driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

Съюз на Българските транспортни работници
12.06.2016 19:12
Съюза на българските транспортни работници е създаден с една единствена цел, а именно да защитава правата и свободите на трудещите се. Съюза е създаден, като налагаща се мярка за защита правата и свободите на работещите, като шофьори на автомобили за обществен превоз. С регистрацията на нашето сдружение в Република България за първи път се създава организация, която не се управлява от правителство или министерство, а е в тесни взаймо- отношения с тях.
Ние от УС на сдружението желаем, всеки срещу когото е имало, посегателство на трудовите или гражданските му права да има право на защита. Желанието на Учредителите е да може всеки член на сдружението да има правото на глас и свободно да може да го упражнява. Да може спокойно да упражнява всички свой права и свободи дадени му от българското и европейско законодателство.
В Република България не е имало независим синдикат или поне историята не познава такъв. Създадените КНСБ и КТ ''Подкрепа'' са отрочета на социалистическа България и имат за цел не да защитават, а да потушават народното недоволство. Създадени от тогавашната БКП, тези организации и сега изпълняват абсолютно същите функции, които са изпълнявали и тогава, а именно да подчиняват народа и да подпомагат развитието на един строй, в който никой работник да няма правото да се развива и получава това, за което работи.
Ето защо ние се обявяваме против всичко, което ни се налага като рамка и желаем, да градим организация която да даде бъдеще не само на нас но и на нашите деца. Ние сме твърдо решени да сме добре запознати и да отстояваме правата на всеки един наш член. Да отдадем нужното внимание дори и на най-малките проблеми, като същевременно с това работим усърдно и по по-големи национално значими проекти и най-важното да не оставим в беда никого.
С членството си при нас, всеки получава правото да бъде представляван от млад, енергичен и отдаден на каузата екип, който е готов да надхвърли дори и собствените си очаквания, с единствената мисъл, че всички сме равни.
Присъединете се към нас за да можем да променим това, което седемдесет години ни е било налагано като норма и сме били лишени от него, а именно правото да изразим собствените си тревоги и проблеми и да бъдем чути. Нека се обединим под мотото ''ОБЕДИНЕНИ МОЖЕМ ВСИЧКО'' и да покажем на собствените си управници и на Европа, че българският народ не е едно заспало дете, а че сме будни и сигурни в себе си, че можем да изградим всичко вярвайки в себе си.

Таксите за членство в СБТР са както следва:
-20лв. встъпителна такса.
-90лв. годишен членски внос.

До момента сме увенчали с успех една от нашите инициативи а именно премахване на температурните и голяма част от петъчно неделните забрани. В момента работим по две направления:
- промяна на пропускателният режим на ГКПП с страни от ЕС съобразно споразуменията за трансгранично сътрудничество с Румъчния и Гърция и в съответствие с инструкция I3-1405-2009 за ГКПП и НАЦИОНАЛЕН ПЛАН ЗА ДЕЙСТВИЕ ЗА ПЪЛНОТО ПРИЛАГАНЕ НА РАЗПОРЕДБИТЕ НА
ДОСТИЖЕНИЯТА НА ПРАВОТО ОТШЕНГЕН И ЗА ПРЕМАХВАНЕТО НА КОНТРОЛА ПО ВЪТРЕШНИТЕ ГРАНИЦИ, според които значително трябва да се улесни преминаването на границата.
-Проект за законопромени на Кодекса за социално осигуряване, Кодекса на труда, Наредбата за командировките в страната и чужбина, Приложението за минимален осигурителен доход и начините на институциите за контрол на изпълнението им.

Надяваме се да сме ви били полезни.
А. С.
Александър Стамболийски

Темата е много дълга и са визуализирани само последните 50 поста.
Покажи скритите 110 поста ...

