е некъв пълен ташак ,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Е, шъ почакаме...
24.07.2016 23:51
Ама то, предаването беше у петък, а за отмяната се знаеше и преди това.
Валери Цветанов (Driver1)

25.07.2016 00:15
Оплакванията намаляха!?
Гилдията на добре оди...
Gargamel Pantigrua

Оплакват се шушумигите само ,,,
25.07.2016 06:38
Професионалистите си бачкат и си пеят ,,,,, https://www.facebook.com/333682820021831/videos/vb.333682820021831/957100177680089/?type=2&theater [на кирилица]
Ивайло Стефанов

25.07.2016 07:04
Май се застраховаш от евентуални недоволници от особата ти
Номера не минава...най - внимателно ще ги изслушаме драйвърчетата ти и ши ги натирим към ахилеса ти...
Gargamel Pantigrua

25.07.2016 07:07
Ние и ти - имаме класови различия!
Ние сме експроприирани, а ти - експроприатор
Gargamel Pantigrua

Дано...
25.07.2016 07:19
сириици те припознаят като знойна германка и те уважат по всички правила на Кама Сутра
Нека щастието на талази те спохожда г-н Експроприатор!
Gargamel Pantigrua

Е, защо експроприатор?
25.07.2016 12:44
Нали си го е купил таралясника в който живее? Не е споменавал да го е национализирал? Може би, искаш да кажеш - ЕКСПЛОАТАТОР?
Валери Цветанов (Driver1)

Мани, Гаро още го държи махморлука, виж ко несвърз...
25.07.2016 12:50
Мани, Гаро още го държи махморлука, виж ко несвързано чати... :)))))))))))))))))))))
А Ивото гледа клипчета със смяна на гуми на място, наместо порно...
Росен Димитров - Рошко

Гледането на порно - зомбира ,,,,,
26.07.2016 03:16
А иначе за експлоататорите за които бачкам го нема това упражнение,,,,,,,,,,,,,,, гръмва гума и трябва само да вдигнеш теУефоно да кажеш, че е станало и до 30-60 минути е дошъл бус и са я сменили ,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Райбер,
26.07.2016 03:51
разгеле - и ти откри топлата вода! Дадоха ти най-после наемно ремарке с договор за асистенция! Тия, твоите спедиции досега много измислени са били? В Испания, тази циганска държава според кулския лесничей, всяка уважаваща се спедиция отдаваща ремаркета за работа отдавна е с договор! Да не са луди хората да дрънкат постоянно хиляди километри резервни гуми, когато вместо тях могат да качат теглото на 1-2 палета.
Само се обаждам и дори не слизам от кабината - този от асистенцията не ми позволява, че било опасно...Накрая протягам ръчичка през врата и подписвам ордера.
Даже съм се радвал, когато спукам гума, защото тия докарват за смяна от най-качествените и скъпи марки! :-)))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Валтер винаги е бачкал така ,,,,,
26.07.2016 03:57
Ремаркетата им даже нямат стойки за резервна гума ,,,,,,
Ивайло Стефанов

Ми кво се пудриш тогава?
26.07.2016 04:17
За Валтер нема нужда и да ми го казваш - с тия тонажи оставаше и гуми да накамарят.
Са земи да ме убеждаваш, че специално на теб не ти качват повече от 7-8тона... Щот си готин! :-))))
Валери Цветанов (Driver1)

Е не съм ли готин ??? :-)))))))))))
26.07.2016 06:45
Иначе надолу 25-30 тона винаги,,,, е не винаги ама в 95% от случаите,,,,, имал съм товари и по 15 тона ама са неква изключителна редкост,,,,,, нагоре е имало случаи и с 7-8 тона да се качвам ама и тва е в не повече от 80% от курсовете,,,,, баси скуката,,,, чекам си шофера да дойде и да потегляме за ислиямска Франция ,,,,, https://www.youtube.com/watch?v=dl9ANby_I30&feature=youtu.be
Ивайло Стефанов

.
26.07.2016 10:28
Отишъл е да измие Бентли-то. Имай търпение...
Валери Цветанов (Driver1)

