driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

Марка и модел на камион,индивидоално предпочитание...
12.09.2013 02:42
Предлагам една неангажираща тема за всеки който реши да сподели от собствения му личен опит,марката и модела на камион,който най му пасва(ако мога така да се изразя)
Понеже,аз давам ''тон за песен'',ще сподела моето лично мнение,което изненадва самия мене си????
В моя стаж като шофьор,съм карал,Скания,Волво,Даф,Ивеко и Ман.............
Ще започна със Скания:тук трябва да си призная,че имам всичко на всичко,6 курса със Скания(верно V8 470к.с.) топ лайн кабина,но нещо не ме впечатли.......
Волвото ми иде много прехвалено,300 пъти си ударИх главата,къде ли не,у тая''широка'' кабина.........
Идва ред на Даф-а,моя любим камион,просторна кабина,удобни легла,изобщо много добър комфорт,ма горкио да не му кажеш,че требва байр да изкачваме,никъв го нема милия,ебати спънатия кон е в тва отношение...........
Ман,лично за мен е средна хубост.......
Ивеко Стралис,
това е ''нещото'' което ме кара да пиша тази тема и да споделя,че съм изненадан от себе си?
От описаните марки камиони,ако имах възможност да избирам марката с която да работя,без съмнение ще избера Стралиса,заради съвкупността му от качества!
Голямата кабина на Стралиса,ме удовлетворява напълно.
Най-прекрасното нещо в този камион............е мотора.
Нема такава динамика,имам чувството,че скоростната кутия (автоматичната) ми следи мисълта........
С две думи:
Ако имам възможност да си избера камоин с който да работя,несъмнено това ще е Ивеко Стралис........
Да ме прощава Дафинка,ама да ми яде уя.........
Владимир Драганчев

лично аз сам фен на скания нищо че в момента съм н...
12.09.2013 10:05
лично аз сам фен на скания нищо че в момента съм на ман и външният и вътрешен дизаин ми допадат удобна е за каране,но моито мнение е че наи добрият камьон е този с които като се прибереш получаваш това което са ти обещали и шефа се отнася към тебе като равен а не като поредния балък които се е вързал на големите обещания и накрая дърво.
LACHEZAR PAVLOV

САМО ДАФ
12.09.2013 11:25
ДАФА Е НАЙ-ДОБРИЯ КАМИОН АМА ГЛЯМАТА КАБИНА,НАЙ-УДОБНИЯ ЗА ШОФЕРА.КАРАЛ СЪМ ВСИЧКИ ВЪЗМОЖНИ МАРКИ,ЗА МЕН ДАФА Е НАЙ-ДОБРЕ,ВЪПРЕКИ ЧЕ МАНА ВОЗИ НАЙ-ХУБАВО
Asparuh Blazhev

Да адаш и за мене най-удобния и държелив камион е ...
12.09.2013 13:48
Да адаш и за мене най-удобния и държелив камион е Ивеко Стралис.Пет години карам само Ивеко от всички модели и се чувствам абсолютно конфортно с него.Нема нагоре,нема на долу газ и даже дава икономий...Друг е въпроса ,че почти всички модели и марки ми дишат праха ха ха ха Говора за експлоатация в италианска фирма дето товарите нон стоп са 30- 35 тона и тежки планински релаций...Кой не верва готов съм да го докажа и напрактика...
Владимир Велков

Дафина няма равна, макар Манчо да й диша във врата...
12.09.2013 14:21
Дафина няма равна, макар Манчо да й диша във врата. Това за дяна в баир на Ферарито ми се струва леко, да не кажа доста пресилено. Не, че не става и Ферарито, но САМО ако е ново! Мине ли 300к км., и то само ако сполучлива бройка, пиши го в графа мулти риск откъм електроника. Повечето дават фира предварително.
в Рено /и то Магнум/ само съм влизал и то с отвращение, па за Премиум не ща и да си помисля.
Понеже темата е ако имах избор - се ми е тая в общи линии.
Скания, Рено и Волво донякъде са ми противни, като в Рено /и то Магнум/ само съм влизал и то с отвращение, па за Премиум не ща и да си помисля, но може и да ми се случи...
Всеки камион си има хубави и лоши страни за живот в него. За поддръжката - собственика да му мисли, от мен се иска да го пазя...
Росен Димитров - Рошко

За Ферарито Роска ти остарело инфото.Инсталация-ел...
12.09.2013 14:42
За Ферарито Роска ти остарело инфото.Инсталация-електроника от 2011 г всичко на Бош...Карал съм и милионерче и пак си върви и то много по-добре от доста марки...Я поразчопли малко и сам ще се убедиш.А за Реното съм с тебе неща и да минаа покрай него...Карал съм ги двата модела с отварщение и без мерак...Това само минало покрай камионите- ОТВРАТ...
Владимир Велков

здравейте,колеги!
12.09.2013 14:46
Не съм карал само скания,но за мен камиона е волво.След това ивеко.
petar max

Предпочитам Актрос! Ама най-готиния камион е новия...
12.09.2013 15:54
Предпочитам Актрос! Ама най-готиния камион е новия!:)
Бисер Христов

камаз
12.09.2013 18:21
аз най харесвам Камаз и си търся некъде да воза с Камаз
Ivaiylo Ivanov

би трябвало да харесвате този с най-малко разходи,...
12.09.2013 19:11
би трябвало да харесвате този с най-малко разходи, за да има фирмата по-малки разходи, за да се увеличи шансът и при вас нещо да дойде от тези икономии.

Ивеко-де пре*ба човеко.
От ивеко бегай на далеко.
С ивеко нема леко.

Чел съм за некъв чорбаджия де толкоз му писнало от постоянните проблеми с ивякото, че когато му звъннал пазача на паркинга, където местодомувал камиона, за да му каже, че са се самовключили светлините на въпросния камион, въпросния собственик на вездесъщия звяр рекъл на сащисания пазач ''Дигай му бариерата и да ми се маха от главата''
Иначе мен си ме кефят Актроса мегаспейс и Ман ТГХ
Don Juan d`Emporda

и бих почерпил по една потна бира от хладилника ин...
12.09.2013 19:14
и бих почерпил по една потна бира от хладилника инжинерите, които са вмъкнали хладилник в камион. и тези де са внедрили автоматичната предавателна кутия в дръгелите.
Don Juan d`Emporda

блядовете имат един лаф
12.09.2013 20:08
бърз като МАЗ красив като камаз.
За мен най добър Мерседес,ман също бива
Най отрицателно съм настроен за Даф пълна пародия в сравнение с горните два
Ивеко -Насрались пак руски лаф.
Kiro Vladaja

с тия хвалби за ивекото направо ми земахте акъла.з...
12.09.2013 21:24
с тия хвалби за ивекото направо ми земахте акъла.за първи път чувам някой да хвали това подобие на камион :))))
донко арнаутски

