driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

Шофьори
13.02.2017 21:00
ГледАх обявите за работа. Верно много шофьори се търсят....
Ама ШОФЬОРИ, не комбайнери, бармани, музиканти и певци(тия са ми любими) военни, полицаи, даже знам за бивш митничар дет върти геврека. И кви ли още не.
Един пита в някоя от фейсбук групите, дали си заслужавало да е шофер, колко щял да харчи, колко да му останат и колко ВРЕМЕ МУ ТРЯБВА ДА ИЗКАРА ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ ако сега почнел да кара Це категория......
Търсят се шофьори бе хора!!!
Don Juan d`Emporda

Темата е много дълга и са визуализирани само последните 50 поста.
Покажи скритите 18 поста ...

Престаам си аку съ срещнат Ивка с другарката му Ку...
14.02.2017 21:15
Престаам си аку съ срещнат Ивка с другарката му Курнелия, ко че е шоуту. Че се лъготят цела сутрин един друг, че са прайли секс един с друг нощеска, даже до бой мой стигнат, от' другарката обича да спори по мъжки...
Росен Димитров - Рошко

Валери
15.02.2017 01:09
Малко задочно да се включа, без никой да ме е питал относто кви сме били в началото, когато сме се учили?

Да, това което си написал го подкрепям с двете ръце- нямаше навигации и толкова широко разпространени технологии като сега- имаше митници, тирове, разрешителни, семтове и куп други специфични неща по професията, които сега са в историята на територията на ЕС.
Днес, освен да имаш шофьорски усет да владееш камиона на пътя, което по подразбиране е най- лесната част от целия механизам в шофьорския занаят- трябва да се вложи и малко старание от страна на новобранците и за два- три месеца стаж си готов за всякакви европейски релации- СЧР-то в джоба и готово...

Когато аз стартирах- като всички без стаж- естествено не знаех нищо и се учех в движение...
Имам шест месеца на двойка- доста бях понаучил, но дойде време за самоизява?!
Турция- тира задействан за три митници-Еренкьой, Гебзе и Анкара- никогаш нема да го забравя '' бойното кръщение''
То се ля пот по опашките на ''Капитана'' по митниците в Турция- висене по вътешни митници.. после по износа същия уй...дълга и широка...
От там по обратния ред... Капитана, Калотина, Хоргош, Райка, Кути... ум да ти зайде от документална разправия и километрични опашки...
Като дойдеше време за пауза( то па едни пауза 9- тка, такива 11- ки ги немаше, също и 45 седмична) вадех атласа и го разлиствах с часове- исках да знам къде съм тръгнал, по коя магистрала ще мина, на кой изход трябва да слезна за адреса и тн и тн.... Бях вложил стотици евро в атласи и карти- имам си ги до ден днешен. Работех групажна линия с хенгер без навигация и днешните екстри, Париж, Лондон, Антверпен, Амстердам... къде ли не? - Гот беше като ми се падне адрес в провинциално градче или още по- добре, някое селце- имат си една индустриална зона и камиона '' сам'' си ходеше на адреса!

Аз също гледах да не преча на старите кадри в началото- попивах информация от тях и се мъчех вячески да не съм в тежест. Спираме на границата и грабвах документите да се редя по гишетата- кво знам, кво учех в движение- '' горях'' от желание....

Сега тези неща ги няма и не съществуват...
Заварчик решил да стане международен шофьор- в него няма хъс, няма '' любов към спорта'' , няма го това чувсто вътре( само истинските професионалисти могат да разберат какво имам предвид с '' чувството вътре'')
Нямам за цел да обидя заварчиците- но нещата много се объркаха... аз не мога да заварявам, бих им пречил, ако на сила го практикувам...

