| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход << Обратно в темите
ТЕМА
Питам знаещите |
| Тук е най-малко мястото, където бих получил адекватен отговор на въпроса си ама да взема да го бодна. Та кажете къде според вас е най-добре да се бачка със собствен влекач, готина спедиция, където да се работи без посредници българи и по възможност да няма изобщо българи там. Очаквам адекватни отговори по темата,,, без излишен спам бих ви помолил. |
| Темата е много дълга и са визуализирани само последните 50 поста. Покажи скритите 9 поста ...
͏ |
| 04.12.2013 18:28
|  |
|
В един автобус на едно дете му станало лошо, много лошо. Всички са спуснали да помагат - кой да го разсъблече, кой да види езика да не си глътне, кой разтривки да му прави, кой да го мокри по главата...паниката била пълна. Около детето пълно с пътници и всеки акъл дава. Само един човек си стоял на седалката.
Някакъв го забелязал и се развикал: -Т. К. СИ ВЕ? ЩО НЕ ПОМАГАШ?
Смутен пътникът му отговорил: -Лекар съм! Педиатър! |
|
V. W. |
| 04.12.2013 19:22
|  |
|
Понеже съм любопитен би ли разяснил какво е; .( Пробвай с HCS или DSV.) В раздел препоръки освен да задаваш въпроси или да плюеш по някоя фирма не виждам друго от теб, а минаха доста години откакто си в сайта...((. Ще видим, G. P. може и да не е прав но ми е съмнително..... |
|
Емигранта |
| 04.12.2013 19:52
|  |
|
Като не си в час какво е HCS или DSV,не се обаждай. Слушай си оперната музика и разучавай атласите. Научи ли Рунжис в Париж,къде е и как се влиза там? 24 часа да не можеш да намериш къде е си е рекорд. |
|
S. M. |
| 04.12.2013 20:12
|  |
|
Е, и, да ти кажа и сега не зная къде е Рунжис в Париж..Да работили сме с карти без навигации ,,, грешка правиш часовете са 12 ...и не ме гони... |
|
На Кирил на уше... |
| 04.12.2013 20:28
|  |
|
Кирил, форума е като затворено общество и...като токова се появяват чувства, чувства на омраза /аз съм събирача/ и на неомраза. Монев и ''Консервата'' си имат чувства - нехетеро и ти там скочи. Затова те гризна тъй изневиделица и изотзад. Монев не е глупак, но е ревнив и злобен, а ''Консервата'' си е едноклетъчно. Да знайш за напред...ако те яд - хули по мене - нема адвокат кой тъ гълчи, а и ортаци мой си намериш. Аз нося...капитал ми е да ме необичат. |
|
Гарга |
| 04.12.2013 20:37
|  |
|
От какво да ревнувам? Колкото до злобата-не съм злобен а много се нервирам и едвам се сдържам да не псувам. |
|
͏ |
| 04.12.2013 20:40
|  |
|
Монев е чумата на GPS-ите. Само той има /може и ''Консервата''/ PTV Map&Guide desktop 2013 с български интерфейс, но го недава. Кога говори за GPS-и, записки си водя...аз тъп! Затва знай, тва дей и онва дей и по - онва...той е един GARMIN в човешки образ...а ти си едно IGO 2006 де карти не могат му се удурдисат...само софт без карти си
На Монев на GPS-чето, Видин - Кулата аутобан. Караш и си свиркаш любимата опера. Кеф нали |
|
Хахаха ама Кире, вие с гаргата много се обичате бе... |
| 05.12.2013 07:45
|  |
|
Хахаха ама Кире, вие с гаргата много се обичате бе, що се не вземете, и не създадете едно здраво гей-семейство?!? Основна клетка на обществото!:))) |
|
S. M. |
| 05.12.2013 11:11
|  |
|
Не зная кой стой зад този псевдоним, а и не ме интересува..Защо си мислиш че само ти можеш да псуваш , там за нещо си което си чул,, недочул недоразбрал и има ли предистория, Аз мисля че щом се говори още за мен в Кокел и се употребяват мой лафове съм оставил трайна следа . ..Пък теб никой не те знае и показваш в виртуалното пространство мускули ...Признавам мускулатурата само при физически контакт. Понеже си от България където и когато пожелаеш..ИЛИ СИ МИШКА |
|
Емигранте |
| 05.12.2013 13:00
|  |
|
