| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход << Обратно в темите
ТЕМА
Питане за дизелов двигател. |
| При повече от нормалното предварение или при повече от нормалното закъснение би палил по-добре сутрин дизелов двигател? |
| Темата е много дълга и са визуализирани само последните 50 поста. Покажи скритите 21 поста ...
Оффф, явно няма да получа отговор/дискусия на въпр... |
| 16.02.2014 15:07
|  |
|
Оффф, явно няма да получа отговор/дискусия на въпроса/темата си, но и не мога да помогна да се упражнявате, защото проблемите са доста, специфични и не могат да се обяснят накратко с писане. Като гледам как се разбира и отговаря един /вече/ кратък, ясен и точен въпрос, не вярвам да се получи нещо. Благодаря за вниманието, все пак! |
|
ok Рос дано ме разбереш... |
| 16.02.2014 17:40
|  |
|
При предварение''Повече Аванс''количеството или кубиците Дизел''Нафта''който се влива през отворения Смукателен клапан е повече-съответно Паленето,и детонацията а не на последно място згъстяването на влезналия кислород смесен с ''дизел''затруднява преминаването на Буталото през ГМТ.но като успее и запали Съответно върви повече но до определени Градоси на АВАНС или ПРЕДВАРЕНИЕ.А когато е без всичко е обратно на това което писах до сега сам с един+в по лесно палене но до определени градуси.Дано сега ти е станало ясно |
|
Което ужасно сложно и трудно за смилане потвърждав... |
| 16.02.2014 18:08
|  |
|
Което ужасно сложно и трудно за смилане потвърждава написаното от мен, надявам се доста по-простичко... Добре, най-после някой да потвърди моята теза. Тоест колкото повече аванс даваш - паленето става все по трудно. Колкото и да местиш към закъснение все ще си пали добре, до едно време разбира се... Говорим за палене, недейте да намесвате вървенето! |
|
Даааа |
| 16.02.2014 18:56
|  |
|
ИМЕННО ...................Успех |
|
Заро за твоя бус еднакви ли са шарнирите? Имам еди... |
| 16.02.2014 21:29
|  |
|
Заро за твоя бус еднакви ли са шарнирите? Имам един нов, другия някъде изчезна, но може и да излезе от някъде. Ако ти трябва - дай знак с мърдане на дясното ухо! ;) |
|
Ros |
| 17.02.2014 12:23
|  |
|
Не са еднакви Горните се сменят с болтове а долните са на Шлиц+зегерка ако твойте имат дупки с резби са горни и мърдам не само ухо и рака ами целия.... Само това не сам купил за смяна иначе ще сменям всичко това лято,даже се заглеждам в Ибей за ламаринки..... |
|
На шлиц е, ама зегерка няма - твой е! Ако изпадне ... |
| 17.02.2014 19:13
|  |
|
На шлиц е, ама зегерка няма - твой е! Ако изпадне из нейде и другия, значи имаш късмет, че ги замениш за горни. ;) Неска метнах 220лв и за 2.5 часа колата стана нова, мноо ми кеф... :))))))
|
|
Е Рос чак нова...ама почти ха ха ха
|
| 17.02.2014 20:04
|  |
|
Е Рос чак нова...ама почти ха ха ха
|
|
Бе направо си е нова, надмина в пъти очакванията м... |
| 17.02.2014 22:03
|  |
|
Бе направо си е нова, надмина в пъти очакванията ми... Явно доста са ме наплашили предварително... |
|
Къде ги метна,,,,, в помпата или в дебитомера ??? |
| 18.02.2014 02:32
|  |
|
Къде ги метна,,,,, в помпата или в дебитомера ??? |
|
В помпата. Нова електроника. Дебитомера ще почака.... |
| 18.02.2014 11:51
|  |
|
В помпата. Нова електроника. Дебитомера ще почака... |
|
Е дека намери нова електроника за помпата или я ре... |
| 18.02.2014 13:13
|  |
|
Е дека намери нова електроника за помпата или я рециклираха ? |
|
Не знам какво са я правили. Колата е пушка има и 6... |
| 18.02.2014 14:41
|  |
|
Не знам какво са я правили. Колата е пушка има и 6м гаранция. Супер-Дизел Драгалевци на околовръстното. |
|
до Рошко |
| 18.02.2014 17:17
|  |
|
това трябва всеки уважващ професията шофьор да знае това.Имам чувството,че тук има много които изразяват мнения,но не знаят толкова прости неща.Вапроса не се свежда до каране а и до познаване устройството на двигателя. |
|
до Рошко |
| 18.02.2014 17:22
|  |
|
при дизела аванса както се казва е повече запчва да грее |
|
до S. S. |
| 18.02.2014 18:24
|  |
|
не оважавам професиата но я практикувам и вав тая връска довеждам до знанието ти следното- Не докосвам двигател на камьон който нее моя сопственост Шофьор и Монтьор са две различни нешта!!! И мой даа камьона кога са строши-на сервиз отвада
|
|
Заро, праф си! Не съм прочел едно твое съществено ... |
| 18.02.2014 19:54
|  |
|
