driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

колеги искам да ви попитам за ...
26.02.2016 10:46
колеги искам да ви попитам за българия/италия/българия за колко време се прави един курс шофира се на един4ка.
мариан атанасов

.
26.02.2016 10:55
Труден въпрос, колега. Едва ли тук някой ще може да ти отговори.
СЕЛЯНИНА

С оскъсната информация, която даваш трудно що даде...
26.02.2016 10:58
С оскъсната информация, която даваш трудно що даде отговор някой
Средна скорост слагай 75-80 когато е в движенив камиона и нататък опашки, граници....снегове както дойде.
Don Juan d`Emporda

за 5/6 дни дали е възможно
26.02.2016 11:18
за 5/6 дни дали е възможно
мариан атанасов

Да,възможно е! Ако нямаш групаж и не чакаш по рамп...
26.02.2016 11:54
Да,възможно е! Ако нямаш групаж и не чакаш по рампите по цял ден да те разтоварват и товарят. Също така зависи и за къде си за Италия,зависи от къде ще ти е транзита,от много неща зависи колко ще продължи курса. Има една приказка ''път време няма''
С две думи:ако си да кажем за Милано и всичко е наред за 5/6 дни си направил курса!
Ясен Дучваров

Мъри
26.02.2016 11:56
остъй ги ся тиа незнайници ко ти пишат макар че те писаха но ништо не казаха
аз да ти обадя
и Да и Не
по скоро Не
имъш яки опашки на Калотина - Градина и на Батровци - Баяково
освен тава кът казваш Италиа тя нее педя държава
зависи де отиваш
ако те измаат нейде Наполи ели оште по надолу кък че стане за 5-6 дена
Ако групаж разтоварваш на Ботуша и групаж връшташ насам за тоя времеви срок абсолютно невъзможно
за Италиа вав зависимост од месторазтоварването мое се излезе пред Гърциа но и това е дърво при определени обстоятелства
Гръцките селяни затварят границата като се напиат ели даже кога им скука
кък че излезеш ели влезеш - никой не знае
дъли фирмата ти чее читава и че ти прай резервациа за ферито ели че те остай на произвола на съдбата съшто се не знай
генерално - за 6 дена може само и единствено при Идеално развитие на нештата
инък Не
vincent vega

.
26.02.2016 13:36
На толкова питано- толкова казано.
Ама чък ся видех че Италия мязала на ботуш. Само не мой вдяна лев ели десен.
СЕЛЯНИНА

26.02.2016 15:13
Мариански имаш нещо общо с Марианската падина?
Я ся кажи колко кинти ти дават за тая релация...май си смяташ дневната заработка
На месец 2+ курса с условности

Gargamel Pantigrua

Кени,,,,, лев е ботуша.
26.02.2016 17:40
Там всичко им е лево,,,,, и жените им даже са педераси.
Ивайло Стефанов

Извинявам се, но...
26.02.2016 17:50
какво значи жена педераст?
Gargamel Pantigrua

700лв на курс с товарене Пловдив, разтоварване Мил...
26.02.2016 20:25
700лв на курс с товарене Пловдив, разтоварване Милано. Познах ли?
Росен Димитров - Рошко

.
26.02.2016 21:24
Ай ся познай и за колко време са прай врътката. При едини4ка, както пита Мъри.
СЕЛЯНИНА

За Мъри и другите ,,,,
26.02.2016 23:15
Ако на някой му се бачка БЪЛГАРИЯ - Италия ето този пич е готин и дава 400€ ,,, 0885 159 930 И. К.
Ивайло Стефанов

Женките им съ пидераски ама на нашто куче нънки...
26.02.2016 23:21
Сега сериозно-ако направиш 2 кирии добре,кой знае коя умряла спедиция те товари.Пробвай ако земеш и някой лев,похвали се.
Диню Неделчев

Райдъре...
26.02.2016 23:24
Момчетата могат само да почерпят,обясни на колко дни се вързва курса-ако си в час.
Диню Неделчев

Идея си нямам, не съм в час,,,
27.02.2016 00:02
Ама ако някой има желание пак може да почерпи ,,,,
Ивайло Стефанов