Никой не говори за тебе,или ако те споменът то е за да се посмеят.Просто си спомних за някои неща и те разпознах по псевдонима. Да,признавам си,имаш много мускули и можеш да ме надвиеш,но само до тука. И ти си както някой хора дето са чели само за Винету. Препоръчах ти да почетеш малко,ей така,за обща култура,тъкмо да подобриш и правописа си. Не съм мишка,не знам кой профил съм вече и то благодарение на твоя идол Вегата. И все пак,има хора които ме познават лично и малко или много знаят какъв съм. Ти искаш да се откроиш от другите и ти се получава,но но не с ум. Със здраве,и наблегни на четенето не само на фитнеса. |
|
͏ |
| 05.12.2013 13:23
|  |
|
Тва с Винету много остаряло ве. Там ли си зациклил...в dir-a, кой го каже тоя лаф и му шибат два шамара
Движение Монка, движениеее...не спирай да се развиваш |
|
S. M. |
| 05.12.2013 22:44
|  |
|
Пак бълваш глупости след глупости, който и да ме познава лично ще ти каже, че непрекъснато се стремя да помагам на наемните шофьори независимо от условията и от капацитета на индивида, дори при враговете..Винс Вега го уважавам защото е умен и никога не е изменил на себе си ...За правописа върни историята и виж колко пъти се променя граматиката от 1939 г. на сам.... Правилно ли е да пишем с Ъ на края аз мисля че ДА ..Всичко останало е комунистическа глупост за да правят гимнастика и да ти промиват мозъка. |
|
Благодаря за Отговорите ,,,,, |
| 06.12.2013 23:52
|  |
|
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=631885823520555&set=a.431532480222558.108685.431513830224423&type=1&theater [на кирилица] |
|
Иво |
| 08.12.2013 00:23
|  |
|
Пьрво честито ти влечугото.Тук -у сайта се мотат всекакви-сега знаеш че един шофьор не може да е в течение на параметрите на договорите с вас и спедициите.Би могло да се даде само мнение-косвенно мнение може би най вече за отношението на дадената спедиция вьобще.Поначало доколко четем тукьнка ти си ориентиран кьмто Иберийския полуостров нали така-значи вьпросо ти е за секви испански и прочие спедиции преди всичко-нали така?Иначе без абсолютно никви претенции за приоритет бих казал Andreas Andresen-Padbork-Dannmark.Има бая наши фирми които работят с тях.Аз като шофьор имам за тях прекрасно мнение-като шофьор. П.П.КОМФАСТ 6000G е гулема работа ейййй-те у UK с комфаста ви четем и пишем-АФЕРИМ НА УВАЖАВАНИЯ ОТ МЕН Г-Н ХРИСТОВ-нема флашки нема кинти -нет на аванта да са пукат душманите-че земем да отворим времевен нет клуб тука-вече неяколко колеги се вьзползваха от скайпа-а Дянков тури касови апарати и на кафеавтоматите-КОМФАСТ 6000G е вьрха на сладоледа.D.D.D.)))))))))))))))) |
|
Жоре, Комфаста ако не е сдал багажа можеш ли да ми... |
| 08.12.2013 06:52
|  |
|
Жоре, Комфаста ако не е сдал багажа можеш ли да ми кажеш Андреас колко плаща на километър, как седят нещата с празните километри, какви са му товарите ( тежки или леки ), след колко време плаща, какви са му релациите, иска ли наем за ремаркето, дава ли карти за гориво и магистрали и ако е така с ДДС ли ти начислява горивото или нето,,,,,договора в Дания ли го подписваш или с някой нашенски цървул дето ще се опитва да богатее на твой гръб,,,, абе пиши всичко за, което имаш точно инфо. |
|
͏ |
| 08.12.2013 09:48
|  |
|
Абе Иво, влез си в спедитора та си задавай там тия въпроси. Какво си взел да говориш на родилка по време на термин - кой с кого ще играе в предстоящия кръг на ''А''-група. Аман...не ще българи, а от българи съвет иска...лицемер |
|
Ив, |
| 08.12.2013 11:16
|  |
|
всички тези неща се договарят лично.И базисните и последващите фактори.Много често две различни транспортни фирми,работят при една спедиция имат различни условия.Зависи от диспозицията,релациите и изобщо..всеки един договор е такъв какъвто си го направиш. Никой не си е поставил за цел да направи другия богат! |
|
Прав си Мишо,,,,,,,,,,,, |
| 08.12.2013 13:33
|  |
|
Прав си Мишо,,,,,,,,,,,, |