аз от висотата на моя скромен опит преценявам че D...
12.09.2013 21:30
аз от висотата на моя скромен опит преценявам че DAF 105 автоматик най-отговаря на нуждите и потребностите ми
донко арнаутски

в момента съм
12.09.2013 21:33
със същата бангия,от мерцедес на този даф, разликата е че от кон съм се качил на дръгливо магаре,тотално съм разочарован от даф като камион
Kiro Vladaja

Велков
13.09.2013 01:36
Да адшче,аз също съм ''млатил'' яко по Италия,
тоя камион е мислен,преди да бъде създаден))))))))
Особено Стралис 500кс.................. класика!!!!!
За яки тонажи и екстремни условия..тва за мен е яката работа!
Мнението ми е чисто от шофьорска гледна точка,до колко е рентабилен,не мога да знам,това не ме касае,има кой да мисли?
Владимир Драганчев

донко арнаутски
13.09.2013 02:18
и аз така си мислех за Даф-а?
Кво па ти харесА на автоматика на Дафа,нема по смешна скоростна автоматична кутия от неговата!
1 -не можеш да му сваляш скорости с педала на газта
2-над 20 тона товар,автоматика на Дафа не знае на коя планета се намира!!!!!!!!
3-като изкачвам байр,преди да му паднат оборотите под 1000-1100 не превключва скорост(не че не мога ръчно да мина една надолу,но що да е така)
4-примерно спираш на светофар,но буквално след спирането ти светва''зелено'',ако веднага му подадеш газ,първо се чуди ''кво става'',после докато реши коя скорост да включи,моо ти свърши работното време,а ако си много натоварен(над 20 тона)включва втора,набира се като глист на лайно до 2000-2200 оборота,и решава,че ще мине на 6-та,убаво,,,но ако си в нанагорнище точно в тоя момент,докато се ''сети'',че пак е объркАл коя скорост да включи,,,,,,,,,,,,аре,уйде коню у реката,гоЛЛема работа,че има ''коне под капака'',като не знае как да ги поузва............
Владимир Драганчев

Да съгласен съм отново с тебе Драганчев само да ка...
13.09.2013 09:16
Да съгласен съм отново с тебе Драганчев само да кажа,че и моделите с 450- 460 по-новите пак вършат чудесна работа...Ферарито си е слънце...Може да си се коколчите колкото искате ама един Мерцедес поставен в такива екстремни условия като италианските с тоя тонаж от около 35 тона просто ще се оака,най-малкото ще даде разход над 40 на сто ....
Владимир Велков

до владимир драганчев
13.09.2013 10:41
има 2 вида софтуер за автоматика,единия,тоя дето говориш за него,се слага когато е нов камиона,за да не го товариш.явно си карал от тоя тип.другия си е съвсем наред,като успявам да го накарам да превключи и с педала на газта.друг автоматик който съм карал е оптикруз на скания,като на мене лично дафовия по-ми допада
донко арнаутски

Здравейте, пичове!
13.09.2013 11:50
Дядо Тодор да си каже мнението - само Скания не съм карал, но тя е ''фотокопие'' на Волво, а както всеки знае оригинала е за предпочитане.
Та за мене ВОЛЪТ си е номер 1! Които и квото да казва да седнем примерно на 500кс Вол и която и да е друга марка със същите коне с еднакъв товар /или празни/... Волът е ''ЗМЕЙ'' изпробвал съм го. Но има и кусури, например не ми харесва кабината - искам да му сложат кабина на ДАФ. Скоростите са му перфектни, НЕ се чуди хич на коя да включи, мн. добре ги реди па като му щракне и педала на второто положение... оди го стигаи.
Тодор Тодоров

Прав си Тодоре нема коментар.Само дето кабината ус...
13.09.2013 11:52
Прав си Тодоре нема коментар.Само дето кабината усрана верно и ...разхода на гориво да речем...Иначе е перпето мобиле...
Владимир Велков

Аз мисля,
13.09.2013 12:13
че пропускате нещо много важно,а е хубаво да се направи някаква диференциация.Далеч съм от мисълта,че при всички ви е така,но както се казва--има го в зара.
Ако сте се качили на нов камион--добре,презюмира се,че конфигурацията на влекача следва да отговаря на естеството на работата.Изненадващо за мен,но доста голяма част от БГ чорбаджиите,които се хвърлят на влекачи предимно втора употреба заслепени от сравнително ниския пробег,малките години,многото коне и цената на влекача,пропускат да отбележат какво е предавателното число на диференциала.После реват от висок разход и невървеж,шофьора псува наляво и надясно...А той просто кара по магистрала камион,който технологично е предназначен да върви на къси разстояния и при по-големи натоварвания.
Т. Т.--в този ред на мисли...ВОЛВО-то и 620 коня да е,ако има число 3.30 да речем..Дори Премиум 420 к.с.,но с число 2.68 ще го надбяга
Михаил Александров

Е не бе Мишо...Презумцията е че говориме за станда...
13.09.2013 12:47
Е не бе Мишо...Презумцията е че говориме за стандартни влекачи предназначени за дълги разстояния.И точно от тая гледна точка си мериме пишките...Твоите Мерцедеси са само за до двадесетина тона и по сравнително равни терени,вкараи ги в джандемо и ще ти окапат мустаците ха ха ха
Владимир Велков

Мише,
13.09.2013 13:18
ти си теоретик - ние практици. ЗАЩО се ''ЗАБИ'' при давноходните и тежковозите... те са от друго ''тесто'' замесени.
Тодор Тодоров

Само да внеса малко пояснения Скания и МАН са собс...
13.09.2013 13:30
Само да внеса малко пояснения
Скания и МАН са собственост на Фолксваген груп, демек братче и сестриче.
Волво АБ е собственик на Рено индустриални средства, но от друга страна компанията Рено държи най-голям дял акции от Волво АБ.
Даф е собственост на американската Паккар.
Фиатът си е фиат.
Да се знаят тия работи, кът пллюе някой, да знае по кво плюе.
Източник Уикипедия.
Don Juan d`Emporda

Най.най е за мен:
13.09.2013 14:11
Да съм доволен от условията на труд,заплащане и шеф който да е ''в час''.Мишо,така е-не марката,а модела-тех.харектеристика е много важна.И все пак колеги,и ние сме различни, по цвят,физика и т.на.т..Лек и безавариен,добре платен път!!!
Владимир Генов

Един е царя на животните и един е царя на камионит...
13.09.2013 14:39
Един е царя на животните и един е царя на камионите.Владе къде е тва вървежно ивеко бре?Щото до сега ивеко в баир не ме е изпреварвало(освен когато е празно или по-леко от мен)Тоше славата на волво за катерач на баири отдавна се изпари.Гледах преди време един тест на марките камиони и в баира Ман даде най-добри резултати.А тея с актросите не знам защо изобщо говорят за вървене,след като има ли актрос на баира след него сватба става.Не че е лош камион,ама тромав и харчлия.Ман е камиона,който дава най-много от себеси.Като изключим таблото дето все едно е правено в часа по трудово от петокласник.Вървенето е на 6,возията също,голяма и удобна кабина.И ако знаеш как да го караш дава доста добър разход.А и Тоше,скания и волво нямат нищо общо освен държавата им.
Росен Цветков

