driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

Има изменение към рег. 561
01.03.2016 19:21
Свързано с 45 минутната пауза. Влиза в сила от 02.03.2016 г. На обед като тръгвах на работа ми дадоха в офиса едно писмо свързано с тая работа. Ся немам време да го ''разшифровам''.Не е зле който има достъп до Спедитора да постне инфо за колегите, че тва с паузите ташак не требе се прай.
СЕЛЯНИНА

.
01.03.2016 20:32
И са ние трябва да фърляме боб ли за да разберем к'во пише у писмото?
Валери Цветанов (Driver1)

Не,
01.03.2016 20:37
Но сега нямам време да га превеждам. За това предположих че в Спедитора трябва да има подробно инфо. Ако не ви интересува не търсете.
СЕЛЯНИНА

.
01.03.2016 20:47
Предполагам, че повечето живо ни интересува. Но пък нали знаеш, че пропусквателния режим в Спедитора е за отбрани, а съм си забравил шапката-невидимка днес...
За съжаление 02.03.2016г. е утре и някой колега може да научи за промените по трудния начин.
Валери Цветанов (Driver1)

.
01.03.2016 20:50
Аз също го научих следобяд. Но тук има и такива с достъп ''отатъче''.
СЕЛЯНИНА

.
01.03.2016 20:56
Е, на ония масони в Спедитора к'ъф им е интереса да си коментират там конфиденциално новите положения, ако има такива, вместо да го сложат в нюзфийда за да са информирани колегите?
Валери Цветанов (Driver1)

Това не знам
01.03.2016 21:14
Утре ще пиша по въпроса.
СЕЛЯНИНА

Що се връзвате. На сайта на ИААА нема нищо такова....
01.03.2016 21:14
Що се връзвате. На сайта на ИААА нема нищо такова. Некой получил неко разяснително писмо по глоба и арееевввв
Портокаловото момче и то тука пуфти, па не провери на сайта на трафикото дали има нещо важно. Или от транспортния иберииски синдикат.
Don Juan d`Emporda

хахахаха,
01.03.2016 21:26
са земи да ме ориентираш към кой по-точно синдикат да се обърна за по-сигурно? :-)))))
Валери Цветанов (Driver1)

Пиизънте
01.03.2016 21:30
Мн несериозна тема, имах те за шофер, шофер и нещо.
ИААА бе колеги те са нашата пътводна светлина.
Don Juan d`Emporda

Тва е някаква глупост,
01.03.2016 21:31
тук до днес никой не е обелил дума за някакво изменение,а фрицовете в това отношение са толко педантични,че ме нерват чак,правят разяснителни курсове.
Lyusi Woolves

........
01.03.2016 21:32
в спедитора няма нищо писано по въпроса
jack daniels

Чугуна
01.03.2016 21:33
кът дой ши каже!
Gargamel Pantigrua

.
01.03.2016 21:36
Той кара само до Околовръстното! Нататък имало дупки и винетки!
Валери Цветанов (Driver1)

Айде де...
01.03.2016 21:39
<празно>
Lyusi Woolves

Айде де...
01.03.2016 21:39
<празно>
Lyusi Woolves

Чудя се, да няма грешка. Да е за 45 ч пауьа във Фр...
01.03.2016 23:52
Чудя се, да няма грешка. Да е за 45 ч пауьа във Франция. Срещнах го един глобен от плът и кръв, имам и квитанцията му снимана. Значи извъртяли са фо мосютата, че като е бил в кабината не е направил нормална седмична почивка затва са го ряснали. 750е. Интересно е, че в протокола за проверка пише, че са му проверявали фирмата, не шофьора.
В таа връска питах на неколко места за нощувки, хотел. Отзивчиви са ората. Казаха, че при обем нощувания булсат ще сложат и ще разрешат котлоните в стаите. Също че мурва моо викаш и щи я мушнат в бележката, да я плати шефот. Хи хи хи.
Абе френска ралта.
Don Juan d`Emporda

От пусто в още по...
02.03.2016 07:14
Само на мен ли ми се струва, че тоя ЕС много простотии ражда?
Понякога е и ялов, ама яко ялов - пресен пример безобразието на гръцките трактористи. Шепа хора нарушават каноните на Европа и принудиха Премиера на чужда държава да им иде на крака. Ако ситуацията беше обратна, ЕС щеже за роди някакво решение.
В началото ЕС го идеализирах - как ИВКА Русия, как Пейзо - Ботев и Левски, но постепенно изтрезняването показва друго видео. Европа си е на ''силните''. Нас, дълбоката провинция, никой не ни ебава. Боко ходи, поразпрегръща се с някой друг западняк и какво - бляя, бляяя
Когато си някъде, където не ти е мястото - дисконфорта е фулл
Талибана ви казвам е с по - голям имидж от нас...нищо, че Пейзо залепил плешките на онва талибанче на тепиха при кандидатстване за работа. Това са такива изключения - като световния рекорд на Стефчето Костадиновата

Самия регламент 561 е едно произведение на ненормални ''родители''. Тоя регламент не трябва се променя - трябва се сложи в музея на простотиите.
Улевялата Европа нищо хубаво не може роди - може само да промени генфона си. Къде е дясното, защо се небуди...
Дясно е - United States of America!!!
Един квартал произвежда БВП на България.

Докато ги има тия простии - на 0,5h си от разтоварния адрес и ти свършило някакво си време и...ами спираш!
Абе хора, бизнеса е важен, не тоя зад бюрото де се чуди кви простотии да роди, че да си оправдай стола.
Кога закъса бизнеса - закъсва здравеопазване, образование, инфраструктора...хладилника!
Gargamel Pantigrua

Гарга, един камион мое се движи 24 ч в денонощие. ...
02.03.2016 11:43
Гарга, един камион мое се движи 24 ч в денонощие. Тура 2 дривераинема да спре 10' преди адреса. Това саправилата и са за всички. Ти май неси баш десен, миси за феодалния строй, пък го наричаш бизнес.
Ей ся ти изброявам 10 фиеми, чиито камиони няма да спират ако го нема Него.
Don Juan d`Emporda

Аууууу...
02.03.2016 11:49
Така се радвам, че има такива защитници на правилата и то...българи. Абе готени сме си - като ''немски'' войник сме изпълнителни. Къде да беше и с мисленето да сме така...ама една добродетел ни достатъчна
Gargamel Pantigrua

Уважаеми колеги
02.03.2016 13:04
Тъй като вчера разбуних духовете, съм длъжен да да дам разяснение. Първо моля за извинение за прибързаното ми действие. Признавам че писах за нещо, което не прочетох подробно и внимателно. Не става въпрос за изменение на рег.561, а за тълкуване в частта свързана с паузата след 4h30 управление или след 6h работа. Като взех документа, му хвърлих само бегъл поглед и видях че става дума за рег.561 и за паузата 45 мин. След като имаше и дата за влизане в сила, побързах да пиша. Прибързаността ми беше продиктувана от желанието да предоставя на колегите нещо което може да е полезно. Ако смятате че това по скоро дезинформира, отколкото информира, моля игнорирайте го. Предоставям ви документа в оригинал, а по-късно и в превод.

