driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Вход
<< Обратно в темите
 
 
ТЕМА

ВИЦ
15.10.2013 12:12
Една кралица не можела да забременей.
Свекала своити съветници за съвет как може да се реши проблема,помислели и решили те,да отидат при врачка.
Врачката казала че може,но само от най-големия тъпак да стане работата.Каде да го търсят:Румъния и България.Отишли в Румъния срещнали един румънец и обяснили, но тои се светнал и ги насочел за България.
М. Д. мост и видяли един овчар.
-Ето този ще е казал единия от съветниците
Спрели и обяснили ситуацията.Овчаря не бил чак толкова глупав имал овце хранел,доял гледал ги.В сащото времи по пътя минал един комион на ПИМК.
-Ето това е вашия човек бързо настигнете го казал овчаря.
Спогледали се съветниците и го попитали.
-Зощо.
-Защото незнае каде отива,кога ще се върне,и колко пари ще му дадът отговорил овчаря.
Iskren Dimitrov

много як виц ама поуката от него е за всички нас з...
15.10.2013 14:48
много як виц ама поуката от него е за всички нас знаини и незнаини шофьори
LACHEZAR PAVLOV

Всички тука плюят тая професия,че била такава и он...
15.10.2013 23:01
Всички тука плюят тая професия,че била такава и онакава.Как един от всичките не напусна работа,остави камиона и не стана овчар, или какъвто и да е било друго.Ама то е лесно само да се оплакваш от всичко и всеки,да лежиш по цял ден ха на тоя хълбок ха на другия и да искаш да взимаш хиляди евро.Е не става.Тая работа е проста но не е за прости хора.Требе си и акъл.Сервитьор,курва,и шофьор не се става,такива се раждат.Какъв случай имах преди няколко дни:Лежа си аз в камиона у базата,до мен спира влекач,закача ремарке.По едно време започва едно яко напъване на двигателя,свирене на гуми,абе нещо става.Слизам да видя какво се случва и какво виждам:Мъж на средна възраст от него вода тече.И псува та знае ли се.(Българин)Отивам аз до него с въпрос:''Здрасти колега какво става,проблем ли има?И получавам отговор:
''Абе мамка му и ремарке,закачих го но не мога да тръгна.До сега всичко беше наред,нещо се счупи.''
Питам аз пак:''Извинявай ти какво си работил до сега?''
-''Ми военен.Са за пръв път се качвам на камион.''
Аз: Аха. Ами колега,вдигни възглавниците на камиона след това вдигни краката,закачи маркучите и ще тръгнеш''
Последва празен поглед около минута.Качи се в камиона свали си багажа,качи го в колата,заключи камиона.И каза:''Мерси колега,тая работа не е за мен''.Отиде в офиса и си замина.
Та какъв е извода?Вече всеки може или не, става шофьор.Защо?Защото е чул,че в тая работа има пари и далавера.И тръгва с цената на всичко само да е в далаверата.Да ама вече никъде няма пари и никъде няма далавера.Било каквото било.
Росен Цветков

Е тоя военния поне е имал акъл и се е осъзнал навр...
16.10.2013 05:49
Е тоя военния поне е имал акъл и се е осъзнал навреме ,,,,,,,,,,,,,
Ивайло Стефанов

Молифффффф
16.10.2013 07:04
Нещо против военните ли са чувааа
да ви не вкиснаха таратора-или нещууу друго
келнерите добре дошли -а други не.
Георги Иванов Мичев

Един завет
16.10.2013 07:29
(„Заветът на дедите”)

Текст: Иван П. Йончев – 1915
Музика: Г. Ш. -1919

Един завет,
Оставили са нам дедите,
Велик завет,
Написан с кървав меч,
Деца на родний край,
Пазете си земите,
Бранете ги,
От близо и далеч.

И тоз завет,
На миналото грял е в дните
Кат дивен фар
И вожд той бил е драг,
На всички тез,
Кои загинаха в борбите,
На грешний свят
Презрели бащин праг.