Тава за гумите на ремаркето. Ам' влекачо?
26.07.2016 12:48
Тава за гумите на ремаркето. Ам' влекачо?
Росен Димитров - Рошко

.
26.07.2016 13:13
Ем, влекачо си има собствен гумоносач в някои случаи. В други - кара на риск. В трети - има резервна гума качена на гумоносача на ремаркето, ама и теглото на една гума да се спести, пак не е малко. Питай Райбера - той така постига 14/100 разход.
Валери Цветанов (Driver1)

Имах предвид, онова с подаването на ръчичката през...
26.07.2016 19:27
Имах предвид, онова с подаването на ръчичката през прозореца за подпис. Туй за ремаркето, а за влекачо? Там знаем има предна, задна гума. Със задните е много деликатна ралтата, а е малко различна по износване, гърмежа е почти задължителен...
Росен Димитров - Рошко

.
26.07.2016 19:55
Еее, не съм знаел тези тънки подробности...
Валери Цветанов (Driver1)

Примекс, Диана ,,,,,,
27.07.2016 01:38
Като се износят на 50% и веднага в сервиза за нови,,,,,,,,,,, днес смених 2 предни а не бяха стигнали и 50% износване ама за собствено спокойствие ги смених ,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Нема грозна мацка има трезвен мъж
27.07.2016 01:43
https://www.facebook.com/HitRadioFMPlus/videos/10154361386698624/ [на кирилица]
Ивайло Стефанов

.
27.07.2016 02:05
Аз па повервАх!... :-)))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Има резон. Като ги шитнеш старите на некой ганьо, ...
27.07.2016 13:17
Има резон. Като ги шитнеш старите на некой ганьо, а те ич не са малко, и сметнеш евентуалните главоболия на пътя след гърмеж, теглейки чертата може и да си на+ и се че си спокоен. Само да не зимаш от тея де и нови плякат...
Росен Димитров - Рошко

Прав си!
27.07.2016 14:38
Има резон! Ама има резон бай Райбер-Балкански да си купи от разпродажба, или втора употреба от някоя гумаджийница, отколкото да смени на 50% износени гуми с чисто нови и маркови.
Тия да ги разправя на старата ми...гума!
Райбер, я ме погледни в очото? Да виждаш да...се търкалят гуми?
Валери Цветанов (Driver1)

Он има навика винаги да пропуска по някоя дребна, ...
27.07.2016 18:52
Он има навика винаги да пропуска по някоя дребна, но съществена подробност. Още кът се видехме за пръв път с него и прословутите 3200 евро беа с изтекъл срок. Актуализирани беа на 1600 с клизма...
Са кът се замисла, макар че ми е трудна таа дейнос, да не би он да дума за вентили, ние за гуми и да са ни се разминале детайлите кът на БСП последните десетина избори... :))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Патологичен спестовник. Най-обича от истината да п...
27.07.2016 19:01
Патологичен спестовник. Най-обича от истината да пести! :))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

.
27.07.2016 19:39
...ама винаги я заменя с нова ''истина''! И все едно, че нищо не е казал преди това... :-)))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Обичам да райберовам Злобата и Завистта,
28.07.2016 00:59
Аке некой си мисли, че ми дреме дали ми вярва за нещо трябва да знае, че е в дълбока заблуда ама са понеже е жега и скука та си снимах гумата ,,,,,,,,,, https://www.youtube.com/watch?v=5K_PFDGt1Dg&feature=youtu.be
Ивайло Стефанов

Снимай си и мозъка!
28.07.2016 01:12
Ама райбер ти не требе, а нанометър.
Валери Цветанов (Driver1)

