driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

Айде честито ей няма празно.....Става интересно
01.04.2017 19:54
http://udo-schiefner.de/2017/03/bundesrat-bestaetigt-verbot-der-ruhezeit-im-lkw/ [на кирилица]
Zahari Bachev (Hogan68)(Bace)

Всички туристи радостни ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
01.04.2017 23:20
Интересно ми е всеки истински шофер, който не е тръгнал с едно сакче парцалки, които да взима на всяко слизане от камиона със себе си как би реагирал ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

.
02.04.2017 00:36
Ти как реагира?
Селянина

Ивката
02.04.2017 09:57
на всяко улеснение за шофьора реагира негативно !!!
не че някой го пита ама закона затуй - да са спазва
нешто което бившия соц. блок упорито не иска и не иска
Обаче просто неизбежно. ората на запад не обичат хаоса не обичат дребни селски тарикатлъци
едно от нещата които никога не правя навън е да се опитвам да хитрувам по български
ако трябва да одя на хотел - одя
ако закона постанови на палатка - отвадам на палатка
саветвам ви кът мен да правите
живота ви шее по лесен
малко не разбрах кой е истински шофьор и кой фашлив и ште изразя самнениа и опасениа че тва шси остани енигма навеки
освен ако Ив не реши да разкодира
vincent vega

Всъщност и този закон не изразява загриженост за ш...
02.04.2017 11:43
Всъщност и този закон не изразява загриженост за шофьора, еле пък за българския или румънския. Това е поредната протекционистична мярка. На кого му пука, че е в противоречие с основните принципи на ЕС и хич не е случайно, че англичаните избягаха от хубавото. Той е поредното доказателство, че едни са по-равни от другите в съюза на равноправни нации.
Мишо Григоров

различна гледна точка
02.04.2017 12:26
един ме попита - Вярно ли жена ти комуниска
отговорих му - Кому ниска кому висока на мен си ми е добра
аз ОБОЖАВАМ да спя на хотел. обожавам чисти чаршави
обожавам банята и тоалетната да са ми у стаята
мразим като паркирам на някоя огромна френска бензиностанциа по голема на плошт од Панчарево.
ас паркирам на единия край а кенефа - чак на другия
ако се наложи авариино да ми дотрябва дорде идем до него - 100 пъти съм се насрал

vincent vega

Абе сандька си е сандьк кой кво ще да казва - котл...
02.04.2017 12:48
Абе сандька си е сандьк кой кво ще да казва - котлона джезвето-аз лично винаги сьм с два-голем за сандька и мальк за чай и кафе-и тенджури тигани и прочие-как иначе}}}
Георги Иванов Мичев

Не е гледната точка, а говорим за различни неща. К...
02.04.2017 12:49
Не е гледната точка, а говорим за различни неща. Колкото до твоите предпочитания и това е индивидуално. В петък един от нашите шофьори отказа да отиде на хотел.
Не ме има някакво значение какво предпочитам аз, но не се чувствам комфортно в обществени бани, долнопробни хотели и ресторанти.
Мишо Григоров

Вега,
02.04.2017 12:53
и аз обичам да спя в бели чаршафи със съпътстващи битови и физиологични удобства, но мразим да влачим целия съпътстващ бита ми инстументариум. Нямам предвид разни котлони, скари и друго къмпингово оборудване. По-скоро имам предвид телевизор, антена, компютър, книги, дрехи, тоалетни принадлежности и пр. и пр.
Така, че собствения си комфорт в голяма степен си го осигурявам и сам, без да съм в хотел.
От друга страна искам да съм обективен и не мога да не отбележа, че тези мерки бяха предизвикани от самозабравилите се източноевропейски превозвачи, които с дъмпинговите си цени (писали сме и защо са дъмпингови), искат техните коли да са непрекъснато ''на терен'', а това е свързано не само с подбиване на местния транспортен пазар, а и редица безобразия по паркингите, които, да не забравяме, не са само за почивка на камионите, но и на другите пътуващи по аутобаните. Ние, шофьорите имаме немалка вина за това, но то е неизбежно, когато си поставен в ненормална обстановка в продължение на месеци - започваш да оскотяваш.
Даже си мисля, че безобразията може да се пренесат и по мотелите и те да се дръпнат от ентусиазма да приемат шофьори. Не знам, времето ще покаже...
Не съм наясно и чия е отговорността в случай, че разпоредбата не е спазена? Според мен трябва да е на превозвача при положение, че екипажа е спазил седмичните си норми за шофиране и ако е имало забавяне, то не е било заради виновно негово поведение. Работа на транспортните мениджъри е така да пренастроят и организират бизнеса си, че да се вместят в изискването композициите поне на две седмици да са на свой терен.
В това отношение наблюдавам редица испански транспортни фирми, които вече пренастроиха режима си на работа и успяват да организират прибирането на машините. Именно в това е ползата за шофьорите, а не, че щели да спят в хотелски чаршафи.