|
направи основното.... |
| 08.12.2013 14:51
|  |
|
Аз,пък и който и да е--да ти дадем цени и условия...това не означава автоматически,че първо--ще ги получиш и ти,и второ-не е ясно дали ще ти паснат. Затова вземи та си изчисли себестойността,заложи си някаква амортизация,печалба и т.н. и виж какво ти се получава...Поне да имаш база на която да се опреш..После търси,каквото ще търсиш. |
|
Иво аз работих преди известно време там-Бг влекач ... |
| 08.12.2013 15:40
|  |
|
Иво аз работих преди известно време там-Бг влекач и Дк ремарке-казвам ти това което знам-само фриго транспорт извьршва Андреас-включително и на месо-на куки и елхи-вози се навсякьде-май само не кьм Испания и Португалия-доста се ходи на Uk-включително и на Ирландия-мисля че дават техни горивни карти-за IDS-там-по Скандинавието днес може 3-4 пьти да се качваш на ферито-имахме машинка и за моста Малмьо-Копенхаген-но може да се минава и с нет резервация-като толколекта в немско-фирмата е интернационал-поляци наши и кви ли не бачкат там-от спедицията постоянно ти гледат часовете и при свьршване често се прикачват ремаркетата с цел спазване на термините-те тука видях една нет врьзка с тях- http://www.yelp.com/biz/andreas-andresen-padborg това е което точно знам. А за Испания мога да ти дам един наш цьрвул-твой градски-Алекс се казва-бачках та го знам-той е нещо кьт посредник с една испанска фирма с 10-тина фригота-кара се Е-Европа-не е кой знае какво май като пари а и вьобще-но инфото ми е старо-може да се изменило кой ги знае-цитирам визитката на Алекс-това е до Аликанте-Бигастро-цитирам- kalogistika s.l. tlf.24 h 630 970 192 650 587 076 c.i.f.b54492806 c/Acequia.6-4b 03380-bigastro-alicante ако му се обадиш кажи му много здраве от мен-Георги от Казанльк. |
|
Жоре, мерси за инфото. |
| 08.12.2013 16:09
|  |
|
Жоре, мерси за инфото. |
|
Няма за какво-а за Андреаса има вариант разбира се... |
| 08.12.2013 16:18
|  |
|
Няма за какво-а за Андреаса има вариант разбира се -да ти дам врьзка с моя бивш шеф с който бачках там-кьм Андреаса-но човека беше крайно коректен кьм мене и честно казано без негово сьгласие не знам редно ли е-а и ти в случая би му се явил като конкуренция-та много не ми се ще-не знам дали правилно се изразих-и дали ще ме разбереш правилно. |
|
Разбрах те,,,,, няма проблем,,, лека и весела неде... |
| 08.12.2013 16:28
|  |
|
Разбрах те,,,,, няма проблем,,, лека и весела неделя. |
|
Иво, |
| 08.12.2013 18:52
|  |
|
ти нормален ли си бе,господин меринджей? Шти драснем у пощата една спедиция на 0.97€ на км.имат работа ''до посирне'' |
|
Гарван грачи грозно, зловещо... |
| 09.12.2013 08:13
|  |
|
Вен, изглеждаш ми загрижен за Ивайло...от една страна за психическото му състояние, а от друга за финансовото такова!? Това похвално...човек за човека е брат /а не гад/ - па и ризите си менкат...понякога и жените Странна нация е българина - не ще да вижда себеподобни, а толкова загрижен за същите...да се чудиш, да се маеш и накрая да се отчаеш!
Ивайло знай какво иска /надявам се/, но не знай как да си го поиска. Трябва да отбележа, от цялото безсмислие - най-смислен е чорбара. Всичко друго е рога и копита.
Иво, пак ти казвам - ТОВА ПИТАНЕ НЕ Е ЗА ТУК!!! |
|
Тази или другата седмица се прибирам и право на 4т... |
| 09.12.2013 08:27
|  |
|
Тази или другата седмица се прибирам и право на 4ти километър отивам да ме прегледат ,,, та споко Гарга,,, кажат ли ми да спра да пиша тук повече няма да отворя този сайт, обещавам. |
|
͏ |
| 09.12.2013 08:46
|  |
|
Иво, ти си пиши - ти си някаква светлинка в тоя мрачен форум...ти си ми от фаворитите...ти си от расата на успелите Ама такива специфични въпроси не са за тук...тука плява, а ти за бизнес говориш
Въпроса ти е прекалено сериозен за тази несериозна среда - чат ли си ко ти чатя?