РОСКО, извини ме,
13.09.2013 15:50
ама има още мноооо да се учиш...
Ти колко марки смени и по колко км измина? Аз последно бачках с нов МАН / на 18 хил.км беше/ ами по голямо дърво не съм карал от него. Кабината не ми хареса, скорустите като на Ивеко и Даф /чуди се на коя да вкл./само дето ми гореше около 29л/100, но мен това не ме интересува.../повечето товари бяха салати по тон,два./ А, колко имат общо... можем да гадаем. Чувал съм, че сестрата на конструктора на Вола му откраднала чертежите... /и така се ''родила'' Сканията./ Така говореха Бургазлий на времето.Ти колко Волва си изпреварвал нов модел не милионници /сега говорим за нови модели./
Тодор Тодоров

Абе,
13.09.2013 16:25
Аз все си мисля че много ясно го написах....
Тоше--като мине зимата и се запролети и стегнеш бохчите ше идеш при некой чорбаджия.Той ще те е омаял,че ще те качи на камион току-що внесен,на 200 000 км,двегодишен и 520 к.с. примерно...Качваш се и о,чудо...от кръговото на КАТ Русе до кръговото на моста 2 зила и 3 газки те задминават,камиона реве,ръмжи и трака а не ще да върви...
Вервай ми--не е теория а масова практика!!!!
Михаил Александров

Владо,
13.09.2013 16:28
Стандартния влекач за дълги разстояния и този за къси разстояния и натоварен режим на работа почти не се различават.На външен вид.
Едва ли някой от вас при постъпване на работа задава въпроса тоя камион с какво предавателно число е...
Михаил Александров

Ми и да го зададе някой този въпрос, има ли значен...
13.09.2013 17:49
Ми и да го зададе някой този въпрос, има ли значение отговорът. Щом го е купил чорбаджията такъв непригоден, какво да праи чиляка? Пак стигаме до старата сказка, че рибата се усмърдява от към главата.
И още нешо да спомена минавайки-автоматиците в баир не случайно оставят двигателя да падне до 1000-1100об/мин-ако разгледате графиките за въртящия момент и мощността на съвременните двигатели ще разберете защо. Или пък няма, което е трагично.
Don Juan d`Emporda

В момента карам IVECO eev 500 коня, с два диференц...
13.09.2013 17:49
В момента карам IVECO eev 500 коня, с два диференциала, гори като ламя, ама и тегли като слон! Скопено е горкото, на 85 изключва, ама иначе е хала!:)
Vladimir Wasilev

сС консерви ли си натоварен за каде ги кара6
13.09.2013 18:53
<празно>
kondyo warwarina

Ха ха ха ,консерви значи....
13.09.2013 19:07
Ха ха ха ,консерви значи....
Владимир Велков

Мишо,
13.09.2013 19:16
НЕ съм имал никога подобен случай, ами той този бавния диференциал ще бърка мноооо в джоба на чорбаджията, сигурно на 1500 оборота ще върви с 60-70 км. КАЛАБРЕЗИТАТА вървяха така /ако ги помниш?/ И още е рано за зима, мисля да направя една тройка.
Тодор Тодоров

Карам ги на такива като тебе, Светославе!
13.09.2013 20:01
Карам ги на такива като тебе, Светославе!
Vladimir Wasilev

В. В.-КОНСЕРВАТА
13.09.2013 20:06
<празно>
kondyo warwarina

Тодъре, да не сецнеш кръста с тия тройки))) Шведск...
13.09.2013 20:13
Тодъре, да не сецнеш кръста с тия тройки)))
Шведски ли, какви ги праиш, да не са само некви гейски, щото на тия години да минеш в насрещното...срамота.
Аре наздраве и безавариина.
Don Juan d`Emporda

http://funnie.st/318078/demotivational-posters-5/1...
13.09.2013 20:18
http://funnie.st/318078/demotivational-posters-5/18/?epic=mu

Пакистанска тройка.

Орааа петък е, имам само 6 часа каране до вкъщи, ма се пада да тръгна в 23.00-ужас, нощес очите понички, къвто и ще да е камион Ман, Даф, краз тва нощното си не е работа.
Don Juan d`Emporda

С. М. - Мишока:))))
13.09.2013 20:26
С. М. - Мишока:))))
Vladimir Wasilev

ТОИ ЛИ ТИ КАЗА ОТКРАДНИ КНСЕРВИТЕ
13.09.2013 20:57
<празно>
kondyo warwarina

Тоше,тука при нас има един българин с Волво 460кс,...
14.09.2013 00:44
Тоше,тука при нас има един българин с Волво 460кс,което е сравнително ново(евро5) преди няколко седмици отиваме на едно и също място с един и същи товар.Тръгваме заедно.Ми нямаше баир на който да не му бягам.Не знам къв е бил тоя ман дето си карал и е бил дърво.Да не говорим,че за тея километри дето казваш,че е бил е нормално да не върви.А относно марките които съм сменил,ми като се замисля няма марка произведена в европа,която да не съм карал.Изключение правят:Маз,Краз,и Щайер.И на всичките съм правил не малко километри.Да за скоростите си прав,но това го прави когато го шпориш прекалено.Както казах ако знаеш как да го караш дава икономия и върви стабилно.
Росен Цветков

Днешно време камионите са почти с изравнени качест...
14.09.2013 07:57
Днешно време камионите са почти с изравнени качества.За вървене ако говорим скания и волво малко се отличават от другите камиони но разликата е малка.Много зависи от шофьора по големия пробег за ден рационалното каране пускане по баир и все пак на колко изключва ограничителя.За удобство и голяма кабина МАН ТГА ХХЛ,РЕНО МАГМУН Е5 не с хамакна и ръчната скор.кутия каде е.
карпозан карпозанов

Не, но с удоволствие яде от тях, МИШОКА МУ С МИШОК...
14.09.2013 08:54
Не, но с удоволствие яде от тях, МИШОКА МУ С МИШОК!:)
Vladimir Wasilev

ДОН ХУАН, НАЗДРАВЕ!!!
14.09.2013 16:21
Като казах ''тройка'' имах предвид 3 месеца /бачкане/, но и на тройка с 2 млади котенца не бих отказал.
Росене, въпросния човек /с 460 к.с./може да си го жали,да не иска да го напъва. А, и Евро 5, има вече сигурно и по на над милион и половина км.
Тодор Тодоров