Заро, праф си! Не съм прочел едно твое съществено изречение, ама беше доста старателно маскирано с излишни въпроси и приказки за белези и в коя посока се дава аванс... :)))))))))))))) |
|
Верно е така |
| 18.02.2014 20:25
|  |
|
Тук сме на едно мнение без никви вариации-има си сервиз-фирмен-водителя и ремонтчика са различни неща-и за тва у другата тема-че за да те вземат на работа требват знания качества и умения-а не пари-абе некои от угодничене май бьркат кой на кого требе да плати като се наемат на работа-само сьбирането кьт аритметично действие от Сомата знам-изваждането-ц-кофти работа-печелиш точки в моите очи за словата. |
|
и искате да кажете, че у автото 4 години учат само... |
| 18.02.2014 22:28
|  |
|
и искате да кажете, че у автото 4 години учат само да карат ли?
|
|
у автото нз |
| 19.02.2014 10:20
|  |
|
Ас сам заваршил хладилна и климатична техника од двигатели-понятие си неам
|
|
Рос ама ти,,,............ |
| 20.02.2014 12:13
|  |
|
И друго спести при питането си...........Ама карай...........имал дал аз там кадето си ходил няма да закарам и колелото на детето. Дано да нямаш проблеми от тук на татък..... |
|
Заро, нищо не съм пестил. Въпросът беше кратък, то... |
| 20.02.2014 14:30
|  |
|
Заро, нищо не съм пестил. Въпросът беше кратък, точен и ясен. Отговорът би следвало да бъде същия. Много малко хора се включихте, а отговорите бяха във всички посоки, но не и в конкретната... Как и да е, с родилни мъки изкопчих частички, които някак си компилирах, но... :))))))))))))))) Изводът е, че наистина има много малко шофьори в този сайт, което е логично - на път са... |
|
Първо за какво запалване в горна мъртва точка при ... |
| 21.02.2014 00:36
|  |
|
Първо за какво запалване в горна мъртва точка при дизел се говори.За каква центровка на запалването при дизел говорите?Това не е бензинов двигател!!! Адаш,предварението и закъснението на тази помпа е момента на впръскване на гориво към дюзите.Сам без помощта на VAG-KOM няма да можеш да я направиш.Горния капак и плочата под него със еврейските болтове НЕ Я ПИПАЙ.От там се регулира количеството гориво.Ако разместиш на едната страна няма да запали,а на другата ще се изфорсира на макс.Ако колата не пали когато е топла отиди в някой сервиз където имат VAG-KOM да ти пренастроят компютъра на колата на автоматик и проблема ти е решен.А отговора на конкретния ти въпрос е много прост.Когато дадеш аванс на помпата колата ще пали по-добре и ще върви по-добре.Но не и когато е прекалено.По подробна информация можеш да намериш тук: http://www.vwclub.bg/forum/ |
|
ВАГ КОМа май изобщо не ги чете тия преди 96та годи... |
| 21.02.2014 06:15
|  |
|
ВАГ КОМа май изобщо не ги чете тия преди 96та година аз смених 2 ,,, тоя втория дето го взех уж бил зука версия дето немала тайни и тоя дето ми я продаде от Плевен се кълнеше, че е номер 1 и през Тайм Вюъра се опитва да я подкара на моя Правец ама нищо не стана ,,, сега съм решил да си взема един Аутоком дето уж ставал и за камиони ама от 3 месеца изчетох всички форуми и всички дават противоречиви мнения за тях,,,,, ако някой се интересува сега ще кача няколко линка на форуми дето тези неща се човъркат мноооого по-дълбоко отколкото в клубовете на Фолксваген и Ауди ,,, http://kolegi.info/viewtopic.php?f=19&t=5824 ,,, http://www.spetsnazbg.com/ ,,, http://www.brutalserviz.com/index.php ,,, http://truna.freehosting.bg/index.php ,,,, http://www.aliexpress.com/w/wholesale-ad-blue-emulator.html?SearchText=ad+blue+emulator&CatId=0&initiative_id=AS_20140209232427&SortType=price_asc&filterCat=200000503,200000505,200003003&groupsort=1 ,,, http://www.med-obd.com/obd2-diagnostic-cable-c-139.html?zenid=72p7vrk0eojjkrbnk242jmbk64 ,,, последните 2 линка са за места дето евтино може да се купят интересни неща,,, то пак не са евтини ама Галетото е 12$ мисля, че го даваха там а в България най-евтино го намерих за 80 кинта,,,,, Успех с ремонтите. |
|
Адаш, принципът на работа на дизела и бензина са е... |
| 21.02.2014 09:40
|  |
|
Адаш, принципът на работа на дизела и бензина са един и същ. В единия случай сгъстената горивна смес се запалва чрез електрическа искра, а в другия се получава самозапалване от високо налягане /детонация/. Нужното предварение е приблизително еднакво, зависещо от скоростта на горене, така щото енергията да се използва пълноценно при такта ''работа''. Тва де го пиша, не съм го чел в Гугъл, та може и да греша...