Objet: Modalites d'enregistrement des temps de pause apres 4h30 de conduite.

Madame, Monsieur.

Aux termes de l'article 7-1 du reglement (CE) 561/2006 du 20 mars 2006, adrogeant le reglement (CCE) 3820 du 20/12/1980, ''Apres un temps de conduite de quarte heures et demie, un conducteur odserve une pause initerrompue d'au moins 45 minutes, a moins qu'il ne prenne un temps de repos''.

Selon une Interpretation presumant que le reglement 561/2006 du 20 mars 2006 n'avait pas fondamentalement modife sur ce point les regles anterieurement applicables, il avait pu etre estime, lors de l'entree en vigueur de ce reglement, que cette pause 45 min. pouvait continuer a etre assimile a un tems de disponibilite enregistre sous le simbole /carre barre/ ou mise a disposition.

Ce type d'interpretation n'est plus possible, puisque l'article 34 (5-b-iv) du reglement 165/2014 du 4 fevrier 2014 prevoit desormais expressement que boivent etre enregistres sous le signe ''lit'' du tachigraphe ''le tems de pause ou de repos''.
La generalite des termes ''Le tems de pause'' permet de conclure que le simbole ''Lit'' doit etre utilise pour tout type de pause, s' agissant d'un temps de pause apres 6 heures de travail mais aussi d'un tems de pause apres 4h30 de conduite.

En concequence, les tems de pause de 45 min. apres 4h30 de conduite ne peuvent etre enregistres que sous le signe ''Lit''.

Un temps d'adaptation a ete laisse aux entreprises et aux conducteurs pour tenir compte des praticues existantes, mais le reglement entre en vigueur au 2 mars 2016, date a laquelle, le non-respect de cette disposition constitera une infraction passible d'une amende, et engagera la responsabilite penale de la tout transporteurs.

Още веднъж моля за извинение за прибързаността ми. Надявам се че информацията ако не помага, поне не вреди.
[на кирилица]
СЕЛЯНИНА

Пейзо,
02.03.2016 13:10
на никого не си навредил!
Искал си да помогнеш - важен е мотива...
Жив и здрав бъди
Gargamel Pantigrua

Доне,
02.03.2016 16:04
виж ко щи каже пернатото - значи 561 е от грижи за безопасността - нали така!? Така яяя...ама
Оная кукундрела дей на бюро бачка 8 часа и се спасява, а дори да бачка 12-15 часа какъв е риска - да заспи и си удари главата в плота...неприятно, но не фатално
А шофьора, особено 2-ката бачка кажи речи денонощие - 21h и му се неразрешава на леглото да оди...да спял на седалката. Това ли е регламента за безопасността...баста
Дън ти изреждам и други простотии
Тоя регламент не е да повиши сигурността на пътя - да шибат още и още шофьора
Шофьора трябва да е уязвим отвсякъде, като кара колкото може да му е по-неудобно
Запитвал ли си се що е тоя отлив на шофьори...щото всячески се мъчат да я направят по-неудобна тая професия
Професионална компетентност - бляяя, бляяяя
Психо - бляяя, бляяяя
Медицинско от джипито - бляяя, бляяяя
ADR/основния/ - бляяя, бляяя
И всичко това с времева активация - после па пари
.....простотииии до шииии

Важното да захранваш една маса народ с пари
Ай ти си на ход...и гледай да ''местиш'' нещо значимо-да не е пешката

Много закони, правилници, регламенти са пропити с добри намерения...то и пътя към Ада бил с цветя и рози

И всичкото това е в името на сигурността.
Gargamel Pantigrua

Сутрин
02.03.2016 16:16
ако ти кажат преди да потеглиш да опънеш едно килимче и надупен си кажеш молитвата...и това в името на безопасността.../особено ся как дойдоха талибаните/.
Аз незнам тоя регламент минавал ли е през професионалните гилдии за обсъждания, шофьорската маса - като главен изпълнител
Или кът в Парламента - знай не знай за ко се гласува, но натиска бутона
Така някой депутат може да гласува за смъртната си присъда
Gargamel Pantigrua

Освен че е гаден регламентът,друго не чух. Но по т...
02.03.2016 17:16
Освен че е гаден регламентът,друго не чух. Но по твоите съждения ще стане още по-непоносим шоферския живот.
Слушам че 90 те години имало страхотни шоферски стачки точно да се въведът такива ограничения и да се спре лудото безспирно каране.
Ма сега Ганю са фанал на км и няма смисъл, иска да кара колко му душа иска.

Don Juan d`Emporda

Абе човеко, 21h работен ден - ограничение ли е, 15...
02.03.2016 17:28
Абе човеко, 21h работен ден - ограничение ли е, 15h работен ден - ограничение ли е
Малее, малеее...
Gargamel Pantigrua

02.03.2016 17:42
...те напълниха Европа с терористи - не им пука...
За шофьора колко ши кара - им пука
Или па Белгииците - де ши спи драйвъра
Не бъди толкова наивен
Европейска граница беше блокирана със седмици - 0-ва реакция
ЕС си е една структора де скърца от всякъде. Изтъпанчва се фрау Бабушкеру и казва - на Гърция трябва се помогне. Никого не пита, с никого се несъветва...това ли е ЕС
Същото фрау казва, квоти за бежанци ши има - тя ги вика, накрая квоти...Европа ааааа
Другия жабок - ''Няма бежанци - няма пари!''
Последно време само простотии произвеждат...
Турция ши брани Европа от мюсюлмани - идиотите се неспират да произвеждат скраб
Gargamel Pantigrua

03.03.2016 17:09
Френската машинка ши покрива ли и Белгия?
Gargamel Pantigrua

Ив
03.03.2016 17:20
ши на брани од тапотии
vincent vega

06.03.2016 20:19
Що се шофьори на TIR-ове заспиват!?
Нали има регламент...бляяя, бляяя
Gargamel Pantigrua

И се у България заспиват и предимно турци, чат-пат...
06.03.2016 21:20
И се у България заспиват и предимно турци, чат-пат некой румънец... ПрестАй си каф е ''контрола''! 200 марки и едно прасе...
Росен Димитров - Рошко

3 изпита = 200 марки и едно прасе ,,,
06.03.2016 21:42
В Родината ни независимо дали те спре КАТ или ДАИ минаваш с едно кармазъ ,,, а ако се закучи проверяващия най-много да се разделиш с едно маави ,,,
Ивайло Стефанов

Е какво му е лошото на регламента? Имаш регламенти...
07.03.2016 06:22
Е какво му е лошото на регламента?
Имаш регламентирани часове за каране и за почивка! 45ч. седмична почивка,дневни 9 или 11ч.
Преди години ги нямаше тези екстри. 24ч. седмична. 8ч. дневна,кога се спазват,кога не...Контрола беше много занижен,караше се юрбалийската-колко душа имаш-до откат!
Жив убиец на пътя!
1998-99г. работех за италианска фирма,карах цистерна. Да спра да поспя за 3-4 часа си беше лукс. 20-22000км. правех на месец. Същото беше и като се преместих в Испания.Парите,които се изкарваха в онези години са химера към днешна дата.
След промяната на регламента,завишаването на контола и санкциите,това убийствено каране денонощно вече не е така масово. Сведено е до минимум!Все още има подобни убийци на пътя,но е рядкост. Просто не си заслужава да караш денонощно и да вземеш едни 200-300 евро повече,а същевремено те грози глоба в хиляди евра!
Хич не се гордея с горенаписаното!
На пътя не сме само ние. Там са нашите съпруги и деца!
Аз съм твърдо ''ЗА'' строгостта и стриктното спазване на регламента!
След 9 или 10ч. каране в рамките на 24 часов период се чувствам изморен,но в никакъв случай потенциален убиец на пътя-било то дневно или нощно шофиране!

