| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход << Обратно в темите
ТЕМА
Смяна на професията. |
| Колеги, да питам, има ли някой тук бивш шофьор-да е зарязал волана и да е почнал друго да работи. Да разкаже какво, как, защо...ако има желание де. Може да се говори и в трето лице-за познати, приятели, на познати познатите. Че нещо почва да ми писва по тия кабини. |
|
Аз сериозно обмислям да стана гинеколог в най-близ... |
| 18.01.2014 22:41
|  |
|
Аз сериозно обмислям да стана гинеколог в най-близко бъдеще ,,,,,, усещам, че като погледна камион и ми се повдига. |
|
Ив, |
| 18.01.2014 23:10
|  |
|
ама с тоя навик де си го придобил..след време като погледнеш женския орган...па мое ти се повдига...Фнимавай:) |
|
Бе баш да гледам болни п**ки нема да ми е приятно.... |
| 18.01.2014 23:46
|  |
|
Бе баш да гледам болни п**ки нема да ми е приятно.
Виж теляк в женската баня може. Само да им търкам гърбовете.
|
|
Гинеколог е по-гот от теляк,,, то вече обществени ... |
| 19.01.2014 00:35
|  |
|
Гинеколог е по-гот от теляк,,, то вече обществени бани отдавна няма а млади девойчета колкото искаш под път и над път,, имат нужда от редовни прегледи миличките,,,,, аз ще съм насреща винаги ;-)
|
|
Хм! |
| 19.01.2014 14:27
|  |
|
Бе, и аз съм се замислил по въпроса...Ма мисля да се преориентирам професионално към библиотекарството - библиотекар да стана, демек! Не било трудно. То и за диригент се колебаех, ама надделя първото. |
|
͏ |
| 19.01.2014 14:38
|  |
|
Като ви чета - само простотии в главите ви! Скоро ще има избори - едно евродепутатчи нема ли ви хареса...библиотекари, гинеколози...бля, бляя, бляяя |
|
Алеко отдавна е показал вярната посока, но все пак... |
| 19.01.2014 15:51
|  |
|
Алеко отдавна е показал вярната посока, но все пак тряя сме реалисти. А библиотекар-неее 'сичкия този стрес не е за мен, не))) |
|
͏ |
| 19.01.2014 15:53
|  |
|
Показвам ви сандъчето - търсете ключето! |
|
Предстаяш ли си-от будката в Брюксел, в парламента... |
| 19.01.2014 16:11
|  |
|
Предстаяш ли си-от будката в Брюксел, в парламента, шеф на комисията по транспорт...... Бе аз си мислех за директор нещо, или поне зам. директор-ма то нема заводи, нема дап, нема гявол. А едно време кво е било лесно-нащо момче иска директор да стане-готоо ше му построим завод. И заводи много, и производство и работа за всички. |
|
͏ |
| 19.01.2014 16:27
|  |
|
Имаше един министър на финансите М. Р. - по костово време и в едно интервю се изцепи: -Ега ти държавата, щом аз станах министър!!!
Тука е кът Америка - страната на неограничените възможности! Ако силните на деня имат интерес ти да си - ставаш и да не искаш! Пъхат те във фрака и си някой...дори и трудовата ти книжка ши оправят - нема си бил шофьор, а шофьор - изпитател, тестер, експерт по транспорта...само хвани златната рибка и живота ти се променя |
|
͏ |
| 19.01.2014 16:43
|  |
|
Що да не си ти следващия Д. П.! Ко ти пука, че аз щъ мразя...живейш си по върховете и не ни ебаваш нас по низините
Открай време дилемата: ''Да бъдеш'' или ''Да имаш'' е глупава и тъпа. Измислена е от някой цървул - който нито ще бъде, нито има!
Живота е гаден и ги вързал яко - щом имаш - ши бъдеш и щом си - ще имаш! Лошото не е в това - лошото, че аз не се вписвам в това и поглед отправен в бъдещето - само рога и копита. Нема оправия в тая орисия...