|
|
Хъм |
| 21.02.2014 12:23
|  |
|
Значи аз съм чел м/у редовете....... Ти пита за Палене предварение и закъснение без да се уточниш че си проблемен с колата... А после се указа че си ходил на сервиз???????????? е защо ни пита като я закара и сега си доволен??????????????П.С. Аз се опитах да извлеча Мах.инво по проблема ти но ти реши че не е нужно да казваш... е аз пък не съм длъжен да ти вадя думите с Козикрак от остата успех :) |
|
Бе вие кога че почнете а четете ко се драска? Че в... |
| 21.02.2014 18:24
|  |
|
Бе вие кога че почнете а четете ко се драска? Че ви карам да преписвате по десет пъти въпроса преди да отговаряте! Въпросът ми не беше свързан грам с която и да е кола, еле па моята. Просто с един приятел уекинко заспорихме и исках да доразвием питанката тук, ама - греда... :)))))))))))) |
|
Предварението и закъснението при бензин и дизел ня... |
| 21.02.2014 22:03
|  |
|
Предварението и закъснението при бензин и дизел нямат нищо общо.При бензиновите двигатели това се прави според горивото,което ползваш.Пример:Взимаш кола с двигател направен в завода да работи с бензин 95 октана.Обаче искаш да ползваш бензин с 98 октана.При това положение се дава предварение на искрата,защото детонационната устойчивост е по-голяма.И обратното.При дизела това се прави,за да може помпата да захрани цилиндрите с достатъчно гориво преди възпламеняването. |
|
За 98 октана се намалява аванса, тъкмо заради усто... |
| 21.02.2014 22:36
|  |
|
За 98 октана се намалява аванса, тъкмо заради устойчивостта към самозапалване и по-високата скорост на горене. За 86 октана /тъй като при такава центровка ще детонира /чука аванса/ се дава още предварение за да се предотврати самозапалването. Както казах не ползвам гугъл за тази тема и може и да греша. При дизела цилиндрите се захранват единствено с въздух, докато не дойде момента за впръскване, като количеството му няма отношение към предварението, имайки предвид високото налягане на впръскване. |
|
Точно обратното при 86 трябва да се даде закъснени... |
| 21.02.2014 22:57
|  |
|
Точно обратното при 86 трябва да се даде закъснение или на белег,защото иначе се възпламенява по-рано от колкото трябва.Пропан-бутана е с октаново число 103,и задължително се дава повече аванс от колкото е на бензин,за да върви нормално.Дюзите отварят на определено налягане,както е на твоята/моята кола.Новите са електрически.Когато дойде момента на впръскването помпата създава това налягане и дюзите отварят.Когато помпата е нагласена на закъснение,такта ''работа''вече е започнал и впръсканата нафта не изгаря напълно.Тогава колата започва да пали трудно сутрин или когато е студена и пуши бяло.Също така мирише на не изгоряла нафта.Когато е в нужното предварение нафтата нужна на двигателя се сгъстява достатъчно,че да изгори напълно и да даде пълноценната работа на даден двигател.Когато е прекалено много предварението се получва много ''богата''смес и започва да чади черно. |
|
Адаш, протестирам първото ти изречение, нататък не... |
| 21.02.2014 23:11
|  |
|
Адаш, протестирам първото ти изречение, нататък не съм чел. Замисли се! Ако се възпламенява по рано, а ти му дадеш още закъснение какво от това!?!?!? Дава се предварение за да запали от искрата, преди да се е замозапалило!!! Тоя гугъл пречи на мисленето - факт! :)))))))))))))))))) |
|
Абе я прочетете и двамата тук кво пише,,,,,,,,,,, ... |
| 21.02.2014 23:17
|  |
|
Абе я прочетете и двамата тук кво пише,,,,,,,,,,, http://www.rakiyata.com/forum/ |
|
За дизела |
| 21.02.2014 23:25
|  |
|
1. Както казах и по горе сгъстява се въздух, а нафтата се подава вместо искра, ако мога така да се изразя. 2. Каква е отношението на концентрацията на сместа към момента на впръскване на нафтата? 3. Не съм имал предвид за толкова голямо закъснение. Имах предвид, ако нормалното предварение е -10, то какво се случва при -15 и при -5, а не при +5, какъвто е примера ти. Писал съм: ''с повече от нормалния аванс или с по-малко'', а не без хич а ти пък и прескочи горна мъртва точка и отиде при такта ''работа''... |
|
Адаш,високо октановите бензини са устойчиви на дет... |