Ясен Дучваров

Еххх какви години бяха , само екшън
07.03.2016 07:03
Аз пък след 10 часа каране се чувствам още по-жив и ако не беше този регламент ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Еххххх
07.03.2016 07:21
Иво,беха луди години,неправилни. Са е по-добре,по-здравословно,от къде и да го погледнеш!
Беха други кинтите,а реалната цена,която платихме?
Здравето!
И ти си минал по тоя път. Са си сЕди на дупарата,че глобите са яката работа!
Прай си пауза. Иска ти се да буриш ама не си заслужава вече. Минало-свършено!
Ясен Дучваров

Луди години- мина младостта ,,,
07.03.2016 07:29
Ама пък си беше яко,,,,, Паля камиона в Кадис или Алхесирас и го гася в Париж или Антверпен,,,,,,,,,,,,,, баси как ми кипеше кръвта тогава,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

07.03.2016 07:45
Един са мъчил да скочи една скалиста цепнатина, но се отказал мърморейки:
-Ех кога бях млад, каква фурия бях...
Приятеля му го чул и...
-Същото лайно беше!
Gargamel Pantigrua

Иво
07.03.2016 07:48
В ония откачените години....
Понеделник сутрин товаря цистерната в Леверкузен-завода на Баер-сряда сутринта съм в Порто.... Петък отново съм в Леверкузен..
Откачена работа..
Имаше си своя чар във всичкото това!
Но регламента си е регламент.
Ясен Дучваров

07.03.2016 07:48
Всеки си романтизира миналото!
Човек трябва да живей с някаква идилия...младия по бъдещето, стария - по миналото
Gargamel Pantigrua

Ясенчо,
07.03.2016 08:02
чара е единствено в това, че си бил млад!
След 20 години и в днешния си живот ши видиш чар

Всяко едно събитие, кога стане история - променя отношението на човека.

21h работен ден в името на безопасността!? Хубаво е човек да има вяра, не като мене безБожник.
Направо ви завиждам...нещо съм дефектирал май
Gargamel Pantigrua

Хейтъра отново прояваява дерматологичен проблем-ан...
07.03.2016 08:14
Хейтъра отново прояваява дерматологичен проблем-анален дискомфорт!
Имаш ли да добавиш нещо относно регламента в минало време?
Не врявам,че си в ''час'' с некои подробности от ония мъжките времена!
Сега на мода са теоритиците като теб-ревльовците. Анализаторите!
Същите за,които сам споменаваш.
Седял някой си зад бюрото-бля..бля.
И измисля регламент!
И ти така,пернат! Не знаеш за кво иде реч,но дупето го навираш....
Скрий се малко! Не си баш компетентен на всякъде!
Иначе признавам! Пишеш и имаш дар слово. Но не е всичко. Трябва и практика. Все едно да ти обяснявам как се чука п..чка..
Трее се научиш,или ти се отдава или не.
Нямам намерение да се заяждам с теб,Пернат,но нали ти написах-вреш го на всякъде.
Всеки с потребностите му. Явно твоите такива!

Ясен Дучваров

07.03.2016 08:27
Не те карам ме харесваш, дори да ме четеш
Имаш толкова права на избор...прескачай ми писанията и щастието щъ споходи
Нямам дар слово - имам дар мисъл!
Не приемам словата ти за атака - въпрос на поносимост към инъкписаници. Ако ти ръкоплясках май друго щеже да чатиш!
УБЕДИ МЕ, ЧЕ 21 ЧАСА РАБОТЕН ДЕН Е В ИМЕТО НА БЕЗОПАСНОСТТА НА ПЪТЯ И...УМИРАМ!!!!
Gargamel Pantigrua

Разбирам те! Отнема време да прочетеш и напишеш ня...
07.03.2016 08:39
Разбирам те! Отнема време да прочетеш и напишеш някоя заучена фраза.
Нямам време да те чакам. Както казах не желая да навлизам в словесна конфронтация с теб-Гарга.
Ши лягам да спя,че ония лудите години за,които само си чувал или чел-отминаха!
Трее се праат паузи.
Лека нощ/ден!
Нема ти обръщам внимание,че ми идваш мноо посредствен. Подскачай и надувай пера на новобранките. Впечатляват ти се яко. И не забравяй за онлайн секса и този на арабия.
Във виртуалното пространство си номер 1
Не сдавай титлата,бори се със клюн и нокти. Живееш тук....Осъзнай се. Прибери се вкъщи,време ти е!
Желая ти да си жив и здрав.
Ясен Дучваров

Клюнест
07.03.2016 09:32
Титлата не ти е застрашена по никакъв начин!
Винаги ще бъдеш номер едно!
Подавам онлан ръка! Ако я ''стиснеш'' ще мога спокойно да ''споря''с теб !
Ако пренебрегнеш ''ръката''кво от тва!Живота продължава!

За мен ръката е стисната!
Публично обявявам,че няма да се заяждам с теб!
Ясен Дучваров

Дуче
07.03.2016 10:16
Варди тиа нерви ва брат.и емоциите сас студена вода мой охладиш.минерална ели чешмяна - твой избор
Словесен дуел си наченал дет си го загубил преди да е започнал
Кога избираш противник гледай да е што годе равностоен
Изсипваш букви сас чували ама ги неподреждаш
Па да се сетиш и малко сас логика да гарнираш - ич ти и не хрумва
vincent vega

ИВКАТА,
07.03.2016 14:15
с русофилщината ми прай нерви, но иначе е пичага.
Ясен излъчва злоба, гарнирана с омраза. Прай опити и на вулгаризма се опре...
В казармата имахме един офицер, де казваше:
- Тъй решил редника, тъй постъпил! За тая му постъпка - 3 денонощия арест!
И продължава спокойно си яде баничката...
Gargamel Pantigrua

07.03.2016 18:20
Аз пак не чух от Ясенчо - 21h работен ден/от които 20 колелата се въртят/ - към безопасните ли ги смята?
И след това 9h за вечеря, оправяне е сън - после па на драгиевата.
Пазача де само присъства някъде си - на 24h дежурство - почива 48.
Разбираш ли Ясенчо - пазача де дори колело не кара и няма европеийски директиви.
Хубаво е вместо да чатиш сърдито - да мислиш спокойно!
Уважавам ти мислите/дори дън ги споделям/, но ти отиде да ги браниш с ятаган.
Четеш ме де пиша монолози или с другиму чатя и от това капитал сбираш.
Ако се успокоиш готов съм на диспут по тема де ти предложиш. Може и да не си глупак, но си нервак
Чао до пак!
Gargamel Pantigrua

