| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход << Обратно в темите
ТЕМА
ФРАНЦИЯ |
| Здравейте колеги.Да попитам аз, може ли във Франция да се прави 45 часа седмична пауза в кабината или не?Благодаря предварителн. |
|
Пикаеща Гарга |
| 17.02.2015 02:22
|  |
|
Франция - ДА, Белгия - НЕ! |
|
Колега, |
| 17.02.2015 16:06
|  |
|
вече е проблемно правенето на седмичната пауза във Франция,има вече глобени колеги |
|
Въййй... |
| 17.02.2015 16:08
|  |
|
Ти сериозно ли... |
|
Да Гаро, |
| 17.02.2015 16:19
|  |
|
у неделя разбрах,знам и още некои глупости относно глобите,ма нещо ме сомнява |
|
утре, |
| 17.02.2015 16:22
|  |
|
Ако видя жандарми ще ги питам,за да е сигура |
|
Аз са съм отпуска |
| 17.02.2015 22:27
|  |
|
Ама по принцип бачкам само Белгия-Франция и за 3 месеца бачкане имам 3 паузи в Белгия 2 в гаража ни в Генк и една на бензиностанция на аутобана близо до Антверпен,всичките останали паузи са във Франция във кабината на аутобана и всички те са над 45часа.Малко преди да се прибера ме спираха за контрол мосютата на N124 напрайха контрол на тахографа и нищо не казаха за паузите а ме глобиха само 90 евро за превишена скорост. |
|
Как язе обичам да спамим из темите така някой си г... |
| 17.02.2015 23:00
|  |
|
Как язе обичам да спамим из темите така някой си генерира ЕШК ,,,, не им се връзвай Люс. |
|
боя |
| 19.03.2015 19:29
|  |
|
37 камиона са оляти с боя ,за това че правят 45 , полси ,латвийски ,романски.френските превозвачи не спят .през ноща действат. |
|
Пак съм у франция но този път за малка пауза друга... |
| 22.03.2015 18:10
|  |
|
Пак съм у франция но този път за малка пауза другата седмица като правя голяма ще ви пиша ако некой олее камиона с боя.Не че е мой проблема и да го олее некой се ми е тая у наща фирма сички прават пауза у камионите у Франция. |
|
АААААААааааааааа |
| 22.03.2015 18:23
|  |
|
Не може в камиона,,,,, трябва в Шератон !!!!!!!! |
|
И я така мислим брате... |
| 30.03.2015 19:54
|  |
|
само Шарлатанеца му е майката...:)и ако требе да съм по точен 45ч работа и 5 дена у хотело...:) |
|
Белгия |
| 31.03.2015 01:58
|  |
|
Тия почивни дни правих 45ч пауза на аутобана от Брюксел за Антверпен на бензиностанцията след 8ми аусфарт посока Антверпен не бех единствения в кабината и немаше никави ядове. |
|
Не ти е дошъл редът. |
| 31.03.2015 02:07
|  |
|
Продължавай да опитваш! :-)))
|
|
Жоре |
| 31.03.2015 10:59
|  |
|
Ако си на прави курсове намаш Яд. Ноооо ако караш само в ''европата'' и за месеца нямаш преключване на раб.ден в Бг си изгърмяллл.....Успех |
|
͏ |
| 31.03.2015 11:11
|  |
|
Захари я дай малко подробности... |
|
Какво значение има прави ли са криви ли са паузата... |
| 31.03.2015 12:14
|  |
|
Какво значение има прави ли са криви ли са паузата сие пауза къде в регламента има отделен критерии за България.по твоята логика ако натовара за марс сигурно и паузи нетряба да се праят щото е много далеч😊 |
|
͏ |
| 31.03.2015 12:18
|  |
|
Захари е нашия переводчик на обяви и регламенти! |
|
Презумцията-забрана 45ч в кабината за B-F |
| 31.03.2015 14:05
|  |
|