Преди теглеха числата от тотото във ''Всяка неделя'' и съм присъствал на тотаджия който в момента на тегленето разбира, че има 5+1. Интересно е да се види емоционалния момент на човек кога птичето кацнало на рамото му и тай го хванал. Същия индивид има една такава приказка - това птиче каца на всеки на рамото - въпроса е ще го усети ли и ще го хване ли. Замисляйки се - на мойто рамо досега не е кацало, но ако кацне съм готов за атака. А може и да ме пропусне - въпреки, че тотаджията твърди, че каца...при вас как е? Щом сте шофьори явно не сте го хванали - но усещали ли сте го по вас си? |
|
͏ |
| 19.01.2014 16:48
|  |
|
Птичето не е само печалба от тотото. Някаква случка, събития което подпомогнато от вас, ши промени живота ви осезаемо към + |
|
е така де, аз зарад тва си избрах пътя навън. Шото... |
| 19.01.2014 16:48
|  |
|
е така де, аз зарад тва си избрах пътя навън. Шото из Запада има една последователност в глаголите. ''Мога'' води след себе си ''Съм'' и тези двата ти донасят ''Имам''. Докато в наща татковина са доста разбъркани и има едни допълнителни-''Познавам'', ''Ритам топка с'' и тн. Не казвам, че и тук ги няма тези работи, но само с първия глагол може да си позволиш свестен живот. |
|
͏ |
| 19.01.2014 16:52
|  |
|
Дон-е, как ти звучи ''Кадърния успява и в България''? |
|
По принцип това определение ''кадърен'' на мен хич... |
| 19.01.2014 16:58
|  |
|
По принцип това определение ''кадърен'' на мен хич не ми харесва. Кой е кадърен-този който е успял или този който умее нещо доста умело да прави? А обстоятелствата какъв ефект имат върху кадърността? Щото колкото и да си кадърен, като няма почва кво праим? Търсим си почва? |
|
͏ |
| 19.01.2014 17:15
|  |
|
Когато започнаха да рушкат мастодоните и голяма част от работната ръка излезе на пазара на труда...имах познати де бяха пред дилемата - чужбина гастарбайтери или да опитат някакъв бизнес тук. Едни излязоха, други останаха - кой прокопсал е трудно се определи...но тия де са тука още си хранят семейството с начинанието. Чужбина си има + и -, тука също...затова някой като дава акъли: тръгвай навън, де си тръгнал ве...всеки знай себе си и сам трябва си реши. Работата навън не е панацея за успех. Под ''навън'' да се разбира - местна фирма в странство. Полза се чужд стандарт, канализиран работен процес, трудово - правни отношения...-което не е за пренебрегване.
Дон-е, кажи ми карането по национали как го тълкуваш. Собственика иска да печели от бизнес или да прави икономии от бизнеса? |
|
Дон-е, кажи ми карането по национали как го тълкув... |
| 19.01.2014 17:38
|  |
|
Дон-е, кажи ми карането по национали как го тълкуваш. Собственика иска да печели от бизнес или да прави икономии от бизнеса?
Снощи четох една тема доста назад, дето Михаил и П. И. се дръгнеха за такива работи точно. Доста полезна информация има там, но сега нема да мога да я изкарам да почетем пак. Каране по национали-намаляване на разходите по дейността, невинаги има профит от това упражнение, трябва доста да се премисля. Но нека набързо го нахвърлям-Вземаме под внимание едни 100 км във Франция По магистрала-25Евра магистрала, разход на гориво 30л/100. По национал- плюс 10% дистанция, плюс 10% гориво-36.3л за тези 100км. разлика 6.3 л по 1.1 Е са 6.93 евра добавяш разни други-амортизация, време, риск за ПТП и колкото искаш още и не можеш да прехвърлиш 10Евра. Разликата от 10 до 25 евра на 100км е солидна, та дори и да са по тежки условията. Разбира се това са мои тълкувания не държа да са меродавни и въпреки тях си ма'ам доста магистрали))) |
|
Да абсолютно съгладсен с теб Доне...Усилено се гов... |
| 19.01.2014 18:20
|  |
|
Да абсолютно съгладсен с теб Доне...Усилено се говори ,че 01.04 2014 г ще почнат да вземат такси и за движението по национали във Франция...Дай Боже да се случи и поне част от простотията да сопре... |
|
͏ |
| 19.01.2014 18:29
|  |
|
Германия верно ли, че ще премахват TollCollect Терминалите из вътрешността? |
|
е те вече 2 пъти го отлагат, има сериозен отпор от... |
| 19.01.2014 18:30
|  |
|
е те вече 2 пъти го отлагат, има сериозен отпор от франските превозвачи. Ти ко си мислиш, че го въвеждат заради чуждите камиони ли? |
|
|