P.S. В Св. Наум - IV км недей оди - аз бях и ме изкараха редовен!? Представяш ли си...всичко е менте |
|
Лятото ходих да си вадя ново психо и там се обърка... |
| 09.12.2013 08:48
|  |
|
Лятото ходих да си вадя ново психо и там се объркаха та и за мен казаха, че съм читав ,,,,,,,,кво да ги правиш ,,, '' Специалисти'' ,,, ако бях от расата на успелите нямаше да спя в камион като куче. |
|
Ивайло, |
| 09.12.2013 15:38
|  |
|
Аз бих ти отговорил така: Знаеш ли колко ти е себестойността на километър ? Ако знаеш,е лесно.Ако не знаеш,няма кой да ти помогне ! Успех. |
|
͏ |
| 09.12.2013 15:47
|  |
|
Рогата и копитата продължават... Иво, запъни темата, че ми се нечат глупости. |
|
Себестойността при всеки един курс е различна вели... |
| 09.12.2013 15:56
|  |
|
Себестойността при всеки един курс е различна величина,,,,,, как да я запъна тази тема ??? |
|
͏ |
| 09.12.2013 16:03
|  |
|
Благодари на всички за ''интелигентните'' съвети, кажи че...сядаш на масата и почваш коледно - новогодишните празници и до догодина ще си неадекватен за адекватни идеи. Кога се смени календара - темата open. |
|
Весело посрещане на Коледните и Новогодишните праз... |
| 09.12.2013 17:03
|  |
|
Весело посрещане на Коледните и Новогодишните празници ,,, дано всички станем по-добри през новата 2014г, Успех на всички ! |
|
Иво |
| 24.12.2013 12:29
|  |
|
Иди във Валтер..преводи вторник и петък...изключително коректни! |
|
И да не забрая |
| 24.12.2013 12:30
|  |
|
Весели празници и на теб! |
|
Ум царува, ум робува, ум патки пасе... |
| 24.12.2013 12:39
|  |
|
Стига сте го занимавали с глупости...иди във Валтел...тия само да ги слушаш и да им одиш подир акъла... Пускам ЧМР и пиши: Подир акъла на Rumen NNNNNN
Хората затова са измислили телефоните...ама иди та идии...Флинстоун се още е жив |
|
Абе вместо да седим пред компютрите и да си бъркам... |
| 24.12.2013 12:50
|  |
|
Абе вместо да седим пред компютрите и да си бъркаме в носовете от скука що не вземем да се съберем нейде на по бира ,,, да направим един алтернативен купон като този в Търново,,, бях го предложил в една друга тема ама никакъв отговор ,,, Аре казвайте къде, че жената взе да готви и ми писна да я слушам как мрънка,,,,,,,, |
|
Е |
| 24.12.2013 13:11
|  |
|
кат са не сещам за друга„по-убава...Валтер си ги бива... |
|
Румене чуй думите на сърбина от Валтер още първите... |
| 25.12.2013 02:15
|  |
|
Румене чуй думите на сърбина от Валтер още първите секунди от клипчето,,,,,, http://vbox7.com/play:mb614b7bc0 |
|
Иво |
| 26.12.2013 16:47
|  |
|
от Кокел ше си по-добре..тъй мисля аз...най-важното е че постоянно имаш пари... |
|
==================================
Голф 2
======... |
| 27.12.2013 01:11
|  |
|
================================== Голф 2 ==================================
Голф 2 е аристократичен модел на шведската фирма Ауди, първоначално създаден да докаже или отхвърли Специалната Теория на Относителноста на Айнщайн или с други думи - да провери дали е възможно телата да се движат със скорост по голяма от тази на светлината.
Съществуват и други мнения - например според известния учен-дисидент А. Б., Голф 2, не е автомобил, а е истинско социално явление (също като Дявола).
Среща се предимно в провинцията и обратното.
Конски сили
Ето и една приблизителна схема на разделението на конските сили в тези прочути возила:
1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI
2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... =_ станаха 140
3) Затъмнени джамове + 10 коня =_ до тук 150
4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 =_ колко станаха... 160
5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня =_ сумарно станаха 185
6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка REMUS на задния джам... минимум още 25 =_ станаха 210..