Райбер, моите съболезнования, баце! Нали казваше, че това са празни приказки? И, че такива регулации няма и никога няма да има? Е, май не са толкова празни и нещата полека-лека си идват на мястото.
Валери Цветанов (Driver1)

като одя на хотел
02.04.2017 13:10
взимам единствено компа чифт чисти дрехи и долно бельо.
не виждам кав е проблема и ква е драмата
естествено не всеки е длъжен да споделя мойте виждания и нагласи
просто давам мнение штот все пак туй форум а мълчалив форум ниама
би бил като вестник сас идеално бели страници
vincent vega

Естествено имаш право на своите предпочитания и ни...
02.04.2017 13:26
Естествено имаш право на своите предпочитания и никой не го оспорва.
Повечето от нашите шофьори предпочитат другото, но може и да свикнат.
Мен ме дразни демагогията и двойните стандарти на по-равните.
Уверявам ви, че онези не са по-малко корумпирани от нас, но повече ги е страх защото системата на правораздаване действа в много по-голяма степен.
Ако не се страхуват, че ще ги хванат - искат си взятка колкото могат.
И като са толкова законосъобразни защо откриват кухи филиали в България - да излъжат системата.
Мишо Григоров

Е, тъй де!
02.04.2017 13:31
Нали и аз това правя - споделям виждания и нагласи.
За един - едно, за друг - друго. Ама познавайки психологията поне на нашенеца си мисля, че повечето са като мен и ще им е криво да си пренасят оборудването.
Ама да не съм разбран криво - твърдо ''ЗА'' съм за предприетите мерки! Шофьорлъка е професия като всяка друга и макар да има своята специфичност, не може да поставяш упражняващите я в условието да са на разположение 24 часа в денонощието и на работното си място, без личен живот в семейна среда. Не ми пука и какви са подбудите за това решение, важното е, ако то има ефект за промяна на съществуващия ненормален режим на работа в момента.
Валери Цветанов (Driver1)

Винс, винаги съм те харесвал заради природната ти ...
02.04.2017 13:49
Винс, винаги съм те харесвал заради природната ти интелигентност и нехарактерната обективност.
На теб ти харесва закона защото съответства на личните ти предпочитания и стил на живот. Не при всички е така - важното е на Вуте да му е зле!
Мишо Григоров

С теа багажи кат трьгнем за смяна си е цел цирк.Мр...
02.04.2017 13:56
С теа багажи кат трьгнем за смяна си е цел цирк.Мразя багажите още повече като почнеш преди трьгването да ги сьбираш.Ма не може без них.На мен лично винаги са се получавали най малко 4 големи сака.Тури там и тв комп сателит и прочие.Колегите от примерно Юнион Ивкони ако че сме колеги ма басма не цепят-по избор една чанта а другото на паланзата-на кантаря-и винаги сьм давал за тоз багаж 30-40 евра на рька на колегите автобусни шофьори.}}}Той багажа сигур толкоз не чини ма адет.}}}
Георги Иванов Мичев

Имам работа като за теб. Ако те интересува промяна...
02.04.2017 14:01
Имам работа като за теб. Ако те интересува промяна - обади се.
Мишо Григоров

:-)))))))))))))))))))
02.04.2017 14:08
И Райбера има! Възползвай се! Конкуренцията е голяма. :-))))))))))))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Вальо-не апострофирай}}}
02.04.2017 14:21
Благодаря за предложението.Бих поработил още малко разбира се -за година работа и стаж ще имам право на преизчисление на пенцията.Поне за това си заслужава но точно сега веднага не мога по разни семейни и битови неща.Немате си на идея ко е да си пенция-как малко се позгря и сме се на вилата-двор голям мотики и лопати-да купим тракторче фреза култиватор-ць-тва дига шум замьрсява атмосферата и най вече-иска бензин масло и прочие.А на Георги бензин и масло му не требе.Мотиката и шута отзад.Де я кабината а-де е будката-мотика лиииииии-ма нема начин слушаме се а и полезно.А за Иво-уважам го ма с теа пусти рендета-последно бех на ренде.Не ми се ще па-ще ми се нов квалифетен влекач и ново фриго-като за последно.И сервиз квалифетен.За мен това-техниката и сервиза са на пьрво място винаги.
Георги Иванов Мичев

На мен като ми се приработи - лягам и чакам да ми ...
02.04.2017 14:27
На мен като ми се приработи - лягам и чакам да ми мине.
Като ти се приработи - обади се. И на руски ще те разбера, не че имаш проблеми с българския.
Мишо Григоров