Гарга,
07.03.2016 18:47
абе остай ти тая работа...Спамербърга бил убав човек, само русофилщината му не ти аресва? А, че умишлено дразни с преднамерени коментари по всеки въпрос, дори да не е свързан с политиката, това не те ли ядосва? Мен - ме! Защото ако за някого е ''бизнесмен'', за мен е просто измекяр! Гъне се по офисите и се усуква пред силноите, а във форума - голямата работа! Да не говорим за смехотворните му лъжи - 0.75евро навло!!!??? Айде, бе! Хайде и ние да поназнайваме нещо за навлата...И нали 1500 евро плата за вътрешно била съвсем
нормално нещо? Е, защо не може да си намери човек и за 1700-1800евро? Щото е специален ли? Ели щото предлага нек'ви екстри? Ай, стига!
Може да не съм съгласен с всичко що казва Ясен, но нямам съмнение, че го казва искрено и от сърце. Не е със злоба, а от позиция на препатил и видял. Малко прекалявате някои тука, бързайки да лепите етикет на всеки с когото не сте съвсем съгласни. Ами изчакайте малко, прочетете повечко мнения написани от даден човек, па тогава му кажете - злобен ли е, херувим ли е, професионалист ли е...
Спилбърга го четох цяла година, една дума не казах, въпреки несъгласието си с повечето неща, които дрънчи. Накрая вече имах оформено мнение и му го казах без колебание. То се потвърди изцяло, видно от реакцията му на ЛС. Кермит - същата работа! Простичко и семпло момче, де иска да мине за такъв, какъвто не е, ама и него го премълчавах, докато той погрешно изтълкува това...Е, казахме си, каквото имаме...
Та така - не бързайте да заклеймите всеки, който по някакъв повод ви е станал несимпатичен от самото начало. Защото оставам с впечатление, че започва да ни е несимпатичен всеки, новопоявил се с мнение тук. А това не е добре.
Валери Цветанов (Driver1)

07.03.2016 18:56
Аз наистина съм изненадан, що Соломон не мой си намери персонал. И понеже ми е прекалено приятен - предполагам, че избира. Вдигнал е летвата нависоко и дори С. К. в най-добрите си години не мой я скочи.
Всеки находчив и предприемчив - го уважавам. Те го могат - аз НЕ! Дори искам да вярвам, че е и коректен патрон
Ама като се сетя за Чебурашковата му любоФФФ...яд ма

Има работодатели ГАДОВЕ...тоя не е такъв
Gargamel Pantigrua

Валери,
07.03.2016 18:59
''Защото оставам с впечатление, че започва да ни е несимпатичен всеки, новопоявил се с мнение тук. А това не е добре.''

Може би си прав! Трябва се даде шанс на новопоявилия се!
Приемам ти констатацията
Gargamel Pantigrua

Радвам се, че намираме общо мнение по темата.
07.03.2016 20:05
Са глей само - Тъпалов ша ни ожени набърже!...Щото той винаги вижда треските в чуждите очи, но не и гредите в своите. :-)))))
Валери Цветанов (Driver1)

Много сте леки като жени за да се омъжвате...
07.03.2016 20:47
А и много ревниви...кур.вите ревнуват най яче...
ivaylo topalov

Жабордини
07.03.2016 21:02
е ярко доказателство, че и за дурака има място във форума.
Отново доказваме демократичността си - имаме червен шаман и кръгъл глупак/объл кът пинг-понг/ като не са рядкост и случаите в които ни се среща приказката.
Пиф преди лягане, винаги ходи с рогата напред - така си вика съня
Gargamel Pantigrua

На тва
07.03.2016 21:18
У главата,като заспи,само разврат между човката си сунува...
ivaylo topalov

КНСБ се оплака от некоректни работодатели
07.03.2016 22:02
''По думите на шефа на КНСБ П. Д. много са и нарушенията, свързани с т.нар. сумирано отчитане на работно време - организация на работното време, в която в рамките на 40-часовата работна седмица е възможно работното време да се разпокъса и един ден да се работи 12 часа, а друг четири.

Според Ч. Х. работното време обективно надхвърля 40-часовата седмица и е извънреден труд, който трябва да се заплати.''

Също като регл. 561
Що няма шофьори ааааа...
Gargamel Pantigrua

07.03.2016 22:06
А сега си сметнете вии работното време - не времето на каране и пак ми говорете, че регламента е в името на шофьора
Gargamel Pantigrua

Бля, бляяяя...
07.03.2016 22:23
А шофьорите на автобусите на дълги разстояния де са 3-ма - знайте ли как карат!? Единия кара, другия на разположение, а третия спи на задната седалка и така денонощие и нещо - пак в интерес на безопасността
Шофьора си е третиран и от институциите - като второ качество работник!
На който не му харесва - да напусне аааа...
Не знам в плантациите експлоатацията дали е по-голяма
Затова няма шофьори - тия де са ачигьос, напуснаха. Останаха мазохистите...
Gargamel Pantigrua

07.03.2016 22:26
А сега като минаха на твърдо заплащане повечето фирми - работодателя иска пълните часове си отработиш. Ако не вярвате - питайте ''Мъдреца''!
Gargamel Pantigrua

07.03.2016 22:45
Европа избра Жан-Клод Юнкер за ръководител на Европейската комисия.
Тоя е ръководил една държава с население - 543 202 души.
Не е нормално кмета на с.Горно Уино - да стане директно Градоначалник на София. От такава голяма крачка - са разчекне.
В Европа ненормалното се нарича - Европейзация,
''скакалците'' - мултикултура...
Ей сега ако проведат референдум във всички страни членки - ЕС става история
Gargamel Pantigrua

Благодаря ти,Валери!Да, аз изразявам мнение по дад...
08.03.2016 04:11
Благодаря ти,Валери!Да, аз изразявам мнение по дадени въпроси-правилно или не,зависи от гледната точка!
Дори и да прозвучи нескромно-отдавна съм в бранша,минал съм през много перипети през годините и съм се изградил в професията...дълга и широка тема с продължение! Някой път ако му дойде времето можем да обсъждаме много неща по работа,и не само.