Тоше,ако го е жалил толкова нямаше да ме пита тоя ...
14.09.2013 20:31
Тоше,ако го е жалил толкова нямаше да ме пита тоя Ман наистина ли е 440 коня ,че не може да ме стигне.Да възможно е да е милионер.И Мана дето го карам е на почти милион.Още 80000км и тамън на милион ще стане.Но това не му пречи да върви.Не знам какво ги хвалите толкова тез волва,като това за мен не може да е камион.Нито кабината му кабина,нито вътре е кат хората.Двигателите не устойчиви.Имам един колега дето като заговорим за камиони и почва:''Сканията е най-добрия камион''
Колко скании си карал бе приятел?'Ми една'' Е как разбра,че е най-добрия камион?''Ми така пишат по форумите''.Утре ако някой започне да пише,че Газката е най-добрия камион и той ще е на това мнение.Има два камиона,Ман и Мерцедес,всичко друго е ташак работа.Дафина се опитва да направи нещо ама е доста далеч още.Рено,Волво,и калдаръм коконата ги оставям без коментар
Росен Цветков

Какво значение има дали когато сме с еднакъв това ...
14.09.2013 20:48
Какво значение има дали когато сме с еднакъв това ще ме биеш в баира с 1-2 камиона преднина, когато пускайки прегряваш ретардер и дискове да не надвишиш 90км, а аз вече съм на следващия баир? :)))))))))))))))
За мен хиляда пъти по-важно е да ми е удобен за живеене камиона и да не се троши за да го сменям или лашкам по сервизи от това с каква скорост върви, колко харчи и дали бие в баирите!?!?! Най ми е спокойно когато мен изпреварват, а не аз тях!
Росен Димитров - Рошко

Адаш не ми се е случвало до сега да ми прегрее ког...
14.09.2013 21:14
Адаш не ми се е случвало до сега да ми прегрее когато спускам.Като го видя,че вдига температурата го изключвам за малко и готово.Да не говорим,че ретардера не работи постоянно,поне при мен.И другото ако държиш да спускаш с 90 е друг въпрос.Той камиона си иска да бяга аз ще го спирам от къв зор?Една минута има възможност да се набира на долу колкото иска,обратно на 90 и после пак.Всичко е от значение адаш,както удобството вътре така и вървенето.Какво като ти е удобен да спиш,след като когато караш те мъчи.А камион дето не върви той мъчи.За трошенето няма две мнения по въпроса.Едва ли някой ще иска камиона да му се чупи.
Росен Цветков

Да Росене, аз това имах в предвид,всеки който иска...
14.09.2013 21:15
Да Росене,
аз това имах в предвид,всеки който иска да си каже в коя марка и модел се чувства най-комфортно за работа.
Аз съм приятно изненадан от Стралиса,затова реших да го споделя.
До преди да карам Стралис бях негативно настроен срещу него,и то само,защото съм се наслушал на какви ли не легенди за Стралиса,по старите може и да са калпави,знам ли,но 5-цата 450 и 500кс. голямата кабина ми пасват идеално,това е лично мое предпочитание,далече съм от мисълта да обявявам за най.
Само хладилника му е много малък,като сложа вътре една бутилка водка и 2-3 бири и няма място за храната......та се чудя къде да слагам храната ха-ха-ха.Ама не е болка за умиране.
Владимир Драганчев

Всеки един камион си има кусури.Въпроса е да не ти...
14.09.2013 21:27
Всеки един камион си има кусури.Въпроса е да не ти пречат.
Росен Цветков

Някога хората, комунизма построиха с Шкоди и Камаз...
14.09.2013 21:41
Някога хората, комунизма построиха с Шкоди и Камази, вие пък сега претенции имате Сканията била такава, Мана бил инакъв...:))))
Това в рамките на майтапа де!:)
Бисер Христов

Р. Ц.
14.09.2013 21:51
да така е!
И моето мнение относно вървенето е като твоето,камион който не върви,мъчи.
В тва отношение съм като турските шофьори,в байра искам да съм биринджи(първи).
Точно тва ме кефи в Стралиса,като го натисна как си требва,скорост сменява като влезе в 2000 оборота,като превключи е на 1500 и пак до 2000 и после пак така,шпора го като чужда булка,и да гори колко му душа иска,не ми дреме,а пък ми прави впечатление,че е икономичен.
Владимир Драганчев

ВЛАДО,
15.09.2013 09:54
пробвай на МАНУАЛ, изцеждам го до край /2500 об./ и после АЗ му давам следващата, и пак до край. Аз решавам кога да превключа, а не компа /говорим за изпреварване с хъс/
На равен терен пак става, но тогава включвам през една, 3-5-7... и пак си ''биринджи''. На ИВяКОТО ме кефи леглото, средната част е маса, в жегата климатика работи а ти си пиеш питието на хладно. Винаги е пълен с екстри. Още -81 год. карахме Фиат с климатик и хладилник в Русе. А после първите Актруси на дядо Вили бяха БЕЗ климатик...? Икономиии...
ЛЕКА и доходна на всички! НАЙ- хубавия камион е НОВИЯ!!!
Тодор Тодоров

чичо Тошко,
15.09.2013 10:16
на ръчен режим карам само Дафа,щото е много муден по неравни терени,докато се сети какво трее да направи,ми заминат и обороти и скорост,све!
Ивякото нема смисъл,само да усети изкачване и веднага една надолу,просто такава му е програмата на скоростите,евала на лудите Италианци,на тия им дай обороти,да не говориме па кви леки коли правят,там лудницата е пълна!!!!
Владимир Драганчев

2500!?!?!?!? Е, това не е аматьорство, това е глуп...
15.09.2013 10:20
2500!?!?!?!? Е, това не е аматьорство, това е глупост! Би ме било срам да напиша нещо подобно!
Росен Димитров - Рошко

2500!?!?!?!? Е, това не е аматьорство, това е глуп...
15.09.2013 10:26
2500!?!?!?!? Е, това не е аматьорство, това е глупост! Би ме било срам да напиша нещо подобно!
Росен Димитров - Рошко

Роска,
15.09.2013 10:36
примерно от Италианските шофьори по големи душмани нема,те само така карат по Италия,тежки терени,товари 30-35 тона,на равното пък карат със 110 даже и по-бързо са минавали покрай мене,немат ограничители на камионите.
Техна си работа,камионите са си техни,пътищата също,в държавата са си,да се опраат.
Велков може да потвърди,ако иска,тия са напълно луди,аз па за тва най-много обичам да карам Италия
Владимир Драганчев

Накарахте ме да погледна графиката на моето Ферари...
15.09.2013 11:38
Накарахте ме да погледна графиката на моето Ферари - AS440S42T/P, която потвърди и личното ми усещане, както и поведението на автомата.
Диапазон на макс. въртящ момент 1100-1550 о/мин
Диапазон на макс. мощност 1550-2300 о/мин
Веднага след 1550 о/мин въртящия момент чувствително
намалява, като след 2000 о/мин се срива.
По друг начин казано до 1550 о/мин двигателят се развихря, след което започва лека-полека да тъпчи и към 2000 о/мин ''увисва''.
Росен Димитров - Рошко

РОШАВ, НАЗДРАВЕ!
15.09.2013 14:17
Ебем ти теорията - ДА аз съм аматьор, ти изпреварвай и на 1100 об. в баира, аз в червеното /2300-2500/ с НАСРЕЩНО движение - пожелавам ти МНОООО КЪСМЕТ!!!
Тодор Тодоров