Да се намалят фирмите работещи само Вътрешно в Европа=да се вдигне заплащането на км. Някой ще каже защо ами защото наше село както и другите околу нас свалиха навлата с поне 50%.Та в този ред на писане Швабите понеже са доста по напред и не им изнася да направят същата забрана апропо и Австриците са готови с същата ? на Месеци да стане ФАКТ ...Та Те измислиха Минимал 8.50 на час.А много се однесох Тук в момента където работя има поне 15 коли който са проверявани в Белгия и Франция и на нито една не е съставена голба за 45ч в кабината.Някой пак ще пита защо ами ЗАЩОТО Крюшо и неговия колега КрюшУ виждат че в 28дни имаш поне едно начало и край в БГ.тоест колата се прибира до бг. а когато се работи вътрешно и Регистрацията на камиона и Фирмата е БГ. А цялл месец старт и край са само в Горните страни съответно има и Край на раб. седмица в Белгия или Фр. съответно фирмата че си плати за това ако шофера не извади документ-съответно бележка за изв.карта и поставена такава. ми това е повече не мисля да пиша... |
|
͏ |
| 31.03.2015 14:14
|  |
|
Захари, никой не ти иска документ...недей писа свободни съчинения...не те ли хванат на място - си ОК |
|
Т'ва са глупости! |
| 31.03.2015 14:36
|  |
|
Никакъв документ не се изисква. Още повече, че в тълкуванията изпратени до АЕБТРИ и публикувани на сайта им, изрично се уточнява това. Ама кой да чете... Казано е недвусмислено, че НАРУШЕНИЯТА СЕ УСТАНОВЯВАТ И САНКЦИОНИРАТ ПРИ КОНТРОЛ НА МЯСТО.И, че няма да бъдат изисквани никакви документи от хотели и др. за минало време. С други думи - идват на паркинга на който дремеш в събота и неделя, правят ти контрол на тахографа и установяват продължителността на паузата и факта, че си в камиона, и...си готов! Имаше достатъчно публикации вече, че има наложени глоби от 1500евро в Белгия. Във Франция още не съм чул, но е факт, че във испанските фирми с които имам контакт и съм питал колеги, вече реорганизират работата си, така, че камионите да са на испанска територия в събота и неделя, независимо от регистрацията. |
|
полянка |
| 01.04.2015 01:30
|  |
|
аз я правя паузата до камиона на поляната |
|
Не съм казвал, но ше повторя.
Целта на тези упражн... |
| 01.04.2015 14:36
|  |
|
Не съм казвал, но ше повторя. Целта на тези упражнения е да се премахне социалния дъмпинг, т.е. един източноевропейски дривер, с нищо не превъзхощдащ западния си колега, даже доста по-зле в професионално отношение, е предпочитан щото се е обрекъл на полуживот в кабината. Западния пък си губи работата само щото не ще да седи в кабината форевър. Опитват се еврочиновниците да премахнат в зародиш появата на нов подвид на човека- шофьор, живеещ на борда. А относно, че била паднала цената и зарад това го правели-дрън дрън та пляс, паднало е паве на нечия глава. Няколко пъти. |
|
Е, да де, Хуан, |
| 01.04.2015 14:58
|  |
|
ма видно от коментарите на някои нашенци тук, преобладават мненията в стил: ''Те таково жовотно нема!'' и ''Я, че си праим как си знам!''. Тоест - процесът на разграждане при човеко-шофьора е вече доста напреднал. Не може да проумее този нов вид хомо-драйвърис, че хората създават регламенти и правила, които не целят непременно да им вземат парите, а да осигурят нормална пазарна среда и не на последно място - социално равенство. Но бай Ганьо си знае - ''Те, таково жовотно нема!''... |
|
Като не му се спи у кабина да стане лекар! Ем ши з... |
| 01.04.2015 16:39
|  |
|
Като не му се спи у кабина да стане лекар! Ем ши зима четвони пари, ем че спи у болницата... Друото си е чиста дискриминация и намеса в пазарнта икономика по гнусен и циничен начин!!! |
|
Рос, не е така.