Е, шъ почакаме...
24.07.2016 23:51
Ама то, предаването беше у петък, а за отмяната се знаеше и преди това.
Валери Цветанов (Driver1)

25.07.2016 00:15
Оплакванията намаляха!?
Гилдията на добре оди...
Gargamel Pantigrua

Оплакват се шушумигите само ,,,
25.07.2016 06:38
Професионалистите си бачкат и си пеят ,,,,, https://www.facebook.com/333682820021831/videos/vb.333682820021831/957100177680089/?type=2&theater [на кирилица]
Ивайло Стефанов

25.07.2016 07:04
Май се застраховаш от евентуални недоволници от особата ти
Номера не минава...най - внимателно ще ги изслушаме драйвърчетата ти и ши ги натирим към ахилеса ти...
Gargamel Pantigrua

25.07.2016 07:07
Ние и ти - имаме класови различия!
Ние сме експроприирани, а ти - експроприатор
Gargamel Pantigrua

Дано...
25.07.2016 07:19
сириици те припознаят като знойна германка и те уважат по всички правила на Кама Сутра
Нека щастието на талази те спохожда г-н Експроприатор!
Gargamel Pantigrua

Е, защо експроприатор?
25.07.2016 12:44
Нали си го е купил таралясника в който живее? Не е споменавал да го е национализирал? Може би, искаш да кажеш - ЕКСПЛОАТАТОР?
Валери Цветанов (Driver1)

Мани, Гаро още го държи махморлука, виж ко несвърз...
25.07.2016 12:50
Мани, Гаро още го държи махморлука, виж ко несвързано чати... :)))))))))))))))))))))
А Ивото гледа клипчета със смяна на гуми на място, наместо порно...
Росен Димитров - Рошко

Гледането на порно - зомбира ,,,,,
26.07.2016 03:16
А иначе за експлоататорите за които бачкам го нема това упражнение,,,,,,,,,,,,,,, гръмва гума и трябва само да вдигнеш теУефоно да кажеш, че е станало и до 30-60 минути е дошъл бус и са я сменили ,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Райбер,
26.07.2016 03:51
разгеле - и ти откри топлата вода! Дадоха ти най-после наемно ремарке с договор за асистенция! Тия, твоите спедиции досега много измислени са били? В Испания, тази циганска държава според кулския лесничей, всяка уважаваща се спедиция отдаваща ремаркета за работа отдавна е с договор! Да не са луди хората да дрънкат постоянно хиляди километри резервни гуми, когато вместо тях могат да качат теглото на 1-2 палета.
Само се обаждам и дори не слизам от кабината - този от асистенцията не ми позволява, че било опасно...Накрая протягам ръчичка през врата и подписвам ордера.
Даже съм се радвал, когато спукам гума, защото тия докарват за смяна от най-качествените и скъпи марки! :-)))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Валтер винаги е бачкал така ,,,,,
26.07.2016 03:57
Ремаркетата им даже нямат стойки за резервна гума ,,,,,,
Ивайло Стефанов

Ми кво се пудриш тогава?
26.07.2016 04:17
За Валтер нема нужда и да ми го казваш - с тия тонажи оставаше и гуми да накамарят.
Са земи да ме убеждаваш, че специално на теб не ти качват повече от 7-8тона... Щот си готин! :-))))
Валери Цветанов (Driver1)

Е не съм ли готин ??? :-)))))))))))
26.07.2016 06:45
Иначе надолу 25-30 тона винаги,,,, е не винаги ама в 95% от случаите,,,,, имал съм товари и по 15 тона ама са неква изключителна редкост,,,,,, нагоре е имало случаи и с 7-8 тона да се качвам ама и тва е в не повече от 80% от курсовете,,,,, баси скуката,,,, чекам си шофера да дойде и да потегляме за ислиямска Франция ,,,,, https://www.youtube.com/watch?v=dl9ANby_I30&feature=youtu.be
Ивайло Стефанов

.
26.07.2016 10:28
Отишъл е да измие Бентли-то. Имай търпение...
Валери Цветанов (Driver1)

Тава за гумите на ремаркето. Ам' влекачо?
26.07.2016 12:48
Тава за гумите на ремаркето. Ам' влекачо?
Росен Димитров - Рошко