И не ли той,
Под родно знаме днес войските
Събира пак?
И не ли тоз свещен завет
На всички тям
Съгрявал е душите,
Без жал да мрат
За бащин край рожден

http://www.youtube.com/watch?v=o04_VDfKwzM
Георги Иванов Мичев

Росене
16.10.2013 10:33
Този виц го приемаш може би много лично?
Затова сме на този хал,Шофьори много, ама такива където се припотяват и незнаят за какво иде реч.Опитват се да работят за без пари, но това всичке го знаем,мътят водата.
Виждайки че не става нищо от тях си тръгват,но ставката е вече бетната.Аз не мога да стана военен или нещо друго,мога да работя само това.Обичам професията си и си ценя труда давам всичко от себе си когато виждам,че и от другата страна е така.За жалост вече другата страна не дава и малкото уважение което трябва да получаваме-пълно е с неграмотни шофьори
Iskren Dimitrov

͏
16.10.2013 12:26
Искрене, циганката ко стана ве...умря или я уволни

Като те завърти живота и военен ши станеш и мечкадар ако се наложи...нямаш се на представа живота на какво може те научиц...или греша - ако си роден с волана в ръкъ...е тогава е друга работа
Gargamel Pantigrua

колега
16.10.2013 15:47
Колега не е важно какво можеш да работиш и какво не,а каква професия я работиш с желание
Iskren Dimitrov

Колега
16.10.2013 15:49
И представа си имам не се засягам, ако ме познаваш лично ще кажеш същото.
Iskren Dimitrov

аз па като по десномислещ мислим, че най-важно е з...
16.10.2013 15:59
аз па като по десномислещ мислим, че най-важно е за колко си успел се продадеж. що в магазина един ляб е 1€ а не 10минати км. и да работиш със желание и без се си е 1€
Don Juan d`Emporda

За мен па е по-важно колко съм се изхАбил за 1€. К...
16.10.2013 16:24
За мен па е по-важно колко съм се изхАбил за 1€. Както неведнъж съм казвал - кръв давам за спокойствие... Едно е да изкарваш 1500€ с 6000км, друго е 2000€ с 14000. Аз съм скромен и предпочитам, даже държа на първото...
Росен Димитров - Рошко

Рос,
16.10.2013 16:58
и аз тъй си любим спокойствието, но чак да ми тъпо...няма нищо по-хубаво да ми скучно от спокойствие...един кент флош роял у ръка ми, ши прай спокойствието по-кефско

Искрене, не чати за себе си - се адно си на некролога. И ти сереш - нали...ко са фалиш
Gargamel Pantigrua

кат делнеш, Росене тия числа и излиза, че с по-мал...
16.10.2013 17:14
кат делнеш, Росене тия числа и излиза, че с по-малката сума си продал труда си по-скъпо.
да ама не. щото предполагсм стаа на въпрос за тъй нареченото вътрешно-дето си на ралта 24/7.
Don Juan d`Emporda

Добре започна, ама хлъзнА и излезнА от пато... Как...
16.10.2013 17:29
Добре започна, ама хлъзнА и излезнА от пато... Как па реши, че малката сума е за вътрешно, па видиш ли по-голямата за външно!?!?!?!? Обикновено втората сума е достижима почти изключително за емигрантите, аз все още съм прост гурбетчия, ма кът гледам ко стаа, май и аз че емигрирам, рано или късно, тогава ще видим на каква цена ш' съ продам. :)))))))))))))))))))
Росен Димитров - Рошко

предполагам и решавам ше ги търсим ли в тълковния ...
16.10.2013 17:49
предполагам и решавам ше ги търсим ли в тълковния речник
Don Juan d`Emporda

Синоними: догадка, мнение, хипотеза, презумпция, в...
16.10.2013 18:40
Синоними:
догадка, мнение, хипотеза, презумпция, вероятност, възможност.
съмнение
Презумпция в правото е допускане, което се приема за факт до момента на опровергаването му. Тя бива два вида - оборима и необорима.
Мнение: схващане, убеждение, възглед, идея, разбиране, съждение, твърдение, мисъл, заключение, съвет, дума, глас
бележка, забележка, коментар, критика, преценка
гледище
изказване, оценка, присъда, РЕШЕНИЕ
намерение, воля, внимание
размисъл, размишление
образ, общоприета представа
съвещание, обсъждане, разискване, предложение

За всичко това е нужна фактология, а тя липсва! ;)
Росен Димитров - Рошко

Кои както иска да бачка
17.10.2013 15:31
Както искати така работете-всеки си има глава на раменете,за без пари не работя''мога и с малко вкъщи'',но евало на шефове помияри не правя Време средства нерви, квалификации и т.н всичко това си има Цена на труда и като тръгна да пътувам тя трябва да си заслужава
Iskren Dimitrov