| 21.02.2014 23:31
|  |
|
Адаш,високо октановите бензини са устойчиви на детонации при високо компресиране.Демек колкото е по-голямо октановото число,издържа на по голяма компресия.На един двигател правен за ниско октанов бензин можеш да сложиш висок октан бензин,но не и обратното.Ще питаш защо.Защото двигателите,които работят с вискооктанов бензин са и с по-голяма компресия.Аз гугъл не ползвам.Ползвал съм учебници. |
|
Последното ти твърдение е вярно, но не поправя гор... |
| 21.02.2014 23:42
|  |
|
Последното ти твърдение е вярно, но не поправя горните грешки! ;) Точно защото са устойчиви на детонация /самозапалване/ и скоростта им на горене е по-вискока, на високооктановите бензини, почти не им е необходимо предварение /аванс. А понеже 86-цата мой се самозапали още на 2/3 от такта сгъстяване затуй се дава повечко предварение, че да започне да си пали от искрата, а не да се самозапалва. От третия път изясни ли се? |
|
Можеш ли да си отговориш защо вече няма бензин 86 ... |
| 22.02.2014 00:01
|  |
|
Можеш ли да си отговориш защо вече няма бензин 86 и 92?Дали ще се запали от искра или от само възпламеняване когато е в точното време е абсолютно без значение.Колите по времето на бензин 86 и 92 бяха с по-ниска компресия на цилиндрите,а тези сега с 95,98,100 октана са с по-висока.Както ти казах на двигател работещ с бензин 86 или 92 можеш да сложиш бензин 95 или 98 като дадеш по-голям аванс,за да може да се запали сместа в цилиндъра.Високо октановите бензини горят бързо,но се възпламеняват по-трудно от ниско октановите.Точно заради това издържат на по-голяма компресия.Но обратното не можеш,защото поради високата компресия в цилиндрите слабо октановия бензин ще се само възпламенява не когато трябва.Сега стана ли ясно. |
|
Аз съм безсилен... ''Дали ще се запали от искра ил... |
| 22.02.2014 00:13
|  |
|
Аз съм безсилен... ''Дали ще се запали от искра или от само възпламеняване когато е в точното време е абсолютно без значение''. Нали досега обсъждахме точно ''точното'' време. А точното време е точно преди да се самовъзпламени, което е много по-рано от нормалното и за това се казва аванс или ''чука аванса''. Чука, чука защото иска още и ще спре да чука... :))))))))))))))) |
|
И още нещо относно детонацията. При детонация се п... |
| 22.02.2014 00:19
|  |
|
И още нещо относно детонацията. При детонация се повишава десетократно скоростта на горене и температурата, което е супер вредно, за бутала, биели и двигателя като цяло... А защо са ги спрели тези горива нямам никаква идея. |
|
Хах ако няма детонация в цилиндъра,такта ''работа'... |
| 22.02.2014 00:38
|  |
|
Хах ако няма детонация в цилиндъра,такта ''работа''няма да съществува.Точно при тази детонация буталото се изтласква на долу и чрез мотовилките,коляновия вал и так до колелата се получава движението на всеки един автомобил.Всичко е точно изчислено какво гориво и какво количество са нужни,за да се получи оптимална работа на двигателя.Всяко количество повече или по-малко влияе отрицателно на работата на двигателя.Относно бензините защо са ги спрели.Ми спряха ги защото вече автомобилите с бензинови двигатели работят с по-голяма компресия и няма как да се използват тези ниско октанови бензини.Относно времето на запалване.При дизела няма искра,но се само възпламенява.Когато е правен този двигател дюзата е проектирана да впръсква горивото толкова фино колкото е необходимо то да се запали при определено сгъстяване.Ако една дюза е повредена(пикае)то горивото не може да се възпламени и не изгаря.Това често води до много тежки повреди на двигателя.Ако пък е много фино горивото ще се възпламенява много рано.Новите модели дизели са с намалена компресия имено заради това,че дюзите работят с по-голямо налягане и впръскват горивото по прецизно и точно количество.При команрейл двигателите дозирането на горивото в цилиндър става до 5 пъти(ако не се лъжа)
|
|
Ти не правиш разлика между детонация /взрив/ и гор... |
| 22.02.2014 00:58
|  |
|
Ти не правиш разлика между детонация /взрив/ и горене... Как и да е, поне початихме, лека нощ! |
|