.
26.07.2016 13:13
Ем, влекачо си има собствен гумоносач в някои случаи. В други - кара на риск. В трети - има резервна гума качена на гумоносача на ремаркето, ама и теглото на една гума да се спести, пак не е малко. Питай Райбера - той така постига 14/100 разход.
Валери Цветанов (Driver1)

Имах предвид, онова с подаването на ръчичката през...
26.07.2016 19:27
Имах предвид, онова с подаването на ръчичката през прозореца за подпис. Туй за ремаркето, а за влекачо? Там знаем има предна, задна гума. Със задните е много деликатна ралтата, а е малко различна по износване, гърмежа е почти задължителен...
Росен Димитров - Рошко

.
26.07.2016 19:55
Еее, не съм знаел тези тънки подробности...
Валери Цветанов (Driver1)

Примекс, Диана ,,,,,,
27.07.2016 01:38
Като се износят на 50% и веднага в сервиза за нови,,,,,,,,,,, днес смених 2 предни а не бяха стигнали и 50% износване ама за собствено спокойствие ги смених ,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Нема грозна мацка има трезвен мъж
27.07.2016 01:43
https://www.facebook.com/HitRadioFMPlus/videos/10154361386698624/ [на кирилица]
Ивайло Стефанов

.
27.07.2016 02:05
Аз па повервАх!... :-)))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Има резон. Като ги шитнеш старите на некой ганьо, ...
27.07.2016 13:17
Има резон. Като ги шитнеш старите на некой ганьо, а те ич не са малко, и сметнеш евентуалните главоболия на пътя след гърмеж, теглейки чертата може и да си на+ и се че си спокоен. Само да не зимаш от тея де и нови плякат...
Росен Димитров - Рошко

Прав си!
27.07.2016 14:38
Има резон! Ама има резон бай Райбер-Балкански да си купи от разпродажба, или втора употреба от някоя гумаджийница, отколкото да смени на 50% износени гуми с чисто нови и маркови.
Тия да ги разправя на старата ми...гума!
Райбер, я ме погледни в очото? Да виждаш да...се търкалят гуми?
Валери Цветанов (Driver1)

Он има навика винаги да пропуска по някоя дребна, ...
27.07.2016 18:52
Он има навика винаги да пропуска по някоя дребна, но съществена подробност. Още кът се видехме за пръв път с него и прословутите 3200 евро беа с изтекъл срок. Актуализирани беа на 1600 с клизма...
Са кът се замисла, макар че ми е трудна таа дейнос, да не би он да дума за вентили, ние за гуми и да са ни се разминале детайлите кът на БСП последните десетина избори... :))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

Патологичен спестовник. Най-обича от истината да п...
27.07.2016 19:01
Патологичен спестовник. Най-обича от истината да пести! :))))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

.
27.07.2016 19:39
...ама винаги я заменя с нова ''истина''! И все едно, че нищо не е казал преди това... :-)))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Обичам да райберовам Злобата и Завистта,
28.07.2016 00:59
Аке некой си мисли, че ми дреме дали ми вярва за нещо трябва да знае, че е в дълбока заблуда ама са понеже е жега и скука та си снимах гумата ,,,,,,,,,, https://www.youtube.com/watch?v=5K_PFDGt1Dg&feature=youtu.be
Ивайло Стефанов

Снимай си и мозъка!
28.07.2016 01:12
Ама райбер ти не требе, а нанометър.
Валери Цветанов (Driver1)

Уважаеми колеги, Цветанов и Стефанов никак не съм ...
28.07.2016 02:40
Уважаеми колеги, Цветанов и Стефанов никак не съм се изгубил но само с писане в форумите не стават нещата. Да не пиша тук но има много други неща за правене и писане. Знам за проблема с забраната, не са проблем тези 3 или 6 часа престой, а за мен е проблем отношението и вменяването на вина в професионалните шофьори за предизвикването на т.н. инциденти. По статистика от МВР само 10% от всички инциденти са по вина на товарни автомобили и повечето от тях са от технически неизправности. Затова оспорваме пак връщането на забраната, като сега искаме и пълното и отпадане докато не се създаде правилната обстановка за поставянето на такива ограничения (създаването на нормални условия за пребиваване на екипажите до отпадане на ограничението). Не пиша по форумите но не значи, че не чета. Имам и друга работа от лафа в нета, така че не изпадайте в такава еуфория заради факта, че не съм се намесил в темата. Благодаря ви.
Александър Стамболийски