7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня =_ 225
Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250
9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270
10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 15 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290
11) Само 1 конска сила отгоре, но много GuZaR-ско технологично подобрение са няколко червени светодиода хитро скатани в муфата на ауспух-а. Погледнат изотзадзе Голфот прави кюнците червени!
12) Наличието на РК, КН или в най-краен случай ВН в номера качва съответно 15, 10 и 5 коня. Ако Голфът се кара в София, конете може да се удвоят. Ако шофьорът наистина е от някой от тия градове и кара в София, гореизброените коне се утрояват. Ако драйверът е от тия градове и си кара в града, конете падат наполовина.
За североизточна България правилото важи и при номера от типа ТХ и Н, също така и от по-южните щати като У - Ямбол. Особеност на този тип състезатели е тяхното отношение към новите технологии - повечето в крак с времето си инсталират гъзосъбирателни устройства и наред с басите марка Neo - за 10 лв от Метро - много държат да притежават зловонни горива под 260 атмосфери налягане за т.нар. Jet Propulsion. Цялата установка добавя поне 10-20 коня.
Важно е да се гледа страшно и да се кара със клаксон - това дава още 30-тина коня. А ако е през лятото пред баби Германки, се добавя 1 кон за сръчност и 4 за съобразителност.
12) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и С. В. от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стриктни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300
13) Сините светлини на жигльорите на чистачките дават поне още 7-8 катъра, но само по здрач.
14) Задължително за истинските притежатели на суперкар ГОЛФ-2 е изпреварването от дясно, в не-англоговорящи страни, с поне 40 км/ч над допустимата скорост. Идеята е че с всяко подобно изпреварване шоферите събират бонус точки които могат да заменят в специализирани магазини. Магазините членуват в клуб с мото: ''Голф-2 аксесоари всичко от 1 до 2 лева'' и раздават лепенки тип петно, тип капачка за бензин формула едно style и други. На по заслужилите членове им се дават топки за скоростен лост ''зарче'' , кит и вестници за визуален тунинг.
15) Ако Голф 2 е с перничка регистрация, огледайте и за задължително висящите от предното стъкло играчки - кученце, зайче и слонче, закачливо полюшващи се между ЦеДе-та или за по-модно ДеВеДе-та в сложен синхрон. Видимостта между тях е нулева, но именно в това се крие майсторлъка на перничкия шофьор на гоУф. Ако можете да зърнете пък задната седалка през затъмнените с фолио за 2лв стъкла, ще откриете модерната завивка китеник, неразделна семейна ценност, без която ГоУфа просто не може да кара достатъчно бързо. Ако върху китеника има поставена кора с яйца, добавете още 5 коня.
16) Обява, написана на РС и залепена от вътрешната страна на страничното стъкло (може да се дублира и от двете страни). Текстът е: с големи букви ПРОДАВА СЕ ЦЕНА 10 000лв (носи 10 т.) или 5 000еur (носи 15т.) Важно е да се знае цената на Голфу.
Най-бързият модел в София
След дълго проучване на марката и собствениците по средно статистичестко изчисление, базирано на Неделното Гаусово разпределение и Съботното Шофиране в полутрезво състояние, се оказа, че най-бързият модел в София е Golf II 2.0 GTI 16V черен металик отговарящ на всички описани tuning points по-горе и със регистрация PK.
''Забелязва се отдалеч. За жалост аз не го видях и отблизо.'' - споделя А. М. след Катастрофата на светофара на МЕИ-то.
Най-бързата кола в страните членки на ЕС
След 2007 година Golf II с перничка регистрация ще бъде най-бързата кола в страните членки на Европейския Съюз.
Разпознаване на членовете
Тъй като Голфаджиите са много задружен народ помежду си и те се поздравяват по кръстовищата, магистралите, тесните улици, планинските пътеки и паланките по следния начин (степенуването на крясъците и виковете е задлъжително до момента в който колегата не реагира):
1. Спиране на ръчна зад колегата.
2. Светкане, свиркане и ръкомахане към предния.
3. Отваряне на прозореца и усилване на музиката. Същевременно псуване на бакшиша отстрани.
4. Потропване отгоре по покрива с лявата ръка.
5. Жест ''наздраве'' - с празна ръка.
6. Сваляне и вдигане на сенника - левия или десния.