Уважаеми колеги, Цветанов и Стефанов никак не съм ...
28.07.2016 02:40
Уважаеми колеги, Цветанов и Стефанов никак не съм се изгубил но само с писане в форумите не стават нещата. Да не пиша тук но има много други неща за правене и писане. Знам за проблема с забраната, не са проблем тези 3 или 6 часа престой, а за мен е проблем отношението и вменяването на вина в професионалните шофьори за предизвикването на т.н. инциденти. По статистика от МВР само 10% от всички инциденти са по вина на товарни автомобили и повечето от тях са от технически неизправности. Затова оспорваме пак връщането на забраната, като сега искаме и пълното и отпадане докато не се създаде правилната обстановка за поставянето на такива ограничения (създаването на нормални условия за пребиваване на екипажите до отпадане на ограничението). Не пиша по форумите но не значи, че не чета. Имам и друга работа от лафа в нета, така че не изпадайте в такава еуфория заради факта, че не съм се намесил в темата. Благодаря ви.
Александър Стамболийски

Колега,
28.07.2016 03:22
благодаря за персоналното обръщение. Знам, че нещата не се оправят с писане в нета. То и резултата от тази дандания го доказа...Мен не ме брой - аз освен да напиша нещо в нета, друго вече не мога. Това не означава, че не мога да имам мнение, което да кажа, нали? Още повече, че специално за тази глупава петъчна тричасова забрана съм абсолютно на мнение, че е тъпотия. Много се дразня, обаче, когато виждам и, че от това някои правят политика. Каквито и да са забраните, те трябва да се спазват! Проблемът е, че трябва да са разумно разпределени, така, че да бъдат отчетени интересите на всички в екшъна.
Пак ще подчертая - петъчната забрана е глупава, несправедлива, някои я определят като дискриминационна и неотчитаща всички интереси, а само тези на ваканционно настроените нео-столичани.
Там е проблема - в това накъсване на работния ден, на периодите на почивка и активно шофиране. Имам усещането, че тази мярка е наложена от някой администратор, нямащ понятие от спецификата на шофьорския труд и изискванията към отчетността му.
Забраните в почивни дни и празници не оспоравам! (За разлика от превозвачите) Почивните дни затова са почивни - за да се почива. В празничните - да се празнува. Шофьорите не са подкатегория хора за да бъдат системно лишавани от това. Тези дни са в календара, предвидими са и не е проблем да бъдат включени в програмата на превоза. Но да спреш в ендека прибиращ се от курс колега след като е карал от товарен пункт на подстъпите към София за да може сганта с възглавнички на задното стъкло да се изтегли насрещно ми се струва несправедливо.

Ще продължавам да следя какво ще се случва в бъдеще, пък дано има някакъв напредък. Засега резултатът е нулев. Зеро! Сори, ама трябваше да го кажа. Друго и не мога...Положителното е, че все още не сте се отказали (както декларирате) и не се занимавате с организиране на банкети. Защото ония с банкетите и тях ги видяхме...
Валери Цветанов (Driver1)

Пак ръсиш глупости сеньор Цветанов...нещо си превъ...
28.07.2016 23:43
Пак ръсиш глупости сеньор Цветанов...нещо си превъзбуден напоследък...От 15 години поне в Италия има такава петъчна забрана през лятото ...почивки туризъм такива работи и там има бизнес...Всеки божи петък от 16.00 до 24.00 ч три месеца чак до 01.09 има такава забрана и се спазва...Презумцията е че щом си спрял в 16 часа трябва да направиш минимум 9 часа пауза и страстите се охлаждат...всичко си идва на мястото и в всички са доволни.В Германия същото има лятна забрана всяка събота от 07.00 ч от много години...В Австрия всяка събота след 15.00 часа целогодишно...Кво сте улепили за забраните като почти всички транспортни фирми в България са в сектор КРИМИНАЛНА ХРОНИКА...ЗАБРАНИТЕ ВИ ПРЕЧАТ ...да карате денонощно на магнити или с втори и трети карти пък сте и възмутени...За това се лежи в затвора в цивилизованите страни...Вие се натискате като циганин на точило простотий да праите...Бем ли го какъв народ сте...
Владимир Велков