Роска,
15.09.2013 14:42
тогава какъв е смисъла на тази настройка на софтуеъра на скоростите за която аз споменавам,когато е на пълна газ,диапазона на оборотомера му е 1500-2000 оборота,и точно там върви яко,така Италианците са си ги програмирали,не бай Ганьо.
Владимир Драганчев

ВЛАДО,
15.09.2013 15:00
ти не си ли забелязал до сега, че Рошавия винаги е бил против всичко което аз коментирам.
НЕКА е жив и здрав! Аз съм доволен от съвета му за лаптопа.
ЧУЙ какво ще ти кажа аз на тебе, преди много години на опашката за влизане в Т-я, зад мене беше спрял Грък с Волво. Отидох при него ей така от скука, не знам как станало на въпрос, но греко ме извика да стъпя на степенката и изфорсира мотора. На място Вола прави 3000 /три хиляди/об. Е, кога бати Роско с неговите 1100 ще го изпревари...
Каза, че той /в сервиз/ е натягал регулатора на ГНП за да прави тези обороти. Драуг мотор не би издържал, само шведската стомана. Иначе, префорсиран двигател = на изкривени повдигачи...минимум. Имали сме доста такива случаи.
Тодор Тодоров

чичо Тошко,
15.09.2013 15:30
забелязал съм,че си спорите,но повече ми прилича на майтап,ваша си работа.
Всеки който е карал по Гърция знае,че е много тежка за каране,а Гърците карат само Волво и Скания,Волвото преобладава,и двигателите на повечето са ''барани''+ чипове,пише,че е 500кс,а реално е 650-700кс....
Напълно ти вярвам за Волвото на Гръка,даже съм ходил в Солун при оня играч,къде ги ремонтира,но му забравих името,че беше отдавна.
На едно Гръцко Волво на вратата където стой надписа колко коня е,Гръка махнал цифрите и беше сложил три питанки на тяхно място,на байрите на Едеса ме изпревари,стария път за Игуменица,Волвото ревеше,трещеше,но и вървеше,направо ми настръхна косата като мина покрай мене ха-ха-ха.
Владимир Драганчев

ВЛАДО,
15.09.2013 15:47
сигурно на 1100 об. те е изпреварил... според Рошавия тогава е най як:):)
Разбирачите знаят какъв камион да карат...?
Тодор Тодоров

Тоше, това показва разликата в КПД-то или инак каз...
15.09.2013 15:54
Тоше, това показва разликата в КПД-то или инак казано - знанието/умението не са право пропорционални на стажа/годините живот! Даваш вид на човек без собствено мнение и интелект, който е трупал знанията си по степенки и сандъци... Аз в баира НЕ изпреварвам самоцелно - само ако се случи поради разлики в тонажа/динамиката на моторите и редукторите на съответните еЛКаВе-та. На камиона който карам в момента му е изключена опцията ''semi'', тоест сменя предавки само когато той си поиска и го прави успешно за мое щастие тъй като е едва на 200к км и не само... На предния ако му беше изключена по същия начин щях да бера големи ядове. По баира сваля една предавка, само че по едно време ''решава'' че му е ниска и превключва една на горе. Съответно ''разбира'', че тази пък му е висока и пак надолу. Ако не съм аз да му ''давам акъл'' може и до катастрофа да се стигне...

Владо, да си призная, не ме влече темата защо някой прави ''подобрения'', когато инженерите са го смятали когато са го конструирали и сигурно са знаели какво целят да постигнат.
Росен Димитров - Рошко

Роска,
15.09.2013 16:04
има си причина да ги правят тези ''подобрения'',тежки терени,въпрос на някакъв вид престиж,и на кво ли не?
Просто им е мания,Волва,квито има в Гърция,сигурно и в Швеция нема такива!
С удоволствие бих покарал един такъв дзвер,но нема как да ми се случи,единствения вариант е да отида да бачкам в Гръцка фирма,,,,,но мерси.
Нали знаеш приказката,кой е най-добрия Грък,умрелия Грък.Грък да ти е шеф е по лошо и от циганин да ти е шеф.
Владимир Драганчев

И в тоя ред на мисли за какво ти е такъв камион в ...
15.09.2013 16:31
И в тоя ред на мисли за какво ти е такъв камион в Холандия да речем? Има похвати за софтуерно и хардуерно пригаждане към различни условия, а универсалния за тази цел е задкормилното у-во! ;)
Росен Димитров - Рошко

Е ми то за това Дафа е такъв,какъвто е. В Холандия...
15.09.2013 17:04
Е ми то за това Дафа е такъв,какъвто е.
В Холандия има 3 нанагорнища изкуствено създадени.
Ако Гръка кара стандартен камион,каквито караме ние,само ще си ръмжи по байрите и ще лази с 40-50км. и разхода нема да му пада под 40 на 100км.
Затова на тях им трябва нещо наистина мощно(нема кво да се лъжеме,най-мощните камиони са Волвото и Сканията,всички се виждали моделите FH 770кс и R730)Гръция шофьор на къде и да тръгне,все яки байри го чакат,ако е за Германия през Италия,същата работа,Италия е целата в баири и планини,накъде и да тръгнеш,чак към Болония,Модена,там е равно,но после,Тренто,Бренера,пак същата работа....
Ето основателна причина да карат все мощни камиони,и за това по ''слабичките'' Волва 500кс. ги преправят малко.
Ако кара некоя Дафинка 460,ше я избуши за нула време,никога мотора на стандартния Даф нема да издържи на Гръцките релации,и изобщо на техния манталитет на каране,и те като Италианците ги зобат яко.
Само веднъж съм виждал Грък с Даф,но Дафа беше евро3 XF580,но и него гаранция са го барАли по двигателя и не се знае колко е 650-700 може би......
Владимир Драганчев

Как го пишеш грък с главна буква кът некое божеств...
15.09.2013 17:22
Как го пишеш грък с главна буква кът некое божество... :))))))))))))))))))))
Сигурен съм, че и техни представители надничат често тук, та че им се вирнат още толку дзурличките...
Мойта страст е икономията /затова съм и мизерник...:))))))))))/ и спокойствието, та по таз причина ми иде скучничка посоката към която завихме в темата и ще Ви оставям да си я нищите.
Росен Димитров - Рошко

Ти па,нема кво да нищиме бре,време да минава,скука...
15.09.2013 17:28
Ти па,нема кво да нищиме бре,време да минава,скука братче.
Владимир Драганчев

Да така е Драганчев,като Италия друга такава държа...
15.09.2013 20:02
Да така е Драганчев,като Италия друга такава държава нема ха ха ха И мене си ме кефи много пъти съм го казвал.Тонажи големи,газ до ламарината,никой не слага колани /не укрепва/ ,никой не те глобява за тея нещо .Стига да си с италиански номер на влекача де...Верно,теснотий и простотий и за това като иде нов шофер дето не е карал Италия и изпада в шок ха ха ха.Но става,чувствам се абсолютно комфортно там..
Владимир Велков