Гаргамелчо....
абе паля се понякога-нрав братче,кво да го правя от вътре идва,но в никакъв случай не съм злобен!
Ако съм те обидил с нещо,Моля извини ме..и точка!
По въпроса за 21h. работно време при ''двойка''
Няма в какво да те убеждавам! Мнението ми с следното:
21h. работно време по принцип е множко. Да,двойката е тежка. Всеки,който е работил на двойка го знае,но...Все пак регламента казва къде е края на работното време,много-малко все някога свършва!
Да си представим теоритично,че няма регламент. Какво би станало?
Хаос!Транспортен ад по пътищата!
Ако не се убиеш сам от каране-работодателя ти ще го направи! Чувал си за един стар лаф ''Шофьора е бушон-като изгори го заменям с нов!
Ще дам един пример от личен опит.
Преди доста години имах нещастието да работя за един български ''работодател''
Регламента не се спазваше ич,както писах по-горе. Та тръгвам аз от Амстердам и спирам на Никелсдорф да дремна час-два и след това да продъжа до България. Точно бях заспал и ми звъни шефу:
-Къде си?
-На Никелсдорф-казвам аз. Спрях да дремна малко!
Аз не ти плащам да спиш! Утре да си в Пловдив! и затвори телефона.....
Коментара е излишен.
До колко е безопасно 21h работно време?
Не знам,Гарга! Пак зависи от много неща.
Знам и съм виждал ''колеги'',които са крайно опасни само със сядането на шофьорското място. Двама такива и 21h. работно време? Страх ме е да си го мисля...

Ясен Дучваров

Наздраве на драйвъро :-))))
08.03.2016 14:14
Скоро чел да отпада регламента Гаро,,,, само чекат некой да им каже как требва да е ,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

08.03.2016 14:44
Какво чувство за хумор, леко гарнирано с люта пиперка
ИВКАТА и той се наредил на опашката да цели Гаргата
Харесва ми тоя чорбаджи, дори кът апи
Gargamel Pantigrua

‍По-добре Ат да та ритне, отколкото магаре!
08.03.2016 14:49


Пиф, ако не се сещаш, кой е магарето - имаш право на жокер
Gargamel Pantigrua

.
08.03.2016 16:49
Проблемът иде, га требва да избираш между две магарета...
Валери Цветанов (Driver1)

Какви магарета, бре!? Това са бактерии!
08.03.2016 18:03
Какви магарета, бре!? Това са бактерии!
Росен Димитров - Рошко

Гаро, криво си ме разбрал бре,,,,,,
08.03.2016 18:10
Аз съм твърдо против тази измишльотина ,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Криво лиии!?
08.03.2016 18:28
Я си погледни буквичките...не видиш ли иронийка връз тях
При мен всяка твоя буква ми се плези...що ли?
Gargamel Pantigrua

Копах отвъд Барикадата ,,,
08.03.2016 18:35
Здравейте,

С уговорката, че ударенията в оригиналния текст липсват и по такъв начин съдържанието може да се тълкува двусмислено на места, превод:

Относно: Начини за регистриране на паузите след шофиране от 4ч. и 30 мин.

Във връзка с чл. 7-1 на регламент (CE) 561/2006 от 20.03.2006, отменящ регламент (CCE) 3820 от 20.12.1980, ''След каране за период от 4 ч. и 30 минути, шофьорът прави / спазва непрекъсната пауза от поне 45минути, освен ако не прави някоя от почивките ''.

Според тълкуването, което предполага, че регламент 561/2006 от 20.03.2006 не е правил основни промени в тази връзка в правилата, приложими дотогава, би могло да се счита, че до влизането в сила на този регламент, че 45 минутнаjd пауза би могла да се слее с началото на работното време, вписано под квадратния символ, или с предоставянето на превозното средство на пункт.

Това тълкувание вече не е възможно, тъй като чл. 34 (5-b-iv) на регламент 165/2014 от 04.02.2014 предвижда изрично, че под символа „легло” на тахографа трябва да бъдат регистрирани „времената за пауза или почивка”.
Общият характер на термина „време за почивка” позволява да се заключи, че символът „легло” трябва да бъде използван при всички видове паузи и да се отнася както за почивката след 6 ч. работа, така и за паузата след шофиране от 4ч. и 30 мин.

Следователно, времената за пауза от 45 минути след шофиране от 4ч. и 30 мин. не могат да бъдат отразявани никъде другаде, освен под символа „легло”.

На фирмите и шофьорите беше дадено време, за да се приспособят и да отчетат съществуващите практики, но регламентът влиза в сила на 02.03.2016, от която дата неспазването на разпоредбата ще се счита за престъпление, наказуемо с глоба, и всички превозвачи в нарушение ще подлежат на наказателна отговорност.
Ивайло Стефанов

08.03.2016 19:05
Ъ
Gargamel Pantigrua

Да, да, аз сега бЕра ядове, че слагах квадратче до...
08.03.2016 22:21
Да, да, аз сега бЕра ядове, че слагах квадратче докато чакам в стаята за почивка да ме разтоварят и го считах за пауза, ама НЕ е! Тъпа работа! Като прочетеш дефинициите им са доволно близки...
Росен Димитров - Рошко

09.03.2016 07:37
Регламента ши отпадне с разпада на ЕС!
Ся поредната простотия сътвориха- Турция ще и ускорят приемането в ЕС
Турция - тия де ръководят емиграцията - ще им се плащат милиарди от парите на европейския данъкоплатец
Въобще Запада от всякъде скърца...де идем всичко се омърсява

Gargamel Pantigrua

09.03.2016 07:40
Вече не бих се и учудил на сътрудничество м/у ИД и ЕС
Gargamel Pantigrua

Гаро,,,,
09.03.2016 08:15
От последният ти пост гледам, че ти се поотварят очичките ,,,, ама от другата страна на океана е създадена ИД
Ивайло Стефанов

09.03.2016 08:19
За разлика от теб - нямам табута в чата си
Ти в червения форум нещо против Русия казал ли си?
Точно ти да ми чатиш за офталмология - баста
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 08:22
Вие русофилите сте като коне с капаци...но имате и нахалството очни акъли да давате
Руско лайно да ви дадат - цял ден ши му се любувате...скрии се!!!
Gargamel Pantigrua

:-)))))))))))))))
09.03.2016 08:33
Забавно ми е ама ще се скрия, че съм на 50 км от адреса за разтоварване а направих вече над 16 часа пауза,,,,,,,,,,,,,, довечера ще чета кво си сътворил отново,,,,, Аре лек и успешен ден на всички.
Ивайло Стефанов

09.03.2016 08:34
...и си помети ремаркето!!!
ЧУ ЛИ?
Gargamel Pantigrua

Ив!
09.03.2016 09:49
де остана наздравето?
vincent vega

09.03.2016 09:55
Отатъче много негодуват от тебе. Нарочно ли ги нервиш или имаш наистина различия. Ти не си падаш по идеали, по скоро си консервативен.
Шофьорите отиват на едната крайност, но ти на другата - шефа винаги има право. Като двете крайности на махалото сте. Аз не съм бил в господарския форум, но шофьорите пишат като надрусани. Ревностно си бранят белия цвят, а на работодателите са оставили - black-а
Стендал е написал ''Червено и черно'' - явно не сте вии прототипите
Gargamel Pantigrua

Дучето де остана
09.03.2016 10:13
ас го аресвам штот принципен
одстоява си идеите и ги брани сас зъби и нокти!
Дучето да можех - бих го клонирал
Давам му камион и кара сас клонинга си
кой се двойката ве и отговаря - ами Аз и Аз :)
прелича ми на монета сас две абсолютно еднакви страни
vincent vega