Мишо
02.04.2017 16:23
не искам на Вуте да му е зле. аз ли грешно се изразих или ти грешно ме разбра ???
знаеш ли онез защо са по добре од нас ???
защото там ЗАКОНА е над всичко.
на Запад е ред а у Бг - хаос
лесно е за обяснение
ние имаме ориенталско мислене. все търсиме ''втория'' начин все търсиме вратички все нешто да извъртиме да усучеме да се пазариме
там такъв филм НЯМА
КОРУПЦИЯ има навсякъде
даже и в Китай където за по голями размери наказанието е Разстрел
и тва ги не спира
но ако на Запад има единични и изолирани случай то в долината на дълбоките потури това е нешто съвсем в реда на нештата
балгариа НИКОГА няма да стигне нивото на развитите държави поради 1 проста причина - българите НЕ ИСКАТ И НЕ ОБИЧАТ РЕДА
обичат втория начин

и цяла Европа го знае
дотам се е стигнало че да не смея да кажа откъде съм и какъв съм
и последно ...без значение дали на Винс му харесва хотела или на Мишо не му харесва НИКОЙ не ни пита и НИКОЙ няма вземе нашето мнение на сериозно
ако това са разпоредбите ни остава само и единствено да се съобразяваме с тях и да ги спазваме
който не ще хотел - вози Русия Украйна Мозамбик Ангола Киргизиа и прочее развивашти се страни.
vincent vega

Валери испанските фирми..
02.04.2017 16:29
да..идеално че са влязли в ритъм ако мога така да се изразя
но испанците не бичат вътрешно. тръгва от Испания и пак там се прибира
аз обаче съм вътрешно и да нанкам 90 дена на колела ми е ПИСНАЛО.
Одя на хотел сас голема охота
тук да кажа че изевестен период од време работих у Транспрес
и там така са организирани нещата че вънка прайш 1 пауза 24 часа а следващата ти е у Бг и даже наваксваш
тоест 45 плюс 21 е равно на 66 часа но ас 66 не съм правил
винаги поне 72 часа съм си у нас
и това е защото не им се дават пари за хотели
кара се Бг - Европа - Бг
но при вътрешното хотела е неизбежен
vincent vega

Не съм те свързвал с Вуте, а точно обратното. Проч...
02.04.2017 16:46
Не съм те свързвал с Вуте, а точно обратното. Прочети внимателно въпросния пост.
Имах предвид иберийския корифей, който знае всичко за транспорта и нещата от живота. Създал е няколко успешни фирми във всякакви области.
Мишо Григоров

И къде е драмата с хотела?
02.04.2017 16:57
Има го закона, ще се спазва- кво толкова?
Нито е сложно, нито е скъпо да се ходи на хотел. Аз лично съм ходил доста пъти. Тук го писах вече- директно с камиона на паркинга на хотела, като предварително сме се уговорили по телефона, че има място камиона да бъде паркиран на паркинга на хотела. Хората знаят за какво става въпрос и нямат нищо против. И цялата '' цигания'' си е с мене. Нищо не се променя.

Извинявам се, ама да попитам нещо:
Защо с думата хотел, веднага се прави асоциация- чисти чаршафи?
Никога през живота си не съм спал в друго освен в чисти чаршафи. Тва, че съм шофьор не значи, че в камиона се завивам с рогозки или с некви прашлясали одеала от времето на баба ми и целите в дупки( щото и тва съм виждал в кабина, ама...)
Нема вътрешно, нема външно- винаги си нося два комплекта, независимо дали курса ми е седмица или три, четири месеца.
Бързам не бързам- винаги намирам време да спра на некой аутохоф за една пералня и една сушилня.....
Владимир Драганчев

Е, анджък де!
02.04.2017 17:13
Нъл това сме се разбрали, че е ясно - целта на занятието най-вече е да се минимизира отрицателното за местните икономики въздействие от това ''вътрешно''. Прави са си хората да си защитят интересите. Никой не е забранил чуждия транспорт. Нито транзитен, нито с местна крайна точка. Разрешиха и каботажните превози. А новият регламент прави неизгоден постоянния престой на евтините източноевропейски превозвачи на транспортния пазар. Ако искат да стоят на него - ОК, казано е как може да става това. Пазарът ще реши кой ще оцелява.
И за съзнанието и подчинението на правилата на тези хора съм съгласен. Няма умуване и опити за шикалкавене. Знаят кое е възприето в техния свят и не го подлагат на съмнения.
Пример: Седя си аз с камиона на паркинг в Германия. Насреща спира туристически автобус с немски пенсионери, тръгнали нанякъде. Шофьорът отваря страничните капаци, оттам се изваждат едни походни масички, на тях се слагат пластмасови чашки и някакви нектари и сокове. Консумират, к'вото консумират и всичко бива прибрано и не остава и следа. Но друго ми направи най-силно впечатление - бяха им раздали някакъв бонбон в обвивка. И всички баби, без изключение, след като си похапнаха бонбона докретаха поединично до кошчето, което не бе съвсем наблизо и си изхвърлиха опаковките. Поотделно! Всяка за себе си. Без опит една да събере боклуците на другите, или някоя да се опита да ''не забележи'' кошчето! И това е не защото са глупави, а защото така са възпитани - че това е естествено задължение.
Валери Цветанов (Driver1)

    Остави своето мнение по темата ...    
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025