Адаш
15.09.2013 22:14
здрасти,
и мене най ме кефи Италия,аз само с БГ номера съм я карал,но никой не е ебавал за измишльотини,газ яко,
а не като в Германия,дистанция не съм бил спазвал,аре 170€ отекох,сложил съм 10 колана,12 требвало, аре и там 300€,по 150 на колан,как ги изчисляват тия фашисти,еба ли им майката!
Гони ме носталгията по Италия,ше фана там да се преместя да побачкам,но ги знам кви са мародери ха-ха
Тия па лигьовци по скандинавите зеха да ми идват в повече сички с 80 карат,аз с тия нашите скопени камиони едвам ги изпреварвам....
Абе угодия нема,,,,в Италия камион не мога да настигнем,само некой тъп Унгарец може да пречи там,те масово с 80 карат.........
Владимир Драганчев

РОШАВ,
15.09.2013 22:59
В тоя ред на мисли и познания в занаята ме новеждаш на мисълта да се ''изхвърля'' малко.
Понееее съм абориген, осмелявам се да ти кажа, че за НАД 25 год бачкане в международния транспорт, преди 2 месеца платих първата си глоба във Франция в тунела Монтнланд. Снимаха ме за превишена скорост /80км/. И вместо 90€ ми взеха 45- след обстоен пълен контрол и ровене в компютъра- нямаше за какво да се хванат! После се замислих, че имам глоби в Португалия, Италия, Испания,Германия, Харватия, Сърбия,Словения, Румъния Иран и най мнооо в Турция /за превишена скорост и изпреварване/ А от няколко год. съм със ЗЛАТЕН талон. Получих го за ''НЕКАДЪРНОСТ'' ти кога ще получиш твоя...???:):)
Тодор Тодоров

Виж, не ми се засягай, но на оная ... не можах да ...
15.09.2013 23:36
Виж, не ми се засягай, но на оная ... не можах да се стърпя. Карай си как си щеш, ма не го споделяй, щото поне на мен ми прозвуча арогантно и дори цинично еле па за твоя стаж.
Златния талон не ми е самоцел. Ако не се лъжа 2008-ма ми писаха акт, че съборих чисто новата бариера на Връшка Чука /полицая се забави да я дигне след като ми пожела лек път, аз обаче много бързах :))))))))/, но мисля, че не ми взеха точки. Преди това, че не си нося гражданската, ма и там май не ми взеха. Ако това е от значение мислим дека съм некъде в обсега. Опс, след това паяк ми вдигА колата, ама и там ония 30лв дето ги дадох не помня да са ми писали АКТ. Инак имам една глоба в Австрия за не спиране на СТОП - 20 евро и туй то.
Росен Димитров - Рошко

Тодъре, стаж, книжка и талон ако ще да е от платин...
17.09.2013 13:35
Тодъре, стаж, книжка и талон ако ще да е от платина не карат камион. И ако верно вкарваш тир-о в 2000-2500 об/мин то това обяснява защо се въртиш по разни фирми-есерс, щадлер, де райк и т.н
Don Juan d`Emporda

Хуане това ,че бачо ти Тодар вкарва камиона в 2500...
17.09.2013 14:48
Хуане това ,че бачо ти Тодар вкарва камиона в 2500 оборота на мотора не е критерий за некъдърност,надявам се...И аз карам като изрод ама не от неграмотност,никакво жалене а яко газене до дупка и не съм трошил мотор още,а карам камиони от 1985 г всекакви де...Нафтата си туука,пари за гориво не ми е спирано никога...Шо се притесняваш толко от тия обороти ,бем ли го...
Владимир Велков

не е критерий, ама за Тодоров майче е
17.09.2013 21:01
Сигурно мнението е за нов раздел ама карай,Тодоров е стар шофьор но ми затвърждава мнението че който е пенсионер,със закон трябва да им вземет с.д е категориите,като им се работи да карат баничарки или пазачи на некой кър,немат работа в транспорта на тея години.Заплаха за себе си и за околните са.
Относно преправените камиони,другият колега да пита некой малака колко време издържа един такъв преправен влекач ,Турция е най тежка за каране но аги с препавени камиони голема редкост,мое мнение че малаките избиват некакви комплекси все пак са синове от петима бащи,но и това друга тема
За мен най обичам да карам леки товари все ми е тая баир или спускане е .Също не съм привърженик на макс. скорости,като ми се кара бързо има леки коли за това не камиони,най удачният камион е тоя дет ще те откара и върне без проблеми и аварии ,да можеш да разчиташ и да си спокоен с него.За марка вече я споменах това е Мерседес,колко простотии съм преживял с него ако бях с друга машина можеше и да съм на друго място.
Kiro Vladaja

Kiro Vladja
18.09.2013 00:00
Е кво ми дреме,колко му издържа двигателя на преправения камион,да не му плащам аз ремонта случайно?
Гърците карат най-мощните камиони,от всички държави къде сме по на изток,и не му дреме дали му гори 35 или 42 на 100.
Не са си свалили гащите като нашите цървули да возят за без пари,и на такъв като му се качиш да му караш камиона,а си му дал малко газ,а нема да вземеш командировка,така сме си научени,да сме мишлета.
Турция верно е тежка,а щото Гърция не е,или Италия,остров Сицилия,карал ли си там?
Владайския баир е най як.
Владимир Драганчев

DON JUAN,
18.09.2013 11:26
мислех те за професионалист..., НО явно си отишъл в ЕСПАНА като селскостопански работник и като си разбрал, че шофьорите вземат по 3 бона си решил да си купиш книжка.ЩО те боли кура аз къде съм бачкал и на колко об/мин карам. Когато ти бачкаш 20 год в една и съща фирма /обади ми се/ за да те почерпя!
ВЛАДАЕЦ - готов съм и на 45 да се пенсионирам, АКО ме издържаш...
ЩО имаш ''АЛЕРГИЯ'' към старите - НЕ забравяй, че вървиш след тях? Аз още не съм взел пенсия, но и да имам кои е доволен и на кого стига тя? Ти в час ли си... а и нямам наблизо кариера като тебе.:)))
Тодор Тодоров

Тоше, таа плоча дет си я презаписал от некой със с...
18.09.2013 12:31
Тоше, таа плоча дет си я презаписал от некой със селскостопанските работници вече се поизтърка, напъни се, чуй некой друг лаф, запомни го, па го пиши тука пак 2-3 пъти. И ич не ме боли да знаеш, кофти е че му е малка кожата, при теб как е - кожа има за три, а?
Don Juan d`Emporda

ПРЕСМЯЛО СЕ ЧУНЧЕ НА КРАТУНЧЕ...
18.09.2013 12:42
ДОН-е - аз напред и ти след мене, не забравяй!
А, ''плочата'' може да стара, но оригинална...!
ЗАЩО те плашат големите обороти, мен не кефят:)))
НЕ карам валяк или КРАЗ на кариерата:)))
Тодор Тодоров