тоя тия 400 е
27.02.2016 00:29
Сигурно и групажчета сбира,а?
ivaylo topalov

Представи си колко требва да си лев...
27.02.2016 00:32
Да му ги поискаш тия пари на тоя точния;)
ivaylo topalov

400Е-800 лева
27.02.2016 01:10
2006-7-ма ги докарвах към 900 лева по тая релация с групажи...тогава и цените на кутия цигарки беха...,а и на други работи ,в пъти по сладки...който е лев да ходи на 400 Е сега
ivaylo topalov

2006 -7
27.02.2016 06:52
Навлата бяха = Х 2 Докарват се трактори от там,,, на едно място се товари ,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Пифец не сравнявай парите 10 години преди днешна д...
27.02.2016 21:19
700 наши пари дават на автовоз,ебати и парите ще кажеш.Колко мислиш се изкарват тук+наеми и так дале.Има фирми плащат и повече,но ние не сме там.Ако товари в Лече е супер.
Диню Неделчев

Ив,
27.02.2016 21:39
като те чета са гелпя
Доскоро плащаха 1500, ся вдигнала заработката
Ко стана!?
Gargamel Pantigrua

2007 бачках за 70 стинки на км при 65 нафта. И си ...
27.02.2016 21:47
2007 бачках за 70 стинки на км при 65 нафта. И си беше добре. Сега нафтата е 67 а другите са повече от 70 цента....
Всичко се е юрнало камиони да купува и са се вдигнали на вторичния пазар сега...
Don Juan d`Emporda

Ако ще и до Сежана да товари...
27.02.2016 21:55
Парата е слаба...сметай и опашка по Градина и Батровци-отврат
ivaylo topalov

Сезана,,,
27.02.2016 22:01
Кое му е малкото бре Пифец,,,,,, кАжи де дават повеке ,,,,,
Ивайло Стефанов

Щом е много...
27.02.2016 22:06
Нека да возят колегите на които им изнася...аз казвам ,че ми е малко,всеки да си прецени за себе си...
ivaylo topalov

И италянските дараци поскъпнаха последно време....
27.02.2016 22:14
Хората се усетиха че са добри коли-жалко...жалко за търсещите подобни автомобили...Рсевдо алфите след 95 скочиха,а аз за фиат-разкрасен нема се набутвам...Утре сам на оглед на Рено Клио-97-за ежедневка...Ако го закупя ще го снимам тук.Все пак е латиноевропейски автомобил:)Щом алфа не съществува...ще гледаме и рено
ivaylo topalov

Както си тръгнал на Север ,,,,,
27.02.2016 22:25
Гледай направо за Мерцедес или Ауди ,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Иве...
27.02.2016 22:37
Ауди абсурд-те са си дараци от 90-тте още...А за Мерцедес хубав горе долу,нямам пари
ivaylo topalov

Ивка, Иве,,,,, Драйвъро е надушил химията
27.02.2016 22:49
Ако искаш икономичен - Ауди ,,, ако искаш здрав - Мерцедес,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Преди година...
27.02.2016 22:52
Ходих с мой приятел,да си огледа един 116 за да го закупи...Отвориха гаража,моят приятел само отвори вратата,и го закупи...каза ми-ела бре италянския да видиш лукс.Никога няма да забравя миризмата на салона,която ме лъхна от този солиден ,тежък германец-разкошен автомобил,но не по мойта кръвна група.Винаги ще уважавам Мерцедес,но сърцето ми остава около Арезе!
ivaylo topalov

Ивка,
27.02.2016 22:55
Тъпалов тутакси ш'та зареже в някоя канавка, ако мерне някоя италианска автомобилна баба! Тъй да знайш!
Валери Цветанов (Driver1)

Извинете ме господин фекалиев1
27.02.2016 23:00
Ти дръвар1 да не сметаш че си на танци,и нема кой да те изпрати до кенефа?
ivaylo topalov

Тъпалов,
27.02.2016 23:19
това опит за острумничене ли е? По тъпаловски? :-)
Валери Цветанов (Driver1)

За любовта на Ивко-вците и...още нещо!
28.02.2016 12:47
- Коммон, сава?
- Комси, комси, комси...комса!
- Ще те наричам ''мон амур'', ще съм ти верен ''пор тужур''!