Я ли забравИх да сметам, то кога ли сам можЕл, ма ...
29.07.2016 00:06
Я ли забравИх да сметам, то кога ли сам можЕл, ма що не ми стига един час от 16 до 24 да станат 9. И двете са четни числа, па 9 е нечетно. Къде баркам? Начи... летото... по-рано от 23-24 часа се заспива само неколко дена месечно. Може да има неколко, може и да нема. НО! Кат са казале, че нема се кара по неколкото пътя, нема се кара, ели че се кара заобиколно, кой как му ареше. Ако може да се каже, че у Италия има ''некакъв бизнес'', то начи у България нема никъф!
Росен Димитров - Рошко

Владе, нещо поднесеното от теб инфо за Италия изди...
29.07.2016 00:17
Владе, нещо поднесеното от теб инфо за Италия издиша, дай обосновка!

DECREE

Art. 1

1. Traffic ban outside built-up area for heavy goods vehicles and combination of vehicles intended for goods transport of over 7.5t MPW is disposed on public holidays and other specific days in 2016 mentioned below:

a) all Sundays in January, February, March, April, May, October, November
and December from 09:00 to 22:00

b) all Sundays in June, July, August and September from 07:00 to 22:00

c) 1st January 9:00 – 22:00
d) 6th January 9:00 – 22:00
e) 25th March 14:00 – 22:00
f) 26th March 9:00 – 16:00
g) 28th March 9:00 - 22:00
h) 25th April 9:00 – 22:00
i) 2nd June 8:00 – 22:00
l) 2nd July 8:00 – 16:00
m) 9th July 8:00 – 16:00
n) 16th July 8:00 – 16:00
o) 23rd July 8:00 – 16:00
p) 29th July 16:00 - 22:00
q) 30th July 8:00 – 22:00
r) 5th August 14:00 – 22:00
s) 6th August 8:00 – 22:00
t) 15th August 8:00 – 22:00
u) 20th August 8:00 – 16:00
v) 27th August 8:00 – 16:00
z) 29th October 9:00 - 16.00
aa) 1st November 9:00 - 22.00
bb) 8th December 9:00 – 22:00
cc) 26th December 9:00 – 22:00
[на кирилица]
Росен Димитров - Рошко

Рошко,
29.07.2016 01:15
що бързаш, бре!? Исках да го поизчакам още малко тоя кулски дръндьо да се поплюнчи...:-))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Нищо не издиша...говориме за летните забрани...Нем...
29.07.2016 11:50
Нищо не издиша...говориме за летните забрани...Нема ги намериш с ровчене От 15 юни до 1 септември всеки петък от 16 ч спира движението на всякакви камиони по всички пътища нема национал нема магисрала...Забраната е 24.00 ч След това може се кара до 07.00 ч и край Каране у понеделник после...
Владимир Велков

А на испанския ТИКВЕНИК не обръщаме внимание нали ...
29.07.2016 11:53
А на испанския ТИКВЕНИК не обръщаме внимание нали е избегал пак от психиатрията ха ха ха
Владимир Велков

Пропуснах да обявя моя източник www.trafficban.com...
29.07.2016 14:35
Пропуснах да обявя моя източник www.trafficban.com
А твоя?
Росен Димитров - Рошко

https://www.facebook.com/ConsorzioFreeServices/?fr...
29.07.2016 15:10
https://www.facebook.com/ConsorzioFreeServices/?fref=n [на кирилица]
Владимир Велков

Разровете се тука и ще го намерите...от жабарския ...
29.07.2016 15:12
Разровете се тука и ще го намерите...от жабарския саит...
Владимир Велков

http://www.trasportoeuropa.it/index.php/infrastrut...
29.07.2016 18:59
http://www.trasportoeuropa.it/index.php/infrastrutture/tutte-infrastrutture/15044-divieti-per-i-camion-ad-agosto-2016 [на кирилица]
Владимир Велков

Това от днеска...топло топло...
29.07.2016 19:00
Това от днеска...топло топло...
Владимир Велков