Не ви ли е срам да се ебавате с възрастта на човек...
18.09.2013 14:52
Не ви ли е срам да се ебавате с възрастта на човека бе,
чекиджии,
трее се радваме,ако стигнем неговите години,
и изобщо не се знае ако ги стигнем,ще бъдем ли в кондикция за работа?????
Може да си спориме и да се заяждаме за кво ли не,ма баш с тва ли намерихте да си прайте ташак.
Във фирмата където работя,има един мъж на 63г.,случи се заедно да караме двойка,всяка смяна по 1280км.....
Аз съм 30 години по млад от него,но с ръка на сърцето си признавам,че след всеки един от курсовете които извършвахме,той беше по жизнен от мен,на края на смяната.
Бачка си човека,не се оплаква,не реве като вдовица за уй,и така......шапка свалям,на подобни колеги!!!!!
Владимир Драганчев

Оборотите
18.09.2013 15:23
кво се фанАха за тия обороти,не знам?
Тайно се надяват шефа да прочете тука,кви съвестни шофьори са и да им дигне заплатите,чекай малко!
Шефа ше дигне едно друго нещо,и право в кафявата точка.

Тази нощ карах МАН 5-ца 440кс. автоматик.....
Забелязах следното,Манчо в ниските предваки,става въпрос от 5 до към 8-9 зависи,като го настъпа по шията,не превключва скорост преди 1900 ОБОРОТА.
Зеления диапазон на полезни обороти на въпросния Ман варират,от 1100 до 1900,
предупредителните,неполезни обороти са от 2000 до 2400,
и на оборотомера в тъмно червено е оцветено от 2500 до 3000.............
Сталиса е същата работа,само дето е по-злобничък,
при резко настъпване на газта не превключва преди 2000 оборота..........
Това е измислено и програмирано от производителите на дадената марка камион,не е измислено от бай Ганьо.
Къде я видехте тая трагедия в оборотите на тези съвременни камиони,немам идея?
Да не ''говоря'',че точно този Ман за който споменавам е на почти 800000км.,съм сигурност през ''живота му'' са го яздили неколкостотин човека,кой може да кара,кой не може,кой как се е гАврил с Манчо,само он си знае,,,
но той е жив,и не само,няма никакви признаци на умора!
Владимир Драганчев

ВЛАДО,
18.09.2013 15:48
нека се заяждат, по това личи човешката злоба и завист, а както знаем - за нея почивен ден няма!
Аз не искам да си го меря с никого - минало ми е времето, НО мерака си остава, обичам камионите, аз имам една професия и мисля, че не е нужно точно ВЛАДАЕЦА да ми каже до кога да я упражнявам... ГАЗ на всичките бутала и мнооо късмет на всички.
Тодор Тодоров

Тури си ги на уя,да не одат пеш
18.09.2013 16:17
Тури си ги на уя,да не одат пеш
Владимир Драганчев

Смях
18.09.2013 20:34
Тодоре, не визирам само теб визирам вдички които са в пенсионна възраст че нямат работа в транспорта.Точно по тая причина дигнаха и възрастта за пенсиониране,какво ме интересува че ти се чувстваш млад и че ти се работи, повечето нормални хора на стари години си седят вкъщи и си гледат семейството.Заради такива и аз трябва да работя с памперс щот не мога да се пенсионирам...
Тодоре не изпитвам към теб нито злоба нито завист,не те познавам но сигурно си достоен за уважение,но просто времето ти за камиони е изтекло.
Драганчев,намали тона малко ,ти също май си чекиджия,простотията ти е на ниво,пишеш че щом човек на 63г е по жизнен от теб,трябва да вземез сериозни мерки.Мислех те за една идея по читав но сигурно съм сбъркал.
Kiro Vladaja

За Владо
18.09.2013 20:51
Сицилия не съм ходил,Гърция и Турция са ми пределно ясни,пишеш и говориш за малаките та чак мед все едно ти капе от устата за тях, изключително отвратилна нация,грък да ти помогне още не съм видял.Да и малаките ич не са свалили гащите повече педали от италия и гърция има,нещо и на теб думата разход ти е болна че само я споменаваш,тея баири де ти ги катериш са най яки....
Kiro Vladaja

Никога не се заричам в този живот, ма да бачкам съ...
18.09.2013 23:03
Никога не се заричам в този живот, ма да бачкам със 63 годишно агри, дърт грип, да му слушам простотиите нема сила която да ме принуди да го напрая.
Драганчев, ти затова ли подскачаш като напушен тиин тука, що те е яд че треа а чукаш двойка с дъртия ли.
А и верно ако един пенционер подскача повече от теб, замисли се, нещо не е в ред!
Don Juan d`Emporda

Предпочитам Дафа пред всяка друга марка,заради ком...
20.09.2013 01:42
Предпочитам Дафа пред всяка друга марка,заради комфорта.
Venko Kremenski

ВЛАДАЕЦ,
20.09.2013 10:23
ЯВНО си млад момък щом така разсъждаваш, НО като /дано/ достигнеш мойте години - ДРУГА ''песен'' ще запееш!
ВЕНКО, аз казах, ВОЛВО с кабина на ДАФ - най хубавата печка и голям хладилник има Дафин, ама мотора... ''издиша''!
Тодор Тодоров

Наборе
20.09.2013 20:26
Нито съм млад нито стар, а по скоро какъв орел бях какво лайно станах.Твойте години с този див капитализъм де е навсякъде силно се съмнявам за жалост да стигна ама айде.За колеги дет виждам в предпенсионна възраст са две крайности ,едните слизат и повече не помислят за камиони другите се натискат за още.Цял живот ако не са се напечелили сега ли ще го правят,по тяхна логика не е зле пенсия,зарплата и командировъчни,далеч от вкъщи да нема главоболия, ама това че бъзикат доста други не ги интересува.Спорове до безкрай.Наборе ако си от Русе прати поздрави на Златният и на Ганди,гаранция ги познаваш.
Са малко и за Венко С дафо
Изключителен комфорт има дафа,само че като го карам и само псувам тая марка,нито чаша има де да поставиш нито химикалка да закачиш,арматурното табло изключително неугледно, педалът за спирачката- просто без ком. зимата става и за чистене на сняг,копчетата по таблото без никаква симетрия,20см широки врати нямам думи,странични прозорци малки,добре че неподвижната част на стъклота не се отварят като уазките тогава щех да ги призная холандците.Бордовият комп. и копчето за него също уникални показанията за налягане на турбото супер нужно инфо за всеки.На вторият креват ако сложиш някоя и друга чанта затварянето е като фитнес,същото важи и за долният креват,шкафовете също негодни и неудобни,ни дрехи ни докумунти да сложиш нормално.
За ходова част ,двг,трансмисия и разход на гориво също пълна скръб
Единственото положително нещо , е само кревата всичко друго леш.
Коментара ми е за хф105
Kiro Vladaja