Росене
17.10.2013 15:32
Росене браво
Iskren Dimitrov

Е това мислят самите немци, за пазара на труда и з...
17.10.2013 17:10
Reiner Buß
Wenn Brummis bummeln
LKW- und Kurierfahrer sehen sich starkem Lohndumping ausgesetzt. In der BRD gibt es ­inzwischen Ansätze zum gemeinsamen Kampf
Von Elmar Wigand
So könnte ein Streik der LWK-Fahrer aussehen. Der letzte in
So könnte ein Streik der LWK-Fahrer aussehen. Der letzte in der BRD liegt 30 Jahre zurück
Foto: Joachim Frenz dpa/lby
Es gärt im deutschen Transportsektor. Mal wieder, muß man sagen. Im Jahr 2013 haben sich gleich zwei Initiativen gegründet, die Interessen von Fahrern artikulieren. Der Solinger Trucker Udo Skoppeck baut seit Februar eine deutsche Sektion der niederländischen »Aktie in de Transport« (AidT, Aktion im Transport) auf. Den kleiner motoriserten Kollegen will der Verein IG FairKEP eine Stimme verleihen. KEP steht für Kurier-, Expreß- und Paket-Dienste. Für den 31. August 2013 mobilisiert beide zu einer großen Sternfahrt nach Lübeck.

Den Startschuß für die beginnende Organisierung in der KEP-Branche bildeten Günter Wallraffs Recherchen als Kurierfahrer für GLS, die RTL im Mai 2012 ausstrahlte. Dadurch wurde eine große Öffentlichkeit erstmals mit den katastrophalen Bedingungen in der Branche bekanntgemacht: Stundenlöhne von drei Euro, 14-Stunden-Schichten, alltägliche Schikanen.

Die Unruhe unter deutschen LKW-Fahrern hingegen hat mit der Liberalisierung im europäischen Binnenmarkt zu tun. Seit dem 1. Mai 2011 kann ein deutsches Transportunternehmen Fahrer aus dem benachbarten Osteuropa anheuern. Im Jahr 2006 betrug laut Europäischer Transportarbeiter-Föderation das Jahresgehalt eines Fahrers in Belgien etwa 29000 Euro und in Bulgarien 1800 Euro. Traumhafte Möglichkeiten für Unternehmer also, ihre Profitraten zu steigern. Am 24. September 2012 kamen bereits 500 Trucks zusammen, um mit einer Bummelstreik-Sternfahrt auf Brüssel gegen dieses Lohndumping zu protestieren.

Vorreiter der Expansion nach Osteuropa war der schwäbische Spediteur Willi Betz, der über sein Tochterunternehmen Somat bereits in den 1990er Jahren ein kriminelles Netzwerk nach Bulgarien, Aserbaidschan und Georgien aufgebaut hatte, das ab 2001 ins Visier der Staatsanwaltschaft geriet. Sein Sohn Thomas saß zweieinhalb Jahre wegen Sozialversicherungsbetrugs und Bestechung im Knast. Aufhorchen läßt auch das rasant wachsende Bochholter Familienunternehmen Duvenbeck, das im August 2012 stolz die Inbetriebnahme seines 1000. LKW vermelden konnte. Duvenbeck unterhält Niederlassungen in Österreich, Tschechien, Spanien, Ungarn, Polen, Rumänien und der Slowakei. Genau diese Struktur ermöglicht es, Fahrer verschiedener Länder und mit unterschiedlichen Lohnniveaus gegeneinander auszuspielen. Im ungarischen Kescemét eröffnete Duvenbeck im September 2011 ein Logistik-Zentrum – in direkter Nachbarschaft zu einem geplanten Automobilwerk der Daimler-Benz AG. Die enge Verzahnung mit der Automobilindustrie ist typisch für Duvenbeck. Während die KEP-Fahrer die Kulis des Online-Versands sind, stehen LKW-Fahrer am Ende einer großindustriellen Verwertungskette.

Das schätzungsweise 500000 Personen umfassende deutsche Heer der Berufskraftfahrer ist mit einem Durchschnittsalter von 57 Jahren hoffnungslos überaltert. Nicht wenige können sich daher noch an das größte Aufbegehren der Berufsgruppe erinnern: Der große LKW-Bummelstreik im Herbst 1983 zählte zu den Sternstunden der verblichenen Gewerkschaft ötv. Danach war eine gefühlte Ewigkeit Ruhe im Karton, was auch an langwierigen Schadensersatzprozessen gegen die ötv lag, die erst 1992 beigelegt wurden. Der Streik soll die Gewerkschaft dem Fachblatt Fernfahrer zufolge eine zweistellige Millionensumme gekostet haben. 2008 schwappte eine weltweite Protestwelle der Trucker gegen Diesel-Preiserhöhungen auch kurz nach Deutschland über, verebbte aber recht bald wieder.

