| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход << Обратно в темите
ТЕМА
Инфо за Рудолф Логистик Русе |
| Някой може ли да сподели актуална информация за Рудолф Логистик Русе. Знам, че се кара само на двойки. Интересува ме какви са условията при тях в момента (най-вече за начинаещи). Ще се радвам някой, който работи там да сподели. |
|
Аз може ли да запитам нещичко, което е леко, ама л... |
| 01.06.2016 12:04
|  |
|
Аз може ли да запитам нещичко, което е леко, ама леко встрани от темата. Понеже в мрежата се нароиха теми от сорта - ''Новобранец търси работа'' и всичките й производни, пък доскоро си мислих, че проблема е в намирането на фирми наемащи и обучаващи новобранци, та конкретната ми питанка е следната - Работа от типа ''Старт в кариерата'' ли си търсите или някаква ''специална'', безгрижна и високоплатена? |
|
Рос, |
| 01.06.2016 14:30
|  |
|
Нали знаеш,че палачинката се обръща периодично. ЛИчно на мен тази ситуация ми напомня края на 2007 година...Тогава,точно преди кризисния период се накупиха много камиони и съответно търсенето на работна ръка нарасна.И се започна едно лудо вадене на категории и т,н, и всякакви хора се насочиха към професията.Щото чули,че се вадят едни пари(сравнително доста високи за БГ стандарта),а пък особено след влизането ни в ЕС,когато нещата се пооблекчиха(колко от сегашните шофьори знаят какво е карнет ТИР или АТА,еле пък и да са го работили).За мен истинските шофьори са тези от ''старата школа''.Хора професионалисти в истинския смисък на думата.Знаят какво могат,как да го постигнат,не се колебаят да попитат когато нещо не знаят и не се свенят да си го признаят.Имат премерено самочувствие с реално покритие.За мен е истинско богатство,че имам такива шофьори.Лошото е,че годинките отлитат една след друга ,а ''бодрата смяна'' в по-голямата си част е плява.Никакво желание да се научи,от мързелив нагоре,от глупав--по-глупав!Рядкост са начинаещи шофьори,които наистина търсят ''Старт в кариерата'',а не някаква'' специална'',безгрижна и високоплатена работа. Но и това някак ще отмине--рано или късно...Неминуемо е... Както и е безусловно,че и една фирма за да се задържи на пазара,ще трябва да бъде коректна. Когато и двете страни проумеят,че лоялността,коректността и отговорността са двустранни процеси--ще се постигне някаква хармония . Иначе--'' Ще има пак звезди.... и кучета ще има виещи към тях...'' |
|
Мишо, |
| 01.06.2016 14:52
|  |
|
мене ако питаш и сред старите има такива екземпляри, че се чудя к'ва атракция са били по Европа! Един от тях (много добре го познаваш!) големи смешки разправяше тука за СЕМТ-овете! Е, тоя, същия се има за стара пушка и голямата работа...:-))))) |
|
Валери, |
| 01.06.2016 15:29
|  |
|
всяко стадо има мърша....:) |
|
Бодрата смяна |
| 01.06.2016 17:05
|  |
|
Само да ви кажа че и аз съм от т.нар бодра смяна тва ми е 6 година как работя сам.И искам да кажа на Мишо че знам какво е ТИР и АТА карнет Т1 Т2 Т2L СЕМТ и други тем подобни и освен че знам мога да работя с тях.Дори току що задействах Т2 на Зубен за Турция.И съм съгласен с написаното за плявата която е дошла след влизането в ЕС.Дано се разпадне тоо гаден ЕС и да се върнат границите и визите и тогава плявата сама ще се отвее и дано се дигнат и парите. |
|
Оффф, мани! |
| 01.06.2016 17:08
|  |
|
Ама пък мноу мърши у стадото, бре!? Един па друг ''специалист'' дрънчеше тук едни небивалици за препратниците през Сърбия...Щеше да умори публиката от смех. Трети, дето возил само винкели и уайзени по маршрут ''гарата - барата'', обясняваше за границите в Италия! Мани-беги! Мноу спец са е пръкнАл! Тролейджии, таксиджии...все широки специалисти! Ай, наздраве!,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
Г. М. , |
| 01.06.2016 17:44
|  |
|