Колега,
28.07.2016 03:22
благодаря за персоналното обръщение. Знам, че нещата не се оправят с писане в нета. То и резултата от тази дандания го доказа...Мен не ме брой - аз освен да напиша нещо в нета, друго вече не мога. Това не означава, че не мога да имам мнение, което да кажа, нали? Още повече, че специално за тази глупава петъчна тричасова забрана съм абсолютно на мнение, че е тъпотия. Много се дразня, обаче, когато виждам и, че от това някои правят политика. Каквито и да са забраните, те трябва да се спазват! Проблемът е, че трябва да са разумно разпределени, така, че да бъдат отчетени интересите на всички в екшъна.
Пак ще подчертая - петъчната забрана е глупава, несправедлива, някои я определят като дискриминационна и неотчитаща всички интереси, а само тези на ваканционно настроените нео-столичани.
Там е проблема - в това накъсване на работния ден, на периодите на почивка и активно шофиране. Имам усещането, че тази мярка е наложена от някой администратор, нямащ понятие от спецификата на шофьорския труд и изискванията към отчетността му.
Забраните в почивни дни и празници не оспоравам! (За разлика от превозвачите) Почивните дни затова са почивни - за да се почива. В празничните - да се празнува. Шофьорите не са подкатегория хора за да бъдат системно лишавани от това. Тези дни са в календара, предвидими са и не е проблем да бъдат включени в програмата на превоза. Но да спреш в ендека прибиращ се от курс колега след като е карал от товарен пункт на подстъпите към София за да може сганта с възглавнички на задното стъкло да се изтегли насрещно ми се струва несправедливо.

Ще продължавам да следя какво ще се случва в бъдеще, пък дано има някакъв напредък. Засега резултатът е нулев. Зеро! Сори, ама трябваше да го кажа. Друго и не мога...Положителното е, че все още не сте се отказали (както декларирате) и не се занимавате с организиране на банкети. Защото ония с банкетите и тях ги видяхме...
Валери Цветанов (Driver1)

Пак ръсиш глупости сеньор Цветанов...нещо си превъ...
28.07.2016 23:43
Пак ръсиш глупости сеньор Цветанов...нещо си превъзбуден напоследък...От 15 години поне в Италия има такава петъчна забрана през лятото ...почивки туризъм такива работи и там има бизнес...Всеки божи петък от 16.00 до 24.00 ч три месеца чак до 01.09 има такава забрана и се спазва...Презумцията е че щом си спрял в 16 часа трябва да направиш минимум 9 часа пауза и страстите се охлаждат...всичко си идва на мястото и в всички са доволни.В Германия същото има лятна забрана всяка събота от 07.00 ч от много години...В Австрия всяка събота след 15.00 часа целогодишно...Кво сте улепили за забраните като почти всички транспортни фирми в България са в сектор КРИМИНАЛНА ХРОНИКА...ЗАБРАНИТЕ ВИ ПРЕЧАТ ...да карате денонощно на магнити или с втори и трети карти пък сте и възмутени...За това се лежи в затвора в цивилизованите страни...Вие се натискате като циганин на точило простотий да праите...Бем ли го какъв народ сте...
Владимир Велков

Я ли забравИх да сметам, то кога ли сам можЕл, ма ...
29.07.2016 00:06
Я ли забравИх да сметам, то кога ли сам можЕл, ма що не ми стига един час от 16 до 24 да станат 9. И двете са четни числа, па 9 е нечетно. Къде баркам? Начи... летото... по-рано от 23-24 часа се заспива само неколко дена месечно. Може да има неколко, може и да нема. НО! Кат са казале, че нема се кара по неколкото пътя, нема се кара, ели че се кара заобиколно, кой как му ареше. Ако може да се каже, че у Италия има ''некакъв бизнес'', то начи у България нема никъф!
Росен Димитров - Рошко

Владе, нещо поднесеното от теб инфо за Италия изди...
29.07.2016 00:17
Владе, нещо поднесеното от теб инфо за Италия издиша, дай обосновка!