7. Среден пръст. За да се отличава от обидния жест - показва се с двете ръце едновременно през преден ляв прозорец. За да сме сигурни в съпричасността си може да се вика силно и продължително: ''УУУУУУУУУ''.
8. Изкъртване на ръчната и махане с нея през левия прозорец на Голфарата.
9. Вдигане на колата 4 пъти на крик. Два пъти бързо и два пъти бавно.
10. Изваждане на помпата и надуване на презервативи.
Известни личности с Голф
Голф 2 е престижна марка, която е привилегия, а не право. Известни хора, които притежават или ще притежават Голф 2:
С. Н. Шефът на САП Лабс (ще получи Голф 2 ако успее да наеме 1,000 човека до края на 2006-а година) Р. Г. - Вълка, шеф на софийските фирми за извозване на боклук ''Волф'' и ''Дитц'', кара поръчков МакЛарън Голф 2 на стойност 450,000 евро. И двете фирми са пред фалит, поради липса на работна ръка - повечето работници се преместват в САП Лабс веднага след отварянето на офиса на германския гигант. Др. А. Г. - отявлен (вече ex-)собственик на Голф (или още `кенефа`). В. Р. Коцкари. Абдул ал Хазред - собственик на мощен PHI Golf. Л. С. - главен редактор и близък до сърцето на издателя на драйФ-стайл списание M. S. Мартин Захариев. Грую.
================================== Голф 3 ==================================
Генерален ъпгрейд на Голф 2. Новата версия на прословутото возило съчетава в себе си, освен 3-та космическа скорост, и миловиден дизайн тип ''овца във вълча кожа''.
Особености
Новият модел се отличава и с куп нови екстри: поставка за чаша пред CD плейъра, по-висок километраж, бели калъфчета за седалки с фирмената марка и атрактивна по-висока цена. Освен всички нововъведения, окачването остава все така твърдо, за да гарантира, че колата ще издържи на огромното натоварване от силата на аудио системата
Конспирацията
Съществува теория, според която Те са навсякъде.
Golf-a не е модел на VW. За нашата действителност това определено си е диагноза.
Golf III е модел на Pernik Heavy Industries, по-точно на секретния му отдел, който се занимава със слънчевото притегляне и отблъскване.
Поради нуждата от повишаване на мощността на мотора по заявка на редовните потребители, от PHI са се отказали от двигателя със студен водороден синтез, заменяйки го с малко по-неикономичния, но значително по-мощен термоядрен micro point агрегат.
Решението на инженерите на фирмата да махнат радиационната и биологична защита в спортния му вариант придава още повече агресивност на колата, естествено безопасността на водача не е тотално пренебрегната - за това са се погрижили специалистите от ''Росатомекспортстрой'', като са монтирали в седалките вложки от специален материал ''C-arton'', чиито технически данни за сега се пазят в тайна.
Говори се само, че са използвани за конструктивен елемент в руските ракети ''Столичная'' и ''Мягкая серебряная''. И в двата модела - спортния и градския - има интегриран софтуер на фирмата за навигационни продукти ''Hanzel und Grattel GMBH'', с които моментално можете да си намерите километража, дори и да се е търкулнал под седалката.
В градския модел е предвидено място за малка торбичка с покупки вдясно от голямата бас туба на задната седалка.
За феновете вече е пуснат в продажба и новият модел Голф 4.
А за още по-големите фенове, Голф 5 предлага груба сила от 850 коня - на практика се оказва най-бързата кола на планетата, дава ускорение от 0 до 100 км за рекордните 2.2 секунди. Разход на гориво 5-6 на 100. Цената й варира от 20000 Eur до 26000 Еur в зависимост от мястото на закупуванe. От 1-ви април официално ще се предлага и у нас.
================================== Голф 4 ==================================
Най-накрая новият модел е разсекретен!
Както беше известно, немският концерн беше обединил усилията си с NASA за взаимопомощ в разработването на Голф 4. Налице е първото земно превозно средство, оптимизирано за пласмент и на други планети. Возилото е проектирано за изместване на класическия луноход на NASA в т.н. лунобег, който през следващите лунни мисии ще превърне повърхността на Луната в Голф игрище.
Използвани технологии
Само малка част от разсекретените технологии:
Отразителна дъбилна боя
Новият модел Голф се доставя със сребриста отразяваща боя, която служи за предпазване от слънчевото лъчение, което на Луната не се филтрира от атмосфера.