- Аз съм от Твърдица, ти си от Париж! На ''Шанел'' ухаеш, аз - на ''Ален мак''!
Но една искрица блесна в нас и виж -
сега мълчим смутени двама, в плен на любовта!
За нея километри няма - малък е света!

- Комон, сава?
- Комси, комси, комси...комса!
- Ще те наричам ''мон амур'', ще съм ти верен пор тужур!

- Български не знаеш...С френския съм в мрак!
- На ''Шанел'' ухаеш, аз - на ''Ален мак''!
Сега те чувствам много близка!
Как не ме е срам!?
Колко много искам,
обич да ти дам!

Ще те обичам мон амур!
Ще съм ти верен пор тужур!

https://www.youtube.com/watch?v=UAubYE0iDNQ
Валери Цветанов (Driver1)

:))))))))
28.02.2016 15:25
Ивко и цИвко, нема лошо.
СЕЛЯНИНА

Кени,
28.02.2016 15:44
Как викаше Иво плевенския у Кокел ' Нема нищо по-силно от мъжката любов'',,,,, Са е модерно да караш у левата лента ама пусто не съм в крак с модата,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Баш си си в крак... Ивка...
28.02.2016 16:05
Ако бъркаш стъпките Цифка ш'тъ опраи! :-)))
Валери Цветанов (Driver1)

Валери ,,,, силно ми намирисваш ,,,,,,,,,,,
28.02.2016 16:09
Явно ги разбираш тези неща,,,,, признай си,,, щи улекни ,,,,
Ивайло Стефанов

Тоа Дривер...1 чак
28.02.2016 16:20
Много изтропал бил бре...и леко мръсно го раздава,така му е по готино.
ivaylo topalov

Ивка...
28.02.2016 16:35
мой ми приказваш простотии колкото ти е кеф! Не ми дреме! Но ще ти се подигравам винаги, когато ми е кеф, не заради себе си, а защото преди време си позволи да коментираш цинично семейството ми - жена ми, децата ми...Това никога няма да го простя и забравя. И то, при положение, че аз НИКОГА не съм си позволил същото!

За Жабокрека, ко да кажа?...Достоен авер на кулския дървар - на един акъл са, горе-долу, ама все пак оня е по-прос...
Валери Цветанов (Driver1)

Пропадаш сам пред себе си...
28.02.2016 16:57
Предполагам че се и галиш докато си насаме със себе си...ти си извратен,бате.
ivaylo topalov

Варели, не забравяй кой започна пръв !!!!
28.02.2016 17:01
И да знаеш, ич не ми е кеф да се занимавам с простотии ама ти наистина прекаляваш,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Ивка...
28.02.2016 17:13
няма да се обяснявам с теб като в детската градина - ''кой започна пръв''...''дай си ми кукличките, на си ти парцалките...''
Казах ти ясно - за мен не ми дреме, какво дрънчиш! За семейството ти, обаче, не съм казал и дума! Нито първи, нито втори, нито когато и да било...Ако твърдиш обратното, цитирай ме за да те изоблича за пореден път.
Валери Цветанов (Driver1)

Скивай го само...
28.02.2016 17:27
Почва и да се обеснява чак...
ivaylo topalov

Тъпалов,
28.02.2016 17:29
чиба!...:-)))))
Валери Цветанов (Driver1)

Работил съм с хенгер от България тръгвах в неделя ...
20.03.2016 09:43
Работил съм с хенгер от България тръгвах в неделя рано сутринта около 6 часа от София. На граница Калотина задействах тир-карнета. Нареждах се на опашката. Хърватите още не бяха в евросъюза. Минавах цяла Сърбия и пауза 9 часа. Сутринта рано влизам в Харватия. До следобяда в понеделник съм в Италия и можех да разтоваря някой от товарите в зоната до Венеция, Тревизо. Вторник газ към Милано и разтоварвах всичко останало на места в северната част. Слизал съм до Болоня. В Милано правех 24 часа пауза. В четвъртък започвах групажа до петък късно вечерта по спедицийте около Милано. Тръгвах към Просеко през нощта и докъдето стигна. Събота на Просеко задействах тир-карнета. Към обяд в събота с готовите документи газ към БГ. Понеделник разтоварвах в София.
Димитър Гюров

.
20.03.2016 10:38
И на следващата седмица как ти се получава тази врътка? :-)))
Валери Цветанов (Driver1)