DECREE

Art. 1

1. Traffic ban outside built-up area for heavy goods vehicles and combination of vehicles intended for goods transport of over 7.5t MPW is disposed on public holidays and other specific days in 2016 mentioned below:

a) all Sundays in January, February, March, April, May, October, November
and December from 09:00 to 22:00

b) all Sundays in June, July, August and September from 07:00 to 22:00

c) 1st January 9:00 – 22:00
d) 6th January 9:00 – 22:00
e) 25th March 14:00 – 22:00
f) 26th March 9:00 – 16:00
g) 28th March 9:00 - 22:00
h) 25th April 9:00 – 22:00
i) 2nd June 8:00 – 22:00
l) 2nd July 8:00 – 16:00
m) 9th July 8:00 – 16:00
n) 16th July 8:00 – 16:00
o) 23rd July 8:00 – 16:00
p) 29th July 16:00 - 22:00
q) 30th July 8:00 – 22:00
r) 5th August 14:00 – 22:00
s) 6th August 8:00 – 22:00
t) 15th August 8:00 – 22:00
u) 20th August 8:00 – 16:00
v) 27th August 8:00 – 16:00
z) 29th October 9:00 - 16.00
aa) 1st November 9:00 - 22.00
bb) 8th December 9:00 – 22:00
cc) 26th December 9:00 – 22:00
[на кирилица]
Росен Димитров - Рошко

Рошко,
29.07.2016 01:15
що бързаш, бре!? Исках да го поизчакам още малко тоя кулски дръндьо да се поплюнчи...:-))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Нищо не издиша...говориме за летните забрани...Нем...
29.07.2016 11:50
Нищо не издиша...говориме за летните забрани...Нема ги намериш с ровчене От 15 юни до 1 септември всеки петък от 16 ч спира движението на всякакви камиони по всички пътища нема национал нема магисрала...Забраната е 24.00 ч След това може се кара до 07.00 ч и край Каране у понеделник после...
Владимир Велков

А на испанския ТИКВЕНИК не обръщаме внимание нали ...
29.07.2016 11:53
А на испанския ТИКВЕНИК не обръщаме внимание нали е избегал пак от психиатрията ха ха ха
Владимир Велков

Пропуснах да обявя моя източник www.trafficban.com...
29.07.2016 14:35
Пропуснах да обявя моя източник www.trafficban.com
А твоя?
Росен Димитров - Рошко

https://www.facebook.com/ConsorzioFreeServices/?fr...
29.07.2016 15:10
https://www.facebook.com/ConsorzioFreeServices/?fref=n [на кирилица]
Владимир Велков

Разровете се тука и ще го намерите...от жабарския ...
29.07.2016 15:12
Разровете се тука и ще го намерите...от жабарския саит...
Владимир Велков

http://www.trasportoeuropa.it/index.php/infrastrut...
29.07.2016 18:59
http://www.trasportoeuropa.it/index.php/infrastrutture/tutte-infrastrutture/15044-divieti-per-i-camion-ad-agosto-2016 [на кирилица]
Владимир Велков

Това от днеска...топло топло...
29.07.2016 19:00
Това от днеска...топло топло...
Владимир Велков