'' Заварчик''- просто пример, а примери много- шлосер, таксиджия, овчар, учител, комбайнер и тн....
Камъка си тежи на мястото...
Владимир Драганчев

Кви другарки,,, кви 5 лева ??????????
15.02.2017 10:38
Вие комунетата що си мислите, че и ние дето не обичаме Тиквата сме комунета,,,,,,,

Драганчев,,,,,, това вътрешното чувство много малко хора го имаме,,,,,,,,, от всички тук по форумите сме не-повече от 5 човека,,,,,,, ама другите трима явно не пишат ами си бачкат ,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Райбер,
15.02.2017 10:59
за двамата дето не бачкат, а си пишат тука разбрахме кои имаш предвид.
Сега сме в размисъл - кои ли ще са другите трима? Иначе няма съмнение, че именно ти си ги назначил след дългогодишен подбор...:-)))))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Подбора викаш ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
15.02.2017 17:28
За жалост от моите шофери няма такива дето им идва отвътре ,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Туууууу....
15.02.2017 18:10
Двама сте били у целио свет и моя милост баш па има честта с вас да си хортува тука!...
Напрау ми направИ деня! :-)))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

''мойте шофьори''
15.02.2017 18:33
Ив колко шофьори имаш бре
vincent vega

.
15.02.2017 20:03
Vins, ти за птицата ли тъжиш ? И аз.
https://youtu.be/i6DQpAIq9Zw [на кирилица]
Селянина

Р. Р. по Еуронюз ,,,,,,,,,,,,,,
15.02.2017 21:26
Тоя си е чист американски шпионин а тукашните промити мозъци разправят, че бил комуне,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Селянина
16.02.2017 19:12
да ве. де остана тоа ?
вече ни парфюма му усештам ни специфичната меризма дет се носеше од обувките му ...ели од чорапите му ...
испари се сякаш нивга нее саштествувал
vincent vega

Абе мани, притесних са
16.02.2017 21:38
И по други сайтове не виждам вече негова перушина.
Ма скиваш ли кво засилено търсене на шофьори за Испания. Дън се свършиа там ? То и тия де търсат са толкоз испанци колкот аз съм китаец, ама...
Селянина

Обичам да влачим ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
17.02.2017 04:23
Тук чета някакви фантастични изказвания - за заплати над 3000евро и то във фирма ''Игоа и Пачи'', както и в ''Ерманос Ларедо''! А също и, че ако не успееш лесно да си намериш работа като шофьор в Испания си загубеняк. Е, значи ще трябва да си дам сметка най-сетне, че съм загубено, тъпо копеле! Защо? Защото след почти 9 год. престой в Испания, отново съм без работа. И то след като си бях намерил работа в добра малка фирма (17 камиона), със средна заплата 2300-2400евро, без нарушения, магнити и т.н. и почти всяка събота прибиране у дома. Какво се случи обаче? След два поредни 6мес. временни, изпитателни договора (както е по закон)на датата на която трябваше да подпиша вече постоянен контракт,просто бях освободен. Бързам да поясня, че това става не поради непригодност, а защото т.нар. ''фихо'', т.е. постоянен договор дава редица привилегии на работника и почти непробиваема социална защита. Ето защо все повече испански фирми, чрез всевъзможни машинации избягват сключването на такива договори. Както и да е...Друго имам предвид: нека тези, които смятат,че са наясно със ситуацията в Испания ме светнат мен, невежата, как и къде да търся и намеря нова работа. Уточнявам, че съвети като този - да разнасям CV-та по фирмите не се приемат - проверено е, не работи. Помощ от приятели, познати, сънародници? Задействано е.Ама - нъц! Защото пред компютъра и на клавиатурата всички сме много велики (също както по паркингите), но когато в реалноста ни помолят, или можем да помогнем, се свиваме в черупките си, доволни, че за момента не сме в същата ситуация.
Та такива ми ти работи...Съвети и препоръки приемам всякакви. При това ще се зарадвам, ако мнението ми бъде опровергано.
Ивайло Стефанов

Какво разбираш под думата помощ? Някой да те назна...
17.02.2017 09:10
Какво разбираш под думата помощ? Някой да те назначи на работа от името на шефа или някой да гарантира за теб? Нема такъв филм! Ако носенето на CV на крак не действа, начи или немат нужда от шофери ели нещо у теб куца. На прима виста ми идват на акъл езиковите умения, но не мога да съм категоричен. Ако искаш заплата доста над 3000 евро, мой ти дам подробни инструкции ''step by step''. Треат ти пет иляди лева, много дупе и малко английски.
Росен Димитров - Рошко