09.03.2016 10:20
Може дъй засрамен...ако тва причината - значи има срама
Предполагам, че мой са и изчервява...абе той ши излей нормален човек...баси изненадата
Gargamel Pantigrua

Фригото дей ве
09.03.2016 11:08
немярка се
и чат-а празен
vincent vega

09.03.2016 11:13
Може да е натварил нещо нехладилно
Явно е прикачил брезент
Gargamel Pantigrua

Ето ме бре,Винс! Требем ли ти за нещо? Коланчета м...
09.03.2016 12:46
Ето ме бре,Винс!
Требем ли ти за нещо?
Коланчета метках до преди малко-16 на брой.
Едни ПДЧ-та товаря от време на време-ем тежкък ем висок товар!
Имате си тука фенове на фригота.
Гот е с фригото.
Ма аз с брезент си маам.
Ясен Дучваров

09.03.2016 12:57
Абе на тебе ли вика Дуче...
Нали Дучето е италиянец и аз помислих, че на Жабординито
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 12:59
Те на времето затова са били измисляни партизанските имена...да мой се обърква врагъ
Gargamel Pantigrua

...а Фриго викаме на един много готен селянин/без ...
09.03.2016 13:04
...а Фриго викаме на един много готен селянин/без колело/ де френската емблема ''F'' - я оприличава на Frigo

Не знам на Фригото - Франция ли казва
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 13:06
Иначе е пичага...дорде обядва може да псува на мама, тати...талант е
Gargamel Pantigrua

Ха ха ха....нема Ви огрее скоро,колко и да ми се к...
09.03.2016 13:23
Ха ха ха....нема Ви огрее скоро,колко и да ми се качите по цепките.Решил съм да не се занимавам с олигофрени отдавна.Така че ни съ напъвайте..
Владимир Велков

09.03.2016 13:29
Ей го кръстника на Франция...
Пак нервен...забравих ко искаше - да изчука Света или обратното...ама имаше мегаманска идея
Gargamel Pantigrua

Май на мене така ми вика. Ма тва обръщение ич не м...
09.03.2016 13:50
Май на мене така ми вика. Ма тва обръщение ич не ми е чуждо!

Тва сериозно ли?
На табелата на Франция-Frigo?
Тва да не е нещо като с германския град-Ausfahrt. На къде и да караш всеки изход от аутобана към него води!
Ясен Дучваров

09.03.2016 14:07
Не ве...една обява реши да разчовърка, ама така я преведе, че прякор си измисли
После беше зел са прай на знаещ - да обяснява с рег. номера - времянка на влекача, кви права имаш

Беше много превъзбуден, дорде не се появи М. А.. После като Левски през турско се покри. От време ва време пуска някоя тъпня, но се варди...иначе войствен кът ония мутри от околовръстното
Кога не му стига слово - почва с рогата да чати.
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 14:11
Винс често го бъзга, но фригото минава на max и се мъчи го замрази.
Gargamel Pantigrua

Ха ха ха блаженни са вярващите...мъчел съм да замр...
09.03.2016 14:22
Ха ха ха блаженни са вярващите...мъчел съм да замразявам простотийте Ви.Дремете ми на патката...такива боклуци с болни амбиций съм се нагледал...Такива болноглави само марширане,гонене и бой...ТОЛКОВА...Айде почвайте да разтегате ха хах ха
Владимир Велков

доди ве :)
09.03.2016 14:44
сас бумтяшт агрегат режим continious
винъги атрактивен юзър кога залипсва - най лошото почвам да си мисля
ся тревогите ми се разсеяха

vincent vega

Дуче
09.03.2016 14:52
Ас колани не барам!!!
барал сам барал сам та сам се набарал
кът чуя товар ПДЧ плоскости дърво ели хартиа - напускам мигновенно!!!
тъка наречените биг баг-ове съшто ми идват кът заповед за уволнение
ся найш ко за замислих..
ей туй укрепване на товара....
било работа на шафьора
айде бе
ас дън съм такелажник
да си го укрепва изпраштача и да си го разкрепва получателя
у фюрершайна ми пише че имам право да карам камион сас ремърке и полуремърке
никъде не пише че мога ели па треба се занимавам сас окрепване на това посредством колани
ако некой ден ме видиш да влача брезент тогава да знайш че съм потънал до гуша у борчове и че садиа испалнител ми звъни на вратата
че тока ми спрян телефоните съшто
не съм нъмерил никва друга работа и съм се фанал на чадър

vincent vega

Арно бре,Винс! Аз па барам колани яко И така десет...
09.03.2016 15:10
Арно бре,Винс!
Аз па барам колани яко
И така десетина дена
След това дома
Кът изтече месеца па се фана за десетина дена-и те така!
Ма при мене малко по иначе работата
Нема те занимавам с мене си
Мен па не моо ме видиш с месеци да ода напред-назад кът бездомник,ако ще и совалка да карам
Бех такъв ма тва минало
Секи си знаи

Ясен Дучваров

най ми се иска да съм змиа
09.03.2016 15:18
ем лежи ем оди
vincent vega

За коланите караш курс професионална компетентност...
09.03.2016 16:27
За коланите караш курс професионална компетентност, той е затва, да са научиш къ съ връзвъ. Ц и е имат и ония с големите каравани, ма не са професионалисти.
Таз извадка по горе , превод на допълнението ма води до мисълтъ че щом пауза може да е само на легло тахограва, императивно изрично, то двойките ша треа праат 45' паузи. Щотона втория му пише квадраче и ни съ брои поновото.....нз, некой да даде тълкование
Don Juan d`Emporda

Пъ аз у фригу не мое ма качиш, сега не моъ да спя ...
09.03.2016 16:30
Пъ аз у фригу не мое ма качиш, сега не моъ да спя кът спре фриго до мен та кво остаа да си го и нося, по цяла ношт мислъ колегата дон кихот победели мелниците или не...
Don Juan d`Emporda

Доне,
09.03.2016 17:13
думай нещо за тройката...ама не оная шведската
Gargamel Pantigrua

Аме сега
09.03.2016 17:30
Не се бъзикам!
Къде регламента урежда въпроса с кормуване от 3-ма водача?
Тахограф с две чекмеджета, а с трима шофьора
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 17:58
...разбира се, че при двойката трябва се прави пауза!
''На разположение'' е всичко друго, но не и ''пауза''!
Регламента си е ''куцо магаре'' у зародиш
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 18:00
Какво тълкуване искате за регламента...
Това да не е Библията...
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 18:05
Не ми се коментира па шайбата...
И там тълкуване трябва!!!
ПОСЛЕ НЯМА ШОФЬОРИ...ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ С ПРОСТОТИИТЕ И ЧАКАЙТЕ ШОФЬОРИ
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 18:29
Шофьора си е като наденичката м/у двете филийки в сандвича.
Едната филийка работодателя, а другата контролния орган и всеки иска да го схруска.
Кой работник плаща по - големи глоби, кой работник има по - голямо работно време, кой работник живее с месеци в ламаринен ковчег...ами няма шофьори дами и господа властимащи
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 18:37
Да не говорим па каква осигуровка имаш - като на чистачка
Наистина тая професия си е за аутсайдери
Gargamel Pantigrua