Ей, пън!
29.07.2016 19:51
Ако си поприключил да се плюнчиш за днес да ти пообясня как стоят нещата, а?
Все си мислим, че през август има 4 (четири!) петъци? М? Е да, де, ама дори и в твоите източници за август забрана има само за първия петък - 05.08,2016г. и, то посочена изрично и като изключение ведно и със забраната от последния петък на юли, която също е по изрично съображение. Къде тук е общото с българската забрана, която не е за ОПРЕДЕЛЕНИ ДАТИ, а за всеки петък от месеца.
В месеците юли и август и до 15 септември има общо 14 петъци. Според българската наредба, следва да има 14 пъти ограничителен режим и то - регламентирано и ежегодно. По италианската система (която, кой знае защо трябва да е някакъв критерий?) дните с ограничение за движение в петък за същия период са общо 2 (два!) и това са петък - 29.07 и петък 05.08. това пишеше и в инфото на Рошко, това пише и в твоето, ама не си го чел...
Що за тъпотия е това - да извадиш от контекст една информация и дори без да си вникнал в нея да се прайш на нещо различно от лесничей, случайно замотал се преди време по пътищата на Европа...
Но дори и и прав да беше (но не си) в ЕС са 28 държави - как па се оказа, че точно с Италия трябва да си ги мерим с нейните 2дни петъчна забрана за сезона?

Земи се скрий в чата и да не си посмял да се показваш оттам! :-)))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Хич не се плюнча 8 години това спазвах ...има още ...
29.07.2016 21:15
Хич не се плюнча 8 години това спазвах ...има още много да учите .Ама ти нали си психо нема кво се занимавам с тебе...Даже и дърва с Щил не моеш да режеш...Сакат по рождение ха ха ха
Владимир Велков

Беги, бе, колхозник!
29.07.2016 21:36
Осем години? Че паднем...:-)))))))))))))))))))))))))
Затова не си се научил да четеш!
Валери Цветанов (Driver1)

Психо предай се на органите и беги у клиниката...б...
29.07.2016 23:50
Психо предай се на органите и беги у клиниката...безплатен съвет и си ебавай майката от тука...
Владимир Велков

Владе, отива ли ти на годините на псуваш като хама...
30.07.2016 00:48
Владе, отива ли ти на годините на псуваш като хамалин? Това ''като'' е за благозвучие, де...
Росен Димитров - Рошко

Фрижидерчо,
30.07.2016 11:58
глей го тоя - по-печен от тебе, че излезе:

С. Р.:
Търся работа като шофйор на бус или камион до 1.500 имам 10 годишен стаж по европа предпочитам в европа

:-))))))))))))))))))))))) Ай, наздраве!
Валери Цветанов (Driver1)

На некой да не му свири ремъка...
30.07.2016 21:43
Като е студено...:)
ivaylo topalov

06.08.2016 09:08
Фригото е мъжкар кога псува - така се възбужда
Не псува ли - да знайте с поличката чати
ОБИЧАМ ГИ ТИЯ ТЪПЪНАРИ - ТЕ МИ ДАВАН НАДЕЖДА, ЧЕ ИМА И ОТ МЕНЕ ПОООО...
Gargamel Pantigrua

Колеги, след проведена среща днес в АПИ се взе сле...
10.08.2016 19:38
Колеги, след проведена среща днес в АПИ се взе следното решение:
Заповедта за отпадане на петъчно неделните забрани се публикува в понеделник за обществено обсъждане и след едномесечен срок влиза в сила за постоянно. Така или иначе времето, за което е предвидено да има забрани почти изтече, така че ще новата заповед одобрена от всички ще влезе в сила от следващата година без да има основание за обжалване и налагане на допълнителни ограничения. Извиняваме се на всички ако има засегнати но няма какво да направим по процедурите на АПК. За информация голям принос (освен позицията на браншовите организации) имаше и позицията на инж. Златев от АПИ и комисар Митев от Пътна Полиция, които се изказаха и взеха позицията на шофьори и превозвачи. От началото на следващата година в сила ще влезе и нова информационна брошура издавана от АПИ, на която ще има карта с отсечките с наложени ограничения, както и датите на официалните празници.
Александър Стамболийски

    Остави своето мнение по темата ...    
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025