Райбер,
17.02.2017 11:42
хубаво е, че четеш и препрочиташ класиците. Лошото е, че нищо не вдяваш.
Горното, както става ясно съм писал, когато съм бил около 9г. в Испания. Към днешна дата са почти 13 и се подписвам отново под всяка своя дума! Нещо смущава ли те? Кое? В споменатите фирми заплата от 3000 евро е абсурд! По-скоро, възможна е, но за 2 месеца...
Нещо повече - не ми е известно и сега (камо ли тогава) някъде из Испания да получават 3000 и отгоре евро в нашия занаят. Казвам - НЕ НЕ МИ Е ИЗВЕСТНО, не, че го отхвърлям напълно. Самият аз съм стигал до над 2800 евро, но това беше по-скоро изключение, отколкото правило. Писал съм го и преди. И тъй като си открил класика в мое лице - открий и този текст и го прочети...
За останалото - CV-тата, които в Испания се наричат curriculum, също потвърждавам - не става по този начин! И то, не непременно защото нямат нужда от работници на мястото, където кандидатстваш, или защото ти е кофти биографията, или езика. Не е това. Дължи се просто на начинът по който са си свикнали испанците - някой трябва да те заведе и да те препоръча, а този някой трябва вече да е с утвърден авторитет. Имам съмнение, че изобщо не отварят и четат curriculum-ите, освен ако фирмата е съвсем кофти и трудно набират кадри, или е възникнал внезапен проблем и трябва спешно да се запълни някое работно място.
Райберче, опитът ти за закачка е съвсем ялов, но, ако искаш да понаучиш къде-как стоят нещата, поне в Испания, случил си на правилния човек! Както е известно, за останалите държави не се обаждам много-много, защото там съм само транзитник и не мога да съм много наясно отвътре. А ти, ако нещо не си съгласен с писаното от мен, кажи го и съм готов да го обсъдим - с фишове, документи, конкретни фирми и хора...
Валери Цветанов (Driver1)

Само ми убегна, що не ти направиха договора фихо? ...
17.02.2017 14:43
Само ми убегна, що не ти направиха договора фихо?
Рядко шеф би изпуснал добър шофер. Някой те е завел и след 1 година са те изпуснали.
Наааачи не съм такъв злобар, ама има много материал тука.
Don Juan d`Emporda

Нааачи, първо питай, после предполагай...
17.02.2017 14:58
Не ми направиха договора фихо, заради промяна в политиката на самата фирма. Новото е, че не ти подновяват договора, отиваш на паро и след кратко време те назначават отново, но всичко започва отначало. Това мина пред 1-2 колеги. Аз не бях съгласен, но и тази случка съвпадна със здравословните ми проблеми и връзката се прекъсна.
Не ми е проблем да се върна в която и да е фирма в която съм работил по-рано с изключение на първата ми в Испания, която фалира и не съществува вече, но и от нея си взех всичко, което ми се дължеше, даже с една впечатляваща горница! Но това е друга тема, въпреки, че точно в нея е обяснението - защо фирмите шикалкавят и не се много на кеф вече за да сключват фихо-договори.
Ти, дето си се кръстил с испанско звучащо име, не допускаш ли и вероятността, че човек може да стане неудобен и заради отстояване на принципни позиции, а не само защото е некадърник?
Иначе не си злобен...Ама хич! :-))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

значи все пак работиш за некоректни фирми....
17.02.2017 15:02
значи все пак работиш за некоректни фирми....
Don Juan d`Emporda

.
17.02.2017 15:10
Не и след момента в който започнат да са некоректни...
Валери Цветанов (Driver1)

Да те изберат да заемеш свободна позиция-не не си ...
17.02.2017 15:11
Да те изберат да заемеш свободна позиция-не не си най-добрият, най-изгодният си.
Don Juan d`Emporda

Последните ти твърдения доказват съществуването на...
17.02.2017 15:13
Последните ти твърдения доказват съществуването на такива на Запад, пък само плюеш по наще, че били нам си кви?!?
Don Juan d`Emporda