Daß auch hierzulande Potential für eine LKW-Fahrer-Bewegung existiert, zeigen über 5000 Follower, welche die facebook-Seite der deutschen AidT-Sektion mittlerweile unter den Truckern hat. Inzwischen haben die deutschen Brummifahrer fast alle Internetzugang in ihren Führerkabinen. Dort wird Klartext geredet. Zu LKW-Streikwellen wie in Frankreich würde es in Deutschland eher nicht kommen, prognostizierte dagegen der Verkehrssoziologe Alfred Fuhr im Fachblatt Trucker noch im Januar 2011. Dafür nannte er drei Gründe – zuallererst die erfolgreiche Befriedungspolitik der Sozialdemokratie. Zweitens seien die französischen Fahrer in großen halbstaatlichen Speditionen angestellt, während die deutsche Szenerie durch Mittelständler und Kleinunternehmer geprägt sei mit dazugehöriger Selbständigenmentalität. Daher hätten die deutschen Trucker kein Klassenbewußtsein. Seit 2011 ist allerdings eine Menge in Bewegung gekommen. Daß sie die deutsche Wirtschaft kaum mit einigen zeitgleichen Elefantenrennen oder einem Bummelstreik empfindlich treffen könnten, dürfte den meisten Truckern klar sein. Ebenso deutlich sehen immer mehr ihr trauriges Los als Prellbock einer einzig profitorientierten Verwertungsmaschinerie.

actie-in-de-transport.org
[на кирилица]
Vladimir Wasilev

Znachi i nemcite sa razbrali shto za bandit e drug...
18.10.2013 19:52
Znachi i nemcite sa razbrali shto za bandit e drugarq Wili Betz!!! [на кирилица]
Бисер Христов

ебати
19.10.2013 17:09
некой нема нема ли да го преведе тва на разбираем български език
Георги Младенов

относно вица най-отгоре
19.10.2013 17:15
Аз съм го чувал така.Овчара им рекъл идете у града и намерете ДАПа там е пълно със шофьори по-прости от тех нема да намерите и като го питали що мислиш така овчара казал ами тия ни знаат на къде ще ги пратат ни кога ще си дойдат ни колко пари ще им платат.Тва за ПИМК според мене си е преработка на Искрен.
Георги Младенов

mi ima google pa si go prevedi! Kakav si mejdunaro...
21.10.2013 21:54
mi ima google pa si go prevedi! Kakav si mejdunaroden shofer pa ne znaesh ezik!:) [на кирилица]
Бисер Христов

нема ли кой да банне Консервата
22.10.2013 14:00
че ни тормози доживот тос крадец
аман ве
vincent vega

͏
22.10.2013 14:44
Цитирам аз ''консервата'' как апелира се обезкости дадена композиция /като фрицовска команда му бяха слобата/ и питам СБПШ тва техен кадър ли ...и изобщо толерират ли такива прояви и чакам...чакам отговор и той идва...ама ми пише некъв де са надрусал, насмъркал и ми чати за жълти джуджета, аз му крещя ''тук Земя, тук Земя - как ме чува...'' ама марсианеца не ме отрази, явно мина offline...наистина ли тва съюза де треба бори лошото чорбаджи
Gargamel Pantigrua

Гаргата апелирала, гаргата заявявала, гаргата чака...
22.10.2013 18:53
Гаргата апелирала, гаргата заявявала, гаргата чакала отговори... Коя си ти ма гарго рошава, че някой да ти дава обяснения пък на теб - на една АНОНИМНА проскубана гарга?!?!?
И само да те светнем, че в Интернет, има къде, къде по-страшни апели!:)))
Отговора касае, всички индивиди, от клас ''АНОНИМЕН МАЛОУМНИК''!:)))
Vladimir Wasilev

Обран Бустан
24.10.2013 00:55
ОПА на ГАРГАТА и падна ЧОВКАТА или тя е с кастенети
Iskren Dimitrov

Владко, споко ве, ти изби пяна, споко ве. Ше фъррл...
24.10.2013 12:44
Владко, споко ве, ти изби пяна, споко ве. Ше фъррлиш топа така. То станалото станало. Крал си консерви-голема работа. Споко.
Don Juan d`Emporda

Хаха Гаргата си хванала испански адвокат!:)) От съ...
24.10.2013 13:15
Хаха Гаргата си хванала испански адвокат!:)) От същия клас ''АНОНИМЕН МАЛОУМНИК''!:)))
Vladimir Wasilev

Който се познае - да си трае!!!
24.10.2013 15:20
Готварска книга:

Циганска национална кухня:

Първа страница:

Първо откраднете един тиган, после консервите...
Gargamel Pantigrua

Второ пригответе ги, както си знаете Трето НАХРАНЕ...
24.10.2013 20:06
Второ пригответе ги, както си знаете
Трето НАХРАНЕТЕ циганетата!
Vladimir Wasilev

    Остави своето мнение по темата ...    
| Начало | Регистрация | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | ©  Speditor.NET 2005-2025