хм..
09.03.2016 18:47
Гаргата го чета близо 8 - 9 години
вав зората на форума бехме дисиденти
ама ся къкто чати - сефте го чета
свикнал съм му на хумора на ирониата и на сарказма
ся обаче нештата....
кък да е
даже Меси и Роналдо праят чат пат слаби мачове
Гарга успокоявай се че у Америката - по зле
там и тахограв нема
пишат некви часове у тетрадка
мижи да те лажем
ся тука че нъпрайм 1 прогноза
вав обозримо бъдеште мн фирми закъсали за шофьори че почнат да копуват американски камьони
тиа сас стая дет са зад кабината
и сас тоалетна
горно оттичане
у туй по са живей
гледал сам ги по дискаварито
вътре винено червена кожа
туй ми любимото а на тавана за осветление - звездички
ако си платиш мой ти ги нъпраят да мигат
тъй съня някак по спори и по навреме дохожда
vincent vega

Винс,
09.03.2016 18:57
в цялата тая свинщина нещо трябва се промени!
''Многото пари'' де взема тираджията са от командировка. Тоя де е командирован ''чикии'' да прай у странство - па същите взема. Реално труда ти е оценен на сумата в/у която те осигуряват!
Другото е бляя, бляяяя

Шофьора е незащитен - като гол м/у манафи се движи
Gargamel Pantigrua

ся се сетих и друго
09.03.2016 18:58
''Добриа шофьор''
мигом да разтълкувам понятието
Селянин ама не къв да е а Я. С.
който нарушава поголовно и безогледно штото видиш ли фирмата плашта глобите
едни го правят за да си извоюват репутациата на добри шофьори а друго просто имат офча психика
и тиа сас кредитите и те ''добри''
не слазат од камионите по 8 -9 месеца
да не отивам твърде надалеч ама едно 80 процента од тиражиите са кредито получатели и кредито плаштатели
тиа са ''хванати'' ама по хванати и од фудболен съдиа на кърваво дерби

vincent vega

09.03.2016 19:01
От цялата брънка по превоза на багажа/товара/, де са на наредени на линията - шофьора е най - надупен. Всеки проблем де възникне - шофьора го отнася кът сириец - германка
Gargamel Pantigrua

Истина е!!!
09.03.2016 19:08
Значи един господин някой си, пуска обява, че търси шофьор за вътрешно-европейска релация и...
Значи иска първо си намери шофьора и след това ще си купи камиона!?
Не ви се вярва нали...но Гаргата не лъже
Gargamel Pantigrua

Гарга
09.03.2016 19:08
кучето си лай - кервана си въри
думи и дела нъл знайш разликата
на тоя етап ништо немой се нъпрай
и че ти го обесним по най лесниа начин
огромен процент од шофьорите са удивително прости и ограничени хуманоиди
необразовани и нежелаешти да се образоват
живяли срешту училиштето и тъй го завършили на база съседство
простиа човек е изключително лесен за манипулиране
и съштевременно - страхлив
това е днешниа резултат од изтрепването на интелигенциата на Българиа вав оня следдеветосептемврииски период
вс инакомислешти беха праштани по лагери
та Белене ли та Слънчев брег ли
там повечето измираха
останалите осакатявани психически
следствие на което генофонда на Балгариа беше изкуствено подменен
на пролетариата шапка се сваляше а интелигенциата беха обявявани за буржоазиа и врагове на народа
последните им се конфискуваше имуштеството биваха интернирани абе отсекаде беди ги спохождаха
създаде се червена буржоазиа която обаче по изкуствен начин

аз изкуствени нешта ни признавам ни обичам
ти би ли онождал изкуствена вагина???
vincent vega

09.03.2016 19:15
Днеска бях удивен като разбрах, че министър Бъчварова иска да се увеличи числеността на ''тюфлеците''!?
Погледнах календара - да не е някоя 2-ро априлска шега
Гербаджия съм, но не съм сляп и глух/за разлика от едни други/.
Невъзможността да подобри качеството, отива да увеличиш количеството.
ЗАЩО ВЕ Г. С. МИНИСТЪР, ЗАЩОООО...!!!
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 19:16
Шофьори може да няма, но контролни органи - щееее в излишък
Gargamel Pantigrua

09.03.2016 19:20
Много ''парашутисти'' има на отговорни места...ама много
Gargamel Pantigrua

одих на приземниа етаж
09.03.2016 19:38
раздел ''вопли''
да следя казуса Рематра
плъзгача шапка невидимка нахлупил
vincent vega

Да добавя нещо и аз! На първо място-моите уважения...
09.03.2016 23:13
Да добавя нещо и аз!
На първо място-моите уважения към труда на всеки му!
Положението с професията ни в родината е повече от плачевно. Не виждам за съжаление нито една българска транспортна фирма,която да се опита да подобри условията на труд на шофьорите си. За заплащане да не говорим!
Тук трябва да подчертая,че аз упражнявам професията ''международен шофьор'' във фирма,която основната дейност не е международен транспорт,а тази си дейност е допълнение към един затворен цикъл. Няма да навлизам в подробности!
Ако на дневен ред пред мен стоеше въпроса,къде да започна работа като международен шофьор? Не бих избрал да продам труда си на български работодател!
Причини много!
Една от основните!
Не ме интересува каква ми е регистрацията на камиона''Е'' ''I'' ''D'' ''DK'' ''S'' и тн....
Аз не съм си вкъщи, без значение от регистрационния номер!
Магистралите са си същите,градовете също не са сменили местонахождението си!
Като добавя и това,че имам себеуважение и знам цената си на пазара-като добавя и изградения с годините опит-не се надценявам,но в никакъв случай не се и подценявам!
Избора става много лесен!
Защо регистрационния ми номер да е BG и да се ядосвам за има нема хиляда евро с клизма дадени. А тва па е толко разтегливо понятие,колко ще вземеш,че ако тръгна да описвам за кви неща може парите да се стопят драстично-нема две големи паузи да ми стигнат. На края на месеца моо се окаже,че пазача-пияндурник дека е нощна смяна в гаража на фирмата,мое ме бие по доходи!
Еми по добре да се ядосвам в не толко розовите вече чужди фирми,но да знам,че ще взема заработката!
Каквото и да се говори/пише,качествената работна ръка е направила своя избор!
Да,професионалистите шофьори са на изчезване от родните фирми.
Ще става все по-зле и за двете страни!
Все още за българския шофьор има избор-за тия с камионите- варели, спасението е едно. Не проумеят ли,че шофьора е човек,обича и милее за семейство и деца не по-малко от тях. Шофьора има достойнство-очаква човешко отношение,навременно и себестойно заплащане за положения труд....не ги чака нищо добро!
Не мразя българското,аз живея и работя в България. Мога да го променя когато реша,но съм направил своя осъзнат избор!
Ясен Дучваров

Ясене,,,,,
09.03.2016 23:19
На мен пък ми е чудно защо в която и да е западна фирма, когато я налазят бг шофери и заплатите се сгромолясват яко,,,,,,, от няколко месеца все повече се убеждавам, че няма по-тъпо, злобно, завистливо и ,,, от бг драйвъра,,,,, нищо, че се мисли за тарикат.
Ивайло Стефанов