.
17.02.2017 15:25
Не знам какво точно значи в случая ''най-изгодния''?
И без това, когато те назначават не могат да знаят дали си най-добрият. Пък и това е много относително...
Пак ще го кажа - когато започваш заради препоръката на друг, ползваш неговият авторитет и дума на кредит. Едва след това работодателят реално може да установи в чисто професионален план дали ставаш, или - не. Но за целта са достатъчни месец-два, да не кажа - курс-два. Но ако си работил няколко години в една и съща фирма и изведнъж си се оказал ''неудобен'', това трябва да подсеща нещо. Същото е и ако си работил 6 месеца и са ти подновили временния договор за още 6. Било е достатъчно време за да се установи кой-какъв е.
И отново спекулации - никога не съм твърдял, че на Запад, в частност - в Испания няма некоректни фирми! Никога! Напротив - има и съм го писал тук. Проблема е в съотношението - коректни:некоректни. И в още нещо: във възможностите да получиш адекватна и ефективна правна помощ в случаите, когато докажеш, че с теб са били некоректни.
В моя случай - доста парички му струваше некоректността на испанския некоректен работодател. Същевременно, тези при които работих пак в Испания, но на български условия ме завлякоха безнаказано.
Те и затова са много и са такива...
Валери Цветанов (Driver1)

P.S.
17.02.2017 15:59
Нито веднъж не получих отговор на въпроса: Защо, опериращият на територията на ЕС български превозвач, при равни условия за разпределение и ниво на навлата, но по-ниски присъщи разходи (лицензи, данъна ставка, заплати...) твърди, че не е в състояние да постига нивото на западните си колеги? Пуркоа бе, джанъм???
Валери Цветанов (Driver1)

Parce que
17.02.2017 16:36
Не им е сгодно да ти отговорят. Явно нещо ги убива. Донякъде М. А. отговори- Закона е такъв, ми да го променят.
И си е така. Кой е луд да дава повече пари, след като законно може да дава малко.
Селянина

Не съм отговорил,
17.02.2017 18:03
защото в самия въпрос има подвеждаща информация.
А именно--равни условия.
Не--не са...
1.Условията за кредитиране/овърдрафти са различни в полза на западняците.
2.Лизинговите им условия са по-добри от нашите.
3.Самата стойност на МПС-тата е по ниска в сравнение с тези за Българаски превозвачи.Говоря за камиони закупени от официалните дилъри.
4.Един испански или френски превозвач не чака на граници като Надлаг,Видин,Русе,Калотина,Варшанд.Които намаляват километрооборота на автомобила за съответния период.
5.До ден днешен автомобилите с БГ табели са приоритет за проверяващите.
6.И навлата са различни.
7.Дори съществува дискриминация спрямо нас-товара е за немски/френски/испански фирми.
8.Когато една спедиция работи едновременно с БГ превозвач и западен такъв-познай кой вози лайняните товари.....И ако случайно западняка се навие да вози,то навлото му е коренно различно.
9.Всеки западен превозвач представлява значително по апетитна хапка за всяка една спедиция,защото работейки с него тя получава известен достъп до неговия свят и пазар,респективно има възможности за развитие.При БГ превозвача,респективно БГ пазара--такива опции няма.За спедицията ние сме само изпълнители,без права и само със задължения.Почти роби.
10.И данъчната ставка не е по ниска....Специално за шофьор,12 и повече тона е почти 29% в тежест на работодателя.13% са за служителя.
11. Валери сам си е отговорил на 80% от въпроса си в едно негово предишно изказване---на Запад има изработени правила,те се спазват и нещата вървят.В БГ има единствено и само регулации,дори свръхрегулации и не се спазват!
Продължавам да твърдя--Да,закона е такъв.Който не му аресва и не му изнася--да го промени.Т.е. да мисли кът гласува.
Михаил Александров

Защо се хабиш?
17.02.2017 18:40
Защо се хабиш?
Мишо Григоров

Мишо,
17.02.2017 19:23
напоследък, гледам, и ти почна да се правиш на умряла лисица...
Ще опитам да ти отговоря почти пунктуално:

По т.1 и т.2 не мога да взьема отношение, защото ми липсва поглед върху нещата, въпреки, че имам известни съмнения.
По т.3: Как тъй за българския клиемт цената на МПС-то ще е по-висока? Искаш да кажеш, че производителят има цена, специално разработена като за България, за Румъния, за Полша, Чехия и т.н.? Моля ти се! Несериозно е. Друг е въпросът, ако по веригата се е вмъкнал някой посредник, който смуче, ама ти що купуваш от посредник? Купи директно от производителя. Ама, ще речеш, нямаш свободен ресурс? Е, и? Разрастваш се, колкото ти позволяват възможностите. И на мен ми се кара спортно БМВ, но карам Пежо, защото не мога да си позволя БМВ...Да не говорим, че, доколкото знам, ако има цени на производителите като за бедни, то те са надолу, а не нагоре - само и само за да са и на нашия пазар.
Но да приемем, че и с това не съм много наясно.
По т.4: Оборота на всеки западноевропейски превозвач наистина е по-голям, предвид чаканията по граници. Ама защо не си прочел условието на задачата, а твърдиш, че то е погрешно? Коментирам ...БЪЛГАРСКИТЕ ФИРМИ, КОИТО ОПЕРИРАТ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ. Какво неясно има? Нивата на заплащане за пътуващите между България и ЕС не съм коментирал никъде. Те са по-ниски, това е очевидно, винаги е било така. Не мога да кажа доколко е основателно това, но имайки предвид бедния вътрешен пазар, съответно - оборот на стоки, мога да си го обясня донякъде.
По т.5: Нашенските регистрации били приоритет при контрола от съответните служби на Запад? Има нещо такова. Но и отговорът защо е така е лесен, нали? Тук вината е взаимна, но е повече у работодателя, защото не осигурява нормален темп и режим за работа и почивка и пресира работника си с думите - ''Пешо как може, пък ти не можеш?'' Ми просто е: Пешо си е свалил гащите, пък аз не искам да ги свалям...Иначе трябва да приемем, че съм мазохист и искам да карам като робот, често пъти и в нарушение, без личен живот и лично време, единствено отдаден на просперитета на фирмата си.
По т.6: Категорично невярно! Няма навла по европейските спедиции като за българи! Всяка спедиция, наемайки подизпълнители обявява условията си и те са валидни за всички. Са, друг е въпроса, че има нашенци, които се опитват да цакат нечестно и наистина успяват при по-дребни спедитори. Ама проблема е в нашенците, не в спедиторите. А те го правят, защото имат едно наум откъде ще избиват разликата, и...идваме на моя.
по т.7 - за дискриминацията - да, ама тя е предизвикана пак от нашенци. Приемат всичко, което се предложи, заащото не ги интересува дали това не води до други неудобства - по амортизацията на техниката, организация на самия транспорт, укрепвания, че дори и хамалогията за шофьора. Тези неща не ви интересуват много-много. Виждате една цифра в навлото само и това ви устройва. И като се случи няколко пъти, нищо чудно, че самият спедитор започва приоритетно да дава подобни товари именно на вас. По този начин си спестява излишни разправии и договаряния със ''своите'', а пък нашенеца...е, той е доволен, че е в джаза.
По т.8 - вж т.7!
По т.9 съм почти съгласен! Наистина не представляваме някакъв съществен пазар за западноевропейския спедитор за да е мотивиран чрез нашенски превозвачи да стъпи на него. Но пак напомням за условието на задачата - става дума за друг вид превози.
По т.11 - тласкаш ме в сфера, в която не се чувствам комфортно. Но колкото и за невежа да ме смяташ, все пак съм достатъчно наясно за да различа ''осигурителна тежест'', която може би коректно цитираш, че в България е в съотношение 29%:13% от ''данъчна ставка'' върху печалбата, която, както знаем е 10% и е изключително благоприятна за бизнеса. Абе, мамка му, този корпоративен данък не ви ли устройва, та се вгледахте в осигуровките на работниците си?
По т.11 - отговорил съм си не на 80% от въпросите си, а мога да кажа - на 100%. Мислил съм доста и съм прехвърлял всички ЗА и ПРОТИВ преди да взема личните си решения. И трябва с облекчение да съобщя, че вече от дистанцията на времето, когато могат да се правят вече и сравнения - не съм сгрешил. На базата на това са и препоръките, които понякога си позволявам да давам на колеги, които се чувстват на кръстопът.
Знам, че в икономиката има цикличност. Затова и се подразних, когато Райбера спекулативно е копирал мои думи от времето, когато икономическата криза в Европа и Испания бяха в своя апогей, като лукаво ги пробутва като актуални и днес.
Ще повярвам, че сте станали нормални работодатели, когато работната ръка започне двупосочно движение.
А тия дрънканици за сенегалци, афганистанци и суданци- шофьори, могат само да ме забавляват. Ама пък дано стане - честити да са ви!
Валери Цветанов (Driver1)

Валери, нямаш си на представа, колко далеч си от п...
17.02.2017 20:57
Валери, нямаш си на представа, колко далеч си от пазара в транспорта.
Don Juan d`Emporda