В другата тема глеам сте подхвана... |
| 01.04.2015 17:19
|  |
|
Рос, не е така. В другата тема глеам сте подхванали комунягите, та и аз малко. Всички русофили/кумонесте, щото те сега незнам защо се припокриват, бълват огън и жупел, че разбираш ли от изток се проповядват само добродетели, семейно огнище, религия т.н т.н. Заоадното общество го свързват с гейове и заплаха от война. Е, всеки прекарал малко време по на запад от Трън, може да виду, че на обикновения европеец му дреме за войната и че за вечеря в къщи при семейството е готов на подвизи. В същото време при нас и не само, с години е наслагано мнението, че за да се опрвиш в живота, трябва да идеш в странство, да зарежеш дом, семейсрво. Та слабия физически и умствено не мое са пребори със икономическата обстановка, стереотипите и кво ли още не и да проумее, че живор в кабината не е.......еее ша разтоварвам, друг път |
|
Доне, |
| 01.04.2015 17:30
|  |
|
и си прав и неси по моему... Живота в кабината е алтернатива на живота в дома, хотела, при любовницата, родителите... Хубаво е да има алтернативи и да имаш право на избор. Никой няма право се сърди тогава - ама то като си в къщи пари няма...абе Таранкольо, избери си приоритетите и това е...все някъде щи убива, но ти реши къде
Пари има навсякъде, ама навсякъде - дори при боклуците в България. Проблема е, че не всеки мой ги изкарва и вини комшия, политици, чорбаджии, шофьори...всеки друг, но не и себе си. Вярно, че шофьорлъка е доста примамлива опция за неуспелите в живота...мен не ми харесва да живея така, но това е по - малкото зло. На никой, ама на никой не му пука къде спиш и къде чукаш - просто искат да ти е още по - неудобно и да се откажеш. Френския е белгииския синдикат се загрижили за източноевропейския драйвър - ами веее |
|
͏ |
| 01.04.2015 17:49
|  |
|
Аз и друго неприемливо твърдение имам - регламент 561 показва, че в Европа бизнеса е слаб като влияние! Не може, за да не се пречкаш на някакви пенсионери тръгнали за Балатон да блокираш бизнеса със забрани по пътищата! Бизнеса треба е приоритетен в живота, без бизнес няма нищо вкл и Балатон
Може би съм твърде десен, но това е верео. Затова всякакви соц агитации ми действат на нервната система. Десните събират пари в хазната, а левите я опразват - мамицата им! |
|
Загрижили са се по-точно за френската и белгииска ... |
| 01.04.2015 17:56
|  |
|
Загрижили са се по-точно за френската и белгииска социална система, щото Луи като каже, че е шофьор и нема работа за него кът шофьор, увисва на вратовете им т.е. на социала. Е да му направят место разбутват посткомунистите. И преди съм твърдял и продължавам да, че няма да проработи тази наредба обаче. Който иска да мета километри и да живее у кабината да оди в УСА по добре ша е |
|
Не съм прави курсове вътрешно бачкам само Белгия-Ф... |
| 03.04.2015 04:04
|  |
|
Не съм прави курсове вътрешно бачкам само Белгия-Франция и не само аз а всички шофьори от фирмата без значение от регистрацията BG RO PL и т.н. Праиме паузи където дойде независимо от държавата.Есерс казва че до сега нема глобен шофьор за пауза у B или F и ако се случи ще плати.И я съвсем спокойно си права паузите даже си пия пиенето по време на тях. |
|
ХАХАХА |
| 04.04.2015 15:28
|  |
|
Ми то паузите требва да си спокоен... |
|
Франция |
| 06.04.2015 14:28
|  |
|
От петък след обед съм на Льо Ман в зона индустриал норд на център рутиер вече имам над 66часа пауза и ще седа до утре сутринта не съм единствения в кабината тука и нема никъкви проблеми. |
|
͏ |
| 06.04.2015 18:49
|  |
|
Двама приятели се срещат. Единият, сериозен и тежък бизнесмен, изтупан с костюм, носи голяма златна обица на едното си ухо. Другият го пита: - Какво става бе, каква е тая обeца? - Ох, не питай... Дълга история. - И откога я носиш? - Откакто, жена ми я намери в леглото.