На следващата седмица си правя голямата пауза в Бъ...
20.03.2016 18:07
На следващата седмица си правя голямата пауза в България. Групаж четвъртък и петък и неделя тръгвам. А може и без да спира камиона ,но с друг шофьор. Въпроса е за колко време успяваш да завършиш курса до Италия и обратно? Практиката и дейността на повечето фирми в тази релация е тази.
Димитър Гюров

Аз май нещо пак не разбрах...
20.03.2016 18:18
Значи - разтоварваш в понеделник по собствените ти думи, нали така? След това, във вторник и сряда какво правиш? Пауза? В четвъртък и петък, разбрах - събираш групажа. Но в събота пак ли пауза? До неделя рано сутринта? И на фирмата в която работиш и излиза сметката при този режим!!!???
Валери Цветанов (Driver1)

Нарушавал е отсекъде...
20.03.2016 19:16
По принцип паузата се прави у Хрватска,след като влезеш у нея-посока Италия,тва ако тръгваш от горе долу София....зависи и от опашка де,но по принцип е там...С другите си обеснения си е правил кефа на чорбаджията си.освен ако е рискувал да изкара некой лев отгоре-глупак
ivaylo topalov

Тъпалов
20.03.2016 23:45
Пише се - обяснения, а не обеснения.
СЕЛЯНИНА

Валери, затова са групажи, за да излиза сметката, ...
21.03.2016 15:04
Валери, затова са групажи, за да излиза сметката, какъв е проблема - два кръга и кусур, месечно? Щом разтоварва в Бг два дена, то си е направо куриерска услуга, на всяка керемидка...
Росен Димитров - Рошко

хахахаха....
21.03.2016 19:43
Два кръга месечно? До Италия? Ебаси ! Много лабава тая фирма, бре!
Валери Цветанов (Driver1)

Имам една дружка,през деня нормално каране,вечерта...
23.03.2016 10:32
Имам една дружка,през деня нормално каране,вечерта пауза на магнит.Фантомас-тоя може да направи и 3 и 4 курса в месеца.
Въпрос на време ,кога ще изгори.
Искрен

Хайде да го пресметнем така:
23.03.2016 11:08
Да приемем, че километрите, които се изминават по маршрута България-Италия, вкл. и за събиране на групажа са 1500. В двете посоки това прави 3000км. При два курса месечно са 6000км! Дори по-малко! Любопитен съм да знам какви пари се плащат на шофьорите за този ''робски'' труд? Печалбите и бизнеса на самата транспортна фирма няма да коментирам - това си е техен проблем, въпреки, че съм в недоумение и по този въпрос.
С две думи - ако наистина си намерил фирма в която се работи по този модел - дръж здраво в нея! Трудно се намират такива....:-)))))
Валери Цветанов (Driver1)

Оффф ти се едно падаш от луната... Този модел се р...
23.03.2016 16:03
Оффф ти се едно падаш от луната... Този модел се разви по време на кризата, поне по мой спомен. Групажите не са на километър при собственика, при шофьора какво иде и как е ептен друга тема.
Росен Димитров - Рошко

6000 км,било ''робски''труд...кавичките
23.03.2016 18:55
Км не тежат,колко адреси,групажи.После ''Градина'',''Батровци''.Навръщане отново.В БГ пак не се разтоварва на едно място,или в един и същи град.Е ако не е робско,то не е и по мед и масло.Дръвъро пак се изказа терикатски:)
ivaylo topalov

Тъпалов, чиба!
23.03.2016 21:24
Батко ти колкото групажи е развозил, ти толку косъмчета немаш по онова дето ти служи за глава. А къде е Батровци? Там бият ли?
Валери Цветанов (Driver1)

Рошко,
23.03.2016 21:34
отговарям ти отделно, щото Тъпалов е като джафкащо пале, много е досаден...:-)))
Групажите открай време не са на километър, а на тон, обем и на к'вот се сетиш. Само, че нали се сещаш, че колкото по-сложен и многоброен е групажа, толкова повече време за събирането му, респективно - развозването му се губи. Това пък от своя страна веднага ще наруши седмичния график на врътката, а твърдението на колегата е, че камиона разтоварва в понеделник. И тъй като мен изобщо не ме интересува как си формира печалбата превозвача, а съм почти сигурен, че на шофьора плаща на километър, или на врътка, та затова ми се чини, че с 2 курса месечно до Италия, хич нема да излезе шоферската сметка. Па ако ще и от Луната да съм паднал, па си е така...
Валери Цветанов (Driver1)