Иво
09.03.2016 23:50
Нали си бачкАл по чужбината?
Втората ми чужда фирма в,която работех едно време беше ''E''
Първите пет години бях единствения българин там. После дойдоха и други-и ''RO''и ''PL''
Не знам дали ще повярваш,но до ден днешен се чувам с бившия ми работодател. Не често,но за някои празници-също така и за някои общи неща,които сме имали-хубави спомени...незабравени до днес!
Български колеги му направиха някои поразии в годините....аз също съм Българин,но не ме сочи с пръст!
Защо ли?
Защото той не е Българин-разграничава нещата!
Всичко е до човека!
Дано си ме разбрал!
Ясен Дучваров

Всичко е до Човека ,,,,, да
10.03.2016 00:28
С последният ми испански работодател сме се чували няколко пъти по телефона, въпреки, че напуснах фирмата му по негово желание а не по мое и ми беше много кофти, че ме изгони ама още тогава той ме попита,''Представи си, че си на мое място,,,, как ще постъпиш??? '' ,,,, сега го разбирам,,, и аз бих постъпил така,,,,, та последно ми се обади за Нова Година да ми пожелае успехи в Живота и Бизнеса,,, Не знам дали на други българи е звънял.
Ивайло Стефанов

Е що те е изгонил бре,Иво? Аз си тръгнах с неуспор...
10.03.2016 00:42
Е що те е изгонил бре,Иво?
Аз си тръгнах с неуспорим аргумент след 10 години служба! Заради най-важното нещо за мен-семейството!
Разделихме се с всичко най-най!!!
Никога не съм се карал с този човек!
Явно съм имал късмет!
Ясен Дучваров

Какво видя едно българско шофьорче в годините на с...
10.03.2016 02:36
Какво видя едно българско шофьорче в годините на странство?
Държава-Испания!
Най-общо!
2001г. -старт-9 автокомпозиции
2003г.-над 20 автокомпозиции
2004г. -драстично увеличение на заплатата! Цифри няма да цитирам-невъзможни днес!
2007г. -България влиза в ЕС!
Автопарка наброява над 50 композиции.
2009г.-Автопарка нараства с още 35 нови композиции на куп!
Какво се промени при шефа?
Построи си нова къща!
Направи нов гараж!
Имахме 10 чисто нови ''Сеат ибиса'' на разположение 24h. в денонощието за всеки шофьор,който е в гаража и има нужда от автомобил.
Май е излишно да споменавам,че горивото на служебните ''Сеати'' не беше от джоба на шофьора!
В базата имахме обслужващ персонал-чистачки,готвачки и столова!
Колегите,които са извън базата получаваха допълнително заплащане-няма да изпадам в подробности относно заплащането за това,че си в камиона,а не на креват в базата!
В годините на шефа му се промениха много неща-транспортния автопарк,личния също така!Къщата,която си спомням в началните години,претърпя сероизни трансформации!
Какво не се промени-никога!
Отношението към работника!
Остана си същия човек!
Можех и съм го правил-звъня му директно на него,когато съм имал проблеми по работа! Държеше да знае къде е ''болката'' на човека,който работи за него-бил той BG,RO,PL,I и тн...
Парите няма да коментирам-работеше се с мисълта да се свърши работа!Нямаше ощетен!
Един''BG'' ''магнат'' да сътвори това и ще му работя дорде съм жив!
Ма нема такъв!
Они са си най-важни! Най съ обичат!
Колко по-богатеят-толко по-омразен става шофера у техните очи..
Пари сака гадината мръсна...
Не мой проумей,че лизинги са плащат и апартаменту връзан....
Банката и тя..извадила четвъртития..
Шофера най-удобен да го евА!
Смешна държава
Смешни управници
Смешно здравеопазване
Смешна и образозателна система
Държавата на Ъпсурдите
Ъпсурдистан
Кво да очакваме
Не смешни транспортни фирми
Шофьора прост-нарицателно

Язе бита карта вече
Моето съм го зимал га могло
Тежко и горко на младите лъвчета
И они душа носат
Теа дека решиле да се фатат с транспорту-днеска
Нема къ да ги разубедиш
Искат да лапат от тиражийство
Никой не моо ги спре
Они готови на сичко
Ни пернатия ше бъде чут ко грачи
Ни винсо де по негов си начин-тънък но мноо верен-и он нема бъде разбран-язе го фатам-ма толку
Он сака да ма клонира
''Незаменимия''-дори и за такъв филм не се сещам....
Не с рогата винсъ

Ясен Дучваров

Много хора говорят сити, без да са усещали глада. ...
10.03.2016 11:52
Много хора говорят сити, без да са усещали глада.

Don Juan d`Emporda

С глада всеки може да се пребори! Само се иска пип...
10.03.2016 12:05
С глада всеки може да се пребори!
Само се иска пипе и дупе!
Ясен Дучваров

10.03.2016 14:39
Като дете не обичах зеле...но забелязах, че кога се засемейничъх и отварям хладилника - вътре минерална вода и зеле. А познайте, ако сте гладни към кое ще посегнете!?
В живота всичко е относително - само смъртта и данъците са вечни/как казват американците/.
Gargamel Pantigrua

Минерална вода и зелье :)))))
11.03.2016 00:09
Добавяш сол и затискаш с един объл камък.
Ей го, гражданин. И туршия ни мой си напрай и за тва седял гладен.
СЕЛЯНИНА

18.03.2016 14:43 Други: Франция - санкции, налага...
20.03.2016 09:22
18.03.2016 14:43

Други: Франция - санкции, налагани от френските контролни органи при управление на ПС от двама водачи
В ИРУ е получена информация от няколко асоциации, че френските контролни органи са започнали да налагат глоби на шофьорите, който при екипно управление ползват прекъсването от 45 минути в движещо се превозно средство, като се позовават на чл. 34, т. 5 от Регламент 165/2014, който влезе в сила на 2 март 2015 г., но те отложили прилагането на това изискване от 2 март 2016 г.

ИРУ е влязъл в контакт с Европейската комисия и с френските компетентни органи и е поискал обяснение по случая, тъй като тази нова практика не е в съответствие с Указание 2, издадено от Европейската комисия, както и с указанията, дадени по проекта TRACE. Засега не разполагаме с по-конкретна информация, но с оглед да бъдат избегнати прекомерни глоби препоръчваме на превозвачите, извършващи превози с товарни автомобили и автобуси във Франция, управлявани от двама и повече водачи, да не ползват прекъсването от 45 минути в движещо се превозно средство до изясняване на ситуацията.

Призоваваме в случай на проверка и наложена санкция превозвачите да се обадят в Информационния отдел на АЕБТРИ. Данните се събират с цел да се предоставят на Европейската комисия, която в момента оценява сериозността на случая и обмисля стартиране на предварителна процедура за нарушение срещу Франция.

Източник: АЕБТРИ
Димитър Гюров

    Остави своето мнение по темата ...    
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025