|
|
Жена се кара на съпруга си:
- Ти осъзнаваш ли от к... |
| 06.04.2015 18:56
|  |
|
Жена се кара на съпруга си: - Ти осъзнаваш ли от колко време не сме се любили?! - Ето, пак се хващаш за неща отпреди 5 години! |
|
7 normale Wochenendruhezeiten wurden im LKW verbra... |
| 07.04.2015 21:26
|  |
|
7 normale Wochenendruhezeiten wurden im LKW verbracht – der Rekordhalter war seit Anfang Januar nicht mehr zu Hause [на кирилица] |
|
Внимавайте,ако все още мърдате! |
| 07.04.2015 21:28
|  |
|
Neuigkeiten aus Belgien, Kontrollstatistik einer kleinen Osterkontrolle in Belgien! _______________________________ Vom Freitag den 3. bis zum Dienstag den 7. überprüfte die AB-Polizei Battice ca. 35 LKW’s. Es wurden 28 beanstandet. - 2 gefälschte technische Überprüfungsbescheinigungen + gerissene Bremsscheibe - 3 abgelaufene Überprüfungen - 1 Fahren ohne Karte - 1 Curtainsider mit 17 t Textilballen wurde mit über 2,85 m Breite gemessen - ein falsch beladener Hänger der 7 cm nach links hing - 7 normale Wochenendruhezeiten wurden im LKW verbracht – der Rekordhalter war seit Anfang Januar nicht mehr zu Hause. - 5 fehlender Nachtrag bei übernahmen des LKW’s (weder Standort noch Wohnsitz) - Bußgelder insgesamt 44.926 € (12 RO / 8 PL / 5 SK / 2 D / 2 B) Den Vogel schoss ein rumänischer Unternehmer ab. Er wollte in unserer Dienststelle den mit Schokolade beladenen Sattelauflieger mit einer anderen Zugmaschine abholen. Leider hatte diese Zugmaschine auch eine an 3 Stellen gerissene Bremsscheibe. Die belgische Prüfstelle freut sich jetzt auf 5 neue Besucher. Zwei sind schon heute sang und klanglos durchgefallen. Bei einem riss sogar der Bremsschlauch bei der Überprüfung und musste notrepariert werden um nicht noch länger die Prüfstelle zu blockieren. [на кирилица] |
|
Внимавайте,ако все още мърдате! |
| 07.04.2015 21:29
|  |
|
Neuigkeiten aus Belgien, Kontrollstatistik einer kleinen Osterkontrolle in Belgien! _______________________________ Vom Freitag den 3. bis zum Dienstag den 7. überprüfte die AB-Polizei Battice ca. 35 LKW’s. Es wurden 28 beanstandet. - 2 gefälschte technische Überprüfungsbescheinigungen + gerissene Bremsscheibe - 3 abgelaufene Überprüfungen - 1 Fahren ohne Karte - 1 Curtainsider mit 17 t Textilballen wurde mit über 2,85 m Breite gemessen - ein falsch beladener Hänger der 7 cm nach links hing - 7 normale Wochenendruhezeiten wurden im LKW verbracht – der Rekordhalter war seit Anfang Januar nicht mehr zu Hause. - 5 fehlender Nachtrag bei übernahmen des LKW’s (weder Standort noch Wohnsitz) - Bußgelder insgesamt 44.926 € (12 RO / 8 PL / 5 SK / 2 D / 2 B) Den Vogel schoss ein rumänischer Unternehmer ab. Er wollte in unserer Dienststelle den mit Schokolade beladenen Sattelauflieger mit einer anderen Zugmaschine abholen. Leider hatte diese Zugmaschine auch eine an 3 Stellen gerissene Bremsscheibe. Die belgische Prüfstelle freut sich jetzt auf 5 neue Besucher. Zwei sind schon heute sang und klanglos durchgefallen. Bei einem riss sogar der Bremsschlauch bei der Überprüfung und musste notrepariert werden um nicht noch länger die Prüfstelle zu blockieren. [на кирилица] |
|
Внимавайте,ако все още мърдате! |
| 07.04.2015 21:30
|  |
|
Neuigkeiten aus Belgien, Kontrollstatistik einer kleinen Osterkontrolle in Belgien! _______________________________ Vom Freitag den 3. bis zum Dienstag den 7. überprüfte die AB-Polizei Battice ca. 35 LKW’s. Es wurden 28 beanstandet. - 2 gefälschte technische Überprüfungsbescheinigungen + gerissene Bremsscheibe - 3 abgelaufene Überprüfungen - 1 Fahren ohne Karte - 1 Curtainsider mit 17 t Textilballen wurde mit über 2,85 m Breite gemessen - ein falsch beladener Hänger der 7 cm nach links hing - 7 normale Wochenendruhezeiten wurden im LKW verbracht – der Rekordhalter war seit Anfang Januar nicht mehr zu Hause. - 5 fehlender Nachtrag bei übernahmen des LKW’s (weder Standort noch Wohnsitz) - Bußgelder insgesamt 44.926 € (12 RO / 8 PL / 5 SK / 2 D / 2 B) Den Vogel schoss ein rumänischer Unternehmer ab. Er wollte in unserer Dienststelle den mit Schokolade beladenen Sattelauflieger mit einer anderen Zugmaschine abholen. Leider hatte diese Zugmaschine auch eine an 3 Stellen gerissene Bremsscheibe. Die belgische Prüfstelle freut sich jetzt auf 5 neue Besucher. Zwei sind schon heute sang und klanglos durchgefallen. Bei einem riss sogar der Bremsschlauch bei der Überprüfung und musste notrepariert werden um nicht noch länger die Prüfstelle zu blockieren. [на кирилица] |