Правя и то голяма.В двигателя си е точно детонация... |
| 22.02.2014 01:33
|  |
|
Правя и то голяма.В двигателя си е точно детонация.Когато подаваш газ в цилиндрите постъпва повече гориво,детонацията става по-силна и по този начин се вдигат оборотите.Ако само си гори както ти горят дървата в камината нищо не става.На буталата трябва да се оказва натиск,те на мотовилките,мотовилките на коляновия вал,вала на маховика,маховика на скоростната кутия кутията на кардани,полуоски и на колелата.А имено детонацията в цилиндрите дава този натиск.Матерялите от които се правят буталата и всички компоненти,които с в контакт с тази детонация се правят от специални матеряли,за да издържат на това напрежение.А за температурата отделена от тази детонация,за това е охладителната течност,както и маслото в двигателя.Освен,че смазва,то и охлажда до известна степен. |
|
13* след ГМТ , |
| 22.02.2014 02:12
|  |
|
ако нормалното ти е 10* (градуса) пали на цък :) Но по-доброто палене при студен двигател (дизел), зависи от още доста неща: подгряващи свещи, дюзи, акумулатор, верига (ако е разпъната градуса вече е друг)
На ИЖ-ето му давах предварение/закъснение докато ми изтръпнат ръцете.Но то нямаше ГНП и беше лесно. А тук работата ми се вижда сложна и да Ви питам: от помпата или от ангренажното колело на вала на клапаните се дава предв/зак !?
|
|
Посипвам си главата с пепел! Изветрял съм или какт... |
| 22.02.2014 09:37
|  |
|
Посипвам си главата с пепел! Изветрял съм или както се казва - старост нерадост. Последния път когато правих профилактика беше преди около 15 години на една Жига комби. Собственика й ме преследваше месеци да ми благодари. Логиката ми издиша... Из дебрите на мрежата: Аз по принцип съм лаик. Ама все пак работния такт не е ли свързан с детонация, само горене не би отделило достатъчно енергия за задвижване, т.е. гърмене в цилиндрите има при всички положения? Колкото до чукането на аванса, това би трябвало да е, как да се изразя... ''неправилна детонация'' прекалено рано или прекалено късно запалване на горивната смес, т.е. буталото не е достигнало до оптималната точка, при която да му въздейства детонацията (Пример: буталото още се движи към горна мъртва точка, когато сместа се детонира и се опитва да го върне назад)? Само немога да си обясня какво чука, буталата в стените на цилиндрите и сегментите или? --------------------------------------------------------- Работният такт не е ''гърмене'', а плавно изгаряне на сгъстената смес. Детонационното горене е свързано със самопроизволно възпламеняване на горивото, при което се получават ''взривове''. Резултатът е вече споменатото дрънчене в двигателя, повишена температура при горенето, прегаряне на контактната повърхност на клапаните (сместа доизгаря и при отворени клапани), наранявания по челата на буталата (все едно си чукал с чук по тях). А, и намалена мощност, разбира се
|
|
Припомних си, че аванса чукаше /най-често/ при под... |
| 22.02.2014 10:10
|  |
|
Припомних си, че аванса чукаше /най-често/ при подаване на газ, което се предизвикваше от допълнителното подаване на аванс от вакумния регулатор. Иначе казано с даването на аванс се предизвиква детонация, вместо да я предотвратява. Тук логиката ми издиша, но още не мога да се съглася, че на високооктановия бензин и газта им трябва повече аванс. Трябва да попрочета още малко за да си припомня и ще дам заключение! |
|
Милене,при дизела предварение и закъснение се дава... |
| 22.02.2014 10:28
|  |
|
Милене,при дизела предварение и закъснение се дава като се дава като се върти помпата.При бензина това се прави с делкото. |
|
Б. Ц.! |
| 22.02.2014 13:19
|  |
|
А това не означава ли, че например бензиновите мотори имат съвсем друг начин на въртене- чудя се как да го обясня по елементарно! Това че вала се върти и с очи не се вижда друго е така ама ако вземеш да мериш с уреди е друго. При дизела хода е неравномерен и затова тракат -щото става експлозия а бензина си гори плавно. А Вашия спор май е общо за ДВГ - пишете за бензин, газ, дизел като едно и също! Поне така изглежда за некомпетентни като мен.