2F2F система за ускорение
2 Fast 2 Furious системата за ускорение служи е специална разработка на БАН (патентен номер 22-7684-13), по-известна на български като Фифи. Тя служи за фокусиране на тягата на Бас тубите към пропелера.
Армагедон краш тестинг
Специален краш тестинг разработен от А. М. за Голф 4. Тестът е специален. На предните седалки се тества с 2 Кибертрон кукли, а на задната със секс кукли.
GuZaR система
Специална система за защита при катастрофа. В седалката има специални активни магнити ''Д-р Ливайн'', които придържат поцинкования ланец на шофьора при сблъсък и го предпазват от камшичен удар. Поставката за чаша пък се прибира, като така се елиминира риска за панталона на шофьора. На мястото на белите калъфки на седалките са монтирани специални ортопедични калъфки с NASA светлинни и звукови ефекти.
Блиц-крик система
Специална система за въртене на гуми. Скрито монтиран под колелата крик повдига колата за по-добро въртене на гумите на едно място.
Дроп-стоп система
Специална система са спиране, която намалява спирачния път под 1 метър за 100 км/ч. При активиране на системата колата автоматично се насочва към най-близкия водоем, река, дере или море, в което да падне колата.
Поглед в бъдещето
За VW Голф Слънчевата система е тясна. Очаквайте скоро по главната в Перник, а след това и в други галактики още по-зашеметяващия модел Голф 5, базиран на съчетание от космически технологии с промишлен шпионаж в завода в Рюселсхайм (поточната линия на Опел Астра ІІІ). wink.gif коментирайте съгласни ли сте с това по-горе .
П.С. Модераторите моля Ви не махайте темата да се накоментират колегите ,ако не сте съгласни кажете защо ,а ако сте съгласни станете 6-тия форум които подкрепя тая работа! wink.gif drago Mar 19 2006, 06:17 PM Май са пропуснати сините/червените/виолетовите или друг цвят габарити - не знам колко коня качват. Също и сините светлини ''би ксенон''. Ама съм се набутал - няма как да си сложа сини пръскалки за чистачките, освен ако не пробия предния капак. Capt.Vimes Mar 19 2006, 06:57 PM Лампи в колата с цвета на купето колко конски сили дават. И дали качват по подобен начин мощността на Рено 19 да речем? laugh.gif sky Mar 19 2006, 09:55 PM Вратите на Голфа трябва задължително да са без дръжки,за по-добра айродинамика biggrin.gif |
|
цитирам Автора |
| 27.12.2013 07:17
|  |
|
,,, без излишен спам бих ви помолил. нас моли себе си не чува |
|
͏ |
| 27.12.2013 08:06
|  |
|
Той тъй от малък...дори е имало спор как да го кръстят - Ивайло или Копирко |
|
аве.. |
| 27.12.2013 08:11
|  |
|
и сас филмите добре се справя ви бокса се пука по шевовете ся се амбицирал задръсти тубата и вевото да прай квот ште де юпорн само да не закача! |
|
Е не ви ли ареса тва за ГоУфо бре,,,, ??? То стана... |
| 27.12.2013 08:31
|  |
|
Е не ви ли ареса тва за ГоУфо бре,,,, ??? То стана ясно отдавна, че тая тема е безсмислена и като го видях тва писание реших да ви развеселя чрез него копирайки го тук ,,,,,,,,, Весели празници. |
|
нее там вапроса |
| 27.12.2013 10:21
|  |
|
дали харесало ели не. кой му се чете за голф знае де да иде а га някой ти го натрапва и сервира ей така ни вав клин ни вав ръкав някак не идва
мислех да копна за живота ва врабчетата вав топлите страни-удържах се сас много воля. а мн ми се изкаше |
|
Винс |
| 27.12.2013 16:15
|  |
|
Посмех се от сърце...щех и за врабчетата да почета...са съм пийнал..одих на “Сам дойдох“..една кръчма у Кюстендил...известна ..има я само по Нова година...пих пелин с други леваци кат мен...и са на компа... А ти Иво оди у Валтер...при Саша нема километри...а и пари мой ти удържи...дан речеш после ти не ми каза...И мноо здраве на Оливие и Марек! |
|
Българският шофьор
Сподели
09.01.2014 10:30; 24 ... |
| 09.01.2014 16:45
|  |
|
Българският шофьор
Сподели
09.01.2014 10:30; 24 Часа; 13491; 11;
И. С.
ОТ всички шофьори на света най-добър е българският шофьор.