|
Нямало глоби Бай Бабо дан те срещат |
| 08.04.2015 10:06
|  |
|
Новини от Белгия, проверете статистиката на малък Великден контрол в Белгия! _______________________________ От петък 3ти до вторник на седмия AB Battice полицията проверяват около 35 камиона. Имаше 28 възразил. - 2 фалшиви сертификати техническите прегледи + напукани диск - 3 последните инспекции - 1 шофиране без карта - 1 платнище с 17 тона текстилни бали се измерва с над 2.85 m ширина - Hung грешен натоварено ремарке на седем сантиметра вляво - 7 нормален уикенд периоди на почивка, са изразходени камиона - рекордьор бе началото на януари не у дома. - 5 липсва в Добавка пое на камиона (нито населено място, нито за пребиваване) - Глоби общо € 44 926 (12 RO / 8 PL / SK 5.2 D / B 2) |
|
Извинявам се че на 2пъти ама гугъл |
| 08.04.2015 10:09
|  |
|
Птицата застрелян от румънски предприемачи. Той искаше да вземем в нашия офис натоварено с шоколад полуремарке с друг трактор. За съжаление, този трактор имаше разкъсан диск в 3 места. Белгийското тестване сега гледам напред към 5 нови посетители. Две вече са изпяти и невъзпята провали. В дори спирачни маркучи излъган в прегледа и трябваше да бъде notrepariert не да блокира всяко дълъг тест център. Та да си дойдем на думата ???? кой когато му е писано тогава ще изгърми.....Успех на всички |
|
От 2 март 2015 г. влизат в сила изискванията на ... |
| 09.04.2015 00:24
|  |
|
От 2 март 2015 г. влизат в сила изискванията на чл. 24, чл. 34 и чл. 45 от новия Регламент 165/2014 за тахографите. Параграф 3 на чл. 34 гласи ''държавите-членки не налагат на водачите изискване да представят формуляри, свидетелстващи за действията им във времето, когато не са били в превозното средство.''
Във връзка с това Европейската комисия (ЕК) е издала следните предварителни указания, които нямат задължителен характер за контролните органи и ще бъдат обсъдени и евентуално приети на предстоящото заседание на Работната група по прилагането на законодателството на ЕК: а) шофьорите трябва да направят ръчно записи на всички свои дейности за времето, когато са били далеч от превозното средство, в момента, в който започват отново да шофират; b) ако записаното в а) не е възможно по някакви обективни технически причини (напр. старо поколение дигитални тахографи, непозволяващи въвеждането на продължителни минали периоди, за които липсват записи, или водачът не е управлявал автомобил, но е извършвал друга работа през дълъг период от време, напр. 3 седмици, при което въвеждането на всички периоди на ''друга работа'' и почивки за миналия период изглежда прекомерно трудно, водачите могат да използват формуляра на удостоверението за дейности, определен с Решение № 2009/959 и инспекторите са инструктирани да зачитат такъв формуляр, в случай че липсват тахографски записи. ЗАБЕЛЕЖКА: удостоверението не се използва за доказване на дневната или седмичната почивка. с) систематично миналите седмичните и дневните почивки могат, но не е задължително да бъдат регистрирани ръчно чрез тахограф и контролните органи трябва да бъдат инструктирани да правят заключение от прочитането на тахографските записи за последните 28 дни, че редовни празноти в записите (със специфична продължителност кореспондираща с минималната дневна или седмична почивка), са законни дневни/седмични почивки. d) минали по-дълги почивки от нормално изискващите се е желателно да бъдат записвани ръчно, при което ръчни записи на обратната страна на разпечатка трябва да бъдат разрешени/зачитани. ИРУ препоръчва при превозите по спогодбата АЕТR (които се извършват изцяло или частично извън територията на Европейския съюз) да продължава досегашната практика, т.е. да се носи удостоверение на един от говоримите езици в зависимост от дестинацията (английски, френски или руски).
Изт.: Изпълнителна агенция ''Автомобилна администрация''
|
|
|