Последния коментар показва тъй щото на вкус и на ц...
20.09.2013 22:01
Последния коментар показва тъй щото на вкус и на цвет таваришчи - нет... Любими неща представени като недостатък /шкафовете и ''фитенса'' особено, що да не речем ква мъка е на Ферарито, еле па отде се пали печката през 9 часа.../
Росен Димитров - Рошко

Росене здравей, направи съпоставка
20.09.2013 22:22
или открий трите разлики ,между ман тгх,мб актрос и даф хф105, щкафовете и фитнеса са различни при другите модели като че ли.
Kiro Vladaja

Най-голямата истина е произведена в Германия.И тя ...
20.09.2013 22:31
Най-голямата истина е произведена в Германия.И тя е Мерцедес с мегаспейс кабина и възможно повече коне и веднага след него прекия му конкурент и сънародник МАН XXL кабина също с повечко коне е това са истинските камиони всичко останало е поародия на камион.Сега за Дафа 2 месеца карах 105.460 супер спейскаб и единствените неща които ми харесаха бяха долния креват и печката.Сега за останалите от седморката Рено и Ивеко не са и никога няма да бъдат камиони а за ония префалени шведки и шведи Волво и Скания просто немам думи много приказки без покритие голема работа че имат мотори по 750 и 730 коня.Един 4 осен влекач за извън габаритни и свръхтежки товари спокойно може да си ги дърпа с 500 коня и без това карат винаги бавно и с конвой.
Георги Младенов

ВЛАДАЯ,
20.09.2013 23:08
Стойчо /златния/ не помня от кога не съм го виждал. Отдавна бях чувал, че със синът си бачкали но нещо не се разбирали... Ганчовци познавам няколко, последния за когото се сещам е пиянката от Иваново, не те знам друг познаваш ли. И него от 3-4 год не съм го виждал. По повод на твоето разсъждение за стажа и въсрастта се сещам за един лаф на моя кръсник, той казваше: '' ... и 2 живота да имаме, пак ще искаме още 1 курс да направим''. Тъй, че свят шарен - хора разни. А тая вечер по късните новини казаха, че мъже и жени ще се пенсионират НАД 65 год. ХА да ни е честито!!! НА ДАФ-а горното легло е мнооо тясно, да наистина с педалите имаше нещо особено, но за печката и хладилника нямам забележки. Няма друг камион да му духа печката от 3 места.
Тодор Тодоров

Никой не казва за емблемата на Дафина - масичката ...
20.09.2013 23:47
Никой не казва за емблемата на Дафина - масичката на таблото. Евала на кой се е сетил! Хладилника и той масичка. Немало къде да се сложи чаша - тамън три места има. Триъгълното джамче пази от неканени насекоми и връщане на пепел от цигара в движение, освен това там си слагам лапата на сателитната чиния - нема такова удобство! Горното легло е само за багаж.
В Атрос съм се качвал веднъж за малко на раздумка - не останах вчепетлен.
За Ман-а писАх...
Росен Димитров - Рошко

да за нея забравих
21.09.2013 12:44
наистина е удивителна,само човек трябва да не слага мелки неща на нея и да не залети некоя бумага там че ще трябва половин табло да се разглабя докато я извадиш.Има три места да за малки чашлета,две по вратите и дупка за чашле в хладилника,невероятна инженерна мисъл наистина.Джамчето пази верно сега даф се съдят с камаз за авторски права по тая причина.
Росене и като пушиш нема да тръскаш и хвърляш през джама,хем не е културно хем и глоба може да има за това.Хладилника за маса и масичката на таблото не са много удобни за употреба,Роска като имаш време па се качи в некой актрос и му дръпни неговата маса пред хладилника да видиш кое по удобно.
Kiro Vladaja

Наборе забравих те теб
21.09.2013 12:50
за същите двама става въпрос,и Стойчо пенсионер ама вече се накара сега по Русе с некакво свое бусче бръмчи,Ивановската пиянка и той спря да пътува пенсионира се лани,като трезвен е читав ма много го бият като се напорка иначе е хубав човек.Нема да се учуда закон и за пенсиониране на 75 да се направи.
На ман тгх печката също от три места духа,
Kiro Vladaja

KIRE,
21.09.2013 13:14
Стойчо е доста по голям от мене, Ганчо пък е по малък,с 2 год. на мене не ми стигат 2-3 точки. МАН-а духа, ама по средата почти не се усеща.
Тодор Тодоров

Братчеди а на Мерцедеса от колко места дуа таа печ...
21.09.2013 14:35
Братчеди а на Мерцедеса от колко места дуа таа печка че бъш немоо се сета.
Георги Младенов

ГОШЕ,
21.09.2013 14:52
от де що има дупка дуЪ, АМА ни уй не става от нея!
Тодор Тодоров

оно и от тебе уй нестаа ама си одиш хахахахахахаха...
21.09.2013 15:16
оно и от тебе уй нестаа ама си одиш хахахахахахаха да тегнеш на таа земя и да заемаш местото на човек в трудоспособна възраст...Сички пенсии вън от кабините
Георги Младенов

Абе мерцедеса духа от мноо места, ма не им е силна...
21.09.2013 15:22
Абе мерцедеса духа от мноо места, ма не им е силната страна точно печката. Инак съм и фен на тях, нема друг кът мегаспейса.
Don Juan d`Emporda

ГОШЕ,
21.09.2013 15:50
язък ти за младостта!
Буташ масло мнооо яко - ама по-лошото е, че не си и доливаш...
ТОЧНО такива као тебе треа си стоят дома да си клецат младите жени и си възпитават децата, а не да ги оставяте на комшийте. Дан земеш да дигнеш кръвното сега:)))
Ние пенЦийте трее бачкаме да храним вас /децата ни и внуците си/:)))
Голям ташак, снощи по новините даваха един 57год. от ПЕЧЕМЛИЕВ с цистерна дрънка в насрещното по автобана за София. ТРИ полицейски коли не моат го узапти. Оказа се, че не пиян и дрогиран, имал сериозни семеини проблеми и бил изгубил някакви документи -казаха пак днес по обяд. ТЮЮЮ. аман от тези пенЦиии бре, трее ги избесят сите, даите да гласуваме и да се прима закона:)))))))))
НАЗДРАВЕ Жорко, пази сърцето!!!:)))))
Тодор Тодоров

Лош камион няма зависи на кой какво му допада,но т...
21.09.2013 17:42
Лош камион няма зависи на кой какво му допада,но трябва да върви в баира като volvo а не да лази ''аз с ДАФ-а немам нерви да се влача''.А и комфорта на globetrotter xxl ми е достатъчен.На най-претенциозните препоръчвам, да ходят на работа през 3/4 дена в офиса СИ, да се разполагат удобно в 350+ кв/м мезонет и да се возят във
Rolls royce phantom :)
Dragomir Isporski

    Остави своето мнение по темата ...    
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025