Е от' па го мислиш шофьора? Щом съ ъ навил да си н...
24.03.2016 12:07
Е от' па го мислиш шофьора? Щом съ ъ навил да си носи кръста. И аз сравнително скоро се навих на една такава ''вкусна'' ''далавера'', уж да съм си по-често дома, ма добре, че бърже се отървах. За секи влак си има пътници, даже наскоро в Япония отворили 160км линия за една единствена ученичка...
Росен Димитров - Рошко

.
24.03.2016 12:55
А, четох го това за ученичката. Японска им работа...
А иначе - мисля от гледната точка на шофьора защото тя ме интересува. При така описаната ситуация, която коментираме, има два варианта - или колегата послъгва и нещата не са баш така, както ги описва, или това е нек'ва много измислена фирма, която не знае на кой свет е...Не виждам друг вариант да им излезе сметката, кой-каквото ще да ми разтяга...А па и ако талигите са на лизинг, не ми се мисли! :-)))))
Валери Цветанов (Driver1)

Добре де, ще опитам по друг начин. Това е добре по...
24.03.2016 16:09
Добре де, ще опитам по друг начин. Това е добре познатия и единствен, поне за мен модел на ''групажна линия'', както го нарича Мишо - иди ми, дойди ми, ама не баш, що е групаш. Баси, и на рима го докарАх.
Какъв е познатия на теб модел?
Росен Димитров - Рошко

Това е форум за транспорт и всички ,които задават ...
26.03.2016 13:46
Това е форум за транспорт и всички ,които задават въпроси имат нужда от мнение за да си помогнат или улеснят работата си. Без да съм пристрастен към никого на кратко разказах как протича един курс към Италия като подчертавам говорихме за времето. Мога да обсъждам цени ,заплати ,печалби и всичко свързано с тази дестинация,но въпроса не беше такъв. На колеги като: -driver1 и ivailo topalov, искам да кажа,че рубриката душевно болни и психични проблеми е на друго място. Мога да им съдействам и с пластичен хирург ако потрябва. Но за съжаление има и такива като тях ,които опорочават нещата затова ни липсва и колегиалната помощ.
Димитър Гюров

Мите,
26.03.2016 14:27
що си заядлив?
Би ли ми казал с думи прости...кът за тъпа Гарга
Gargamel Pantigrua

Абре, Димитре!
26.03.2016 14:36
Бе, а ми кажи не съм ли писал баш по темата, бе баце? А пък ти набързо ми направи психопрофил...Много психолози и психиатри по пътищата, бре!
Разбирам, че ти е неприятно да прочетеш мнението ми, ама не съм си го променил и на йота - или послъгваш, или фирмата за която караш е гола-вода!

Айде и некои други дривери да са возили групажи и да поназнайват кое-как, а? :-)))))
Валери Цветанов (Driver1)

Колега Гюров
26.03.2016 21:27
Наистина малко прибързано правиш психопрофили. Не видях никакви нападки срещу тебе. Пишеш че си работил, което значи че е било преди време. Но не споменаваш нищо какво си получавал и дали си бил доволен. При тая схема и на мен нещо не ми връзва. Ще споделя личен опит за групажите. Работих девет години в ''Транспрес''. Пътуваше се основно на двойка и се возеха основно групажи. Не знам какъв е бил пазарлъка на В. С. /управителя/с фирмите, но имаше добра система на заплащане на шофьорите. Плащаше на калпак по 11стотинки на км. и на адрес. За адресите имаше таблица. Първия адрес 20 лв. и до десетия намаляват с по един. След десетия адрес, всичко по 5лв. Получавахме си и основна заплата. Така след последното разтоварване в Бг, можеше да сметнеш колко пари си изкарал за курса. На курс правехме около 5000 км. За него време не беше зле.
СЕЛЯНИНА

Да за преди доста години...
27.03.2016 14:01
До към 2007-8 там се ядваше...Сега не знам как е...
ivaylo topalov

    Остави своето мнение по темата ...    
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025