За него няма тайни в управлението на автомобила. Той е царят на пътя и всички трябва да се съобразяват с това.
Българският шофьор кара 15-20-годишен автомобил, който по думите му е “пушка”. Тия новите коли не му ги хвали. Тая неговата сега тамън се е “разработила” и е направо “резачка”. 130 коня, батенце, направо хвърчи!
За да демонстрира превъзходството си пред всички останали жалки шофьорчета, българският шофьор тунингова колата си. Слага зад внушителен спойлер като от Формула 1. Двоен ауспух, лети джанти, ксенонови фарове. Над задната броня залепя надпис “Господ ми е навигатор”.
Специално внимание се отделя и на вътрешния интериор. Дръжката на скоростния лост е с вградено зарче, радиото свети във всички цветове на дъгата като сръбска лавка, а под огледалото виси плюшено кученце.
Когато се качи в автомобила си, българският шофьор се чувства окрилен. В службата го мачкат, жена му постоянно му дудне, политиците го крадат, но тук – зад волана - той е господарят. Ей сега ще видят те кой е истинският транспортер.
Българският шофьор задължително потегля с рев на двигателя и свирене на гуми. За да се нахъса още повече, надува радиото до дупка.
Когато види пешеходна пътека, българският шофьор натиска газта и преминава през нея с максимална скорост. Ше им спира той, как па не! Да си купят коли, бе, кво са тръгнали тука да ми пресичат, дееба и пешеходците, дееба...
Ако случайно някой глупак тръгне наистина да пресича, българският шофьор му тегли мощна псувня и му показва среден пръст. Тоя път му се е разминало, но следващия път ще го сгази и окото му няма да мигне.
На нерегулирани кръстовища българският шофьор винаги минава пръв. Той знае, че предимството не е за тия отдясно. Правилото е, че пръв преминава най-добрият шофьор. На светофар българският шофьор минава или на жълто, или на червено, но никога на зелено. Зеленото е за страхливците.
Най-голяма радост българският шофьор изпитва, когато завали дъжд. Безценно е да преминеш с пълна газ през локвата до тротоара и да окъпеш в лепкава кал тия нещастници пешеходците.
Друг радостен момент за българския шофьор е да кара след някоя линейка. Отбива леко вдясно, за да даде път, след което мощно надува след нея. Ми и той бърза, кво. Когато излезе извън града, българският шофьор се превръща в сърцат състезател.
Айде да ги видим сега тия лекенца със скъпите коли, казва си той, и настъпва газта до ламарината. Кой е тоя Алонсо бе, алооу? Искам да го видим как ше мине през Петрохан. На магистралата българският шофьор ги изпреварва отляво и отдясно, често кара и в аварийната лента. При изпреварване никога не дава мигач, щото пести крушките. Ако случайно му чукнат колата, българският шофьор изпада в тежка депресия. От стрес спира да се храни, крещи на жената, бие децата. Звъни на всичките си приятели, за да им сподели мъката си.
След дълги терзания закарва колата на майстор и му виси на главата по време на целия ремонт. Дава му акъл, щото все пак никой не познава толкова добре тая кола, колкото самият той.
През зимата българският шофьор кара с летни гуми. Едно, че е по-евтино, и второ – зимните гуми са за некадърниците. Ако си наистина добър шофьор, изобщо не ти трябват такива глезотии.
По отношение на алкохола българският шофьор е широко скроен. От опит знае, че до три ракии изобщо не му пречат. Даже става по-уверен зад волана.
Любимото място за паркиране на българския шофьор е върху тротоара. Тия тъпаци от общината сега са сложили колчета, но той е изкъртил две колчета и пак си паркира там. Не се е родил още тоя, който ще му каже на него къде да паркира.
Когато го спрат катаджии, българският шофьор се държи нагло и арогантно. Как така ше го спират баш него!
Макар много добре да знае, че е нарушил правилата, българският шофьор е готов да отрича до последна капка кръв. След дълги разправии дава 20 лева на катаджията “да се почерпи”. След което си тръгва със самочувствието на победител. Отново е прецакал системата.
Доказал е за пореден път, че правилата са за глупаците. |
|
ибаааааааааааааааааааааа |
| 09.01.2014 16:47
|  |
|
тос Ивайлото ве |
|
E |
| 09.01.2014 17:24
|  |
|
Гоуем си бате...сълзи ми избиха! |
|
|