копи: 1. Хващам и бутам леко помпата в едната посока. Започва да пали по-трудно. 2. Същото нещо ама в другата посока - двигателят си пали екстра, но не е в центровка. В кой случай според вас съм дал предварение и в кой закъснение?
Във втория случай е дал закъснение - ако центровката е на 10* ,то 15* вече се дави, но 13-13,5* пали ОК, но не е в центровка. Прав ли съм ? Или по-точно: познах ли?
|
|
Rosss |
| 22.02.2014 13:27
|  |
|
Не ми се сърди ама по едно време пиас че си ходил в ''Супердизел''и били ти направили количката''+6'' за това имах предвид....... А този дръвник го познавам от Дап Княжево като избяга и си направи ''сервиз'' у гаража пред тех в Драгалевци на там щех да го бия 96/97 с едно Ауди бях при него и......дълга тема.... А да зачекна и друга тема при дизела има 2вида горене''запалване'' предкамерно и камерно Успех от ново повече няма да пиша..... |
|
Посоката на въртене на валовете при бензин и дизел... |
| 22.02.2014 13:45
|  |
|
Посоката на въртене на валовете при бензин и дизел няма разлика.При напречно разположените двигатели или е отзад на пред или обратното.При надлъжно разположените,може да се върти по посока на часовника или обратно.В повечето случаи въртенето става от зад на пред и по посока на часовниковата стрелка.И при бензина и при дизела има детонация,но в различна сила.Дизелите(старите)тракат имено заради тази разлика в детонациите.Компресията на цилиндрите е в пъти по-голяма от на бензиновия двигател.Тракат и елементите на горивната помпа поради високото налягане,което създават.Захо,няма такова понятие камерно и предкамерно горене.Има предкамерно впръскване на горивото(старите дизели) и дизели с директно впръскване на горивото(новите дизели)При бензина това са моно инжекцион и пълен инжекцион. Когато дадеш предварение на дизл помпата,двигателя започва да работи по-шумно(трака по-силно)започва да чади черно разхода се вдига.Когато е студено може да пали трудно.Когато дадеш закъснение двигателя става по-тих,пуши бяло,смърди на не изгоряла нафта,и колата не върви.Ако центровката е на 10 както каза Милен,то на 5 ЩЕ СЕ ДАВИ и няма да пали студена.Защото когато двигателя е студен автоматично(при новите дизели) центровката става 7.Ти си я сложил на 5 и става 2,което е твърде много.При старите дизели има едно нещо,което се нарича обогатител.Това всъщност два допълнителен аванс на помпата.При бензина смукача.Ако е 15 такта ''работа''вече е започнал,а дюзата все още ще подхранва цилиндъра.Горивото няма да е достатъчно сгъстено и няма да изгара напълно.От там идва белия пушек на колата и острата миризма от нея. |
|
Що бре Заро, пиши си колко ти душа сака, то лимит ... |
| 22.02.2014 15:47
|  |
|
Що бре Заро, пиши си колко ти душа сака, то лимит нема, а и е безплатно! ;) Сервиза не съм го рекламирал и всеки си има глава на раменете. Ползвал съм го доста пъти и засега забележка нямам! |
|
Що бре Заро, пиши си колко ти душа сака, то лимит ... |
| 22.02.2014 15:58
|  |
|
Що бре Заро, пиши си колко ти душа сака, то лимит нема, а и е безплатно! ;) Сервиза не съм го рекламирал и всеки си има глава на раменете. Ползвал съм го доста пъти и засега забележка нямам! |
|
|