Ей, пън!
29.07.2016 19:51
Ако си поприключил да се плюнчиш за днес да ти пообясня как стоят нещата, а?
Все си мислим, че през август има 4 (четири!) петъци? М? Е да, де, ама дори и в твоите източници за август забрана има само за първия петък - 05.08,2016г. и, то посочена изрично и като изключение ведно и със забраната от последния петък на юли, която също е по изрично съображение. Къде тук е общото с българската забрана, която не е за ОПРЕДЕЛЕНИ ДАТИ, а за всеки петък от месеца.
В месеците юли и август и до 15 септември има общо 14 петъци. Според българската наредба, следва да има 14 пъти ограничителен режим и то - регламентирано и ежегодно. По италианската система (която, кой знае защо трябва да е някакъв критерий?) дните с ограничение за движение в петък за същия период са общо 2 (два!) и това са петък - 29.07 и петък 05.08. това пишеше и в инфото на Рошко, това пише и в твоето, ама не си го чел...
Що за тъпотия е това - да извадиш от контекст една информация и дори без да си вникнал в нея да се прайш на нещо различно от лесничей, случайно замотал се преди време по пътищата на Европа...
Но дори и и прав да беше (но не си) в ЕС са 28 държави - как па се оказа, че точно с Италия трябва да си ги мерим с нейните 2дни петъчна забрана за сезона?

Земи се скрий в чата и да не си посмял да се показваш оттам! :-)))))))))))
Валери Цветанов (Driver1)

Хич не се плюнча 8 години това спазвах ...има още ...
29.07.2016 21:15
Хич не се плюнча 8 години това спазвах ...има още много да учите .Ама ти нали си психо нема кво се занимавам с тебе...Даже и дърва с Щил не моеш да режеш...Сакат по рождение ха ха ха
Владимир Велков

Беги, бе, колхозник!
29.07.2016 21:36
Осем години? Че паднем...:-)))))))))))))))))))))))))
Затова не си се научил да четеш!
Валери Цветанов (Driver1)

Психо предай се на органите и беги у клиниката...б...
29.07.2016 23:50
Психо предай се на органите и беги у клиниката...безплатен съвет и си ебавай майката от тука...
Владимир Велков

Владе, отива ли ти на годините на псуваш като хама...
30.07.2016 00:48
Владе, отива ли ти на годините на псуваш като хамалин? Това ''като'' е за благозвучие, де...
Росен Димитров - Рошко

Фрижидерчо,
30.07.2016 11:58
глей го тоя - по-печен от тебе, че излезе:

С. Р.:
Търся работа като шофйор на бус или камион до 1.500 имам 10 годишен стаж по европа предпочитам в европа

:-))))))))))))))))))))))) Ай, наздраве!
Валери Цветанов (Driver1)

На некой да не му свири ремъка...
30.07.2016 21:43
Като е студено...:)
ivaylo topalov

06.08.2016 09:08
Фригото е мъжкар кога псува - така се възбужда
Не псува ли - да знайте с поличката чати
ОБИЧАМ ГИ ТИЯ ТЪПЪНАРИ - ТЕ МИ ДАВАН НАДЕЖДА, ЧЕ ИМА И ОТ МЕНЕ ПОООО...
Gargamel Pantigrua

Колеги, след проведена среща днес в АПИ се взе сле...
10.08.2016 19:38
Колеги, след проведена среща днес в АПИ се взе следното решение:
Заповедта за отпадане на петъчно неделните забрани се публикува в понеделник за обществено обсъждане и след едномесечен срок влиза в сила за постоянно. Така или иначе времето, за което е предвидено да има забрани почти изтече, така че ще новата заповед одобрена от всички ще влезе в сила от следващата година без да има основание за обжалване и налагане на допълнителни ограничения. Извиняваме се на всички ако има засегнати но няма какво да направим по процедурите на АПК. За информация голям принос (освен позицията на браншовите организации) имаше и позицията на инж. Златев от АПИ и комисар Митев от Пътна Полиция, които се изказаха и взеха позицията на шофьори и превозвачи. От началото на следващата година в сила ще влезе и нова информационна брошура издавана от АПИ, на която ще има карта с отсечките с наложени ограничения, както и датите на официалните празници.
Александър Стамболийски

    Остави своето мнение по темата ...    
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025