Убууу,
17.02.2017 21:19
нека съм далече, ама посоката, която избират работниците в тази сфера е към нормални западноевропейски фирми, които за щастие са много повече от нечитавите. Няма да тръгна да изброявам за кой ли път предимствата, защото няма смисъл все едно и също да повтаряме...
Пък и от коментарът ти се узнава, че съм далече от пазара, ама липсват аргументите, които разкриват какъв е пазара. Мишо все пак се е опитал да напише нещо по темата, което да обсъждаме, а ти какво си написал? ''Далече си от пазара...'' Ми убуу...
Валери Цветанов (Driver1)

Не, просто западните фирми се престрашиха директно...
17.02.2017 21:55
Не, просто западните фирми се престрашиха директно да наемат българи, а не фирми подиспълнители. Имам предвид западните, не испанските.
Бългатският шофьор отново си е бюджетно изпълнение,чиято заплата не му стига да поддържа семейство където е отишъл да работи
Don Juan d`Emporda

.
17.02.2017 22:02
Е, по-западна държава в Европа от Испания, здраве му кажи...Ах, да - Португалия.
Що се отнася по същество - не разбирам какво точно означава ''бюджетно изпълнение''? Но пък за останалото категорично мога да кажа - не е вярно! Не само, че заплатата е достатъчна да поддържа семейството и себе си, но дори не се налага и съпругата да работи, ако сама не пожелае това.
За останалите ''екстри'' да не говорим - здравеопазване, синдикална защита, социална сигурност...Или пак съм далече от фактите? Мога да съм и конкретен, но мисля, че е ясно.
Валери Цветанов (Driver1)

Все пак да не забравяме, че Европа свършва по било...
17.02.2017 22:12
Все пак да не забравяме, че Европа свършва по билото на Пиринеите ;-)
Ако бях заядлив сега щях да напиша, че ти едва ли си чувал за това нещо, там долу сред портокаловите горички. Но не, не го пиша. Само дет франсетата го твърдят това.

Don Juan d`Emporda

Ти да видиш....
17.02.2017 22:21
Не знаех че съм бил бюджетно изпълнение ! И още утре ши пиша на мама да ни изпраща още пари от България, че с тая мижава заплата....:))))))))))
Цветанов, за останалите екстри изобщо не споменавай, неразбираеми са, на някои им звучат като виц.
Селянина

Абре, Дончо, бре....
17.02.2017 22:37
що са излагаш бре!? Франсетата ко рекли, найш ли ко им пука на х'испаньолите? Па и Испания е голяма - има области като Астурия и Андалусия, но има и като Каталуня и Паис Баско. И всичкото това прави една доста уредена държава. Е, не са богати като французите, ама не ги мисли - знаят как да се справят и то доста успешно. Пък ние отиваме при тях, а не те при нас...
Пък и все пак новото ти злобничко подмятане за портокаловите градини едно, че не ме впечатлява, но и издава повърхностно познаване на страната, или тенденциозно представяне на фактите. Според теб валенсианска област означава мандарини и точка? Хахахахаха...Сигурно Паис Баско са овчари и отглеждащи картофи планинци? Хайде, по-сериозно, моля!
Валери Цветанов (Driver1)

Мишо,изписал си камара неасноти,
17.02.2017 22:49
само да те подсетя от преди возехте за 1,00евро на км и дедов 2000евро заплата,а специално немските оперираха на 1,18-1,20 и плащат близо 3000евро,отделно още 1800евра осигуровки,я ги сметни да видим българските сметки как се сметат,а тва за лизингите е пак с олигарсите де,нас ко ни друса,че се ебът те взаимно
Lyusi Woolves

Апогея на кризата :-)))))))))
17.02.2017 23:35


Re:Работа в Испания - www.milanuncios.com
« Отговор #21 -: Събота, 20 Април, 2013, 12:35:40 »
ОтговорОтговор Отговори с цитатЦитат Добави цитатДобави цитат
Тук чета някакви фантастични изказвания - за заплати над 3000евро и то във фирма ''Игоа и Пачи'', както и в ''Ерманос Ларедо''! А също и, че ако не успееш лесно да си намериш работа като шофьор в Испания си загубеняк. Е, значи ще трябва да си дам сметка най-сетне, че съм загубено, тъпо копеле! Защо? Защото след почти 9 год. престой в Испания, отново съм без работа. И то след като си бях намерил работа в добра малка фирма (17 камиона), със средна заплата 2300-2400евро, без нарушения, магнити и т.н. и почти всяка събота прибиране у дома. Какво се с
Ивайло Стефанов