Аз не казвам,че никой не знае.Но много е малък процента на знаещите започнали да практикуват тази професия след 2007 година.На всеки един такъв като тебе се падат поне 50+ човека от ''плявата''..... Нееднократно ми се е случвало когато пътувам някъде с моите шофьори да попадам на сценки,които...не знам дали да се смея или да плача...Един вечерта на сандъка прилежно обясняваше как той бил човека всьо и вся у фирмата,как той давал акъл на чорбаджията си кои товари да взема и кои не,какъв капацитет бил и т.н. След всяка изпита чаша с ракия заплатата му растеше с по 200-300 евро...Иначе на масата бе дошъл само с виличка,чашка и 2-3 яйца.А на сутринта вече кротко изтрезнял подпитваше дали случайно нема свободни работни места при нас... Друг пък гордо заявяваше как ако на всеки курс не откраднел по 200-300 литра нафта--се едно не бил работил.Щото той да си вземел предварително заплатката,да не би случайно да не му я дадяли... Трети....Я вика требе да стигна и да са върна...Ич ми не дреме кога и как...През дупките(Видин-Монтана) под 80 км/ч не падна,с изключение на по опасните завои..И на ''Съни''-то вече поръчал двойна ракия и салата казва---абе...ебал съм му мамата,чорбаджията да си прави камиона,он не е мой,ако ще да се троши. |
|
Гошка, |
| 01.06.2016 17:55
|  |
|
седем години вече стаж, кайш? Нема тайни за теб у занаята, бате! :-))))) |
|
Пешов_м 87 ,,,,,,,,,,,,, |
| 01.06.2016 18:07
|  |
|
Това 87 ако е набора си представям къв е експириънса у занаято ,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
За всички специалисти от различни области. |
| 01.06.2016 18:36
|  |
|
Когато българските превозвачи започнат да пътуват отново с АГТ книжки тогова и нещата ще се оправят.........А и шофьорите ще бъдат шофьори. Само проблема е дали го помнят и знаят този основен документ за извършване на превози до определени дестинации. За някои отговори и гугъл не помага............. |
|
Изместихте темата дзверски, даже го обърнахте и на... |
| 02.06.2016 10:07
|  |
|
Изместихте темата дзверски, даже го обърнахте и на глупости. ТИР-ове СЕМТ-ове... кога са ми требали сън' ги знал, ся за чий са ми?!? Она темата беше / или поне язе а насочих натама/ дъл кът новобранец требе дириш ралта с човала с очкванията и претенциите, преди да си напраил и едно кръгче из Европата служебно, не на рандеву... Я кът се замислим скоро напраих 10г стаж / с доста дупки през времето/, ма ся кът ви чета, сън' си още новобранец... |
|
Даже... |
| 02.06.2016 12:26
|  |
|
мързелив новобранец:))))))))))) |
|
. |
| 02.06.2016 13:09
|  |
|
Аз па не знам ТИР-карнетите и СЕМТ-овете да са отменени, та да бъдат смятани за ''глупости''... Според мен тези документи са част от квалификацията и личният опит за всеки, смятащ се за подготвен международен шофьор. |
|
Мишо, он мързела е по рождение... И стара кирка да... |
| 02.06.2016 17:43
|  |
|
Мишо, он мързела е по рождение... И стара кирка да станем некой ден га ми позволите и га изучим сите документи на сите континенти съпътстващи транспорта, он нема изчезне... Малко се опитваме 'а си придаваме важност с незначителни детайлчета, ма оно поради липса на мноу опции... Неам нищо против 'а са затрие ЕС и да се върнат границите, ма да са върнат и онеа пари/заплати! |
|
V. V. |
| 02.06.2016 17:58
|  |
|
Бягай надалече, дорде не си изгорял човече! |
|
Н. Г. |
| 02.06.2016 22:44
|  |
|
Най-накрая някой да каже нещо по темата. Благодаря! |
|
Ма ти треаше да кажеш, че това искаш да чуеш!
То Р... |
| 03.06.2016 01:25
|  |
|
Ма ти треаше да кажеш, че това искаш да чуеш! То Рудолф си е легенда... :)))))))) Бягане му е майката, укрепва организъма! |
|
В. Ц. |
| 04.06.2016 11:47
|  |
|
Не съм казал че нема тайни за мене у занаята.На бая места съм ходил Европат и бившия СССР и в Турция.Човек се учи на по нещо през целия си стаж.Освен капацитетите от школата на Биомет работих с 3ма стааари шофьори които те познават е те се едно че ги е секла матрица нема такива тъпанари. |
|
И. С. |
| 04.06.2016 11:52
|  |
|
Баце тва ми е набора нещо против ли имаш.Само да ти кажа че работа сам от преди на направа 23г.24 ги правих на Афганската граница сега ще стана на 29 бачкам си прави курсове Турция-Европа изкарвам си парички достатъчно и ме Б.Х. за повечето от вас дето пишете тука. |
|
Гошка, |
| 04.06.2016 12:33
|  |
|
Не знам що ми го написа т'ва последното, бате? ама, ако ме беше чел вниматено още от началото, чеше да се светнеш, к'ва ми е идеята...Ама чукча, не читатель, чукча шофер! |
|
Еха Валери гедай сега и тапак та иСкараха |
| 04.06.2016 13:12
|  |
|
Еха Валери гедай сега и тапак та иСкараха |
|
|