Именно!
17.02.2017 23:41
Какво те смущава бе Райбер? Точно в разгара на кризата започнах във фирмата за която пиша - на 01март 2012г. започнах и точно на 01март 2013г. приключих там. И то на тези нива за които съм писал. Даже май съм позанижил малко. Ако искаш и трети път можеш да го копнеш това, но едва ли ще мога да кажа нещо различно.
Валери Цветанов (Driver1)

Май само си чувал за кризата в Испания ,,,,,,,
17.02.2017 23:44
Още през 2009г кризата беше забравена в Испания ,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

.
18.02.2017 10:20
Т'ва къде го прочете? :-)))))))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Кризата викаш ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
18.02.2017 10:42
Започна към средата на 2007 и тогава напуснах Лохивит а когато се върнах в началото на 2010 я бяха забравили отдавна и по думите на испанците е било още преди година,,,,
Ивайло Стефанов

Ахаа! Едни испанци ти казаха...
18.02.2017 11:22
На някой паркинг, навярно?
Райбер, неведнъж си потвърждавал, че не си добре с главата и дрънкотиш глупости, ама озаптявай се бре, бате, отвреме-навреме, а? Все пак спориш с човек, който без прекъсване е живял в това, а не са му ''разказвали''...
Както и да е. Има ли някоя твоя простотия, която да не съм опровергал категорично? Не, че ми е важно, ама ей тъй, за спорта. :-)))))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Има неколко човека тук, де сичко им е ясно, а то е...
18.02.2017 14:27
Има неколко човека тук, де сичко им е ясно, а то е доста встрани от общоприетия център. С тях не се спори - чиста загуба на време...
Росен Димитров - Рошко

.
18.02.2017 18:16
Што ве, спора отегчава ли те:))))))))
Селянина

В Италия
18.02.2017 18:28
Става ли сега за бачкане?
ivaylo topalov

Всичкознаещите :-)))))))))))))))))))))))))
18.02.2017 22:38
Цветанов,,,,,, като те гледам още си в кризата ама карай ,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

.
19.02.2017 00:36
Как ме гледаш, кривогледко? :-))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Обърка ме с някой, ама карай ,,,,,,
19.02.2017 09:44
Важното е, че си най-умния ,,, нали ,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Люси,
19.02.2017 18:14
Когато преди 5 години навлата за БГ превозвачи се въртяха около максимум 1 евро/км,нафтата беше 1,45-1.50 евро за литър в Германия.А както сам твърдиш,немците са бачкали за около 1,20 е/км...Дори е и повече но само тези 20 цента при едни 12 000 км на месец дават разлика от 2400 евро.Които обаче се явяваха като печалба за немеца,на тва кирливо евро/км означаваше жалко съществувание за БГ превозвача.В най-добрия вариант--нула на нула,и само изсмукване ресурса на камиона.
Валери--май умрялата лисица си ти.Та половината неща могат лесно да се проверят.Виж лихвите по кредитите преде 5,7, или 10 години и сегашните им размери и тук и там..Разликата е в пъти!
Що се отнася до разликата в цената на МПС-тата--ето защо е така.Само че обърни внимание-казах че става въпрос за закупени от официалния дилър...За последните 10 години у нас всеки дилър продава средно 300-400 нови автомобила средно годишно....У една Испания--сигурно 3000-4000 броя.У Франция--тоже..
Михаил Александров

Некой ако не знае как да види ко има из Памплона. ...
21.02.2017 14:54
Некой ако не знае как да види ко има из Памплона.

https://www.dropbox.com/s/pvaojrho4s0yt0f/IMG-20170221-WA0005.jpg?dl=0 [на кирилица]
Don Juan d`Emporda

Да поясня, целта е само една, горе ляво.
21.02.2017 14:59
Да поясня, целта е само една, горе ляво.
Don Juan d`Emporda

.
21.02.2017 19:51
Па не ми станА ясно...Нещо за Ирун ли? Опраайте се!
Валери Цветанов (Driver1)

    Остави своето мнение по темата ...    
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025